A teteje szürke, a vezérállások felett van kb 1m hosszúságban vörös.
A főkeret és attól lefele világos szürke(olyan mint a tető). Az eleje sárga.kb úgy néz ki mint az egyik Gigant clubos képen a 004-es amiről azt írják a kép mellett, hogy kísérleti festés volt
Tehát a szállításkori festési variáció... Szárnyaskerék maradt az oldalán?
"Melyiket kered: a Belvederet ugye?" Miért, kérhetek mást is? :-) Legfeljebb talán annyit, hogy a másikhoz (Dr. Kerkapoly: Vasuti foldrajz es tortenelem, Bp., 1943. cimu konyv) hol lehet hozzáférni? A 07/21-et bejegyeztem a naptáramba. Annyiból nehéz ügy, hogy egyik fiókám névnapja => az ünneplést kell ezzel egyeztetni.
--------------
Közületek valakié a DJF - 917 -es Wartburg? (www.nohab-gm.hu feliratokkal díszítve!)
A Vasutas Hírlapban (12. szám) volt egy cikk az angol vasútról. Ebben arról besyzélt a riportalany (utas), hogy a vasúttársaság azt nyilatkozta, hogy felkészült a télre, és egy vonat sem fog késni a hó miatt, ellentétben a korábbi évekkel.
Amikor leesett a hó, a vonatközlekedés leállt. Az illetékesek magyarázata a következő volt: "felkészültünk rendesen, de az a hó, ami leesett, nem a megfelelő fajta volt"!
Érdemes elolvasni a cikket. Rajt van a MÁV honlapon is. Sajnos ennél sokkal tragikusabb dolgokról is ír. :(
Nemcsak az S5202/5532 nincs kitáblázva az S5802/S5000-esen (ind. 7:05) sem láttam még irányjelzőtáblát. Pedig azzal akár Szlovákiába is el lehet tévedni a gyanútlan utasnak.
Zoltika! A lepergős nagyinfótáblán valószínűleg eggyel (vagy sokkal) többet ugrott a pörgető, ezért volt az első oszlopban üres tábla.
1014:
"Annyit sikerült még megtudnom interneten kívül, hogy Fehérvárról jöttek vonatok Pusztaszabolcson keresztül is és a Pusztaszabolcsiak a Keletibe jöttek még sokkal később is."
Én a 80-as évek végén (?) utaztam olyan vonaton, amelyik a Balaton déli partjáról Szabadbattyán - Pusztaszabolcs felé jött, és ment tovább Debrecenbe, Ferencváros - Köbánya -Kispest útvonalon. Ez a pécsi vonal villamosítása után volt, mert Pusztaszabolcson Szilit kaptunk a Szergej helyére (a pályaszámokra már nem emlékezem O:))) ) Az évszámban bizonytalan vagyok. Valaki nyilván tudja: mikor villamosították a pécsi vonalat?
Kb. két hete gerjesztettem vitát, hogy célszerű-e a Balaton két partjára menő vonatokat Fehérvárig együtt járatni, és ott kettévágni. A hétvégén volt alkalmam megtapasztalni, hogy a MÁV ezt hogyan csinálja az Eger - Sátoraljaújhely viszonylatban. Az 5202 sz. sebesvonattal (indul: 8.05) mentem Miskolcig. Mivel a a jegyvásárlás egészen flottul ment (csak 5 percet álltam sorba, bár a később jövőknél ez már láthatóanjóval hosszabb lehetett) már 22 perccel az indulás előtt ott voltam. A vonaton egyetlen tábla nem volt, amiből kiderült volna, melyik fele hová megy a vonatnak, és mely kocsiknál fogják a szerelvényt kettévágni. Én a masinisztát kérdeztem meg, hiszen ő csak tudja, hogy Egerbe, vagy Miskolcra (Szerencsre) utazik aznap délelőtt... Végül aztán csak az indulás előtt tíz perccel mondta a hangosbeszélő, hogy a vonat vége megy Egerbe. Aztán a füzesabonyi peronon volt még nagy zsivajgás meg lázadozás, hogy hova is szálljanak fel. Az csak hab a tortán, hogy a Keletiben a csarnok nagy utastájékoztató tábláján a vonathoz sem S.a.újhely, sem Eger nem, csupán Füzesabony volt feltüntetve. Még jó, hogyközvetlenül a nagy tábla alatt a vágány végénél már jól volt kiírva. (Ezt hogy csinálták... ?)
Ma fél kilenckor a budafoki feluljáróról láttam Budafok-Albertfalva állomáson befelé haladni egy nagyon skanzen-gyanús szerelvényt: egy púpos húzott egy 2 négytengelyes, kb. századfordulós személykocsi + pőrekocsi + 1 kéttengelyes személykocsi összeállítású, szépen újrafestett szerelvényt. Sajnos csak távolról, illetve az albertfalvi remíz bozótosán keresztül láttam őket.
A szergej elveszett útközben, a vonatot M41 2128 hozta vissza. Így 11.20 körül egyszerre 3 Csörgő is ment a 135-ön: M41 2127 (7725, ha csak nem cserélték le Csabán egy szergejre), 2128 (7715), 2136 (7712)
Sajtolabor, a Rokus korhaznal kell balra menni, ha a Blaha fele mesz, es az utca vegefele, egy Kodakos cegtabla van kint. ott mindenfele extrat meg szoktak csinalni, ha kered, de meg is kerik az arat
A 328-ast azért láthattad még Cellben mert az éjszakai vontatás közben(max:30Km/h)az egyik csapágya kiolvadt.A "vonatot" egyébként M40 233 vitte Pestre.(visszafele gépmenetben 125 Km/h-nál kiakadt az órája)
Elegge el vagyok havazva, ezert villamvalaszaim lesznek.
V42 515:
Nem artana vmi konkret idopontyot is kitalalni szombatra, mert pl. elhoznam egypar vasutmodellezo jobarataimat is! (Koztuk egy M61, M62 specialistat, aki a M62 001-est gepet 1990-es fenykepem alapjan megcsinalta!)
Macibb:
En arrol a NT-rol beszelek, aki
a, nem Microsoft termek
b, a kismeretu, magyar vasuti kepeslapok egyik kiadoja.
1014:
Melyiket kered: a Belvederet ugye? Legkorabban jovo het penteken (7-21), ha az egiek is ugy akarjak, a Nyugati pu-ban atadhatom szemelyesen.
Itt a 10-enakarhanyas vaganyoknal van egy jo kis "konyvtar" ahol az AVaBaK tagok is gyulekeznek SD-70-esekkel...(Tovabbi info: Man6ani)
Man6ani:
Mi lesz a penteken du-i osszejovetellel??
Kiss Laci:
Koszi!!!Szetnezek az Zala megyeben keregjegyek utan...
A hétvégén a celli fűtőház előtt láttam az M63 003-at és azt a gőzmozdonyt amelyet Szombathelyen újítottak fel a skanzenba.
Azt olvastam a helyi "újságban", hogy éjszaka vontatják őket mert csak 40-el huzathatják őket.
Ennyi idő alatt csak cellig jutottak vagy más oka is volt az ott tartózkodásuknak?
A gyík eléggé érdekesen fest. Nekem az ezelőtti festése jobban tetszett, egyáltalán mi értelme volt megint átfesteni. Abból a pénzből rendbe tehettek volna egy másik gépet.
A teteje szürke, a vezérállások felett van kb 1m hosszúságban vörös.
A főkeret és attól lefele világos szürke(olyan mint a tető). Az eleje sárga.kb úgy néz ki mint az egyik Gigant clubos képen a 004-es amiről azt írják a kép mellett, hogy kísérleti festés volt