Keresés

Részletes keresés

Frank Williams Creative Commons License 2000.08.31 0 0 102
Az eső szerintem egyáltalán nem irreális, én már csináltam végigi teljes esős futamot, és marha jól szórakoztam. Sőt az is élvezetes, ha esik/eláll/esik stb, mert épp ilyenkor nő meg a taktika szerepe. Ilyenkor persze a szerencsén is múlik a dolog, ugyanis lehet hogy kimész wet gumikkal, 2 kör múlva meg eláll az eső. Aztán hogy milyen gyorsan szárad, az függ a pályától is. (Mint korábban írtam pl brazília egyáltalán nem szárad, de most volt egy esős magyar nagydíj, az is elég lassan száradt, de auzért felszáradt.)
Ha rosszul döntesz, nem segít, hogy visszatöltesz, mert nincs előre determinálva az időjárás, mindig menetközben találja ki, hogy mi lesz. (Még mikor kezdtem vele játszani kipróbáltam. Ma már tudom felesleges görcsölni. Ha szerencsém van és jól döntök akkor meglepetésszerűen elöl végezhetek egy esős versenyen egy gyenge kocsival is, ha nem, akkor akár egy erőssel is lehetek utolsó. de ez pont így van a valóságban is!
Alapszabály:
Pálya nedvessége: 1-> vizes gumi
Pálya nedvessége: 2-> átmeneti gumi
Egyébként száraz
Edzéseken nem szabad tökölni, ha száraz a pálya ki kell menni egy biztonsági körre, mert ha elkezd esni az eső megszívhatjuk.
A FIA engedélyt első évben még sokszor kiadják, de később sokszor nem engedi indulni, aki nem teljesíti a 107%-os szabályt.
Én azt mondanám, hogy ha 2-es az elején a pálya nedvessége, akkor intermediate, és ha very wet lesz, akkor azonnal ki kell menni esőgumiért, mert sokat lehet vele nyerni!!!
Előzmény: Biohazard (101)
Biohazard Creative Commons License 2000.08.30 0 0 101
'reggelt!

Esodolog:na ez a masik,amitol herotom van.. :)
az mar erdekes,hogy nagyon soxor esik az eso,dehogy mindig el is alljon?!
Edzeseken eleg vegyes a dolog,de kiabrandito,ha kiscsapattal megyek es az elejen kimegyek aztan 15 perc utan marcsak 10. vagyok-tobbiek meg nem voltak kint-aztan jon az eso..a tobbiek kb 15sec-cel maradnak el mogottem..aztan jon az itelet:minden versenyzo indulhat masnap,talan a legutolso kivetel.. :/
verseny:na ettol vegkepp hulyet kapok!soha nem fordult meg elo,hogy vegig essen az eso!!
tobbnyire light rain-nel indul,track dryness:1,tehat wet! indulas,en wet gumikkal,a tobbiek,mint kiderul interm.. gumikkal.ez azt jelenti,hogy meg a legjobbakkal is koronkent 3-10 sec-et vernek ram! eddig ok! aztan az 3-7korben vegre eszreveszi magat a progi es kozli,hogy nedves am a dolog!(nem AZ :) ) ok.most en jovok!
most en hozok koronkent 5 sec-et..szepen feljovok,talan meg a vezetes is az enyem..aztan ugy a 20. kor magassagaban 1xcsak elall az eso es eleg random modon szarad a palya.volt mar ra pelda,hogy light rain-bol sunny lett a dolog..azis volt mar,hogy 1-2(!!)kor alatt mar fel is szaradt..ha nincs szerencsem,akkor en mar 1x kint voltam kerekcseren,es persze hagytam a wet gumit! szal idegesito ,hogy soha nincs teljesen esos futam! mindig kisut a nap! :((
Mas:aszem most vhogy kene kijonnie vmi uj manager proginak..tud rola vki,vmit?
BYE

Frank Williams Creative Commons License 2000.08.30 0 0 100
Kedves gpw!
A tesco nem jött be (legalábbis pesten), így nagyon megköszönném a disztribútor adatait.
Az átigazolások valóban változatosak, de nem baj, mert a csapatok teljesítménye sem feltétlenül az életet követi, legfeljebb 1998-ban, aztán már sok minden múlik a játékosok teljesítményén.
Amit gpw írt az nagyon igaz, hogy ha sikerül egy team-sponzort szerezni, akkor sinen van a csapat, de érdemes sokkal próbálkozni ha kis cspattal vagy (esetleg mindnél kopogtatni), mert a 90%-a szóba sem áll, a maradékra meg le kell csapni. Kis csapatnál másik gon, hogy kevés az ember, minden lassan halad, tehát tényleg sokat kell a tárgyalásokra állítani. (60 % is, ahogy gpw írta.) Ilyenkor a VIP-elést sajnos kis hatásfokra kell állítani (esetleg szünetetltetni), mert fontosabb a jövő évi szponzor.
Másik hasznos trükk egy kis csapatnál (bár az arrows, és a stewart inkább alsó közép, kb 5.-9- helyen indulnak), hogy a technikai szponzoroknak ne fizessünk. Tehát min. partnership jöjjön össze. Ha össze jön a works az nem baj, de ha mégsem, akkor se sírjunk, lényeg, hogy ingyen van.
Gpw szerintem az első verzióban is taktikáznak a fiúk esőben, csak máshogy mint ahogy mi. Ők inkább nem mennek ki ötször, alkalmas gumiért, kivárják a tervezett kerékcserét. Ezt ki lehet használni, mert alaklmas gumival 5mp-t lehet rajtuk körönként hozni. Aztán van olyan is aki kimegy, szóval elég vegyes, de ettől izgalmas igazán.
gpw Creative Commons License 2000.08.29 0 0 99
Ave!

Érdemes fontossági sorrendet tartani a szponzor szerzésben: team,motor/gumi,fuel csak utánuk cash, mert kellemetlen meglepetés érhet. A jó taktikát már Frank is leírta, így ismételni nem akarok. Nekem most az Arrowsnál sikerült elhappolni a Saubertol a Red Bull-t, sot a 3. futam után alá is írtuk a szerzodést (19,5 mio.2 évre)igaz 60% emberem dolgozott az ügyön. Szegény Peter Sauber: meg is választották a hónap legrosszabb managerének. Gondoltam, hogy igazolhassa a szegény embert az ág is húzza tételt elcsábítom tole 1. számú pilótáját Jean Alesit. Aztán 4 fordulói alkudozás után már úgy gondoltam: maradjon. (a 6,4 mio salary 7,6-nál járt, de még nem volt elég) A Williams ennél többet is kifizetett érte, gondolom, mert odaigazolt. Nekem tetszenek a váratlan dolgok, az életben is egy hajszálom múlik, hogy valaki mondjuk a Minardinál vagy a Mc Laren-nél köt ki. Lehet, hogy Ron Dennis megszorult, azért igazolta Takagit (o fizet a helyéért) biztos nem hozott eleget a Siemens reklám...

Előzmény: Biohazard (98)
Biohazard Creative Commons License 2000.08.29 0 0 98
uff!
Igazolasokrol jut eszembe..
minap konnyesre rohogtem magam,amikor uj evet kezdtem:benetton-nal marha jol ment,megnyertem fut-fat,uj szezonre frentzen-hakkinen duoval kezdek..elso edzesen nezem mclaren:takagi es wurz!! coulthard a saubernel!! stewart -hill! :))
minardi-alesi...szal it konnyesre rohogtem magam,aztan lemondoan vettem tudomasul a dolgokat.. :( erdekes modon barichello-t 2 uj szezonbol 2x rugtak ki a stewart-tol.. ??
mas:kiabrandito tud lenni,mikor az uj szponzoroknal a vegen eleg pengere sikerul a dolog es pl a fuel-sponsor a 15. futam elott ,amikor mar majdnem partensegnel tartunk,aszongya,hogy alairt massal!!! vissza kellett toltenem,kulonben nem tudtam volna fuel-sponsort szerezni!! semmi hir,vagy pletyka :(((
mostanra ennyi..
BYE
gpw Creative Commons License 2000.08.29 0 0 97
Sziasztok!

Ha nem jönne be a Tesco, eszembe jutott még egy lehetoség: a hazai disztributornál is lehetne érdeklodni majd megküldöm címét, nevét, telefonját.
A büntik meg úgyis a kopasz vagy gyenge pilótákat érintik, ergo legfeljebb 2 szezon a szenvedés, aztán igazolunk a helyükre menoket, addigra a pénzügyi részt úgyis rendbetettük.

Előzmény: gpw (94)
Frank Williams Creative Commons License 2000.08.29 0 0 96
Bocs, BIOLO=BILON
Előzmény: Frank Williams (95)
Frank Williams Creative Commons License 2000.08.29 0 0 95
Semmi gond gpw, én is láttam az árlistájukban, ráugrottam, de mondták, hogy ott ugyan van, de a boltban nincs, és nem is biztos, hogy lesz.
BIOLO: köszi a tippet, megnézzem a bp-i tescot is!
A büntik: néha azonnal jön néha később. Szóval elég zagyva. Amit már biztosan láttam. Ha előznek sárga zászó alatt, akkor kizavarják őket (ez oké is), de ha minket előznek akkor nem (egyenlő elbírálás). Énszerintem inkább rnd-s, mert pl a false startra semmi befolyásod nincs, mégis van ilyen néha.
Ha valaki látja a www.edwardgrabowski.com-ot, szóljon ha van valami újdonság, mert én nem érem el.
Mellesleg irreálisan sok a kizárás az első két évben az edzés után, ez sem sikerült hibátlanra. De azt tapasztaltam, hogy a 3. évtől ritkulnak az ilyen hülyeségek, meg a zászlós marhaságok is. Szóval kitartás.
Előzmény: gpw (94)
gpw Creative Commons License 2000.08.28 0 0 94
Üdv. mindenkinek!

Frank! Bocs, ha hamis infót adtam, az árjegyzékükben mindenesetre szerepel...

Zászló:
Én úgy vettem észre, büntetésre a verseny folyamán BÁRMIKOR kihívhatnak, tehát nem feltétlenül az eset elkövetése után. Ha jól tudom (nem biztos) az életben is így van. Én 3 versenyen vagyok túl az Arrows-zal Diniz mindig betartja az utasításomat, Salo csak ritkán, szerintem azért, mert morálja a béka segge alatt van. Nem csodálom: szerzodést a csapattól jövore nem kap és ezt o is tudja... De hát ilyen az élet.
Egyébként direkt számolom és figyelem hány zászlót mutatnak fel a verseny folytán, de olyannal nem találkoztam, hogy kevesebbet, mint ahány büntetést kiszabtak volna. Én bízom a koncepcióm helyességében, kíváncsi vagyok, milyen tapasztalatok gyulnek a 12 futam alatt.

Előzmény: Frank Williams (92)
Törölt nick Creative Commons License 2000.08.28 0 0 93
Frank!

A pécsi TESCO-ban láttam pár dobozos gpw-t.
Ha gondolod nézz utánna, valószínű a többiben is van.
Sok szerencsét.

Bilon

Frank Williams Creative Commons License 2000.08.28 0 0 92
gpw köszi a tippet, de sajnos nem jött be, megkérdeztem azt mondják már elfogyott, és nem valószínű, hogy lesz. Az 576 Kbyte-ban a hét második felére igérték, tehát még van esély. (Kicsit vadkelet ez az ország, vegyél szoftvert, szól a BSA, csak éppen ha vennék nincs...)
A sárga zászló: szerintem kicsit logikátlan, mert én már akkor is kaptam 10mp-t, ha nem is volt zászló. Ezt kicsit eltúlozták. Visszatölteni én sem szeretek, de ilyen irrealitásra nincs mit tenni.
Előzmény: gpw (91)
gpw Creative Commons License 2000.08.27 0 0 91
Sziasztok!

Frank: mail ment, megadtam a link címét ahonnan megvásárolhazod a dobozos terméket.

zászlók:
Mivel állást visszatölteni és újrajátszani útálok, kipróbáltam 1-2 dolgot. Ezek alapján úgy tunik, mégiscsak a lassíts parancs kiadása lesz a megoldás, csak nagyon gyorsan kell rá reagálni, amikor a szituáció kialakul. Kék zászlót gondolom nem kell magyarázni.Egyébként szerintem azok a pilóták akiknek tapasztalati és/vagy koncentráció tulajdonsága a négyes egységet eléri "önmaguktól" is megoldják ezt a problémát.

set-up:
A forma 1-ben is nagy igazság:minden összefügg mindennel. Azt, hogy hova adjuk a set-up pontokat több dolog függvénye. Ezek:
-pálya tulajdonságai (lassú/gyors)
-chassis hibái (poor balance stb)
-a fodarabok megbízhatóságának értéke (brake,suspension stb)
-milyen gumit választunk (soft/hard)

Sziasztok

Frank Williams Creative Commons License 2000.08.25 0 0 90
Na tegnap szépet tapasztaltam!
Az edzés után kiíírta, hogy kizártak a versenyből, pedig nem is használtam illegális driving aid-et. Na mondom megint egy baromság, csak rnd-től függ, és a fene vigye.
Erre a rajtnál ott áll a versenyzőm a rajtvonalon, és szépen el is indul, majd befejezi a versenyt. A végén az újságok nem írtak semmiféle kizárásról.
Na erre visszatöltöm az edzés végi mentésemet, ekkor azt mondja kizárták Coulthard-ot, és Frentzen-t. Erre az első kanyarbann ki előzi a versenyzőmet: Coulthard...
Mi van itt? Fellebbezés, és helyt adtak? Vagy mi a szösz? Gyanítom megint valami jópofa bug-ról van szó.
De azért szerencse, hogy nem az van, hogfy rnd-s a kizárás, csak néha vicceseket ír ki:-)
más: senki nem segít nekem boltot találni????
Frank Williams Creative Commons License 2000.08.24 0 0 89
Hejj, emberekek!
Ez a játék annyira jó, hogy szeretném végre legálisan megvenni. Mondana nekem valaki egy boltot, ahol megtehetem? Mert sehol nem hallottak róla. TOMTOM a Tied gyári??
Előre is köszi.
Frank Williams Creative Commons License 2000.08.24 0 0 88
A kocsikat ki szoktad javítani? A Damage-okat is? Más ötletem nincs.
A speed világos, a grip a tapadás (azt hiszem) a surface a stabilitás (azt hiszem.)
Braking a fék. Én ezeket szoktam abajgatni, a alssú pályák kivételével a speed, és a grip között osztom el, a lassúkon a grip, és a surface,braking között.
Nekem nem működik a link. Van valakinek ötlete miért nem?????
Előzmény: TOMTOM (86)
TOMTOM Creative Commons License 2000.08.23 0 0 87
Működik a cím!
Előzmény: Frank Williams (85)
TOMTOM Creative Commons License 2000.08.23 0 0 86
Sziasztok!

Letöltöttem a másik 2000-es patch-et is. Szerepelni fog a játékban bizonyos JENSEN Button is, ismeritek? Nagyjából értékeltem is, szerintem nem jó. Én letöröltem az egészet, reinstall, official patch, és kész. Egyre kuszább a game:)

a Brazil GP-n az időmérőn elsőnek hoztam ki Wurzékat, végül 2. ill 3. helyen végeztek, Irvine már csepergő esőben szerezte meg a pole-t. Sch az utsó pillatanban kvalifikálta magát az utolsó helyre (végig zuhogott az eső, én még időben reagáltam, tehát igaz volt az, amit itt olvastam, miszerint nem áll el a vihar, legfeljebb az utsó percekben) Szóval Sch utolsó, Trulli és HAKKINEN a FIA engedélyével indulhat, RSchumi, Hill,Coulthard és Takagi pedig egyáltalán nem!:)

Aztán a rajt pillanatában már Car Problem embléma tűnik fel, pedig már az agresszivitás szinte mindenhol 1-2. Nem értem. Leírná nekem valaki, mit lehet tenni az autó megbízhatósága érdekében?
A SetUpnál mely kifejezések mit takarnak, illetve melyiknek van nagyobb ill. kisebb jelentősége?
Speed, Grip, Surface, Tarmac, Dust, Overtaking, Brakinf, Rain, Heat, Wind. A setup pontokkal melyeket kell előnyben részesíteni...

Még sok minden nem világos, kérlek ne haragudjatok, de hát mindenki amatőr szinten kezd...

Frank Williams Creative Commons License 2000.08.23 0 0 85
Te eléred mostanában a www.edwardgrabowski.com-t? mert én kb 1 hónapja nem...
Előzmény: gpw (83)
gstyle Creative Commons License 2000.08.23 0 0 84
Hali!!

Lassan már betegesen kergetem ezt a játékot. Senkinek nincs meg, mert csak kevesen érdeklődnek utánna.
Lenne egy borzasztó nagy kérésem!! Nem-e megszánna valamelyőtök egy GP World CD-vel. Természetesen kifizetném.
Nyújtsatok segítő kezet, mert BEDILIZEK!!!!

Köszi!

gpw Creative Commons License 2000.08.22 0 0 83
Akit érdekel:

PATCH CONTENTS
**************

The patch contains fixes to a number of bugs including:

1. AUTOCALC ERRORS - problem with uncompetitive teams occasionally finishing much higher than they should when races are autocalculated.

2. FASTEST LAP DATA - problem with incorrect names appearing under Fastest Laps in FIA: RESULTS. Also, Drivers who post Fastest Laps have their personal data properly updated.

3. CHAMPIONSHIP POINTS & FIA: RESULTS - improved data handling for Banned Drivers, Injured Drivers, and Test Drivers who take part in some races during the season.

4. MAIL & NEWS - many minor problems with Mail & News items either not appearing, or appearing when they should not.

5. TEST DAYS - Test Days are no longer "forgotten" when the game is saved and reloaded during the race weekend. This problem never affected core data, but did trigger illogical Mail and News items.

6. LAP CHART - various display problems with the lap charts in FIA: RESULTS.

7. BANNED DRIVERS - the number of Drivers committing offences during the season and per race has been reduced to more realistic levels.

9. DRIVER DEALS - messaging for refused deals has been improved.

10. SPONSOR DEALS - handling of Technical Sponsor deal interface improved, where Works or Partner deals with the same Sponsor are lost to a rival team.

11. NEW SEASON DATA ERROR - extremely rare problem with staff data not being carried over into a new season.

12. DRIVER BIOGRAPHICAL DATA - various data errors due to use of incorrect source material, have been corrected.

13. AUDIO & FMV PROBLEMS - all WAV and AVI files now play at all correct times.

14. DRIVER RATING CHANGES - problem of Driver Attributes tending to decrease from season to season has been fixed.

15. DISPLAY PROBLEMS - various minor display/corruption problems.

16. STAFF FOR HIRE INDICATORS - no longer appear at times when there are no Staff to hire.

17. REPLACEMENT CARS - building a fifth car now results in the most damaged or worn of your four cars always being the car that is replaced.

18. VOODOO 2 CRASHES - very rare hangs and crashes on PCs with Voodoo 2 graphics card now fixed.

gpw Creative Commons License 2000.08.22 0 0 82
The Beta version of the GPW 1.01 patch has now been added to the Downloads section of this site. The patch fixes a number of problems that are described in the accompanying Readme file. Please note that while the development team has thoroughly tested the patch, the patch has not undergone testing by a full QA department. However, we want to bring the patch to you as soon as possible. So if you want to be an official Beta tester, download the patch and mail us your comments. If you find any problems with the patch, let us know.

No akkor lássuk a medvét!

gpw Creative Commons License 2000.08.22 0 0 81
Hello Frank!
OK. mostmár lenyugodva. Anno mikor megismertem a játékot legnsagyobb hibájájának a sárga zászlós problémát tartottam. Abszolut nem életszeru és semmit nem lehet ellene tenni. Mert pl. ott van a lassítás parancs, ami ennek a kiküszöbölésére tökéletes lenne.Még tetszene is, földobná a hangulatot és nehezítené a gémet.Anno még elso meneteim egyikét nyomtam , ha jól emlékszem a canadai pályán Benettonnal versenyeztem és a nagy visszafordító kanyar elott felrobbant az egyik lekorözött autó motra. Én akkor még azt gondoltam, a sárga zászló ellenszere a lassíts parancs. Az elso helyen haladtam, de mögöttem szorosan nyomultak a többiek.Szóval kiadtam a parancsot, lassít is Fis. erre a konkurencia haláli nyugalommal elozi versenyzomet a sárga zászló illetve a lerobbant autó mellett közvetlenül!(mondanom sem kell teljesen büntetlenül)Pontosan láttam mert ott premier plánban lehet egy hihetetlen jó képet fogni.Csak azért írom le a történetet, mert ekkor jöttem rá, hogy nincs ellenszer.Még most is nehezen hiszem, hogy egy ilyen durva szarvashibát javítás nélkül hagynak.
Tényleg: kíváncsi lennék rá, vajon min változtattak a fejlesztok? Akinek esetleg van infója róla ne fogja magát vissza, tegye közzé.Elore is köszönöm. A többi problémát én egyébként (a Do or die kivételével,de az igazából nem is hiba)nem tapasztaltam eddig, pedig már lenyomtam 1-2 menetet.De hogy pozitív dolgot is mondjak mintha a mesterséges intelligencián javítottak volna: esos verseny alatt a boxkiállásoknál taktikáznak is a pilóták.Ami eddig tulzottan nem volt jellemzo)
Persze lehet hogy csak beleképzelem, de az agyam lila volt a dühtol a verseny ideje alatt. Mindenesetre, ha hazajöttem a nyaralásból jobban megvizsgálom a különbségeket. Addig is jó játékot mindenkinek jövo hétfon újra vagyok már. Egyébként támogatom az ötletedet, írni kéne az edwardgrabowskinak. Sziasztok
Előzmény: Frank Williams (80)
Frank Williams Creative Commons License 2000.08.22 0 0 80
Helló gpw. Maradok ennél, ha nem tévesztem el:-)))
Még nem használom a patch-et, de amit leírtál nem a patch-től lett rossz: ilyen volt.
1) A büntik teljesen RND-sek logikátlanok, ugyanis nekem az egyik esős versenyen nem az én csapatomból, hanem szerencsétlen Minardiból minden körben kizavarta Takagit. Végén már 15 (!!!) kör hátránnyalesett ki két körrel a vége előtt:-))) Néha sárga zászló nincs is, mégis kiküld, stb. Ez tényleg kicsit gyenge pontja a játéknak. De van ám segítség: mentés kb 5-10 körönként, és ha szivat visszamész egy mentést, és már nincs is semmi gond, másodszorra szinte biztosan nem lesz baj. Ha mégis, akkor újra stb.
2) Azok a pilóták, ahol a Rain tulajdonság kevesebb mint 3, nem tudnak Intermediat-tel autózni, pontosabban tudnak, csak minden körben rinyálnak az esőgumiért. De ez nem baj, mert még így is kb 5mp-vel gyorsabbak körönként, mint esőgumival:-))
Persze érdemes próbálkozni, hogy mennek jobban. Vagy ki kell őket rúgni:-)))
A do or die overtake előtt is érdemes menteni. SZVSZ 80% valószínűséggel nekimegy mindenkinek... Ez is egy gyenge pont.
Mellesleg szerintem érdemes lenne összeszedni az ilyen ilyen hibákat, és megírni a fejlesztőknek, mivel a játék tényleg jó, szerintem a ma szokásosnál kevesebb hiba van benne, de még jobb lenne, ha ezek nem lennének.
Előzmény: gpw (79)
gpw Creative Commons License 2000.08.22 0 0 79
Sziasztok!
Abraka Dabra (Frank Williams)mi várható még?
Jackie Stewart lesz a következo? Na mindegy! Letöltötted a hivatalos patcht? Én igen és katasztrófális tapasztalatom van vele kapcsolatban.Egy nagy sz@r úgy ahogy van!
Nem tudom (illetve sejtem) mit akartak vele javítani, de amit kellett volna azt nem sikerült!
Gondoltam új patch-új éjet elíndítok egy új karriert az Arrows csapattal.Elso verseny:Diniz pilótámat 3-szor vágja ki a boxba (sárga zászló figyelmen kívül hagyása),mondanom sem kell hiába lassítok, esélyem nincs...Salot úgy küldi ki (kék zászló)hogy a büntetés bemondása után mutatja be a zászlót majd mint amikor elakadt a lemezjátszó tuje 10-szer elismétli:ignored blue flag, ignored blue flag...Nagyon elkeseredett vagyok több hónapi kényszerszünet után vetem bele magam a játékba és tessék...Mert ezzel az élvezhetosége a nullával egyenlo.Naívan azt gondoltam ezt a legégetobb problémát orvosolják, hát tévedtem.Nem emlékszem az életben mikor büntettek meg valakit utoljára sárga zszló miatt, az utóbbi években egyáltalán senkit. Hiába dolgozod ki a legjobb taktikát, készülsz a versenyre, tönkreteszik és a legrosszabb: semmit nem tudsz ellene tenni.És a legjobb:enyhén vizes a pálya intermediate gumi van az autókon (ahogy kell) erre Salo pilótám üzen:Need wet tyre..Nem hittem a szememnek.Azt már nem is említem vizes gumival haladok a vizes pályán elottrem száraz gumival közlakedo autó 3 körön keresztül tart fel(braking, off line maxon) és nem tudom megelozni majd amikor elborult aggyal kiadom az utasítást: Do or die overtake már röpül is az elso szárny....Bocs mindenkitol az antireklámért de elso felindultságomban vagyok...
Előzmény: Törölt nick (75)
Frank Williams Creative Commons License 2000.08.22 0 0 78
TOMTOM: nem ugyanaz, teljesen más csinálta azt a 2000-es patch-t, legalább 8 darabból áll. Érdemes letölteni, mert nem próbáltam, de jó munkának néz ki.
Az english.txt-t kell visszamásolni.
A car-problemhoz: vedd lejjebb az agresszivitást...
Előzmény: TOMTOM (73)
Frank Williams Creative Commons License 2000.08.22 0 0 77
Egy érdekességet még nem írtam:
Brazíliában ha egyszer elkezd esni az eső, akkor az a pálya 99% hogy nem szárad fel. Tehát nem érdemes taktikázni, ha a pálya már wet, akkor indulás a boxba, az sem baj ha rögtön wet tyres-t nyomtok fel (főleg kis csapatoknál hátul), akár tele is lehet tankolni, mert szinte biztos, hogy rövidesen very wet lesz a pálya, és onnan már nem is nagyon akar visszajönni. (1998-as szezonban a stewart első pontszerzését ott követtem el, pár körrel az első kerékcserém után vizes lett a pálya (a táva fele előtt még!!), kiküldtem a fiúkat, kaptak wet tyres-t, full tank, csókolom mi már nem jövünk többet. Szépen elkezdték visszavenni az akkor már több mint 1 körös hátrányukat, és a 15.-17. helyüket javítani és a végén 6., illetve 9. helyen jöttek be. (a 9. az azért szép volt, mert Magnussen kocsiján a fék rakoncátankodott.)
Tehát brazíliában nem szárad a pálya túlságosan. (Ez igaz edzésre is, ha az elején light rain van, akkor irány ki a pályára, mert csak rosszabb lesz később, és 0% valószinűséggel lesz száraz a pálya. (egyszer az edzés 10. percében elállt ott az eső, mégsem száradt fel!))
Törölt nick Creative Commons License 2000.08.22 0 0 76
És bocsánat, ha néha álnéven írok, de a Frank Williams nick=Abraka Dabra, csak éppen a gamez F1 szekcióban jobban hangzó néven kívántam megjelenni. Bocsi ha keverek néha:-))
Törölt nick Creative Commons License 2000.08.22 0 0 75
helló gpw, remélem ismét hasznos ötletekkel látjuk el egymást, és a többieket!
A 10 évet nem nyomtam végig, meguntam a negyedik dupla vb után.
Most stewart-tal nyomulok, anyagilag már gatyába ráztam, az eredmény is bíztató azzal a ronccsal ami van (5. hely a csapatban, 9. egyéniben), de a 2000. év már más lesz...
Egyébként ha ezen túl vagyok amilyen aberált vagyok elkezdem a minardival:-)))
Előzmény: gpw (74)
gpw Creative Commons License 2000.08.21 0 0 74
Hello everybody!

I'm back! Külön is üdvözlöm Frank Williams barátomat. Tudom:felmerül a kérdés hol a francba voltam idáig,mondom is a választ igen egyszeru:Külföldön kaptam munkát és ez sajnos azzal járt, hogy számítógép közelébe nem nagyom jutottam, ergo a JÁTÉKban és az internettel is kényszeru szünetet kellett tartanom. Most, hogy újra itthon vagyok elso útjaim egyike a fórumba vezetett és örömmel tölt el, hogy jó pár rajóngója lett a játéknak illetve Frank hasznos tanácsokkal lát el benneteket.Remélem ezentúl én is tudok segíteni, bár most meg nyaralni megyek egy hétre ,de utána gozerovel vetem bele magam a témába. Hosszú hozzászólást senki ne várjon tolem, mert írni lusta vagyok majd igykszem tömör és velos lenni. Apropó Frank! Mi ez az új Stewart koncepció? Végignyomtad a Williamsel a 10 évet?

TOMTOM Creative Commons License 2000.08.21 0 0 73
Jahajajj! Most akkor mely file-okat kellene visszamásolnom?

"...Van a f1sims.co.uk-n egy másik 2000-es patch, de azt még nem próbáltam..."

Az szerintem ennek a 'zseniális' patch-nek az update-e nem?

Probléma: általában mi miatt tűnik fel a Car Problem felirat? már azt reméltem, kezdem megértenia gamét, teszteltem, stb, stb,
erre Brazil GP, időmérő, Car problem, és a kocsi megadja magát. Mind a két autónál ez volt, de Wurz kocsiját meg tudták javítani a boxban, Fisico autoját nem. (Ő kapta az összes Setup pontot)

Van valami 5let?

Egyébként elolvastam a teljes topicot, deinkább ismét átrágom magam rajta:)

Előzmény: Frank Williams (72)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!