Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2000.08.15 0 0 381
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Hali Barnamaci!
Át tudom érezni az örömöd oszinte gratula!
Milyen színu a kicsike?
Én is észre vettem a nehéz váltást különösen a kettes ment eleinte nehezen, 4-5ekm-tol nekem eltünt. Ja és az elso 10ekm-nél legalább 1l-el többet evett.
Amit régebben leírtam, ha neked sincs benn pollenszuro, most még új, most tegyél be, így megakadályozhatod, hogy elkoszolódjanak a belülrol a szellozocsövek. Sok takarítástól ventillátorjavítástól kíméled meg magad! Ha nem találd a hozzászólást irj be, leírom hol lehet olcsón (a gyárihoz képest) venni és hogy kell beszerelni.
Még egyszer gratu!
GT
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Barnamaci Creative Commons License 2000.08.15 0 0 380
Sziasztok!

Köszi a válaszokat mindenkinek! No végre megvan a gép! Gyönyörű!:)))) A garázsba még nem tom hogy teszem be, de sebaj!

Van benne 41 km. A nullreviíziónál a ti kocsitokban is lenullázták a számlálót? Mert amíg a kereskedés udvarán állt 2 km volt benne, ma hogy átvettem 0 km???

Eddigi tapasztalatok (nem sok):
- nagyon jó:)))
- lehet csak én bénázok még vele, de mintha az ac néha kihagyna:(
- a fokozatok kicsit nehezen kaocsolhatók, ez mindre igaz:(
Ezek az allürök később megszűnnek?

Grandturismo
Szerintem a garancia lejárta előtt (hol van az még:))) mindenképp érdemes elvinni átnézetni a kocsit.

Sajnos a szabiramenés nem jött össze, úgyhogy kevés időt tudok eltölteni a kicsikével!

Sziasztok!

ps.: Bravo RULEZ!

Asszem Creative Commons License 2000.08.14 0 0 379
Egy pár hozzászólás.

Az antenna nyeresége nem minden. Fontosabb a pozíció. Ha egy 3dB-s antenna van a kocsi tetején, akkor a fémkalickában az ülésra dobott mobilhoz képest kb 25 dB!! nyereséget hoz. Ha valaki nem akarja kifurkálni a bódét, tudom ajánlani az üvegre ragasztott antennákat. Ott kapacitív a csatolás, és az üveg a dielektrikum. A fúrthoz képest az iránykarakterisztikája romlik, mert a kaszni, mint ellensúly, nem alatta van.

A kuplung pedig új korában mindig könnyebb, ennek nem sok köze van ahhoz, hogy bowdenes, vagy olajos. Ahogy kopik, egyre nehezebb lesz, akár tízszeresére is nől a pedálerőszükséglet. Sajna ez velejáró. Ha tehát egy kuplung nagyon nehéz, akkor lassan érik a csere, (persze, ha nem a zsinór szorulásától van).

A csipogót nem érdemes műanyaglukak mögé dugni, mert dobozossá válik a hangja. Érdemesebb belevágni a műanyagba, vagy esztétikus tokosat felragasztani az A oszlopra, kb. fülmagasságba, vagy a tükörállítóhoz. A sok hangszóró csak rontja a hangképet. Előre egy jó kétutas szett, hátra egy mélyláda, nam baj, ha ennek a fázisa állítható. Más, csak pénzkidobás...Az ajtóba Én mindenképpen beleerőltetném a 16-osat, különben nem lesz semmi mélyközép. Ég és föld a különbség a 13-as és 16-os között, másfélszeres a membránfelület. Még az sem megy le igazán 100 Hz-ig, ami alatt működik ugye a sub. Szóval fele annyi pénzből lehet jobb muzsikát csinálni, mint két méregdrága szetet rosszul elhelyezve.

Jó barkácsolást!

granturismo Creative Commons License 2000.08.14 0 0 378
Mai utolsó.
Van itt pár kérdés ami Barnamaci tett fel nekem:
1."Célszeru-e a küszöböknél és még néhány helyen (hátsó ajtónál a perem,
tükörházak) fóliáztatni? (Merthogy az eddigi BMW-knél mindig volt
küszöbvédo.) Ha igen hol?"

2."Érdekelnének még szervíztapasztalatok is. Elso olajcsere (hamarabb mint 20K
km, megvárható-e a gép, érdemes-e csúsztatni hogy ne basszanak el semmit,
meg ilyenek)"

3."A kocsimat akcióban veszem és oly faszariak, hogy se gumiszonyeg, se kis
Fiatos tatyót nem adnak, pedig az elején még mindent ígértek (Fiat
Boldizsár). Ez máshol is ilyen?"

1. A küszöböknél mindenképp. Bár én a Fiat SPQR-nél láttam öntapadós küszöb-védo gumit Bravo felirattal: ~3eFt, ue. csak aluminium ~11eFt

2.Én nem cseréltettem olajat csak 20e-nél. A gyári Selenia 20K olaj ezt lehetové teszi. Ha meg az olajcsere elmaradása miatt elojött volna valami garanciális hiba akkor hála istennek!
Mivel a 20 ezret 1,5 év alatt raktam bele én garanciaidoben nem is vittem szervizbe. Csak most.
Persze a márkaszervizeket messze kerülöm. Egy régi ismerös szerviz javította. Minden eddigi kocsimat is. (Csak olasz.) Most a következök voltak: Olajcsere, olaj: 4l (gyári Selénia 20K),olajszuro gyári (5500Ft) mivel 1.2-höz még nincs utángyártott, légszuro Bontex Sport 10eFt, kuplungállítás, alvázvédelem javítás, hátsó futómu kenése,+a kötelezo ellenorzések, CO, fék, szíjak, szintek stb. Az egész volt 29300Ft a Sportlégszurovel együtt. A márkaszervizben ez min. 40000eft, de akkor semmit sem csináltak. Szóval nekem lett volna legalább 50eft+ sportlégszuro=60eft. És tudom, hogy meg van csinálva. Ha lesz utángyártott szuro akkor még kedvezobb mert a gyár által használt Fiaam szuro Fiat jel nélkül, kb. 1500Ft lesz.
3.Én a Nérónál vettem és kisebb viták után elengedték az üzembehelyezés, a vizsga, a rendszám és a kötelezo tartozékok összegét és kaptam egy szonyeggarnitúrát. (nem gyárit)
GT

granturismo Creative Commons License 2000.08.14 0 0 377
Na még egy.
Zene. A 4 hangszórósításhoz tényleg ki kell venni a rádiót. A muszerfal és a rádió közti keskeny résen kell jobb és bal oldalon benyúlni valamivel. (Nekem 2db kb 10 cm hosszú acéltum van a végük derékszögben meghajtva.)Ezzel bepiszkálok két kis lemezrugó van benn, az alsót felfelé a felsot lefelé kell óvatosan feszíteni (egyszerre de csak egy oldalon, mikor enged, kartonpapír becsúsztat. jöhet a másik oldal. A kartonpapír azért kell, hogy nehogy visszapattanjon a helyére. Ha mindkét oldal kipattant akkor simán ki lehet húzni a rádiót.
Ha másik rádiót akarsz berakni akkor kellhet még egy antenna dugó átalakító. A Fiat az Euro-t használja ami hasonló mint az otthoni TV antenna dugó. Ezt a legtöbb rádióba nem lehet bedugni csak ezzel az átalakítóval. XIII. Tüzér u 43. Itt például lehet kapni. Eldugott, de nagyon jó és olcsó kis auto hifi/riaszó bolt. Ajánlom!
Az ajtókba (már régebben írtam) Nokia hangszórók vannak muanyag kosaras, parányi mágnes, papír membrán mindenképp cseréld ki. Gyártanak 5"x7" méretben hangszórót, lehet kapni. A másik lehetoség 13x13-as hangszóró, én megpróbáltam a 16x16-ost is, de oda már lemezolló kell és sajnos a membrán beleütne az ajtókárpit alsó részébe. De komolyabb felkészültséggel azért be lehetne tenni jól is. A 13x13-as hangszóró adapterelem segítségével szerelheto be. XI. Fehérvári 44. Itt kapható. Szintén itt vehetsz Noise-Ex nevu maci-g.cit is. Kb. 3500 píz. Ez egy alvázvédohöz hasonló anyag amivel ha kikened az ajtókat az említett zörejek megszünnek. Egy doboz elég a 2 ajtóra.
Az ajtótól meno vezetéket nem lehet kicserélni mert az ajtó kasztni-találkozásánál specko csatik hozzák össze a két kábelt. Szerencsére a gyári kábel is elég vastag. A magasaknál ha kábelt cserélsz ajánlatos a gyárihoz hasonlóan szivaccsal betekerni a kábelt (zajirtás). A magashangszórók fölötti rács az új modellekben bár esztétikusabb, de nagyon suru rácsozású, a magas hangokat alig-alig engedi át, ezért én vettem egy pár régihez való rácsot. Szerencsére csereszabatos. Mindenkinek ajánlom hatalmas a különbség!
Folyt köv.
GT.
granturismo Creative Commons License 2000.08.14 0 0 376
Üdv Barnamaci!

A 0 dB-s antenna kb. annyit tud mint a mobil saját antennája. A komolyabb mobilkihangosítókba betéve a készüléket a készülék saját antennáját lekapcsolják és az antennacsatin küldik-várják a jelet, tehát külso antenna nélkül nem muködnek.
A te mágnestalpas antennád biztos jobb mint 0dB, de a csomagtartóba nem jó tenni a fémkarosszéria árnyékoló hatása végett. A kihangosító 12V-t és testet kér kötheted közvetlen 12V-ra is van saját biztije. A vezetékhúzás a muszerfal alatt/mögött nem olyan bonyolult a biztosítótábla a vezeto bal lábánál 3 db csillagcsavar kicsavarása után lejön, a másik oldalon ki kell szerelni a kesztyutartót (néhány csavar a kerületén, 2 az alját fogja és még 1 csavar van belül ott ahova a zár bepattan amögött)ha ezeket kivettük szépen óvatosan ki lehet emelni. A plusz vezetékeket a már meglevok mellé kényelmesen oda lehet fogatni (muanyagzippzárral),van elég hely.

Ha már kivetük a kesztyutartót és nincs benne világítás vegyünk egy gyári lámpát bele! Ugyanolyan, mint a csomagtartóvilágításé, csak van rajta egy automata kapcsoló is. A kesztyutartón a vaklemez ki, helyére lámpa bepattint, vezeték beköt és kész.
Ugynez, ha már kiszedjük a mennyezetlámpát és megfelelo felkészültségünk van, beszerelhetünk egy "fokozatos lámpakioltó áramkör"-t 6 alkatrész az egész, de készen is lehet kapni. A GT-tol fölfelé már alapfelszereltség.
Folyt köv.
GT

granturismo Creative Commons License 2000.08.14 0 0 375
Legmélyebb üdvözletem a tisztelt társaságnak!

A mobilkihangosítós beírásom óta többen is megdobtak emillel a részletek ügyében.
A Westech kihangosítókat és az adapterlemezt a Bp. XIII. Reitter Ferenc u 65/a /t.:20-914-4288/ szám alatti üzletben vettem. A kihangosítóra másfél év garancia van. Akkor is, ha magad szereled be! Ez asszem egyedülálló. A fúrásmentes rögzítésre szolgáló adapterlemezt nemcsak Bravo-hoz, hanem szinte bármelyik típushoz lehet itt kapni. A lemezke csomagolásában ott van egy kép/rajz a beszerelés pontos helyérol, mikéntjérol.
Beszerelés Bravo-ba:
Azt a gombsort kell kiszerelni, ahol a ködlámpa, szélvédofutés stb. gombjai vannak. A gombsorban a jobb oldali utolsó aszimmetrikus vakgombot kell kipattintani. Egy kiscsavarhúzó pengéjét vékonyan rongydaradkába csomagolva jobbról-balról finoman feszegetve kipattint. A gomb alatti imbuszcsavar kiszerel, lemez alátesz, csavar be, gomb visszapattint. Persze elotte ajánlatos a lemezre fölszerelni a kihangosítót.
Antennakábel tetokárpit:
Lámpatest 2 db ovális muanyag takarólemezke elozo módszerrel kipattint, alatta 1-1 csillagcsavar kicsavar. Lámpatest komplett kivesz. Lámpatest kábelcsatlakozó biztosító megnyom, csati kihúz lámpa félretesz. 2 db szemellenzo leszerel a (kis bepattintójuk is), össz. 4 db csavar. Jobb-bal ajtó gumikéder "A" oszlop és teto részen lehúz. Nyugodtan lehet húzni nincs ragasztva. Ezután már a tetokárpit alá lehet nyúlni, bár én még az utasoldali tetokapaszkodót is leszerelten, de az macerás és felesleges. Az antennakábelt a tetokárpit alatt a rádióantennakábelének rögzítoibe pattintgattam. Igy nem zörög. Ugyanígy az "A" oszlopban is. Az "A" oszlopot belülrol takaró szürke muanyag lemezt is a gumikéder lehúzása után egyszeruen ki lehet pattintani.
Ha kész, minden nyom nélkül visszaszerelheto és ha jó dolgoztál utána sem zörög semmi. Ezen a részen sehol sincs "bolha". A kipattintások dolgok a rongyos módszerrel sérülés nélkül végrehajthatók, de óvatosan. Az ilyen apró muanyag bizb@szok baromi drágák! Általában az ilyen munkákat nyári melegben vagy jól befutött garázsban kell csinálni. Akkor sokkal biztosabb, hogy kár nélkül megússzuk a dolgot.
Folyt köv.
Jó szerelést GT

Fido Dido Creative Commons License 2000.08.14 0 0 374
Hi HEC!

A csipogók felülről "tölthetőek". A rácsot ki kell pattintani, úgy, hogy egy kicsit közben a szélvédő felé nyomod. A csipogót csak 2 csavar rögzíti, a csati is ott van mellette.

Egy-két márka gyárt hangszórókat fixen autótípushoz (pl.:Pioneer). Érdemes olyat venni, ha nem akartok kifejezetten HiFi-t. Könnyebb szerelni, nem kell keretet faragni hozzá.

Üdv: Fido

Előzmény: HEC (373)
HEC Creative Commons License 2000.08.14 0 0 373
Üdv Barramas!

Könyv szerint 130x180-as (5"x7"). Még nem bontottam le a kárpitot (sajna vannak magasabb prioritású dolgaim), igy nem tudom mi fér még be, de nem sokáig várat magára. Ugyanis
élvezhetöbb hangerönél önálló muzsikába kezd az egész ajtó. 1. a hangszórók
légcsillapításúak (nem tudom milyen gyártmány), mélyebbre megy, de túl nagy neki az ajtó
térfogata. Beleng, magától szól. 2. Nekem zsinnyeg még valaki az ajtóban. Be akarom forgni
a "száját". Ha nem sürgös és ott tartok, majd tudósítok.

Ki tudja hogyan lehet a csipogókat kibányászni a müszerfalból? Fölülröl vagy alulról?

Bocs már nem tudom ki vetette fel a négy-hangszórósítást. Egy apróságot hozzáfüznék.
Nem elég a rádió menüében engedéjezni a Fader-t. Ha gyárilag kéthangszórós, ki kell kapni
a rádiót (én már begyakoroltam), van egy "átalakító" a s***ében, ezt jobb kézzel balváll
fölött... :-) Ez ugyanis keresztbe köti a kimeneteket az elsö hangszórókhoz és ki sem vezeti
a hátsót. (Baloldalra viszi a bal hátsó minuszt és bal elsö pluszt /jobb: hasonlóan/.)

Addig is: 6000-ig meg se álljatok!

Előzmény: Barramas (370)
cr2 Creative Commons License 2000.08.13 0 0 372
Ja, amúgy bütykölősöknek ajánlom az Így csináld! sorozatból természetesen a Bravo/Brava kötetet, nagyon sok okosságot lehet belőle megtudni. A szereléséről és magáról az autóról is.
cr2 Creative Commons License 2000.08.13 0 0 371
Brava-Fiesta rövid összehasonlítás.
Tényleg rövid, egyenlőre csak a kulungra és 1-2 apróságra korlátozódik.
A Fiesta hidraulikus kuplungját megszokva odébb kellett állnom a Bravaval. Azt hittem, hogy Schwarzenegger után ültem be a lábgépbe, olyan eszméletlenül nehez jár. A Fiesta előtt mondjuk abszolút nem tünt fel ez a fogyatékosság :-).
A Brava motorja nem halkabb, inkább kissé tompábban hallatszik az utastérben.
A fogyaztást nehéz összehasonlítani, a Papám 5.8 körül jár az 1.2 16V-vel, de klíma nélkül. Én most voltam Miskolc-BP-Miskolc (autópálya 140, országút 90-110), klímával, egy olyan 120km vidéki utazás 90-100 körül klímával, város vegyesen, átlag 6.6l/100km.
A futómű, rugózási komfort megint nehéz dió, a Fiesta sportfutóműves, "kagylósított" üléssel (nem nagyon szeretem ezt a kifejezést), hasonlóan kemény a két futómű, a Fiestáé közös megegyezéssel kevésbé üt vissza, viszont a kanyarsebesség valami fenomenális, pedig egy gagyi Firestone 13' téli gumi van rajta egyenlőre.
Barramas Creative Commons License 2000.08.13 0 0 370
Udv HEC!
Egy kerdes:
Nem tudod veletlenul,mik a pontos meretei az
elso ajto hangszoroinak,illetve mi a max amire
cserelni lehet??Hatra mar kapott szep Alpine-okat, szolnak is valamit,csak az elsok csorompolnek meg mindig,de nem akarom feleslegesen
lebontani a karpitot...:)
Elore is koszi
Ciao
Előzmény: HEC (369)
HEC Creative Commons License 2000.08.12 0 0 369
Üdv! Már megint én vagyok!

CD-sítés:
"low" magnó esetén sem lehetetlen. Vannak olyan un. "RF", vagy "FM" CDtárak amelyek
bármelyik tipushoz jók.Hogyan?: CDtár + különálló vezérlöpanel + FM adó (ezt az antenna vezetékbe kell "közbeiktatni") (Ha valaki hi-fi-röl beszél, megkérdöjelezem az
URH-FM /15kHz sávszélesség!!!/ <-> CD értelmét. Egyébbként CDtár+konstans minöség
- eleve a CD használhatósága - szempontjából nem elhanyagolható szempont.) Az áruk
külfödi netlisták alapján elfogadtaók, itthoni AUTOzugHifi cégek csillagászati összegekben
beszélnek. (Bocs de legközelebb csak hétfön tudok némi többlet információval szolgálni.)

Az SPQR-nél érdeklödtem (ha jól emlékszem az árakra):
- beépítö keret 2700
- beépítö keret takaró elölappal ~4500
- "high" magnó 160e (Grundig)
- CDtár 110e.
Én letettem róla! Egy magnó, jó szalaggal, jó felvételekkel kielégíthetö lehet.
Igy hozzáfogtam. (Még nincs kész!) (Ha valakit érdekel, mesélhetek még.
Pl.: miért került 14 órába a kábelezés.)

HEC Creative Commons License 2000.08.11 0 0 368
Üdv!

Végignyálaztam a topicot és csodálkoztam, hogy milyen sok embernek
van hímestojás a gázpedálon. Nem modom, hogy padlógázzal kell járni, de
SZVSZ a dugók 30%-a abból ered, hogy sokan nem bírnak elindulni a lámpánál.
Én nem szeretek tökölni.
Csak kíváncsiságból szoktam a fogyasztást nézni. (A vérmérsékletem adott.)
Általában Budapesten kergetem. Klíma/noklíma esetre nincs egyértelmű mérésem.
Ha gyenge a forgalom, lehet haladni, nem húznak fel akkor 8 liter körül mozog.
Általában melegben vannak a legnagyobb dugók (klíma ON), a 10 litert simán beszopálja.
(A klíma egyszerűen a halála. Ha egy lámpánál ki akarok lőni akkor érdemes
kikapcsolnom. A computer nagyon okoskodik a szabályozott katalizátorával.)

Hosszútávom 1: M3-Füzesabony: 140-150Km/h, 3-35-37-Tiszacsege: 90-110Km/h
odafelé végig klímával vissza klíma nélkül (kb.450Km)+ kb.100Km Bp.; 7.4L
Hosszútávom 2: hasonlóan csak Mezőkövesd-Bogácsig egy kicsit lazábban: 7.2L
(Anyám gyalog 1.6-os Pontiac LeMans-a simán ráver és még klíma sincs benne.)

Ki próbálta már a master kulccsal beindítani az autót? Nagyon aranyos játék!

Előzmény: Az Utolsó Európai (365)
granturismo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 367
Jó reggelt!

Még mindig visszatérek a Fiat-Alfa motorblokk ügyre. Én is utána néztem pontosabban. Eddig a Fiat oldaláról néztem csak meg. Tehát a régi 1.4-es is a Fire motorra épült. Viszont az 1.6 nem a "modular" sorozatba tartozik, hanem a Tipo-ból származó "Torque" blokk. Az 1.8 és a 2.0 tényleg "modularos" Az 1.6 blokknál a szemmel látható különbség az olajszivattyú megoldásánál van.
A vezérmuszíj a vezérmutengelyeken kívul egy másik tengelyt is meghajt és ez egy ferdefogazáú fogaskerék közbeiktatásával hajtja az olajszivattyút. A fire és modular blokkoknál az olajszivattyú közvetlenül a fotengely végére van szerelve és az közvetlenül hajtja. Tényleg nincs itt senkinek HGT-je?

chewy1 Creative Commons License 2000.08.10 0 0 366
Hi mindenki!
Nekem csak Seicento Sporting-om van, de már gyujtök a nagyobb tesóra...Addig is olvasgatok és tanulok.....
Fiat Rulez!!!!!
Bár a 147-es Alfa überel mindent.
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.10 0 0 365
Szia HEC!

Mennyit eszik a géped? Kondival (ha van)/anélkül, város, stb?

Előzmény: HEC (363)
granturismo Creative Commons License 2000.08.10 0 0 364
HEC
Légy üdvözölve!
Előzmény: HEC (363)
HEC Creative Commons License 2000.08.10 0 0 363
Üdv Mindenkinek!

Engedjétek meg, hogy beszálljak csevegésbe egy 10 hónapos
1.6 16V Bravo-val. Nálam csak 3 hónapja van, 4ekm-t hajtottam.

Alapjában véve jók a tapasztalataim, habár az általatok emlegetett
jelenségek megvannak.
- A "dadogás" 10-20 fok között akkor is megvan ha kivárom az e.AC
leállását, csak rövidebb. Sőt a hideg motor alapjárati fordulatszámra
(1000-1200) is csak 5-6 mp után tornássza fel magát.
- A nem túl bizalomgerjesztő 2. fokozat "reccsenése" felfelé vátásnál
velem is előfordult már. Magamtól a 2 vagy 3 eddigi reccsenést én
is faballábnak tulajdonítottam.(Pedig garanciális volta ellenére
most akartam fickósítani egy kicsit.)

Én is a bütykölősök közé tartozom. Egy jó pár hozzászóláshoz lesz fűzni
valóm (benzin, gyertya, CD, kábelezés...), de bemutatkozás gyanánt
ennyi.
A találkozóba én is benevezek!

Legyetek jók, ha tudtok!

Barramas Creative Commons License 2000.08.10 0 0 362
Hali
Lehet,hogy igazatok van,en soha nem varom meg,amig
elalszik az injektor lampaja...Lehet,hogy en vagyok a h***e?
Ciao
Előzmény: granturismo (359)
granturismo Creative Commons License 2000.08.09 0 0 361
Dehogynem. Már az elektronikus befecskendezosekben.
Előzmény: Barnamaci (360)
Barnamaci Creative Commons License 2000.08.09 0 0 360
grandturismo!

Ez a befecskendezősdi nem így müxik minden injektoros autónál? Eddig én így tudtam, kvázi így is használtam mindig.

granturismo Creative Commons License 2000.08.09 0 0 359
Nézzétek csak meg az Alfa topicban Vmax 4709 felszólalását! Nem ez a "dadogás" oka? Nálam még sosem jött elo, de én mindig megvárom, hogy a befecskendezés ellenorzo lámpája elaludjon. És ti?
granturismo Creative Commons License 2000.08.09 0 0 358
Jó napot urak.

Nakérem. Nem tudom, ti hogy vagytok vele én amolyan "bütykölos fajta" vagyok. Tudom sokan csak a régi járgányokat merik variálni. Én többször hozzányúltam a Bravomhoz is. Leírogatom apránként hogy mit csináltam hátha valakit érdekel.
Mobilkihangosító: Egy kedvezo árú, de jó minoségu Westech márkájú cuccot szereltem be. Antennát külön vettem, nagyon klassz, csak belülrol kell a szélvédore ragasztani, külso antenna része nincs. Nyereség nélküli (0dB)antenna, de én eddig még mindenhol (ahol a sima mobil muködik) gond nélkül tudtam használni. Az is jó benne, hogy 1800 MHz-en is muködik. Én közvetlenül a belso visszapillantó tükör ragasztási pontja mellé jobbra ragasztottam így a kábelt rögtön esztétikusan a tetokárpit alá tudtam vezetni.
A mobitartóhoz vettem egy adapter lemezkét, amit nyomógombsor alatt lévo rögzítocsavar felhasználásával lehet stabilan beépíteni, majd erre a mobiltartót. Ezzel a lemezzel elkerülheto a muszerfal megfúrása. A mikrofont a belso világítás elé a tetokárpitra rögzítettem. A vezeték itt is rejtve van szerelve. Mint már irtam, nekem a gyári rádió van benn. Ennek van kihangosító opciója ezért összekötöttem oket. Nagyon állat hogy a bejövo hívásnál magától bekapcsol a rádió és ki is írja hogy "Phone", majd a hívás végén kikapcsol. Ha bekapcsolt rádiónál jön hívás, akkor meg szépen lehalkítja a zenét és utána vissza.
No ennyi.
GT

stika Creative Commons License 2000.08.09 0 0 357
A topic elején (32) Pitypang írt erről. Tipushiba, hidegben és melegben tökéletesen indul, de 10-20 fok között dadog, leáll. Neki szoftver upgrade-el oldották meg.
Tudtok erről valamit? Honnan lehet letölteni a szoftvert? Nyilvános site vagy jelszó kell hozzá, hogy lehet betölteni a chipbe? Egyáltalán a chip flash vagy cserélni kell?
Előzmény: Barnamaci (355)
prb Creative Commons License 2000.08.09 0 0 356
Üdv mindenkinek!

Utánna néztem a kérdésnek és a következő az eredmény: mindkét motor 1370 ccm furatuk és löketük megegyezik. Nagy valószínüséggel a két blokk azonos. (Forrás: Autókatalógus 96, 97, 2000)

Ez számomra még érthetetlenebbé teszi a Fiat modell politikáját.

Barnamaci Creative Commons License 2000.08.09 0 0 355
Hi Barramas!
Hát ahogy az ecceri szerzetes mondá: akkor már csak 6-ot kell aludni!

A csomagtartó nem szempont, a kocsi kettonknek a párommal baromi kényelmesnek tunt!
Errol a hidegindítási problemáról már asszem többen is írtak. Ezt vmi gyári visszahívás formájában nem oldják meg?

Barramas Creative Commons License 2000.08.08 0 0 354
Bocsi,az elobb nem is erre valaszoltam...:)
Szoval van egy ismerosom ,30k utan azt mondta,a
motor (1.2 16v) erosebb,csendesebb lett,es kevesebbet eszik,mint ujkoraban.
Ugyhogy hajra...:)
Ciao
Előzmény: Barnamaci (345)
Barramas Creative Commons License 2000.08.08 0 0 353
Hali
Barnamaci:
Nekem 5k es 5 honap utan csak jo tapasztalataim vannak az1.2 16v-rol,rosszat akarattal sem tudok rola mondani,szerintem idealis (legalabbis nekem).
Egy teny: csomagtartoja az nincsen,de ha nem ultetsz be egy zamolyi csaladot,az osztva dontheto tamla sok gondot megoldhat...:))
Mas:
Tobbszor elofordult mar,hogy hideginditas utan 1-2
masodperccel leallt a motor,ujrainditas utan viszont szepen tartotta a fordulatot...Volt mar massal is ilyesmi??
Ciao
Előzmény: Barnamaci (351)
Asszem Creative Commons License 2000.08.08 0 0 352
Palioból van lépcsőshátú négyajtós. A lengyeleket lehet látni ilyenekkel rohangálni, talán ott ácsolják össze azokat.
Előzmény: Az Utolsó Európai (350)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!