Üdvözletem. Szeretnék érdeklődni, hogy van e itt olyan autóvillamossági szakember, aki Ford szalonban, műhelyben dolgozik és vállal maszekot? Van még szabadsága? A Ford buszunkba motorcsere történt és össze kellene hozni a kulcsokat az elektronikájában. Hoznánk- vinnénk akár őt, akár a buszt. Mi Eger mellett vagyunk. Sajnos itt nem vállalják, mert nem ők szedték szét és nem ők cserélték a motort, más után nem dolgoznak. Ezt is megértjük, de jó lenne, ha újra üzemképes lenne az autó! Kifizetjük a munkáját. Az adagoló romlott el egy nagyon jó motornál, ami ki lett véve és eladó, adagoló nélkül. Mi kompletten vettünk egy másik motort adagolóval. Köszönöm, ha jelentkezne szerelő, aki elvállalná az elektronikának az összehangolását! További szép napot Mindenkinek!
Mégvalami, ha még nem tetted meg, féktisztítózd le őket és járasd, ellenőrizd le nem e a tetején a műanyag kupak alól jön a gázolaj. Az alatt van egy O-gyűrű.
Sziasztok! Új vagyok, Kérdezni szeretném 2016 evjr kettő kettes for tranzit tom klíma használatkor menetközbe ha sebességből üresbe teszem például egy piros lámpa hoz érve Random leáll Újra indítás után újra működik és ez ismétlődik néha véletlen szerűen. Ha valaki járt már így kérem ossza meg tapasztalatát köszönöm.
Tisztelt márkatársak segítségeteket kérem 2012 évj. 2.200 ccm, CYFB, 125LE turbódízel tranzit buszom feltöltőlevegő kifújásának orvoslásához. Kb 200 km zavartalan síkvidéki utazás után erősebb gázadásra erőtlen lett, és megváltozott a motor hangja; kifújást véltem hallani. Hajtáslánc hibajelet adott. A feltöltő rendszer hozzáférhető csövei épnek tűnnek. A szívósor környéke olajsáros. Elképzelhető ott kifújás; tömítés, vagy szívósor repedés? Hazaúton MIL jel is megjött :(. Ha van hasonló tapasztalatotok, kérem jelezzétek.
Amúgy mielőtt szana szét bontod az autód,nézd át a két hátsó lámpa foglalatát,azokról a műanyag patentek letörnek és a lemezek elmozognak,szeretnek zárlatot csinálniVonóhorog nincs az autón? Mert a maszek bekötések is csinálnak ilyen hibát.
Bő három hete érkeztünk vissza Klézse-Arad-Kaposvár-Balaton-Miskolc-Máramarossziget-Klézse útvonalat végignyomva a 34 éves Transittal (nomeg mellette - tán szervízkocsinak nevezhető- w124-es kombi Mercivel, annak műszaki kellett Magyarisztánban). Alapvetően mindkét járgányom tisztességesen nyomta végig a mondott (odavissza, mellékbóklászásokkal bő 2500 km-es) utat. Pont azon röhögtem magamban Kaposvárba beérve május 31-én, az épp ott lezajló veterán rali autóit nézve, hogy épp akkor érkeztem 1000 km-ről a 34 éves csotrogányokkal, közben ezek sétáltak egyet az odatrélerezett vitrines, amúgy nagyon szép, autóikkal :) Transiton két porlasztót cseréltem le pihenésképp anyóséknál Balatonudvariban (Füred környéke), kis erőhiányt észlelése okán. Amúgy odafele a 866 méteres ojtozi hágót, visszafele az 1416 méteres prislopi hágót gebasz nélkül nyomta.
Ami viszont végig gáz volt: odafele is, meg vissza is ette a biztosítékot a jobb oldali első-hátsó világításnál, illetve visszafele a rükverc-féklámpa kombó adta be az unalmast (szerencsére asszonypajtás közvetlen mögöttem jött a frissen műszakizott Mercivel, rendőrseggek nem csesztettek).
Egy-két lámer autóvillanyost kérdeztem, senki sem vállalja, alighanem újrakábelezés a vége.
A "nem vagy szerelő, szar lesz, nagy gáz van" észrevételekkel nem tudok mit kezdeni. Itt, nálunk, Kelet-Romániában szinte nincs már, aki ezekhez odateszi a kezét, szóval "magad uram, ha szolgád nincsen" alapon magam csinálom. Ha lehet...
2007-es Ford Transit Jumbo 2.4 tdi motorral. A fűtéssel szenvedek, abban kérnék segítséget. Most lett kicserélve a vákumos fűtéscsap. Nem kap vákumot ezért nyitva van a fűtéscsap. A hideg-meleg állító gomb mit szabályoz ennél a tipusnál? Bowdent vagy vákum szelepet? Ha vákum szelepet akkor azt hol találom?
Kaptam kölcsön egy ilyen kulcsot amin colban van megadva a méret! De akarok magamnak egyet,de csak olyant találok ami millimeterben van megadva! A col méret 2,1/4=57,334 mm . Azért kérdezem,hogy mekkora kell,hogy hátha vett már valaki és tudja! 58- talán jó?
2006-os mk7 transitban 2,2 Tdci motornál le kell vennem a hengerfejet, mert a porlasztó fészek csúcs nyílásán keresztül beesett a hengerhez a porlasztó fészek tisztításához adott fém "dugó" :D
Az más kérdés, hogy annak a peremének fel kellett volna ülnie, de itt kb 1 mm-el tágabb a lyuk.
A kérdésem, hogy okozhat-e problémát, ha csak leveszem a hengerfejet és tömítést, meg csavarokat cserélek és így összerakom. Persze szemrevételezem a hengerfejet, de nem síkoltatnám meg ha nem muszáj, mert működött a motor.
Probléma megoldódott. Egyrészt a 2 éve frissen vásárolt porlasztók egyikének hegyéről lepattant egy darab oszt amiatt háromhengerezett, másrészt az adagoló vezérlésénél a finombeállító tárcsa csavarjai nem voltak rendesen betekerve előzőleg, oszt elcsúszott. Most jól vagyunk.
Érdekes történetem van: Magyarisztánba készülve tegnap felrakattam a nyári gumikat, illetve beállíttattam a futóművet a kisbuszon. Induláskor már valami érződött, alapjáraton nem volt tetszetős a dolog, úgy 40 km-t mentem így, faluba beérve hirtelen gyengébb lett a motor, nagy füst hátul. Épp csak hazaértem. Ma reggel kiszedtem a porlasztókat, az összes olajos a felső teflon tömítésig. Semmi ötletem nincs!