Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szmutkolaci Creative Commons License 2025.09.30 0 0 186442

Vannak közös vonásaink, a 350 / 370 Z engem is mindig piszkált, de a legutóbbi japán autós élményem annyira nem nyerte el a tetszésemet, emiatt erőteljesen vágyakozom vissza a bakancshoz. 

2.8-asom volt, AttiM3 vette meg, de számomra nagyon adta az élményt. Ráadásul ha jól emlékszem mindegyik sperres volt. 

Előzmény: john wick (186440)
john wick Creative Commons License 2025.09.30 0 0 186441

Mindeközben csak reménykedek, hogy fogok még jól, és jót vezetni. Ma voltam a szemésznél, és egy jó hónap után fog kiderülni, hogy műthető-e a bal szemem. Ha nem, akkor belátható (már akinek :DDD) időn belül lehetnek gondjaim az élményautózás gyakorlatával. Azért vezuetéstechnikára még most elmegyek.

john wick Creative Commons License 2025.09.30 0 0 186440

Hát, maga a Z3 kupé az nálam is nagyon betalált. Bár sosem vezettem, se legkisebb 2,8-as, se az M-est se, de maga a karakter nagyon megfog mai napig.És ugye az árak.... Aztán ha odaérnék, hogy egy Nissan 370Z-t vennék, lehet inkább egy z3 kupé lenne helyette, a honda után kicsit csalódott vagyok a japán technikában. És a Z3 származékok még a hőskorból valók, akkortájt rendes (sorhat benzines) autók készültek a bajoroknál.

Előzmény: szmutkolaci (186439)
szmutkolaci Creative Commons License 2025.09.30 0 0 186439

Nálam nagyon betalált. Egyszer volt a tulajdonomban néhány óráig egy ilyen gépezet; a legnagyobb baklövés volt eladni. (Legalábbis mostani fejjel ezt érzem)

Előzmény: M1,5 (186433)
szmutkolaci Creative Commons License 2025.09.30 0 0 186438

Tűpontos megfogalmazás!

Előzmény: M1,5 (186432)
szmutkolaci Creative Commons License 2025.09.30 0 0 186437

Olyat sem megvenni,sem fenntartani nem tudnék. Megelégszem én egy M52-vel, vagy esetleg M54-gyel is :-)

Előzmény: mica-r (186430)
john wick Creative Commons License 2025.09.30 0 0 186436

Tisztelt Kollégák!

 

Ez a vezetéstechnikai tréning program érdekel innen valakit? Én úgy tűnik elmennék a kabriómmal. 

 

https://bmwautoklub.hu/rendezvenyek/kovetkezo-programjaink/2025-10-11-vezetestechnikai-trening

Stratonicus84 Creative Commons License 2025.09.30 0 0 186435

Hetvenakárhányban ilyesmit birtokolni az nem semmi teljesítmény lehetett!

(Meg most is.)

Előzmény: R100 (186431)
Stratonicus84 Creative Commons License 2025.09.30 0 0 186434

Ezeknek az M-es Z3-aknak a nevében nem szerepelt a "Z3".

M Roadster illetve M Coupé volt a nevük.

 

(Ami nekem tök szokatlan volt akkoriban.)

Előzmény: mica-r (186430)
M1,5 Creative Commons License 2025.09.29 0 0 186433

Érdekes, az nekem borzasztóan nem tetszik.

Előzmény: szmutkolaci (186429)
M1,5 Creative Commons License 2025.09.29 0 0 186432

Értem, olyan "minél kevesebbet érzünk a környezetből, annál jobb" autó lehet. A Porsche Boxster I.-nél már éreztem ezt. Meg a Merci SLK-nál is. Milyen sportkocsi az, amiben nem érezzük az utat?

Előzmény: szmutkolaci (186424)
R100 Creative Commons License 2025.09.28 0 0 186431

Apám Opel GT-je hetvenvalahányban. A tengelye körül elforduló bukólámpát időnként utána kellett állítani, hogy szépen álljon. A képen is kicsit eláll az egyik oldal.

 

Előzmény: mica-r (186427)
mica-r Creative Commons License 2025.09.28 0 0 186430

Z3M pontosabban 
:-)

Előzmény: szmutkolaci (186429)
szmutkolaci Creative Commons License 2025.09.28 0 0 186429

Z3 Coupe (hogy ne menjünk messzire az E36 alapoktól)

Előzmény: M1,5 (186397)
szmutkolaci Creative Commons License 2025.09.28 0 0 186428

Igen, ha innen nézzük, akkor teljesen fedi a valóságot. De utazni monjduk egy E38-cal is lehet, és mégis nagyobb élményt ad, s nem is kell hozzá feltétlenül 12 henger. 

Biztosan egy mai fiatal fordítva látná a dolgot; jobb a csendesebb, sterilebb miliő. Bakker, örexem. :-D 

Előzmény: mica-r (186426)
mica-r Creative Commons License 2025.09.28 0 0 186427

Lámpáról a régi Opel gt fényszórója, meg az Alfa Romeo Montreal lámparácsa jutott eszembe. Egyik megoldás sem mindennapos.

Előzmény: M1,5 (186422)
mica-r Creative Commons License 2025.09.28 0 0 186426

Utazó limuzinnak szánták, azt tudja is. Csöndes, kényelmes.

Előzmény: john wick (186425)
john wick Creative Commons License 2025.09.28 0 0 186425

Én is próbáltam már 760-ast. Egyetértek veled, nagyon steril és unalmas, pláne kisebb öregebb, őszintébb bmw-hez szokott embereknek. 

Előzmény: szmutkolaci (186424)
szmutkolaci Creative Commons License 2025.09.28 0 0 186424

Ha nem volt még közöd 760-hoz, akkor mielőtt beleszretnél tartóstesztre bérelj egyet, mert szerrintem ritka unalmas egy autó. Mármint borzasztó steril, s emiatt unalmas. 

Előzmény: M1,5 (186402)
M1,5 Creative Commons License 2025.09.27 0 0 186423

Az a C3 forma tényleg egy klasszikus!

Kb. ez a helyzet a 2. generációs Camaro-Firebird esetében is: kívülről szívdöglesztő, belülről lelohasztó.

Előzmény: mica-r (186419)
M1,5 Creative Commons License 2025.09.27 0 0 186422

Igen, az a bukfencelő lámpa fantasztikus, pláne menet közben!

Az autó is teljesen jól mozog.

A fenébe, régen mennyi érdekes autóz gyártottak!

Előzmény: Stratonicus84 (186420)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2025.09.27 0 0 186421

C4-böl nekem a '91-es a kedvenc évjáratom, még a régebbi L98 motor (eszméletlen nyomaték, kvázi egy hajómotor), de már az újabb müszerfal és lámpák-lökhárítók.

Stratonicus84 Creative Commons License 2025.09.27 0 0 186420

C3 nekem is jobban tetszett egy darabig.

Míg bele nem ültem. :) Sajnos előjött a klausztrofóbiám benne, roppant szűkös a vezető helye.

A C4-est tágasabbnak gondolom, továbbá nagyon tetszik benne, ahogy bukfencezve nyílik fel a lámpája. Meg hát az egész kocsi tetszik ahogy van, a hangja is és a kinézete is. A facelift utániak orra viszont kevésbé vagány szerintem, emiatt kellene facelift előtti. Még ha az gyengébb is.

Előzmény: mica-r (186419)
mica-r Creative Commons License 2025.09.27 0 0 186419

Nekem a Corvette C3 kellene, az örök szép autó. Kilátni abból sem nagyon lehet, de nem szempont :-)

Előzmény: M1,5 (186418)
M1,5 Creative Commons License 2025.09.27 0 0 186418

Ez jó lista! Corvette-ből én a 92-96 közöttire szavaznék az erősebb motorok miatt. Egyszer majdnem vettem egy LT1-es kézi váltóst, de nem voltam elég bátor. Jól ment, csak nem lehetett kilátni belőle.

Előzmény: Stratonicus84 (186413)
mica-r Creative Commons License 2025.09.27 0 0 186417

Nagyvárosban annyiba kerül a garázs, mint a 370Z :-)

Előzmény: john wick (186414)
M1,5 Creative Commons License 2025.09.27 0 0 186416

Szerintem sokkal több készült a faceliftes sárvédővel, az enyém is olyan volt.

Egyébként a Dedta Integrale se olyan nagy szám, vezettem párat. Összkerekes turbósból Subaru-párti vagyok.

Előzmény: Rumcice (186410)
M1,5 Creative Commons License 2025.09.27 0 0 186415

Oh igen, ez jó ötlet!

Előzmény: mica-r (186412)
john wick Creative Commons License 2025.09.27 0 0 186414

 A annak azért bérelnék egy garázst én is! ;)

Előzmény: gyikhuszar (186411)
Stratonicus84 Creative Commons License 2025.09.27 0 0 186413

"Mi az a márka, esetleg típus, amit ha megszereznétek, akkor úgy éreznétek, hogy "na ez már valami"?"

 

 

  • Iso Grifo
  • 79-es Firebird
  • Peugeot 504 Coupé
  • Donkervoort S8

 

 

"Valami elérhetőre gondolok"

 

 

  • E24 635CSi
  • E34 540i
  • E36 Alpina B8
  • E39 M5
  • prefaszlift Corvette C4

 

Előzmény: M1,5 (186397)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!