Keresés

Részletes keresés

Bárdos Imre Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13671
Nincs mit!

Előzmény: rm40 (13670)
rm40 Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13670
Köszi!!!
Előzmény: Bárdos Imre (13669)
Bárdos Imre Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13669
M46 2003 1961 81.11.04.
M46 2004 1961 77.04.14.
M46 2005 1966 77.05.20.
_
M46 2006 1966 75.04.29.
M46 2007 1966 78.08.11.
M46 2008 1966 78.08.11.
M46 2009 1966 75.04.29.

Előzmény: rm40 (13667)
rm40 Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13668
A teteje szürke, a vezérállások felett van kb 1m hosszúságban vörös.
A főkeret és attól lefele világos szürke(olyan mint a tető). Az eleje sárga.kb úgy néz ki mint az egyik Gigant clubos képen a 004-es amiről azt írják a kép mellett, hogy kísérleti festés volt

Tehát a szállításkori festési variáció... Szárnyaskerék maradt az oldalán?

Előzmény: Szütyi (13642)
rm40 Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13667
Imre!

Egyelőre sajnos nem érkezett meg :-(
Ha megint azt játssza a ládám mint múltkor... Megpróbálnád ide, az indexre felrakni?

Előzmény: Bárdos Imre (13633)
1014 Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13666
Szinte tudtam. Csak azért volt gyanús, mert 4 ütemű!
Előzmény: lazar (13665)
lazar Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13665
Az biza szemelyesen "nohab" Wartburgja
Előzmény: 1014 (13664)
1014 Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13664
Georgie:

"Melyiket kered: a Belvederet ugye?" Miért, kérhetek mást is? :-) Legfeljebb talán annyit, hogy a másikhoz (Dr. Kerkapoly: Vasuti foldrajz es tortenelem, Bp., 1943. cimu konyv) hol lehet hozzáférni? A 07/21-et bejegyeztem a naptáramba. Annyiból nehéz ügy, hogy egyik fiókám névnapja => az ünneplést kell ezzel egyeztetni.
--------------
Közületek valakié a DJF - 917 -es Wartburg? (www.nohab-gm.hu feliratokkal díszítve!)

Előzmény: GEORGIE (13652)
v_peti Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13663
A Vasutas Hírlapban (12. szám) volt egy cikk az angol vasútról. Ebben arról besyzélt a riportalany (utas), hogy a vasúttársaság azt nyilatkozta, hogy felkészült a télre, és egy vonat sem fog késni a hó miatt, ellentétben a korábbi évekkel.
Amikor leesett a hó, a vonatközlekedés leállt. Az illetékesek magyarázata a következő volt: "felkészültünk rendesen, de az a hó, ami leesett, nem a megfelelő fajta volt"!
Érdemes elolvasni a cikket. Rajt van a MÁV honlapon is. Sajnos ennél sokkal tragikusabb dolgokról is ír. :(

István Gyuri Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13662
Nemcsak az S5202/5532 nincs kitáblázva az S5802/S5000-esen (ind. 7:05) sem láttam még irányjelzőtáblát. Pedig azzal akár Szlovákiába is el lehet tévedni a gyanútlan utasnak.

Zoltika! A lepergős nagyinfótáblán valószínűleg eggyel (vagy sokkal) többet ugrott a pörgető, ezért volt az első oszlopban üres tábla.

Előzmény: Zoltika (13661)
Zoltika Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13661
1014:
"Annyit sikerült még megtudnom interneten kívül, hogy Fehérvárról jöttek vonatok Pusztaszabolcson keresztül is és a Pusztaszabolcsiak a Keletibe jöttek még sokkal később is."

Én a 80-as évek végén (?) utaztam olyan vonaton, amelyik a Balaton déli partjáról Szabadbattyán - Pusztaszabolcs felé jött, és ment tovább Debrecenbe, Ferencváros - Köbánya -Kispest útvonalon. Ez a pécsi vonal villamosítása után volt, mert Pusztaszabolcson Szilit kaptunk a Szergej helyére (a pályaszámokra már nem emlékezem O:))) ) Az évszámban bizonytalan vagyok. Valaki nyilván tudja: mikor villamosították a pécsi vonalat?

Kb. két hete gerjesztettem vitát, hogy célszerű-e a Balaton két partjára menő vonatokat Fehérvárig együtt járatni, és ott kettévágni. A hétvégén volt alkalmam megtapasztalni, hogy a MÁV ezt hogyan csinálja az Eger - Sátoraljaújhely viszonylatban. Az 5202 sz. sebesvonattal (indul: 8.05) mentem Miskolcig. Mivel a a jegyvásárlás egészen flottul ment (csak 5 percet álltam sorba, bár a később jövőknél ez már láthatóanjóval hosszabb lehetett) már 22 perccel az indulás előtt ott voltam. A vonaton egyetlen tábla nem volt, amiből kiderült volna, melyik fele hová megy a vonatnak, és mely kocsiknál fogják a szerelvényt kettévágni. Én a masinisztát kérdeztem meg, hiszen ő csak tudja, hogy Egerbe, vagy Miskolcra (Szerencsre) utazik aznap délelőtt... Végül aztán csak az indulás előtt tíz perccel mondta a hangosbeszélő, hogy a vonat vége megy Egerbe. Aztán a füzesabonyi peronon volt még nagy zsivajgás meg lázadozás, hogy hova is szálljanak fel. Az csak hab a tortán, hogy a Keletiben a csarnok nagy utastájékoztató tábláján a vonathoz sem S.a.újhely, sem Eger nem, csupán Füzesabony volt feltüntetve. Még jó, hogyközvetlenül a nagy tábla alatt a vágány végénél már jól volt kiírva. (Ezt hogy csinálták... ?)

Ma fél kilenckor a budafoki feluljáróról láttam Budafok-Albertfalva állomáson befelé haladni egy nagyon skanzen-gyanús szerelvényt: egy púpos húzott egy 2 négytengelyes, kb. századfordulós személykocsi + pőrekocsi + 1 kéttengelyes személykocsi összeállítású, szépen újrafestett szerelvényt. Sajnos csak távolról, illetve az albertfalvi remíz bozótosán keresztül láttam őket.

Előzmény: 1014 (13632)
Szütyi Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13660
A 20-as melyik részén huzatták meg a Pupost?
Előzmény: Bz forever (13656)
V42 515 Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13659
A szergej elveszett útközben, a vonatot M41 2128 hozta vissza. Így 11.20 körül egyszerre 3 Csörgő is ment a 135-ön: M41 2127 (7725, ha csak nem cserélték le Csabán egy szergejre), 2128 (7715), 2136 (7712)
Előzmény: V42 515 (13647)
plebejus Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13658
Szütyi, V42 515,
elore is koszi!
lazar Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13657
Sajtolabor, a Rokus korhaznal kell balra menni, ha a Blaha fele mesz, es az utca vegefele, egy Kodakos cegtabla van kint. ott mindenfele extrat meg szoktak csinalni, ha kered, de meg is kerik az arat

Armand

Előzmény: division by zero (13640)
Bz forever Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13656
A 328-ast azért láthattad még Cellben mert az éjszakai vontatás közben(max:30Km/h)az egyik csapágya kiolvadt.A "vonatot" egyébként M40 233 vitte Pestre.(visszafele gépmenetben 125 Km/h-nál kiakadt az órája)
Előzmény: Szütyi (13642)
V42 515 Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13655
A kép otthon van, amjd szkennelem!
Előzmény: plebejus (13650)
BahnScorper Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13654
A Kisvasutak topicban sem tudják...
Előzmény: BGy (13653)
BGy Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13653
Most látom csak, hogy a Kisvasutak Baráti Köre honlap elköltözött. Valaki tudja, hogy hová ?
GEORGIE Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13652
Sziasztok!

Elegge el vagyok havazva, ezert villamvalaszaim lesznek.

V42 515:
Nem artana vmi konkret idopontyot is kitalalni szombatra, mert pl. elhoznam egypar vasutmodellezo jobarataimat is! (Koztuk egy M61, M62 specialistat, aki a M62 001-est gepet 1990-es fenykepem alapjan megcsinalta!)

Macibb:
En arrol a NT-rol beszelek, aki
a, nem Microsoft termek
b, a kismeretu, magyar vasuti kepeslapok egyik kiadoja.

1014:
Melyiket kered: a Belvederet ugye? Legkorabban jovo het penteken (7-21), ha az egiek is ugy akarjak, a Nyugati pu-ban atadhatom szemelyesen.
Itt a 10-enakarhanyas vaganyoknal van egy jo kis "konyvtar" ahol az AVaBaK tagok is gyulekeznek SD-70-esekkel...(Tovabbi info: Man6ani)

Man6ani:
Mi lesz a penteken du-i osszejovetellel??

Kiss Laci:
Koszi!!!Szetnezek az Zala megyeben keregjegyek utan...

Szütyi Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13651
Sajnos nem volt nálam fényképezőgép de talán tudok szerezni róla egy ff képet+ cikket ról az újságból
Előzmény: plebejus (13648)
plebejus Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13650
Kuldd at, lecci:)
Előzmény: V42 515 (13649)
V42 515 Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13649
Nekem a szombathelyi csarnokban van róla képem, január végéről, amikor éppen a legnagyobb munkában voltak rajta.
Előzmény: plebejus (13648)
plebejus Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13648
Orulok, ha szep lett. Megerdemli.
Foto esetleg?
Előzmény: Szütyi (13645)
V42 515 Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13647
MÁV-osok: tudna valaki nekem gyors infót szerezni, hogy 7715 sz. vonatot (Kötegyán-Szeged, Szeged érk. 11.16) M62 109 hozza-e?

Köszönöm!

V42 515 Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13646
Nemhiába, Sebestyén Feri munkája is benne van rendesen!!!
Előzmény: Szütyi (13645)
Szütyi Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13645
Köszi a kiigazítást.
Nagyon szépen nézett ki a mozdony
Előzmény: plebejus (13644)
plebejus Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13644
és azt a gőzmozdonyt
328,054
ebbol a tipusbol ez az egyetlenegy maradt:(
Előzmény: Szütyi (13642)
plebejus Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13643
4 db mail elment.
Előzmény: FOMA (13637)
Szütyi Creative Commons License 2000.07.11 0 0 13642
A hétvégén a celli fűtőház előtt láttam az M63 003-at és azt a gőzmozdonyt amelyet Szombathelyen újítottak fel a skanzenba.
Azt olvastam a helyi "újságban", hogy éjszaka vontatják őket mert csak 40-el huzathatják őket.
Ennyi idő alatt csak cellig jutottak vagy más oka is volt az ott tartózkodásuknak?
A gyík eléggé érdekesen fest. Nekem az ezelőtti festése jobban tetszett, egyáltalán mi értelme volt megint átfesteni. Abból a pénzből rendbe tehettek volna egy másik gépet.
A teteje szürke, a vezérállások felett van kb 1m hosszúságban vörös.
A főkeret és attól lefele világos szürke(olyan mint a tető). Az eleje sárga.kb úgy néz ki mint az egyik Gigant clubos képen a 004-es amiről azt írják a kép mellett, hogy kísérleti festés volt

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!