Ez így van jól. A fénysorompók/félsorompók behatási pontja a max. pályasebességhez van méretezve, ha annyival jön a vonat, akkor minimális a holtidő.
Egy mozdonyvezető mesélte, hogy egyszer nagyon-nagyon régen megkergettek egy gépet egy frissen felújított szakaszon jócskán a pályasebesség fölé, na nekik a sorompó éppen indult el lefelé, amikor elhaladtak mellette.
Kérdés: mi igaz abból, hogy kisebb utcáknál vagy kerékpárutas átjáróknál a tiltó jelzés és csapórúd lemenetele után azonnal jön a vonat. Több kerékpáros fórumra erre lettem figyelmes mint pl. Ábrahámhegy, Almádi vagy Kenese.
"A videózgatás pedig amolyan Rákosi korszakot idéző utolsó aljasság. Pláne olyan esetben, ahol súlyos szabályszegésről, netán balesetveszélyes húzásról szó sincs. "
Nagyon igazad van! A füredi fékpróba jut eszembe...Meg az,hogy a legnagyobb baja ennek a vasútnak ez a "kommunista" felfogás!Ez annyira megmaradt,bebetonozódott ebbe a cégbe!
Lasszóval fogjuk a munkaerőt,közben a meglévőket vegzáljuk különböző baromságokkal,akik aztán a végleges türelemvesztés után más állás után néznek..
Komolyan nem gondoltam, hogy rosszabb lesz a fővárosi igazgatóság, mint a szombathelyi. Most konkrétan minden fontosabb nekik errefelé, csak a vonatok késése, pontossága nem.
Valaki(k) videóra veszik olykor, hogy az adott állomások forgalmi szolgálattevői fogadják-e a vonatot. Mert le van írva, kell, az a legfontosabb, nem is számít semmi más. Nem szempont az se, hogy néhol látni se lehet a vonatot, mert a közelebbi vágányon ott áll a másik, vagy egyes helyeken (Pl Balatonfüred) fogadni se kell kivételesen, mert ott ez nehézkes.
Úgyhogy a vonal állomásain nem cselekedhet úgy a dolgozó, hogy behalad az egyik, addig a várakozó vonatnak már váltja is az irányt, hadd menjen. Neeem, várja végig , ameddig elhalad aminek kell, aztán majd visszasétál az irodába, stb.
Eleve elavult, és felesleges história az egész, pláne olyan vonalon nincs is, ahol forgalmi szt. sincs az állomáson. De itt most a legfontosabb lett. A videózgatás pedig amolyan Rákosi korszakot idéző utolsó aljasság. Pláne olyan esetben, ahol súlyos szabályszegésről, netán balesetveszélyes húzásról szó sincs.
Majdnem olyan mókás, mint a hibrid IC-knél a vonat helyjegyváltásra kötelező bemondás, amelyben ezt követően két barokk körmondat után derül ki, hogy egy kocsi kivételével nem is.
Nem kell átszállni, ezt a menetrend egyértelműen jelöli. Hogy mi értelme volt munkanap külön vonatszámot adni a Déli-Fehérvár szakaszra, arra nem tudok válaszolni.
Elmagyarázhatná valaki, ennek a búbánatos forgalomirányító bandának, hogyha a páros katica még úton van Csajágra, de a páros kékhullám meg már Polgárdiban van, akkor talán nem kéne az utóbbit félre dobni, hanem haladjon be Csajágra, és nem fog a nullaról közel 20 perc késést összeszedni, nem?
Divat lett pocsékul dolgozni sajnos. Tisztelet a kivételnek, de úgy tűnik az a cél a képzések során, minél több életképtelen, bólogatógép dolgozó legyen.
Amióta beindult ez a szabotázs a tájékoztatás ellen, még a MÁV applikáció is lassúskodik, ha állomási menetrendet akarok betölteni, az új alkalmazásban meg nincs is már ilyen opció. Minden olyan lehetőséget kiirtanak, ahol egy helyen, átláthatóan meg tudod nézni, hogy mi mennyi késik. De ahogy tapasztalom, a helyszínen is újra divat lett a késések 5 perccel való emelgetése, de talán soha ki sem kopott.