Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kkn Creative Commons License 2025.01.14 0 0 380454

Valakit nem érdekel egy 2011-ben vásárolt qwp WBP 216 első fékbetét szett? A volt 190 Mercimhez vehettem anno, de ezek szerint nem került bele.

Kecskeméten átvehető lenne.

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.13 0 0 380453

Előzmény: rooliikaa. (380452)
rooliikaa. Creative Commons License 2025.01.13 0 0 380452

Nagyon köszi, ez volt a tippünk, hogy ott lesz az adagolón, így már biztos , hogy jó irányba indultunk el a szerelő barátommal.

 

Köszönöm! Megnézetem adagolóssal.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380451)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.13 0 0 380451

Ha jól rémlik, az adagolón van, vidd ell adagolós szakszervízbe, azok rendbe rakják. Ne állj neki Te, mert csak rosszabb lesz! :-) Nem a világ pénze, és akkor jó lesz nagyon sokáig. ;-)

Előzmény: rooliikaa. (380450)
rooliikaa. Creative Commons License 2025.01.12 0 0 380450

Szia!

Egy kérdésem lenne hozzád!

Nem tudod véletlenül,  hogy ezt az automata dúsítót merre keressem a motortérben?

Előre is köszönöm!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380431)
popek Creative Commons License 2025.01.10 0 0 380449

Sziasztok,

 

van egy 2004-es automata CLK 270 CDI-m, amit 5 éve hoztam magamnak Belgiumból.

 

355ezer km van benne jelenleg, eladni egyelőre nem akarom, ezért szeretném egy átfogó átvizsgálásra elvinni, hogy kiderüljön mit kellene megcsinálni rajta. A legjobb az lenne, ha diagnosztika után a szükséges javításokat el is végeznék az adott helyen. Sajna elég sok megbízhatónak tűnő merci specifikus szervizről olvasom, hogy átvernek az alkatrészcserével stb. így kicsit elkeseredtem

 

Leginkább injektor hibára gyanakszom, valamint a futómű is kezd lógni, stb…

 

Esetleg tudtok valaki olyan Mercedes szerelőt/szervizt

, aki ismertség vagy tapasztalat alapján korrekt munkát végez mondjuk nem Pappas áron, és látott már OM612 motort közelről?

Kleroo Creative Commons License 2025.01.09 0 1 380448

Plusz igy 2024/25ben bármilyen normális számlaképes komoly háttérrel biró (márkaspecifikus softwerek, szerszámok) szakszerviz nagyon durván drága, sajnos meg kell szokni.

Előzmény: W140S300TD (380447)
W140S300TD Creative Commons License 2025.01.09 0 1 380447

Ez egy Bosch szerviz, soha nem voltak olcsók, de mindig profi munkát végeznek. 1,5 munkaórát számoltak fel, nem tudom, hogy ez reális-e.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380441)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2025.01.09 0 0 380446

Köszi. Általában nehezen indul hidegen, bedobja az izzítás lámpát. Ráadásul a star kommunikációs hibát olvas az izzítás és az ecu között. Aztán van, hogy elsőre, ködösítés és hiba nélkül indul... 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380444)
mica-r Creative Commons License 2025.01.08 0 1 380445

van az úgy, hogy 10 percnél több a porlasztó kiszedés

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380441)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.08 0 0 380444
Előzmény: W211E320T4MATIC (380442)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.08 0 0 380443

Miért kell? Nem indul jól a gép?

 

Így egyszerűbb. ;-)

 

https://www.youtube.com/watch?v=APtH3FYHAF

Előzmény: W211E320T4MATIC (380442)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2025.01.08 0 0 380442

Azt nem tudod véletlen megmondani, hogy az M642 V6 cdi-ben hol találom az izzítórelét/egységet? Köszi.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380441)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.08 0 0 380441

A tűzkarika lett volna a következő tipp, ami amúgy kb. 600Ft, a pcv kicsit drágább, ellenben Te is ki tudod cserélni. ;-) (Gondodlom.):-)

 

Más "szaga" van, ha a tűzkarika megy ki, ezért nem könnyű így megmondani, hogy mi a gond.

 

(30000 az azért nem olcsó 1 csavarért, meg 1 réz alátétért, megkérik a munkadíjat.)

 

Örülök, hogy "csak" ennyi volt a baj. ;-)

Előzmény: W140S300TD (380440)
W140S300TD Creative Commons License 2025.01.07 0 1 380440

Bocsi, hogy fárasztottalak, de mint mondtam, nem értek az autókhoz, így azt sem tudom mi a PCV és hol van. Egyébként tegnap orvosolták a problémát a szervizben, egy tűzkarikát, egy rögzítőcsavart és egy tömítést kellett cserélni. 30.000-be fájt és még örülök is, hogy nem valami nagyobb, összetetteb hiba volt.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380436)
kovacs1000 Creative Commons License 2025.01.06 0 0 380439

Legalabb egy videót csinalhattál volna. Nem az egyik injektornal fúj ki?

Előzmény: W140S300TD (380435)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.05 0 0 380438

Ja. Kartergáz visszavezető "valve". ;-)

Előzmény: W211E320T4MATIC (380437)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2025.01.05 0 0 380437

:-)

Egyébként mi az a PCV? A kartersapka?

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380436)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.05 0 0 380436

Akkor meg mit erőlködök én itt??  :-(

Előzmény: W140S300TD (380435)
W140S300TD Creative Commons License 2025.01.05 0 0 380435

Holnap elviszem szervizbe, majd ott kiderül a hiba.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380434)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.04 0 0 380434

A PCV-t mikor nézted utoljára? Lehet, eldugult, és nem tud másfele menni a gáz. Vagy ha szétszakad benne a membrán, az is tud dugulást csinálni. Szedd ki, nézd meg, tök könnyű, semmit nem kell hozzá +ban bontani.

Előzmény: W140S300TD (380433)
W140S300TD Creative Commons License 2025.01.04 0 0 380433

Sziasztok!

CLS 320 CDI 2007-es elkezdett ütemesen zakatolni, mint egy traktor és a motorból enyhe fehér füst szállingózik, ami bemegy a kocsiszekrénybe is. Volt már valakinek ilyen problémája? Tudom, hogy szerviz, mert én nem értek hozzá, de mire számíthatok?

rooliikaa. Creative Commons License 2025.01.03 0 0 380432

Hálás köszönet a válaszokért!

 

Még ismerkedem kocsival, elképzelhető, hogy lesznek még kérdéseim.

 

Mégegyszer köszönöm!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380431)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.03 0 0 380431

1. Az automata dúsító nem működik.

 

2. Ha jól rémlik, a régebbi Mercik így "fújnak", pl. a 124-es is, de erre nem esküszöm meg. ;-)

 

3. Kicsivel 80 fölé kellene mennie, de van több fajta thermostát, különböző hőfokon nyitnak. Pl. van, amelyik 87-nél nyit. Keress rá, vagy autós boltban kikeresik neked alvázszám szerint!

 

Előzmény: rooliikaa. (380430)
rooliikaa. Creative Commons License 2025.01.03 0 0 380430

Sziasztok!

 

Most tettem szert egy 1994-es w202-re még a békebeli 75 LE- szívó diesel motorral.

Egyáltalán nem ismerem a típust, ezért gondoltam itt keresek válaszokat.

Az első probléma, hogy hidegben első inditásnál nagyon alacsony 500 -as az alapjárat.Ezt nem tudom gond-e de kis ketyegés után fel megy 700-750 körüli értékre.

A második gondom, hogy két oldalt nagyon jó idő van benne télen,  de középen sajnos hideget fúj.Hol keressem a hibát?

A harmadik probléma amit észrevettem, hogy a vízhöfok, nem megy 80 fölé, és mivel nem tudom , hogy ez normális-e ( hozzá vagyok szokva a a másik autóm VW 90 fokos vizéhez), így Titeket kérdeznélek. Termosztát lehet a ludas?

Ha bárki tudja a kérdéseimre a választ az kérem ne tartsa magában. Szeretném gatyába rázni 17 éve a családunk tagja a járgány.

Előre is köszönöm!

Roli

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380429

...akkut...     túl gyors vagyok. :-)

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380428)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380428

10 éves start-stoppos akut cseréltem, még gyári volt, tavaly! Szerintem fölöslegesen vettél újat, de Te tudod.

 

Lehet, hogy lejegesedett a rögzítő fék, azért tiltott, nem kizárt, de azért én akkor is alánéznék 1 kicsit. ;-) (Sima kéziféket sem illik használni ilyen időben, az is befagyhat, és ugyanúgy ott maradsz, csak járó motorral.):-)

 

Neked is balestmentes boldog új évet!

Előzmény: EC-H (380427)
EC-H Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380427

Nincs sajnos. Viszont most hogy ätneztem a biztositekokat, gondoltam hätha, igy elinditottam az autot, es beindult !! Szombat ota amit csak lehetett, megneztek, megneztünk, de semmi nem segitett. A fekpad, ami az auto menüjeben van, azszerint , halläsra is kiengedett az elektromos kezifek, es maga a komputer is rendben talälta. Ami viszont lehet segitett, az az idöjäräs. Szombat ota eleg fagyos idö volt, lehetseges hogy meg is le volt fagyva, viszont azert az felettebb bosszanto, hogy ezert nem engedi az autot inditani, es tulajdonkeppen senki nem tudja, mi a baj. Nem vitettem el az autot a szervizbe, mivel ugye a szerelöm mär szabadsägon volt, es mäs sem vällalta volna be mär az iden, bar az ÖAMTC mivel klubtag vagyok, elvitte volna ahovä kerem, ingyen, de azert ezmäsnak, de akär nekem is , kerülhetett volna több 100 €-ba, csak mert az elektronika ilyen. Mondjuk az uj aksi is 350 € volt, amit azert kihagytam volna most igy a sok kiadäs utän :) Ettöl függetlenül köszönöm a segitseget, es Boldog Uj Evet kivänok mindenkinek.

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380424)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380426

Nekem tolatóradarral volt hasonló... kasztnis csak rábiggyesztette, három hét után kezdett visítani az autó. Addig kapaszkodott...

Előzmény: EC-H (380425)
EC-H Creative Commons License 2025.01.02 0 0 380425

Ha nem rakta vissza rendesen, kijöhet hetekkel kesöbb ez a problema ? Gondolom hideg, nedvesseg stb miatt talän igen. Nem tudok mäsra gondolni, mivel a bal hätuljät csinältäk, es a belsö särvedö dob, vagy mi a neve, az cserelve lett, szoval lehetseges hogy ö cseszett el valamit

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380423)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!