"Az alapellátás része lesz a települések és a járásközpont közötti, a járásközpont és a vármegyeszékhely közötti, a szomszédos vármegyeszékhelyek közötti, valamint a főváros és a vármegyeszékhelyek közötti közvetlen eljutási lehetőség. A település és a járásközpont között naponta legalább három alkalommal, a többi viszonylatban naponta legalább két alkalommal kell az alapellátást biztosítani a hét valamennyi napján, és olyan éves menetrendet kell alkotni, ami elsősorban a munkába és iskolába járás szempontjait érvényesíti."
Még a Makkai volt a szolgáltató, amikor (talán az éves beszámolóban, talán valami más kapcsán) jelezte, hogy borzalmas az utazóközönség viselkedése. Viszont járatleállításnak nem igazán találom nyomát. Itt a 2020-as menetrend, itt a 2024-es és nincs túl nagy eltérés.
10-es úton csak a borosjenői oldal volt már csuklós, oda meg megkapták a 218-ast, szóval igen. Valamennyi átszerelő menet maradt csuklós, de a rendes fordakocsik azok szólók.
Van benne egy megjegyzés: „Ercsiben olyan súlyos volt a helyzet, hogy a rendszeres és folyamatos támadások miatt egy általunk üzemeltetett helyi járatot végül kénytelenek voltunk megszüntetni” Ez igaz?
Indul a Buli az M1-esen. A felújítás miatti terelés felfestése mindössze egy sávot hagy meg a délutáni csúcsban. Eredmény: 25 perces Volánbusz út (774) 62 perc lett. Lehet el kellene tervezni a biai, herceghalmi vonatra hordást?
Nagyjából fél éve volt “szerencsém” a Szép Juhászné úton, a Budakeszi felőli végéhez közel lévő, borzasztóan szűk ívű kanyarban egy ukrán rendszámú háromtengelyes Setrával összetalálkozni szürkületi időben. Megizzadtunk mindketten, mire sikerült úgy felmennem a padkára a kanyarból kitolatva, hogy ne akadjunk össze. Oda még 12 méteres buszt engedni is komoly forgalmi kihívást okozna, tényleg igazi mini/midibuszos járat lehetne arrafelé.