Ezek mért adatok, vagy katalógusból származnak?
A 713 mm-es hosszúságot nagyon keveslem. Én úgy tudom, hogy egy Corsa vagy Punto csomagtartója is van ilyen hosszú.
Közben kiderült a "titok". Valódi a 4% kedvezmény, de ez nem a szokásos pénzvisszatérítéses, hanem a kereskedő adja. Ez így még jobb is. A telefonszámukon minden részletet elmondanak.
Kicsikocsi: a főoldalon 4%-ot hírdetnek, majd így folytatódik:
"Vételi szándékát jelezheti oldalunkon is, kattintson a "Tovább" gombra és
töltse ki a felbukkanó kérdőívet! "
Szerintem ez is csak egy, az fogyasztói címlistákat gyűjtő cégek közül.
Ugyanitt ha konkrét ajánlatot kérsz, akkor a lentebb jelzett 1-1,5% vételár visszatérítés
(nem pedig engedmény!) _ígérete_ olvasható.
Más: a Fabia Combi rendelhető színek nagyobbik része metál. Szinte csak a fehér az egyetlen, amely nem metál. Pl. a közkedvelt ezüst szín mindjárt 76 400 Ft metál felárat jelent!
Én ma reggel láttam. A főoldalukon most 4% kedvezményt hirdetnek budapesti kereskedőnél. Nem tudom, hogyan tudják elérni. Azt már kiderítettem, hogy a márkakereskedések max. kb. 2% adnak egy-egy vásárlónak alku során.
Én is néztem a kicsikocsit (jó lassú), de csak 1-1,5%-os visszatérítést találtam csak Fabia Combi esetén. Ez 20-30 eFt-ot jelent, ami szerintem elég kevés.
Sok szó esett itt a Skodák áráról. Én találtam az interneten egy helyet ahol, nagy kedvezményt adnak rá. (www.kicsikocsi.hu) Tud ennél valaki jobbat? Tudtok nekem segíteni?
Igen ám, de az ára is jóval kisebb. Én képeztem egy mutató számot, amely a vételár/csomagtartó módon áll elő. Minél kisebb, annál jobb. Ezen a területen a Fabia nem rossz.
Szerintem nagyobb baj az, hogy a Fabia Combi farát nagyon lekerekítették.
A Fabia Combi csomagtartója 426l
egyébként nem a kuplungolást kell szokni hanem az elektronikus gázpedált
ha kérdésed van a Fabia Combiról vagy egyéb Škodáról akkor nyugodtan írd meg.
Most mentem egy kört egy Fabia Combi-val. Néhány ponton csalódást okozott.
Pl. beüléskor jól belevertem a lábszáram a műszerfalba. Aztán a kuplung is elég érdekesen fog, mert minden váltáskor felbőgött a motor. Ez biztos csak szokás kérdése, néhány kilóméter után szünni kezdett (ráállt a lábam).
A legnagyobb csalódás a csomagtartó volt. Nem elég nagy, főleg a magasságban a lekerekített far miatt. Adtak egy katalódust, de abban hülye adatok vannak. A Combi csomagtartó mérete: 260 L, nyilván elfelejtették átírni. A mélysége 713 mm, ami elég hihetetlen, mert sok kisautónak is majdnem ennyi. Kár, hogy nem vittem a centit.
Csak összehasonlításként nyomok ide bár dízel kombi árat, ami nem feltétlenül akkora mint a Fabia, van köztük nagyobb is, de árban hasonlóak!
Néhány alternatíva kis-alsó - közép kombira:
Ez lett volna az a kínálat ami árban "ott van" bár van ami jóval a 4,2 mill felett van, de van a FAbiától sokkal jobb ajánlat is ami még méretben is jobb sőt motorban is!
Lehet szemezgetni!
Ha nem csak az árlista alját nézem, akkor tényleg túlzásnak tűnik néhány ár.
Az induló árak viszont elég versenyképesek. A Fabia Classic majdnem a legolcsóbb kombi, pár 10 eFt híján.
Nincs igazán méretbeli különbség a Palio és a Fabia között, ültem mind a kettőben.
Ez a kettő egy kategóriába tartozik. Az Astra eggyel nagyobb kategória lenne, az viszon tényleg lengyel, és a minőségéről egyértelműen negatív véleményeket lehet hallani.
Törésteszt Fabia, OK. Amúgy tök röhej, ahogy most pont a Fiat-ot reklámozzák a törésteszten elért eredménnyel. Ha valaki tényleg végignézi a kategória tesztjét a Fiat-ok leghátul végeztek, a Daewoo Matiz-al együtt. Palio-ról azért gondolom, hogy Lengyel gyártás, mert a Fiat-okat továbbra is gyártanak és anno a Lengyel határ közlében színte minden Lengyel ezzel járt, itthon is színte csal ilyen rendszámmal lehet látni Pali-ot. A felszereltséggel nem vitatkoznék, de méreteit nézve, mint combit, a Palio jóval nagyobb családi járgány, amúgy lehet, hogy egy Xar, az Astra Classic biztosan az.
A Palio tudomásom szerint Brazil gyártás. Az UNO és a Punto I közötti technikai szinvonal.
Egyedül a motorja jobb, egyébként hiányzik belőle a Fabia Comforthoz képest:
hátsó fejtámla, utaslégzsák, rádió előkészítés, ködlámpa, és főleg egy 4 csillagos
törésteszt.
Szia Berzol!
"Az árlisták alapján még a Comfort kivitel is csak a Palioval és az Astra Classiccal
van versenyben."
De csak árversenyben van ezekkel, mert mindkét típus 1,6-os. A Palio (lengyel ninőségben ugyan), de 1,6 16V 101 Le, színte forinra ugyanezért az árért.
Benne van: légzsák, szevókormány, és egy-két kombinál kötelező dolog,
pl. osztva dönthető ülés, hátsó ablaktörlő (bár ez utóbbi már nem igazán számít extrának)
A Comfort kivitel: 2 721 000 Ft
Ez már egész használható: dupla légzsák, computer, ködlámpa, első elektromos ablak.
Az árlisták alapján még a Comfort kivitel is csak a Palioval és az Astra Classiccal
van versenyben.
A Classicban nincs rádió előkészítés, és központi zár, de rendelhető.
Ha nem rendelek, és utólag rakatom be, mennyire barmolják szét az autót?
Attól tartok zörögni fog az egész.
Ha viszont rendelek, akkor 10-12 hét a szállítási határidő!