Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tonycars Creative Commons License 2 napja 0 0 140483

Minden kedves megrendelőnek :

 

Már látható a MODIMIO hivatalos oldalán az Ikarus 415. 

 

 

A210 820 08 21 Creative Commons License 4 napja 0 1 140482

Igen, ez hiba, úgy voltam vele, az én cégemnél a sofőrnek legyen fejtámlás repülőülése.

Előzmény: pumukli89 (140481)
pumukli89 Creative Commons License 4 napja 0 0 140481

Szuper! Bár a magas háttámlás ülést a sofőr kapta meg.

 

Előzmény: A210 820 08 21 (140473)
7-es troli Creative Commons License 4 napja 0 0 140480

Nagyon szép!gratulalok!

Előzmény: komppeter1 (140478)
Controlman Creative Commons License 4 napja -1 2 140479

Folytatódik a Kultowe Maluchy sorozat, egy igen veszedelmes verzióval. 😂

 

komppeter1 Creative Commons License 5 napja 0 5 140478

 én megléptem ezeket , hamár ssm kamaz egy vagyonba lenne ha lehetne kapni....

Előzmény: komppeter1 (140477)
komppeter1 Creative Commons License 5 napja 0 0 140477

Szép lett, de amúgy a korábbi orosz kiadástsal teljesen egyezik a mién , csak a szin sikerült kevéssé megkapóra csinálni. Én azért sajnálom hogy nem kapta meg a kotrógépnál használt fém alvázat, meg a bordó ponyvás kerekeit, ha már egyszer hozzányúltak a  modellhez. A tükör upgrade nagyon sokat dob rajta, én is tervezem de még nem jutottam el odáig, és nem is gófogok egy darabig. esetleg ötlet hogy ne drótot használj , hanem gitárhúrt ilyen célra, és akkor negyon feszes, csillogó  vékony és erős tükör tartód lesz:)

Előzmény: A210 820 08 21 (140473)
eMPet Creative Commons License 5 napja 0 0 140476

Személy szerint várom a modellt és örülök annak is, hogy talán idehaza kevésbé ismert modell helyére sikerült betenni.

Remélem ilyen kettő jó hír lesz a későbbiekben is! :-)

Előzmény: A210 820 08 21 (140475)
A210 820 08 21 Creative Commons License 5 napja 0 1 140475

52. számként egy Star 66 helyett érkezik - ha addig nem lesz nagyobb csúszás -jövő február elején.

 

r.wolfsson Creative Commons License 5 napja 0 0 140474

Az Elekon által kiadott modellen sokkal mélyebb a plató bordázata, szerintem az élethűbb, viszont az egész modellt nézve nem olyan jók az arányok. A Csepel nekem nagyon tetszik,.ma vettem is még egyet. De igazából három kellene. A rendőrsegi Ifábol is három van... Csak az a baj, hogy egyforna a rendszámuk.

 

A210 820 08 21 Creative Commons License 5 napja 0 9 140473

Kamaz 5511 DeAgostini 1:43

 

Nekem az egyik személyes kedvencem ez a teherautó, annak idején volt belőle a jobb kinézetű orosz kiadás, de eladtam anno a teljes első Atlas sorral, már bánom. A mostani kiadás sem rossz, de azért lehetett rajta kicsit szépíteni.

A szürke plató szaküzletben a fülkéhez kevertetett és spray-be töltött festékkel lett teljes denszeszes visszamosás, csiszolás és műanyagalapozás, majd normál alapozás után színre fújva, a vastag műanyag tükörszárakat drótból készültek váltották, a belső kapott némi színt, kívül a szokásos fotónyomtatott rendszámok kerültek fel, illetve Tonycars klassz főspedes matricaszettje tette teljessé a képet.

 

    

 

   

 

 

 

Nogo Creative Commons License 5 napja 0 0 140472

Nem, bocs, semmi rosszra nem gondoltam, egyszerűen kimaradt az "is". :-) Tehát szerintem is nagyon jól sikerült modell. Egyszerűen dícsérni akartam a Csepelt, és egyetértek, többnyire pozitívak a változtatások. Érdekes, hogy nemcsak a szellőztetett előzeteshez képest változtattak, az újságban sem a kész modell szerepel.

Előzmény: zeti02 (140471)
zeti02 Creative Commons License 5 napja 0 2 140471

Sajnálom, ha úgy jött le, hogy szerintem valami gond van a modellel. Az egyik legszebben sikerült darab lett, sikerült egy közel hibátlant kifognom, örülök is neki.

Csupán érdekességként jegyeztem meg, hogy milyen sok (többnyire pozitív) különbség van a bemutatott és a kézhez kapott modell közt. :)

A ponyva alakja személy szerint nem zavar, de a fehér alapon fekete betűs rendszámot meghagyhatták volna, valamiért mostanában mindig ilyen inverz magyar rendszámokat terveznek.

Előzmény: Nogo (140469)
Sairch1980 Creative Commons License 5 napja 0 2 140470

Teljesen egyetértek, a lényeg, hogy végre egy igazi magyar modell lett, és ár-érték arányban nagyon erős. A gyártás hibái ellenére is simán beszélgetni lehet róla, hogy melyik részlete a legjobb szerintetek?

Előzmény: Nogo (140469)
Nogo Creative Commons License 6 napja 0 4 140469

Szerintem nagyon jól sikerült az utolsó magyar fejlesztésű Csepel, de a legnagyobb pozitívuma a modellnek, hogy van. Ilyen ár-érték minőségben kiadni egy csak magyar piacos egyedi modellt, nagy dolog. Persze nem hibátlan, ami negatívum, az a teljes sorozatra igaz, a bangladesi gyártás. De ez egészen jól sikerült, a sorozat legjobbjai közé tartozik szerintem. A ponyva tényleg nem sikerült jól, de akkor is, ott áll a vitrinben egy részletesen kidolgozott Csepel D566!

Előzmény: zeti02 (140462)
ALH Creative Commons License 6 napja 0 0 140468

Köszönöm a tájékoztatást. Az indexek kaptak sárga lakkot, de átlátszók, ellenben a hátsó lámpákkal, vagy prizmákkal, azt benéztem. Bár kibontottam, átnéztem, továbbra sem tiszta honnan hiányzik a letört alkatrész. Meg kell várnom, amíg valaki átalakításhoz szétbontott képet rak fel. Az a tippem, hogy a kerekek töltéséhez való dolog lehet és, azért nem látszik, mert a többi valahol el van rejtve az alépítmény mélyén...

Ahogy az alját "összepakolták" arról inkább ne is beszéljünk.

a_motor Creative Commons License 6 napja 0 1 140467

Talán nem mindegyik eltérés volt a kinézet kárára.

 

"- a lökhárító ütközőbabái egységes zöld helyett fekete festést kaptak

- a zöld kipufogódob a kipufogócsővel megegyező ezüst színre lett fényezve

- a felépítmény fülke mögötti részét zöld helyett barna színűre fújták"

 

-a lökhárítók a buszokon is használt gumi elemek, csak lustaságból festhették anno zöldre;

-akkoriban nem gondolom, hogy elérhető lett volna hőálló zöld gazdaságosan, életszerűbb a hőálló ezüst;

-nem volt a kocsin merev raktér homlokfal, úgyhogy ott ponyva lenne (viszont a ponyva tetje nem ilyen íves, hanem laposabb volt)

 

Én így emlékezem, persze lehet nem jól...

Előzmény: zeti02 (140462)
vw-s Creative Commons License 2025.09.14 0 0 140466

Sajnos nem csak a plató hátulja rossz, hanem az oldala is. A bordás rész magassága, mélysége nagyon nem sikerült.  A ponyva sem hasonlít a fotókon láthatókra 

 

Előzmény: BU1048 (140457)
eMPet Creative Commons License 2025.09.14 0 0 140465

Tetszik, tetszik mindkettő, de inkább az IFA, én arra emlékszem.

Jelcz fülkésnek ott van a Csepel csatornamosó.

 

Még pár kommunális jármű, és építhetek nekik valami telephelyet. :-)

Előzmény: laca_1977 (140463)
Controlman Creative Commons License 2025.09.14 -1 2 140464

Megkérdezem mit szól hozzá a főnökség.

Előzmény: laca_1977 (140463)
laca_1977 Creative Commons License 2025.09.13 0 0 140463

Jöhetne hozzánk egy ilyen... De tetszik a Jelcz is

Előzmény: apron64 (140460)
zeti02 Creative Commons License 2025.09.13 0 1 140462

Az előzetesen a Scale fans oldal által publikált, az újság illusztrációjaként is lefotózott bemutatódarab és a valóban a gyűjtőkhöz került modellek közt a megszokottnál több és látványos eltérések vannak.

- a rendszámon fehér alapon fekete betűk helyett fekete alapon fehér betűk vannak

- a lökhárító ütközőbabái egységes zöld helyett fekete festést kaptak

- a zöld kipufogódob a kipufogócsővel megegyező ezüst színre lett fényezve

- a felépítmény fülke mögötti részét zöld helyett barna színűre fújták

- a pótkeréktartó "fogait" is némlieg módosították és egy pálcával sűrűbb lett

 

Hatalmas pozitívum ennél a modellnél, hogy szokatlan módon az utastér nem teljesen fekete. A műszerfal megkapta a külső karosszéria zöld színét és még a belső ajtókilincseket is kiemelték ezüsttel.

Előzmény: poiuyt172 (140455)
Controlman Creative Commons License 2025.09.13 -1 2 140461

 

Holnap KMO börze.

A megfizethető árú modellek börzéje.

apron64 Creative Commons License 2025.09.13 0 1 140460

Jól emlékszel, hasonló.

Az WOMA gyártmány volt. Pár példányuk még ma is dolgozik. (Az LRI-nek Ferihegyen is volt egy, de amint lehetett lecserélték az erősebb, osztrák gyártmányú MUT típusra, MERCEDES járművön.)

 

Előzmény: laca_1977 (140459)
laca_1977 Creative Commons License 2025.09.13 0 0 140459

Lengyel sorban jön egy ilyen. 

Nálunk IFA volt hasonló felépítménnyel úgy emlékszem 

 

 

 

Controlman Creative Commons License 2025.09.13 -1 1 140458

Sajnos a pótkerék tartó majdnem mindegyik példanyon küzd összeillesztési hibákkal. A kerekek kicsit hajtogathatóak , plusz a gumikkal lehet annyit variálni, hogy nagyjából álljon valahogy.

Előzmény: BU1048 (140457)
BU1048 Creative Commons License 2025.09.13 0 2 140457

Én nagyon vártam, hogy megjelenjen, mert egyedi és volt szerencsém élőben is találkozni a típussal. Összességében egy szép modell. De sajnos van pár apró és két nagyobb hibája. a nagyobb hibái a pótkerék tartó, ami az eredetin nem pont így néz ki. Ráadásul az én példányomon az illesztés is el van csúszva. De sajnos javíthatatlan hibája a plató hátulja (mellékelt képen pirossal jelölve), ahol az eredeti lenyíló rész lejjebb van, így az oldalsó bordázathoz képest a hátsó részen lejjebb fut a bordázat is. Apró hibák azon kívül amit már előttem felsoroltak (ez jellemző az egész sorozatra) a kerekek összevissza állása és némelyik nem ér le a földre. Az eredeti változatoknál volt olyan példány is, ahol a hátsó kerekek felett a sárvédő nem csak a két végén, hanem teljes egészében végig fut a plató alatt (sárga színnel jelöltem). Az ablaktörlő lapátok is csak a szigetszentmiklósi felújított változaton feketék mert a rúd eredetileg szürke, vagy króm színű. Ezektől függetlenül örülök, hogy megvan.

Controlman Creative Commons License 2025.09.13 0 1 140456

Előzmény: ALH (140449)
poiuyt172 Creative Commons License 2025.09.13 0 1 140455

     

 

Bár én nem vagyok szakember, szerintem ez a modell kifejezetten jól sikerült és pici munkával (infralámpa, belső tér kifestése) könnyedén

élethűbbé tehető.

eMPet Creative Commons License 2025.09.12 0 3 140454

Én megint ott vagyok, mint a hűtős Ikarusznál, hogy nem akartam megvenni (tényleg), de délután mégis megvettem.

Olvasom, hogy nem volt megfelelő a fékereje (ileltve a levegőé), az enyémnek jó, mert nem gurul semerre, így viszont nem mászik ki a vitrinből.

 

5 társa még a Savoya Auchanban maradt. Nem voltak a polcra kirakva, csak egy nagy papírdobozban a könyves-újságos kezdeténél a sarokban. Majdnem eljöttem, de megláttam.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!