A hírekben( Index.hu) lévő cikk szerint korlátozza a letöltés nagyságát a magyar "multi " mert extrém veszteséget termel neki aki használja letöltésre a hálót.
A cikk szerint kb. a netezők 1 ( EGY ) % !!!!!!!!!!!!!!!!-a ilyen. Micsoda veszteség ez a...rva TOnline-nak. Az első dolgom lesz kirúgom ezt a b..zi bagázst és szolgáltatót váltok. A letöltési méretem kb. 40Gb/hó és ebben benne van már minden.
Rajtam ne nyerészkedjen a mocskos banda. Egyébiránt ahhoz mit szól a Versenyhivatal, hogy internet előfizetés esetén csak vezetékes telefonnal együtt nyújt szolgáltatás ez a kis sz...r társaság.
Azért mentem bele a kompromisszumos javaslatukba, mert
- pereskedés helyett nagy sebességű net-kapcsolatra van szükségem;
- az új csomag-ajánlatuk az igényeim szempontjából nem volt rosszabb, mint amit a KOMPLEX OFFICE nyújtott volna a kedvezmény igénybevétele esetén;
Ami a jogtalanná vált számla azonnali lehívását illeti, alapvetően igazad van (én is un-fair játéknak tartom), de olyan kicsi az elérhető előny, hogy ennyiért már nem megyek csínbe. Legyen elég, hogy itt nyílvánosságra hoztam!
(Egy érett férfi tartalékolja másra az energiáit! :-)
Szóval nem egészen értem, miért fogadtad el az opciót, ha egyszer beismerték, hogy tévedtek. Az eredeti dátum alapján egy szakmai elöljárónak KELL tudnia ilyenkor engedélyezni a szerződést a korábbi kritériumoknak megfelelően (nem megyek bele a jogba, de hibás teljesítés esetén 2 éven át fizettethetnéd meg velük a komplett havidíjat különben akár...).
Aztán azt nem értem, mire fel nem utalják vissza: MOST kemény (!) és KÖTBÉRT KÖVETELŐ (!) FAX kell!
Ugyanis a SZÁMLAPANASZ esetében, amikor ti. Te vitadtod mondjuk a forgalmi díjat, de ugye ki kell fizetni, felmerülHET, hogy a jogos számlapanasz esetében beszámítással élnek.
DE ITT egy többszörös szolgáltatói tévedés miatt (gyakorlatlag) JOGTALAN INKASSZÓT hajtottak végre, ami kimerítheti a csalás és a sikkasztás bűncselekményi tényállását!!!!
Ugyanis amikor tudomást szerzettt a T-Com (nem érdekel, ki pontosan azon belül!), hogy nem jogos a követelés, ráadásul minden számlát az új javított szerződés okán eleve sztornírozni kelett volna
a) figyelmeztetniük kellett volna a beszedési megbízás megállíthattalanságára (én tudom, sokan nem tudják, de tényleg nem tudják leállítani, illetve ha nagyon fonts... de az együttműködés hiánya itt bűnös hanyagság!)
b) ha már elkövették a hibát s tévesen emeltek le pénzösszeget, akkor azt azonnal, postafordultával vissza kellett volna utalniuk, mivel JOGSZERŰEN ÉRVÉNYES SZÁMLA ekkro már nem lehetett, hiszen új szerződésed van, a régit sztornírozni kell.
Ha ebből NHH-s ügy lesz (ezt nyugodtan írd bele), annak sokkal komolyabb következményei lesznek.
A hibás teljesítésért (szerződéskötés, újabb hibák) pedig hálád meg őket egy kötbérigénnyel!!!
1./ A hirdetésük szerint az akció a kedvezményes periódusban megrendelt szolgáltatásra vonatkozott.
2./ Az automatikus visszaigazolás tartalmazta a legfontosabb személyes adataimat, a választott e-mail címeimet, illetve a visszaigazolásuk dátumát napra, órára és percre.
3./ Szerintem részemről a személyes e-mail-kérés (az automata után) nem volt rossz választás, mivel később a faxon továbbított reklamációm során név szerint is tudtam az illető ügyfélszolgálati munkatársra, illetve a válasza tartalmára hivatkozni. Ez volt végül is a vitánkban a vízválasztó!
Azért választottam a telefon helyett az e-mail-t, mert ez is egyfajta dokumentálható irásbeliséget jelent.
4./ A szerződés-tervezetük vagy szándékosan csalafinta, vagy csak egy trehány fércmunka! (Legyünk jóhiszeműek.:-)))
Azt tartalmazta, hogy ha kedvezményes akkor ennyi, ha nem kedvezményes, akkor meg annyi. Az e-mail-ben történt visszaigazolás után bennem fel sem merült, hogy nem kedvezményes lenne a dolog.
5./ Miért nem szálltam vitába az ügyintézővel? Egyszerűen elbeszéltünk egymás mellett. A kollégái véleményére alapozva Ő is állított valamit, meg én is.
Egyszerűen elbeszéltünk egymás mellett. Abban tudtunk megállapodni, hogy leírom részletesen a történteket, faxon elküldöm, ők kivizsgálják és ezt jkövetően értesítenek.
Ez időközben megtörtént.
Szóval a reklamációm után kb. 12-14 napra felhívtak és elismerték, hogy egy munkatársuk hibájából nem továbbították időbena megrendelésemet és ezért alakult ki az első hóra a kb. 25 eFt-os túlszámlázásuk. (24 hónapra pedig ez már k..va sok lett volna.)
Felajánlották, hogy a KOMPLEX OFFICE csomagot közös megegyezéssel átírjuk Favorit Plusz-ra (korlátlan internethasználattal) és a havi költségek 1 éves szerződés esetén kb. ugyanannyi lesz, mint az előbbi lett volna kedvezményesen 2 éves szerződés esetén.
Szó nélkül elfogadtam és azt hiottem, most már minden HAPPY.
Nem így történt.
Az átutalási betétszámlámról rövidesen leemelték a tévesen megállapított magasabb összeget (40 eFt), majd néhány nap múlva küldtek egy postacsekket, hogy fizessek be újabb 15 ezer Ft-ot! Elképesztő!!!
Ekkor újabb reklamáció (most már csak telefonosan) hogy talán nekik kellene a 25eFt elismert túlszámlázásukat nekem átutalni, amire közölték, hogy egy kollegína megint tévedett, mert nem vette figyelembe, hogy tartozásaimat átutalási betétszámláról teljesítem. (?)
Természetesen nem utalnak vissza, mert az náluk túl időigényes (2 hónap), ezért helyette kb. 1,5 hónap alatt fogom "lefogyasztani" a túlszámlázásukat.
Szóval itt és most lekopogom, hogy már nem fog jönni egy újabb bukfenc a T-COM-mal és talán már örülök is (egy kicsit:-)
PS: Ha egy T-COM-os kolléga esetleg nem hiszi, hogy náluk mindez megtörténhetett, akkor kérem, hogy nézzen utána és hallgassa vissza az általuk rögzített beszélgetéseinket!
1.) Pontosan milyen kiírással szerepelt azakció? Ugyanis létezik a tól-ig esetére olyanmegkötés, miszerint a zárónapig megkötött/telepített esetekre korlátoz!
2.) Interneten rendelted meg és kaptál e-mail-visszaigazolást - Magad írod: automatikusan! Ez pontosan (láényegi részeit tekintve) MIT tartalmaz?!
3.) Miért e-mail-ben kellett visszaigazolást kérned?! Miért nem Te telefonáltál ÜSZ-ra, ahol konkrétan és hangfelvétellel biztosan (!) rögzítve rákérdezhettál volna?! Elárulom Néked, hogy amennyiben (bármely) ÜSZ hív fel Téged, akkor - amennyiben azt nem kéred, ámde sokszor lehetőség sincs erre - NEM rögzítik a beszélgetést.
4.) A szerződéstervezet és az aláírt szerződés ténylegesen MIT tartalmazott?! Mert abból KI KELLETT volna derüljön, hogy akciós vagy nem akciós megrendelés alapján futott az ügy!
5.) Az 1212 - szerintem is tarthatatlan, szokásuktról eltérően kvalifikálatlanul buta és szemtekllen, hülyének néző - állításával milyen módon szállltál szóban vitába?!
Kértél-e csoportvezetőt (szakmai irányítót) a helyzet tisztázására?! Már csak azért is, mert ilyen fal szövegeket ÜSZ-os NEM mondhat, vagy azt csak utasításra teheti (!),hiszen azt SENKI sem hiszi el, hogy a több, mint egy hónappal korábbi állítólagos klikkentésed ma is ÍGY szerepel az OSS-ben!
6.) Mi az, hogy írásbeli beadvány?! Itt nem beadványt KELL fogalmazni, hanem REKLAMCIÓT.
KIVÉVE:
Abban a kivételes (de sajnálatosan nem szokatlan) szituációban, amikor OLYAN szerződést sikerült aláfirkantanod, amely EGYÉRTELMŰEN NEM akciós szolgáltatásra utal, sajnos fel kell készülj
a) rendkívüli méltányosság kérésére, mivel elkövetted a legnagyobb giondatlanságot: olyan papírt írtál alá, amivel kifejezetten elismerted, hogy elfogadod a hibájukat és nem mentetted ki magad
b) pereskedni lehet a jóhiszeműség és az esetleg (nem rossz eséllyel!) félreérthetően fogalmazott szerződés-tervezet (!) és szerződés vagy a kettő közötti különbség, megtévesztés stb alapján.
És azt hiszem - Mo-ra értve - egy általános tanúlságot Te is levontál: INTERNETEN bármit megrendelni, ahol csak és kizárólag automatikus válaszok jönnek, minimum felelőtlenség, de inkább öngyilok.
Főleg, ha ott van a FAX-on (cégesként!) és szóban történő (rögzített,de ilyenkor ügyfélszolgálatos nevét elkérni és pontro sidő-adatokat jegyeni!), minden tekintetben bizonyító erővel bíró megrendelésekkel lehet operálni.
HA válaszaidat e-mail-ben (is) megküldenéd, adataimnál találhat címem tárva-nyitva Előtted is.
A MATÁV március 1-május 31 között ADSL akciót tartott, amelyben a Komplex Office csomagját 26500 Ft-ról 15750 Ft-ra szállította le (2 éves szerződés), + igért hozzá 5000 Ft lebeszélhető forgalmat (nem adatforgalomra).
Ehhez képest május 27-én interneten megrendeltem, amit a szerverük automatikusan azonnal visszaigazolt, majd e-mailben küldött kérésemre egy alkalmazott másnap még1x a "megrendelés" szót megismételve visszaigazolt.
Számlaküldés a kedvezmények figyelmen kívül hagyásával: július 4.
Ezek után reklamáltam a MATÁV 1212-n, amire azt állították, hogy "nem klikkeltem rá a megrendelés elküldése" fülre és ezért a májusi megrendelésemet csak informatív érdeklődésnek tudták be. (?)
Jelenleg ott tartok, hogy napok óta várom az ügyfélszolgálgálatuk írásbeli válaszát az írásbeli beadványomra.:-(((
Mit tehetek, ha nem válaszolnak, vagy elutasítanak? (Területünkön a UPC nem tud szolgáltatni)
Sajna saját tapasztalatból (a szomszédomnak Axelero-s ADSL elérése van) tapasztaltam, hogy mennyire nem jól működik sem a tech help, sem az üszi náluk...
Ha budapesti lennél, akkor XL vagy XXL kiegészítő csomaggal HELYI tarifával és este 6 után valamint hétvégén INGYEN elérheted az Axelero a Call Center-ét a központi számukon is: *371-3400
Ugyanaz a "nyekergés" lesz, de nem pénzért, már ha nem sajnálsz havi 990,- Ft-ot azért, hogy BÁRKIT hívj helyben.
Ha pedig nem budapesti lennél, akkor
a) javaslom az XXL kiegészítő csomagot
b) Örülj, hogy HELYI tarifával megy az 1234 - tulajdonképpen azoknak találták ki, akik (és sokan vannak) nem budapestiek...
Az ingyenesség (a korábbi 80-a szöldszám) megszűnte pedig egyenesen jött az EHT-ből.. és persze a piac is engedett ennyit nekik
Elsőként is raynnak: az 1212-n duipla 0 után operátor! Ingyen van, érdemes próbálgatni (sajnos ez nem mondható el az általánosan telepített "automata kezeős" telefon-alközpontokról, ahol a 9 vagy 0 megnyomása esetén soxor újra kezdi vagy bont!)
Bruno szaktárs!
Nem viccből bontották meg az 51-es számmezőt!
A kombi csomag miatt már előbb szét lett szedve fizikailag, ezt kellett hivatalos formába ölteni és úgy, hogy a mo-i hívószámok kiosztásáról szóló törvénybe (illetve annak mellékletébe) be lehessen illeszten!
Ehhez még "hozzá kellene nézni" az EHT (Egységes Hírklözlési Törvény) irányvonalát, amely a liberalizált távközlési piacnak "párnázza" (?) ki a magyar ugart :-)
Mondok én sokkal szebbet!
Lassan 1 éve kértem egy hivatalos tájékoztatást a HÍF-től, hogy milyen (egységes?) digifon kódok vannak használatban és erre senki sem tudott válaszolni.
Ma úgy áll a helyzet, hogy a matáv honlapján egy fia infó nincs arról, hogyan kell(ene9 beállítani az egyes kényelmi szolgáltatásokat (átirányítás, forrósítás, "Ne zavarj" stb.)
És sajnos elég szomorú különbségek mutatkoznak e téren az analóg és ISDN vonalak lehetőségei között is (pl. ISD esetén nem tudsz a "nem válaszol esetre" való átirányításhoz időt megadni, míg analógnál ez megy).
Internet-tarifa értesítési kötelezettség miatt várom a Matáv vezigazgatóság állásfoglalását, de kezdem azt hinni, hogy a háttérben a MeH/IKB "informális" hülyesége lehet (ti. esetleg ők adtak téves "utasítást"...)
Az 51-es számot nem a HÍF bontotta tovább, hanem Stumpfék. Szerintem ők sem tudják, hogy miért de ez nem baj (legalábbis szerintük nem). Az egészet még tavaszzal a hírközlési törvény előtt tették, most pedig (szeptember 1-el) hírtelen életbelépett, miközben mindenki elfeledkezett róla
Nyugi! Pár hónap múlva tovább bontják a telszámot.
Mostanában egyre bonyolultabb dolgokat találnak ki, hogy a (potenciális) fogyasztó ne tudja nyomonkövetni. És így szed ki minnél több pénzt az ügyfelek zsebéből.
Erről a változatosság kedvéért csak 3 hónap múlva értesítenek és a weboldalon is csak 2 hét után lesz olvasható.
Az 1212-n vajon miért kell a reklámokat végighallgatnom...? - Ez csak egy gondolat volt.
AZ 51-es körzetet - valami ismeretlen oknál fogva, ami amúgy nagyon érdekelne -, tovább bontotta a Hírközlési felügyelet.
Tehát most az 51-es körzeten belül más tarifája van a 2-essel és a 3-assal kezdődő számoknak. Az axelero régi száma a rossz (drága) tartományban volt, csináltak is egy újat a jóban, csak véletlen pont erről az apróságról elfelejtettek szólni.
A matáv (az anyuci), aki az 51-es számtartomány változásáról elmulasztotta értesíteni az előfizetőit, egy kis reklamálás után visszafizeti a különbözetet.
Ld. *** Így csal a MATÁV! *** Ajánlom mindenkinek, hogy vérmérséklettől függően éljen számlareklamációval (ingyenes! részletező), kérjen a jóváírást, vagy forduljon a felügyeleti szervekhez (ez utóbbi amúgy elég meddő...).
Én ezt nem értem.
Két db 06-51-gyel kezdődő szám között mi a különbség ???
nem az 51-es körzet az internettarifa ??
Amelynek hívása csúcsidőben nettó 6 Ft/perc (bruttó 7,5 Ft), csúcsidőn kívül nettó 3 Ft (bruttó 3,75 Ft) és nincs kapcsolási díj ???
ez nagyon durva. Az axelero idegesítő nyereményakciós kőrlevelet tudott küldeni, de hogy új számra kellene váltani, különben a gatyádat ráfizetheted arról semmi info???
Régen ISDN-en 1 percre volt beállítva a bontási időm, naponta vagy ötvenszer csatlakoztam, az most kapcsolási díjban naponta 500 Ft plusz lenne, a magasabb percdíjról nem is beszélve.
Nameg a 201-201 -re fizeted a kapcsolási díjat!
3,80 +ÁFA. Én meg naponta, csúcsidőben van, hogy tízszer is felcsatlakozok, fél percekre, leveleket letölteni. Szeptember 3.- ától a mai napig csak tőlem lenyúltak kb. 700 Ft+ ÁFÁ- t.
Tényleg, mibe került volna szeptember 1.- én egy kör- e-mailban tájékoztatni az ügyfeleket?
Hogy sülne le a pofátokról a bőr!!!