Keresés

Részletes keresés

nohab Creative Commons License 2025.09.03 0 2 44683

Ez így van jól. A fénysorompók/félsorompók behatási pontja a max. pályasebességhez van méretezve, ha annyival jön a vonat, akkor minimális a holtidő.

Egy mozdonyvezető mesélte, hogy egyszer nagyon-nagyon régen megkergettek egy gépet egy frissen felújított szakaszon jócskán a pályasebesség fölé, na nekik a sorompó éppen indult el lefelé, amikor elhaladtak mellette.

Előzmény: oldmumus_v.2 (44682)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2025.09.03 -1 0 44682

Kérdés: mi igaz abból, hogy kisebb utcáknál vagy kerékpárutas átjáróknál a tiltó jelzés és csapórúd lemenetele után azonnal jön a vonat. Több kerékpáros fórumra erre lettem figyelmes mint pl. Ábrahámhegy, Almádi vagy Kenese.

418-313 Creative Commons License 2025.09.03 0 0 44681

Igen...

Előzmény: V43 - 1157 (44680)
V43 - 1157 Creative Commons License 2025.09.03 -1 0 44680

Pláne,  hogy ez a videózgatás gyakorlatilag jogsértő...

Előzmény: 418-313 (44679)
418-313 Creative Commons License 2025.09.02 -3 7 44679

"A videózgatás pedig amolyan Rákosi korszakot idéző utolsó aljasság. Pláne olyan esetben, ahol súlyos szabályszegésről, netán balesetveszélyes húzásról szó sincs. "

 

Nagyon igazad van! A füredi fékpróba jut eszembe...Meg az,hogy a legnagyobb baja ennek a vasútnak ez a "kommunista" felfogás!Ez annyira megmaradt,bebetonozódott ebbe a cégbe!

Lasszóval fogjuk a munkaerőt,közben a meglévőket vegzáljuk különböző baromságokkal,akik aztán a végleges türelemvesztés után más állás után néznek..

Előzmény: V43 - 1157 (44678)
V43 - 1157 Creative Commons License 2025.09.02 -4 10 44678

Pályavasúti praktikák...

 

Komolyan nem gondoltam,  hogy rosszabb lesz a fővárosi igazgatóság,  mint a szombathelyi.  Most konkrétan minden fontosabb nekik errefelé,  csak a vonatok késése, pontossága nem.

Valaki(k) videóra veszik olykor,  hogy az adott állomások forgalmi szolgálattevői fogadják-e a vonatot.  Mert le van írva,  kell,  az a legfontosabb, nem is számít semmi más.  Nem szempont az se, hogy néhol látni se lehet a vonatot, mert a közelebbi vágányon ott áll a másik,  vagy egyes helyeken (Pl Balatonfüred) fogadni se kell kivételesen,  mert ott ez nehézkes.

Úgyhogy a vonal állomásain nem cselekedhet úgy a dolgozó,  hogy behalad az egyik, addig a várakozó vonatnak már váltja is az irányt,  hadd menjen. Neeem, várja végig , ameddig elhalad aminek kell, aztán majd visszasétál az irodába,  stb. 

Eleve elavult, és felesleges história az egész,  pláne olyan vonalon nincs is, ahol forgalmi szt. sincs az állomáson. De itt most a legfontosabb lett. A videózgatás pedig amolyan Rákosi korszakot idéző utolsó aljasság. Pláne olyan esetben, ahol súlyos szabályszegésről, netán balesetveszélyes húzásról szó sincs. 

Előzmény: r1232 (44676)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.09.02 0 2 44677

Majdnem olyan mókás, mint a hibrid IC-knél a vonat helyjegyváltásra kötelező bemondás, amelyben ezt követően két barokk körmondat után derül ki, hogy egy kocsi kivételével nem is.

Előzmény: Down under (44675)
r1232 Creative Commons License 2025.09.02 0 3 44676

Tapsvihar...

Előzmény: traxxtoto (44674)
Down under Creative Commons License 2025.09.02 0 0 44675

Főleg a hangosbemondó a legviccesebb:

 

"A Székesfehérvárig közlekedő Katica IR Balatonfüredig közlekedik."  :)

Előzmény: zjakabfi (44672)
traxxtoto Creative Commons License 2025.09.01 0 0 44674

Nem tudom biztosan, de Szfvár és Budapest között kalauz nélkül közlekedik, talán emiatt. 

Előzmény: Zugbegleiter (44673)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.09.01 0 0 44673

Nem kell átszállni, ezt a menetrend egyértelműen jelöli. Hogy mi értelme volt munkanap külön vonatszámot adni a Déli-Fehérvár szakaszra, arra nem tudok válaszolni.

Előzmény: zjakabfi (44672)
zjakabfi Creative Commons License 2025.09.01 0 0 44672

Azt jól látom, hogy A napokon a Katica megosztva megy külön vonatszámmal Fehérvárig/ tól?

Esetleg át is kell szállni? Ez ugye tavasszal nem így volt?

Ennek mi az értelme?

zjakabfi Creative Commons License 2025.09.01 0 0 44671

Tegnap is ez volt, viszomt a Vizipókot elhozta Almádiig, és alig vártunk.

Előzmény: V43 - 1157 (44670)
V43 - 1157 Creative Commons License 2025.08.30 -3 0 44670

Elmagyarázhatná valaki, ennek a búbánatos forgalomirányító bandának, hogyha a páros katica még úton van Csajágra, de a páros kékhullám meg már Polgárdiban van, akkor talán nem kéne az utóbbit félre dobni, hanem haladjon be Csajágra, és nem fog a nullaról közel 20 perc késést összeszedni, nem?

V43 - 1157 Creative Commons License 2025.08.30 -1 0 44669

Látom beindult az utolsó,  főszezoni késésgyár...

M63,012 Creative Commons License 2025.08.28 -1 0 44668

Ma ismét csak a fele fordára jutott...

Előzmény: zjakabfi (44667)
zjakabfi Creative Commons License 2025.08.28 -1 0 44667

Megen egy kék 19709-cel.

r1232 Creative Commons License 2025.08.26 -1 6 44666

Nincs ilyen cél. Viszont az aspiránsok egy része ennyire képes csak.

Előzmény: V43 - 1157 (44665)
V43 - 1157 Creative Commons License 2025.08.26 -4 5 44665

Divat lett pocsékul dolgozni sajnos.  Tisztelet a kivételnek,  de úgy tűnik az a cél a képzések során,  minél több életképtelen,  bólogatógép dolgozó legyen.

Előzmény: DJ. Bakter (44663)
traxxtoto Creative Commons License 2025.08.26 0 0 44664

Egész nap ment. 

Előzmény: zjakabfi (44662)
DJ. Bakter Creative Commons License 2025.08.25 0 2 44663

Annyit én is észrevettem, hogy sok, egyébként modern géppel húzott vonat is úgy gyorsul, mint egy egymotoros Szili.

Ez egyébként néha a Flirtes vonatokra is igaz.

Előzmény: V43 - 1157 (44646)
zjakabfi Creative Commons License 2025.08.25 -1 1 44662

19721 Gigant!

jbaal Creative Commons License 2025.08.25 -1 2 44661

Amióta beindult ez a szabotázs a tájékoztatás ellen, még a MÁV applikáció is lassúskodik, ha állomási menetrendet akarok betölteni, az új alkalmazásban meg nincs is már ilyen opció. Minden olyan lehetőséget kiirtanak, ahol egy helyen, átláthatóan meg tudod nézni, hogy mi mennyi késik. De ahogy tapasztalom, a helyszínen is újra divat lett a késések 5 perccel való emelgetése, de talán soha ki sem kopott.

V43 - 1157 Creative Commons License 2025.08.25 0 0 44660

A belső céges alkalmazásban.

Előzmény: zjakabfi (44659)
zjakabfi Creative Commons License 2025.08.25 -1 0 44659

Aut én is lattam, de Tomajtól nem volt semmilyen időadat...

Te hol láttad, hoy Alsóörsön van?

Előzmény: V43 - 1157 (44658)
V43 - 1157 Creative Commons License 2025.08.25 0 0 44658

A saját alkalmazásban is 0 percet írt,  ír egy ideje. 

19701-ben ment. 

Előzmény: zjakabfi (44657)
zjakabfi Creative Commons License 2025.08.25 0 0 44657

Es te milyen rendszerben láttad? 19701 volt a száma?

Előzmény: V43 - 1157 (44653)
zjakabfi Creative Commons License 2025.08.25 -1 1 44656

A múlt vasárnapi szolnoki eset után a fürdősök100 felett látszottak, és a Tisza Szamos 200 felett.

Itt valami infotmatikai gond lehetett, de nyilván a térképek eltüntetése valóban  minősíthetetlen.

 

Előzmény: V43 - 1157 (44655)
V43 - 1157 Creative Commons License 2025.08.25 -1 2 44655

Ekkora késéseket nem látni mostanában,  de 0 percre kozmetikázza a rendszer nálunk is. A ymávinformon közzé se lehet tenni már.

 

Politizálni azonban nem szeretnék elkezdeni, mert nyomdafestéket nem túrne a véleményem...

Előzmény: zjakabfi (44654)
zjakabfi Creative Commons License 2025.08.24 -1 0 44654

Vonatinfon nem latni

Előzmény: V43 - 1157 (44653)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!