Keresés

Részletes keresés

gstyle Creative Commons License 2000.08.23 0 0 84
Hali!!

Lassan már betegesen kergetem ezt a játékot. Senkinek nincs meg, mert csak kevesen érdeklődnek utánna.
Lenne egy borzasztó nagy kérésem!! Nem-e megszánna valamelyőtök egy GP World CD-vel. Természetesen kifizetném.
Nyújtsatok segítő kezet, mert BEDILIZEK!!!!

Köszi!

gpw Creative Commons License 2000.08.22 0 0 83
Akit érdekel:

PATCH CONTENTS
**************

The patch contains fixes to a number of bugs including:

1. AUTOCALC ERRORS - problem with uncompetitive teams occasionally finishing much higher than they should when races are autocalculated.

2. FASTEST LAP DATA - problem with incorrect names appearing under Fastest Laps in FIA: RESULTS. Also, Drivers who post Fastest Laps have their personal data properly updated.

3. CHAMPIONSHIP POINTS & FIA: RESULTS - improved data handling for Banned Drivers, Injured Drivers, and Test Drivers who take part in some races during the season.

4. MAIL & NEWS - many minor problems with Mail & News items either not appearing, or appearing when they should not.

5. TEST DAYS - Test Days are no longer "forgotten" when the game is saved and reloaded during the race weekend. This problem never affected core data, but did trigger illogical Mail and News items.

6. LAP CHART - various display problems with the lap charts in FIA: RESULTS.

7. BANNED DRIVERS - the number of Drivers committing offences during the season and per race has been reduced to more realistic levels.

9. DRIVER DEALS - messaging for refused deals has been improved.

10. SPONSOR DEALS - handling of Technical Sponsor deal interface improved, where Works or Partner deals with the same Sponsor are lost to a rival team.

11. NEW SEASON DATA ERROR - extremely rare problem with staff data not being carried over into a new season.

12. DRIVER BIOGRAPHICAL DATA - various data errors due to use of incorrect source material, have been corrected.

13. AUDIO & FMV PROBLEMS - all WAV and AVI files now play at all correct times.

14. DRIVER RATING CHANGES - problem of Driver Attributes tending to decrease from season to season has been fixed.

15. DISPLAY PROBLEMS - various minor display/corruption problems.

16. STAFF FOR HIRE INDICATORS - no longer appear at times when there are no Staff to hire.

17. REPLACEMENT CARS - building a fifth car now results in the most damaged or worn of your four cars always being the car that is replaced.

18. VOODOO 2 CRASHES - very rare hangs and crashes on PCs with Voodoo 2 graphics card now fixed.

gpw Creative Commons License 2000.08.22 0 0 82
The Beta version of the GPW 1.01 patch has now been added to the Downloads section of this site. The patch fixes a number of problems that are described in the accompanying Readme file. Please note that while the development team has thoroughly tested the patch, the patch has not undergone testing by a full QA department. However, we want to bring the patch to you as soon as possible. So if you want to be an official Beta tester, download the patch and mail us your comments. If you find any problems with the patch, let us know.

No akkor lássuk a medvét!

gpw Creative Commons License 2000.08.22 0 0 81
Hello Frank!
OK. mostmár lenyugodva. Anno mikor megismertem a játékot legnsagyobb hibájájának a sárga zászlós problémát tartottam. Abszolut nem életszeru és semmit nem lehet ellene tenni. Mert pl. ott van a lassítás parancs, ami ennek a kiküszöbölésére tökéletes lenne.Még tetszene is, földobná a hangulatot és nehezítené a gémet.Anno még elso meneteim egyikét nyomtam , ha jól emlékszem a canadai pályán Benettonnal versenyeztem és a nagy visszafordító kanyar elott felrobbant az egyik lekorözött autó motra. Én akkor még azt gondoltam, a sárga zászló ellenszere a lassíts parancs. Az elso helyen haladtam, de mögöttem szorosan nyomultak a többiek.Szóval kiadtam a parancsot, lassít is Fis. erre a konkurencia haláli nyugalommal elozi versenyzomet a sárga zászló illetve a lerobbant autó mellett közvetlenül!(mondanom sem kell teljesen büntetlenül)Pontosan láttam mert ott premier plánban lehet egy hihetetlen jó képet fogni.Csak azért írom le a történetet, mert ekkor jöttem rá, hogy nincs ellenszer.Még most is nehezen hiszem, hogy egy ilyen durva szarvashibát javítás nélkül hagynak.
Tényleg: kíváncsi lennék rá, vajon min változtattak a fejlesztok? Akinek esetleg van infója róla ne fogja magát vissza, tegye közzé.Elore is köszönöm. A többi problémát én egyébként (a Do or die kivételével,de az igazából nem is hiba)nem tapasztaltam eddig, pedig már lenyomtam 1-2 menetet.De hogy pozitív dolgot is mondjak mintha a mesterséges intelligencián javítottak volna: esos verseny alatt a boxkiállásoknál taktikáznak is a pilóták.Ami eddig tulzottan nem volt jellemzo)
Persze lehet hogy csak beleképzelem, de az agyam lila volt a dühtol a verseny ideje alatt. Mindenesetre, ha hazajöttem a nyaralásból jobban megvizsgálom a különbségeket. Addig is jó játékot mindenkinek jövo hétfon újra vagyok már. Egyébként támogatom az ötletedet, írni kéne az edwardgrabowskinak. Sziasztok
Előzmény: Frank Williams (80)
Frank Williams Creative Commons License 2000.08.22 0 0 80
Helló gpw. Maradok ennél, ha nem tévesztem el:-)))
Még nem használom a patch-et, de amit leírtál nem a patch-től lett rossz: ilyen volt.
1) A büntik teljesen RND-sek logikátlanok, ugyanis nekem az egyik esős versenyen nem az én csapatomból, hanem szerencsétlen Minardiból minden körben kizavarta Takagit. Végén már 15 (!!!) kör hátránnyalesett ki két körrel a vége előtt:-))) Néha sárga zászló nincs is, mégis kiküld, stb. Ez tényleg kicsit gyenge pontja a játéknak. De van ám segítség: mentés kb 5-10 körönként, és ha szivat visszamész egy mentést, és már nincs is semmi gond, másodszorra szinte biztosan nem lesz baj. Ha mégis, akkor újra stb.
2) Azok a pilóták, ahol a Rain tulajdonság kevesebb mint 3, nem tudnak Intermediat-tel autózni, pontosabban tudnak, csak minden körben rinyálnak az esőgumiért. De ez nem baj, mert még így is kb 5mp-vel gyorsabbak körönként, mint esőgumival:-))
Persze érdemes próbálkozni, hogy mennek jobban. Vagy ki kell őket rúgni:-)))
A do or die overtake előtt is érdemes menteni. SZVSZ 80% valószínűséggel nekimegy mindenkinek... Ez is egy gyenge pont.
Mellesleg szerintem érdemes lenne összeszedni az ilyen ilyen hibákat, és megírni a fejlesztőknek, mivel a játék tényleg jó, szerintem a ma szokásosnál kevesebb hiba van benne, de még jobb lenne, ha ezek nem lennének.
Előzmény: gpw (79)
gpw Creative Commons License 2000.08.22 0 0 79
Sziasztok!
Abraka Dabra (Frank Williams)mi várható még?
Jackie Stewart lesz a következo? Na mindegy! Letöltötted a hivatalos patcht? Én igen és katasztrófális tapasztalatom van vele kapcsolatban.Egy nagy sz@r úgy ahogy van!
Nem tudom (illetve sejtem) mit akartak vele javítani, de amit kellett volna azt nem sikerült!
Gondoltam új patch-új éjet elíndítok egy új karriert az Arrows csapattal.Elso verseny:Diniz pilótámat 3-szor vágja ki a boxba (sárga zászló figyelmen kívül hagyása),mondanom sem kell hiába lassítok, esélyem nincs...Salot úgy küldi ki (kék zászló)hogy a büntetés bemondása után mutatja be a zászlót majd mint amikor elakadt a lemezjátszó tuje 10-szer elismétli:ignored blue flag, ignored blue flag...Nagyon elkeseredett vagyok több hónapi kényszerszünet után vetem bele magam a játékba és tessék...Mert ezzel az élvezhetosége a nullával egyenlo.Naívan azt gondoltam ezt a legégetobb problémát orvosolják, hát tévedtem.Nem emlékszem az életben mikor büntettek meg valakit utoljára sárga zszló miatt, az utóbbi években egyáltalán senkit. Hiába dolgozod ki a legjobb taktikát, készülsz a versenyre, tönkreteszik és a legrosszabb: semmit nem tudsz ellene tenni.És a legjobb:enyhén vizes a pálya intermediate gumi van az autókon (ahogy kell) erre Salo pilótám üzen:Need wet tyre..Nem hittem a szememnek.Azt már nem is említem vizes gumival haladok a vizes pályán elottrem száraz gumival közlakedo autó 3 körön keresztül tart fel(braking, off line maxon) és nem tudom megelozni majd amikor elborult aggyal kiadom az utasítást: Do or die overtake már röpül is az elso szárny....Bocs mindenkitol az antireklámért de elso felindultságomban vagyok...
Előzmény: Törölt nick (75)
Frank Williams Creative Commons License 2000.08.22 0 0 78
TOMTOM: nem ugyanaz, teljesen más csinálta azt a 2000-es patch-t, legalább 8 darabból áll. Érdemes letölteni, mert nem próbáltam, de jó munkának néz ki.
Az english.txt-t kell visszamásolni.
A car-problemhoz: vedd lejjebb az agresszivitást...
Előzmény: TOMTOM (73)
Frank Williams Creative Commons License 2000.08.22 0 0 77
Egy érdekességet még nem írtam:
Brazíliában ha egyszer elkezd esni az eső, akkor az a pálya 99% hogy nem szárad fel. Tehát nem érdemes taktikázni, ha a pálya már wet, akkor indulás a boxba, az sem baj ha rögtön wet tyres-t nyomtok fel (főleg kis csapatoknál hátul), akár tele is lehet tankolni, mert szinte biztos, hogy rövidesen very wet lesz a pálya, és onnan már nem is nagyon akar visszajönni. (1998-as szezonban a stewart első pontszerzését ott követtem el, pár körrel az első kerékcserém után vizes lett a pálya (a táva fele előtt még!!), kiküldtem a fiúkat, kaptak wet tyres-t, full tank, csókolom mi már nem jövünk többet. Szépen elkezdték visszavenni az akkor már több mint 1 körös hátrányukat, és a 15.-17. helyüket javítani és a végén 6., illetve 9. helyen jöttek be. (a 9. az azért szép volt, mert Magnussen kocsiján a fék rakoncátankodott.)
Tehát brazíliában nem szárad a pálya túlságosan. (Ez igaz edzésre is, ha az elején light rain van, akkor irány ki a pályára, mert csak rosszabb lesz később, és 0% valószinűséggel lesz száraz a pálya. (egyszer az edzés 10. percében elállt ott az eső, mégsem száradt fel!))
Törölt nick Creative Commons License 2000.08.22 0 0 76
És bocsánat, ha néha álnéven írok, de a Frank Williams nick=Abraka Dabra, csak éppen a gamez F1 szekcióban jobban hangzó néven kívántam megjelenni. Bocsi ha keverek néha:-))
Törölt nick Creative Commons License 2000.08.22 0 0 75
helló gpw, remélem ismét hasznos ötletekkel látjuk el egymást, és a többieket!
A 10 évet nem nyomtam végig, meguntam a negyedik dupla vb után.
Most stewart-tal nyomulok, anyagilag már gatyába ráztam, az eredmény is bíztató azzal a ronccsal ami van (5. hely a csapatban, 9. egyéniben), de a 2000. év már más lesz...
Egyébként ha ezen túl vagyok amilyen aberált vagyok elkezdem a minardival:-)))
Előzmény: gpw (74)
gpw Creative Commons License 2000.08.21 0 0 74
Hello everybody!

I'm back! Külön is üdvözlöm Frank Williams barátomat. Tudom:felmerül a kérdés hol a francba voltam idáig,mondom is a választ igen egyszeru:Külföldön kaptam munkát és ez sajnos azzal járt, hogy számítógép közelébe nem nagyom jutottam, ergo a JÁTÉKban és az internettel is kényszeru szünetet kellett tartanom. Most, hogy újra itthon vagyok elso útjaim egyike a fórumba vezetett és örömmel tölt el, hogy jó pár rajóngója lett a játéknak illetve Frank hasznos tanácsokkal lát el benneteket.Remélem ezentúl én is tudok segíteni, bár most meg nyaralni megyek egy hétre ,de utána gozerovel vetem bele magam a témába. Hosszú hozzászólást senki ne várjon tolem, mert írni lusta vagyok majd igykszem tömör és velos lenni. Apropó Frank! Mi ez az új Stewart koncepció? Végignyomtad a Williamsel a 10 évet?

TOMTOM Creative Commons License 2000.08.21 0 0 73
Jahajajj! Most akkor mely file-okat kellene visszamásolnom?

"...Van a f1sims.co.uk-n egy másik 2000-es patch, de azt még nem próbáltam..."

Az szerintem ennek a 'zseniális' patch-nek az update-e nem?

Probléma: általában mi miatt tűnik fel a Car Problem felirat? már azt reméltem, kezdem megértenia gamét, teszteltem, stb, stb,
erre Brazil GP, időmérő, Car problem, és a kocsi megadja magát. Mind a két autónál ez volt, de Wurz kocsiját meg tudták javítani a boxban, Fisico autoját nem. (Ő kapta az összes Setup pontot)

Van valami 5let?

Egyébként elolvastam a teljes topicot, deinkább ismét átrágom magam rajta:)

Előzmény: Frank Williams (72)
Frank Williams Creative Commons License 2000.08.21 0 0 72
Ha Villeneuve fizet neked, akkor azzal a zseniális 2000-es patch-el játszol ami felcserélgeti a pilóták nevét, de nem cseréli a tulajdonságait meg a képeit. (Ha megnézed kicsit japánul néz ki szegény Jaques.) Ha jót akarsz másold vissza az eredeti english.txt-t.
Van a f1sims.co.uk-n egy másik 2000-es patch, de azt még nem próbáltam.
A hivatalos patch az csak a bolti verzióval működik!!!
A rear wring broken elkerüléséhez vedd le az agresszivitást (Top speed) 4-esre. Továbbá olvasd el ezt a topic-ot, sokat fog segíteni. (Az elejétől.)
Jó játékot!
Előzmény: TOMTOM (71)
TOMTOM Creative Commons License 2000.08.19 0 0 71
Egy (szerintem buta) kerdes: ha a szerzodeskoteseknel a salary piros szinu es minuszban van, akkor a nem mi fizetunk, hanem a pilota 'tamogat' minket? Ha ez igy van, ahogy gondolom, akkor Villeneuve fizet nekunk? Furcsa:)

Probalta valaki azokat a nemhivatalos patcheket, ami az f1sims.co.uk címen elérhető?

TOMTOM Creative Commons License 2000.08.18 0 0 70
Hali emberek, nehogy most tunjon el a topic! En tegnap szereztem meg ezt a jatekot, iszonyu jo, de egyelore nagyon bonyolult a kezelofelulete a szamomra-gondolom majd belejovok.

A Benetton-al kezdtem el az idenyt, majdnem elso sor lett a dologbol, vegul Fisico 3. Wurz 5 lett. A rajt utan ez 2. ill 3. helyre modosult, Ficico az elre allt azonban Wurznak mar az elso kor vegen boxolnia kellett, mert tortent vele valami (meg el is rontotta a rajtot) Aztan Fisico kieserr :( /Rear Wing Broken/ Wurznak meg mar 2 kor hatranya volt...

Szal nem eppen jo kezdet, es bocsi az elmenybeszamoloert, majd meg jelentkezek:)

Törölt nick Creative Commons License 2000.08.17 0 0 69
Nyíri1:
Azért reklamál, mert vagy nem adtál neki set-up tesztet (legalább 50%-ot arra kell fordítani, a többit a development-re), vagy pedig a set-up menüben nem kapott set-up pontokat. Ez elég nagy baj, ezért berágnak! (ráadásul a kocsi is gyengébben megy!!!)
Bio:
A minardival felejtsd el a VIP-et, nencs rá elég pénz. Meg a tesztelést is. Ha igazán komolyan akarsz játszani, akkor az időgyorsítást is, mert az egy kicsit (nagyon) könnyíti a helyzetet. (Vagy töltsd le a patch-et.) Az első évben a cél, hogy partner szerződésed legyen a technikai szponzoroknál, és jól fizető pilóták. Meg mindent a jövő évi kocsira kell koncentrálni, hogy elkészüljön.
Megint nyíri: félrtértés van: a technikai fejlesztésnek semmi köze a karosszériához. kb az év felénél közlik, hogy döntöttek a technikai szabályokról. Ekkor ha elmész a szabályokhoz láthatod, hogy melyik alkatrész maradhat jövőre (pipa), és melyik nem (kereszt). Ekkor már a pipásokat kell fejleszteni, mert azok megmaradnak minden más elvész!!!!
A karosszériának ehhez semmi köze, az RND-nek sem!
Előzmény: Biohazard (68)
Biohazard Creative Commons License 2000.08.16 0 0 68
megint...
ezek a szponzorok csak szivatnak..
megmindig a minardi-val vagyok eshat nemigen van penzem vendegul latni mindenkit,persze sorra vonjak meg a lovet! kerdes1:mennyit erdemes rakni itten a quality-re es mennyit az egyes VIP-elre?
sorry,hamar kerdeztem.. :)

kerdes2:az uj ev elejen az uj szponzorok mennyivel indulnak?? az elozo evben nekik is kinyalhatom,csak ugy lesz support,vagy az uj ev elejen van vmi fix support es kesz?
vicc:a minardival aszem ausztria elott vagyok..es van 26(!!) pontom! :))) megnyertem az 1. futamot,aztan monacoba :)) az azert kar,hogy amikor monacoba nyertem,akkor meghivtam par vipet senkise szolt semmit :( aztan volt 1 2. hely..szoval mokas! mindezt a minardival! :))
telleg nemtugya senkise,hogy honnan tudnek leszedni 1 ERTELMES es TELJES 'leirast'??amit leszedtem az csak a 1/3-a..a tobbi resz meg nincs fent(?),aszem.
BYE

Nyiri1 Creative Commons License 2000.08.16 0 0 67
Na Hello!!!

Ma egy kicsit felhúztam magam!

Diniz megnyerte a 2000. év VB-jét. Jött a 2001-s év és Diniz az első versenyen a 9. lett míg a kis újonc Brazil (második éve a f1-nél) első lett.
Kaptam is Diniz-től egy levelet, kb ez állt benne:

Tárgy: IDIÓTA SETUP!
Ha még egyszer ilyen rossz kocsival indulok kilépek!

Kérdés: Mi a f*szt ugrál ez a kis köcsög???
Nem én csináltam belőle 2-szeres világbajnokot??

Meg amúgy is a brazil ugyanolyan kocsival ment mint, ő (direkt behoztam a mentett állást és megnéztem), akkor mit dumál???
Lejár a szerződése az idén és majd meglátjuk mit fog szólni ha nem újítom meg!!!

Na ennyit a mérgelődésről!

Más:
A gém RND-je már egy cseppet idegesítő!
2000-ben a FIA azt mondta, hogy a 2001 idényre is jó lesz a 2000-res kocsi!

Akkor, ha én 2000 év végére mindent maxra nyomok a Technology-ban és kb. 3 felbukkanó hibát upragelek, és nagyobb kapacítású a gyáram, amiben van: CAD, Supercomputer, Test RIG, meg minde ami kell (Wind Tunnel is), és minden pálya előtt 200 mrföldet vásárolok, akkor miért hozza ki a 2001-es kocsit úgy, hogy a Technologyban van olya rész ami csak 2 rublikás???

Remélem értettétek!!!

Na ennyi egyenlőre!

UI.: Tanács: Maradjatok minden évben ugyanazoknál a szponzoroknál, mert én végig ugyanazokat környékezem meg, és most a 2001. év Monaco-i pályáján nyomulok és már minden sponzor aláírta a szerződést és már csak a bonuszok vannak (ebből a motor és a gumi 2 éves works szerződést jelent)

Úgyhogy ne váltogassátok minden évben a szponzorokat, ez tapasztalat!

Na mégyegyszer csá!

Nyiri

BooLee Creative Commons License 2000.08.16 0 0 66
Tisztelt GPW rajongok!
A program megjelenese ota jatszom a GPW-el, helyesebben csak jatszottam mert a minap tortent egy kis malor, es megadta magat a vinyom, igy oda lett, a GPW-is, termeszetesen warez verziovolt, sikerult is a nagyreszet ujra letolteni, egyetlen file kivetelevel, kernelek titeket aki hasonlo verziot hasznal, kerem segitsen rajtam a 21-es file hianyzik.

Elore is koszonom.
BooLee

Frank Williams Creative Commons License 2000.08.16 0 0 65
Én mondtam, hogy ne cserélgessétek a csapatsorrendet:-))))
Valóban életszerű, de néha azért vannak meglepő dolgok. (PL amikor a McLaren kirúgja Hakkinen-t, és szerződteti helyére Andrea Montermini-t (Ki is ő???). Vagy rendszeresen használnak illegális Driving Aid-et, ezért Hakkinen-t már kétszer is kizárták.)
A levelet ne azért kapod, hanem mert te vagy a hónap managere.
A vendéglátást soha nem szabad elhanyagolni, akármilyen a rating, főleg ha van pénz rá. Ha sikerül egy Hosp.advantage-ot elérni, azt fel lehet használni a tárgyalásoknál.
Előzmény: Nyiri1 (63)
Biohazard Creative Commons License 2000.08.15 0 0 64
ismet...
Williams:kutjaaanak nincs kedve vegig ucsorogni minda 30-40 percet!inkabb gyorsitok :)
Vki monta,hogy a VB-ert kapott extra casht..
nos en a jordan-nal nyertem mind12 felet es semmitse kaptam,vagycsak elrakta a csapat es enmeg maradtam minusba.. :/
Nem tudja vki,hogy honnan lehetne letolteni az
grand prix world official hints&tips versino 2.0-t esa 3.0-t?? az 1.0 mar megvan es nagyon hasznalhato!majd meg irok!
BYE
Nyiri1 Creative Commons License 2000.08.15 0 0 63
NA hello!

Frank: Nagyon életszerű egy-két helyen a gém!

Pl. a 2. év végén Diniz már tudtam hogy VB-s lesz ezért átraktam a másodpilótának, hogy az újonc kis brazil had legyen a 3. helyről 2. a vb-n, igenám de a 3. év elején emiatt Diniz megsértődött és nem tesztelt, szar köröket ment, és a versenyen is nyagogott, visszaállítottam és végülis megnyerte a VB-t és és második lett az újonc!

Tanács: Ha elég pénzetek van már, akkor akármit is mond a játék, hogy ilyen szar a pálya (sponzorok szempontjából) akkor is hívjatok meg pl. a TEAM sponzort vagy a Motor szponzort, mert én meghívtam az Argentin versenyre őket (ami elég silány) és utánna köszönőleveleket kaptam és gratulációkat (persze sokat számít, hogy nyersz vagy legalább az első 6-ban benne vagy)!!!

Ui.: Egy nagy problémája van a gémnek!
NEM TUDOM ABBAHAGYNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na egyenlőre ennyi!
Nyiri

Frank Williams Creative Commons License 2000.08.15 0 0 62
1. Ha megháromszorozod a pénzt sem fog 3 évig jönni feltétlenül, annak nincs köze hozzá. Csak elteszi a lét. A személyzet kedve kiszámíthatatlan, valami RNd van a dologban. Ha egyszer azt mondja a csapatra, hogy nem jó az nem baj, érdemes minden futam után próbálkozni, mert változik a véleményük. Sőt néha érdemes menteni, mert ugyanaz az ürge egyszer Á-t mond egyszer B-t.
2. BIO: Sajnos ez egy hiba, a hivatalos patch már kijavította, hogy a gyorsításnál sem fognak a gyenge autók szárnyalni. Javaslom töltsd le valahonnan, például innen.
(Figyelem, csak a hivatalos verzióval megy, a warez-zel nem!!!!!!!!!)
Ha igazi kihívást akarsz, akkor nem nyomod a gyorsítást, hagy szenvedjen a minardi.:-)))
A sponzorokat az elején meg kell környékezni 5-5% (esetleg 10%) emberkével, akkor megmondják mit ajánlanak. Aztán lehet azt csinálni amit nyíri1 írt, de kisebb csapatoknál sohasem lesz kész a tárgyalás, mert kevesebb, és gyengébb a legénység ilyenkor jobb koncentrálni az erőket. (40-50% egy sponzorra, 2-3 forduló akatt kész, és menni tovább.)
3. Nyiri1: Igen a gép néha érdekeseket tud húzni. A fű alól is pénzt csinál, vagy pl ha elkezdesz egy versenyt, és mondjuk a benettonok 1 kerékcserével mennek, akkor ha visszatöltöd mundjuk az 5. körben, akkor lehet hogy kettővel mennek. Kérdem: menet közben hogy tudják variálni, ha az elején kell tankolni? Vagy nekik repülőről adják a naftát????
Nyiri1 Creative Commons License 2000.08.14 0 0 61
BIO:

Figy, én most fejeztem be a McLarennel a 2. évemet és Diniz megnyerte a VB. és a csapat is, és bk. 51 millával zártam :)))).

Szerintem én csináltam valami jót mert az első évet 5 millióval kezdtem.

Sponzorok: Minden csapatnak összesen 6 szponzora lehet plusz a Csapatsponzor, a gumi, motor és a benzin.

Csapatra: 15-20% szoktam nyomni (ha megvan a szerződls akkor 5-6%)
Motor: 10%
Gumi 10%
Benzin 10%

Normál szponzorok:
6 darab ötrublikás sponzorra nyomok kb. 7 % -ot hogy maradjan a vedégvárásra is!

Ha a szponzorokkal megvan a kapcsolat akkor hagyok mindeggyiken 5%-ot hogy a bonuszokat megadják! (ezt Frank vagy GPW mondta)

Nekem az első évben sikerült megszereznem:
DANKA, CASTROL, HSBC, PETRONAS, FEDEX, BIC
ebből csak az utolsó nem örublikás.
Mindegyik megadott 2 bónuszt így lett 57 miller a következő évre plusz még az a cirka 30 miller amit a FIA adott a vb-ért

Na ennyit, csá!

Biohazard Creative Commons License 2000.08.14 0 0 60
uff
tennap este a lenti linkek 1ikerol letoltottem 1 official izet..kar,hogy csak team-ot targyalja..most a minardival kezdtem ujra.. :))
aztan padlot fogtam,amikor az idogyorsitas utan alul kiirta,hogy retired driver,de az 1. helyen tartotta a gep! vegul megnyerte,csak aztnemtudom,hogyan..:))aztan 2. versenyen 1 azonnali atugras(gyorsitas)utan 2. lettem.. erdekes..edzesen rendszesen utso vagyok,dehat ez nekem nem akadaly! :)
kerdes:a sponzorok mikor jelentkeznek be a kovetkezo eve elejen a nagy penzekkel?? a jordan-nal VB lettem(mind2) es minusz 2millan vegeztem..a sponzorokrol persze lemaradtam esmeg az ev vegere az akkoriak se akartak tejelni.. :/ szal penzugyi csod! azert,hogy megnyerek vmit nem kapok 1 budos vasat se?!nyertem az ev vegen..semmi..jademegis! minusz 2 milla azonnal bonusba mindenkinek.. :(( penz meg sehol
nah ma este megprobalom letolteni a hints&tips version 2.0-t az a motorokkal foglalkozik,,igaz,hogy angol,de nagyon hasznos!
bye
Nyiri1 Creative Commons License 2000.08.14 0 0 59
Hello!

Újrakezdtem a McLarennel az egészet, az első év végén megnyertünk mindent és 16.000.000 $ plusszal zártunk :)

És életszerű a game, mert az egyik versenyzőm Diniz a a másik egy újonc és még elég jók vagyunk mert Diniz a 2. eddig a vb-n és 2. vagyunk a csapat vb-n is.

De az egy kicsit érdekes, hogy Scumi a Jordan-nél van és nem tudom, hogy Eddie mester mit ügyeskedik, hogy a 40 milkából hogyan fogja kifizetni Schumi 30 millerrét, de biztos sikerül neki!

NA KÉRDÉS!

1:
A McLarent, nem szeretik a tervezők, mert pl. volt hogy ha a dupláját is ígértem nekik mindig csak elutasított, mert a csapattal volt gondja, pedig a "morale" vagy mi majdnem maxon volt.
Miért van ez?

2:
Hogy van a fizetés a mérnököknél???
Én azt hiszem, hogy ha pl. kap egy mérnök 2 milkót és ha én azt megháromszorozom akkor 3 évig lehet nálam! Jól hiszem???

Na egyenlőre ennyi!

Csá!

Zsoltee Creative Commons License 2000.08.14 0 0 58
HI!
Ha valaki tudja hol lehet letölteni a GP World-öt
vagy a F1 Grand Prix 2-t lécci írja meg!!!!Nagyon fontos!
E-mail címem : zsvasas@swi.hu

Thanx

Zsoltee

Frank Williams Creative Commons License 2000.08.14 0 0 57
Nyiri1 első kérdéseire:
Nem tudom miért kellett részvényt eladnod, nekem a Williams-nél ilyen gondom nem volt. Lehet, hogy nem VIP-elted eléggé a sponzorokat, és elvitték a lovét. Én most a stewart-okat nyomom, ott még 45%-ot is el kellett adni, de megérte mert jövőre jók a sponzorok, csak az első évet kell átvészelni. még mindig jobb mint kölcsönt felvenni 30% kamatra. 49%-nál többet ne adjatok el, a többi nem gond.
Azért tiltottak ki, mert amikor elkezdted fejleszteni a kocsit, akkor még nem döntöttek a jövő évi szabályokról. (Néhány hozzászólással lejjebb már volt róla szó: megírja az újság, meg látszik, ha elmész a FIA/regulations menübe. Ha '?', akkor még nem döntött róla.)
Egyébként a technikai igazgató írja is, hogy felelőtlenség ilyenkor kezdeni a tervezést.
Amit te engedélyeztetsz, az a Driving Aid, annak semmi köze a jövő évi sasse-hoz.
második kérdéshez: Mindenkinek van a szerződésében championchip bonus, így ha megnyeritek a VB-t, akkor biza tejelni kell. Erre nem árt pénzt félretenni, mert sok sztár esetén ez több millió $.
Biohazardnak:
Az hogy mennyire vagy hatékony, függ az embereid minőségétől is. Kis csapatnál minimálisra kell tenni a Hospitality-t, de azért lehet vele ápolni a sponzorokat.
De a legfontosabb a jövő évi sponzor, mert az tart életben. Számomra mindig a team-sponzor a legfontosabb, mert ez adja a legtöbb lét, ha egyáltalán sikerül fogni. Aztán az engine, mert ha lehet, akkor jó lenne egy works sponzor. (Pénzt hoz, és lehet fejleszteni.)
Utána már inkább cash-ben nyomulok, de mellette 25-30 % a fuel, és a tyre, mert az mindenféleképpen kell, hogy indulni tudjak.
A taktika: első fordulóban 5 % (rossz emberekkel 10) minen sponzórjelöltre, aztán a fenti sorrendben mindenki aki nem VIP-nél nyomul. Sietni kell, mert a többiek is sietnek.
Taktika: remélem tesztesz, és használod a set-up pontotkat, mert anélkül nehéz...
A gumikról írtam mrá korábban egy minden pályára kiterjedő taktikát.
flying lap mehet az edzésen, de versenyen ne nagyon nyomjuk, mert kikészíti a motort.
az agresszivitással is óvatosan, ha a reliability-je pl a fékeknek 1, akkor a braeking agr. ne legyen 1-2 nél nagyobb, mert nem érünk célba!
H aa motor rigidility-je nem max, akkor a top speed ne legyen 4-nél nagyobb!
kis kocsival muszáj türelmesnek lenni, gyűjtögessük a helyezéseket, esetleg a pontokat.
Jó végigülni a versenyt, mert hátha elkezd ömleni az eső, és akkor bármi lehet, egy jó taktikával még egy kis csapat is lehet pontszerző, ráadásul esőben hullanak a menők mint a legyek.
Biohazard Creative Commons License 2000.08.13 0 0 56
Megint en..
Akadnak erdekesw gondjaim es remelem,hogy itt majdcsak segit vki..
tehat a legnagyobb problemam a penz!keptelenseg normlaisan sponsorokat szerezni jovore/kinyalni a jelenlegiek segget/meg a 3. dolgot is csinalni!
allandoan sirankoznak a szponzorok es sorra vonjak meg a pizt!!sehogyse akar muxeni..vki igazan megoszthatna,hogy hany szazalekot szokott osztogani ..sponzorok szerzodtetesere es mifelet akar eloszor? team elsonek,aztan cash,majd a tobbi??egyszerre raforditjatok 100%-ot aztan udjaigy a tobbit? es mivan a hospitality-val? arra is kene vagy 40-50%..a vip-ekre kulon kene forditani,vagycsak a quality-re?
kerdes2:az edzesem es a versenybeallitasaim nem az igaziak..jordan-nal kezdem es MINDIG a 9-10. hely az enyim..esetleg soft gumik,de azok meg kakiva mennek a versenyen..megoldas? driver(?) orders is erdekelne..polo az erdekes,ha nagyra allitom a sebesseget es bekapcsolom a flying lapot akkor elkezd sirni,hogy overheating..szal ha vki venne a fardtsagot..megkoszonnem,na..ha mastnem johet mailben-ottvan az adatok kozott!
Elore is thx!

BYE

DarkonX Creative Commons License 2000.08.13 0 0 55
A rip verziót honnan lehet letölteni???
Valaki adjon egy címet!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!