Ha jól rémlik, az adagolón van, vidd ell adagolós szakszervízbe, azok rendbe rakják. Ne állj neki Te, mert csak rosszabb lesz! :-) Nem a világ pénze, és akkor jó lesz nagyon sokáig. ;-)
van egy 2004-es automata CLK 270 CDI-m, amit 5 éve hoztam magamnak Belgiumból.
355ezer km van benne jelenleg, eladni egyelőre nem akarom, ezért szeretném egy átfogó átvizsgálásra elvinni, hogy kiderüljön mit kellene megcsinálni rajta. A legjobb az lenne, ha diagnosztika után a szükséges javításokat el is végeznék az adott helyen. Sajna elég sok megbízhatónak tűnő merci specifikus szervizről olvasom, hogy átvernek az alkatrészcserével stb. így kicsit elkeseredtem
Leginkább injektor hibára gyanakszom, valamint a futómű is kezd lógni, stb…
Esetleg tudtok valaki olyan Mercedes szerelőt/szervizt
, aki ismertség vagy tapasztalat alapján korrekt munkát végez mondjuk nem Pappas áron, és látott már OM612 motort közelről?
Plusz igy 2024/25ben bármilyen normális számlaképes komoly háttérrel biró (márkaspecifikus softwerek, szerszámok) szakszerviz nagyon durván drága, sajnos meg kell szokni.
Köszi. Általában nehezen indul hidegen, bedobja az izzítás lámpát. Ráadásul a star kommunikációs hibát olvas az izzítás és az ecu között. Aztán van, hogy elsőre, ködösítés és hiba nélkül indul...
Bocsi, hogy fárasztottalak, de mint mondtam, nem értek az autókhoz, így azt sem tudom mi a PCV és hol van. Egyébként tegnap orvosolták a problémát a szervizben, egy tűzkarikát, egy rögzítőcsavart és egy tömítést kellett cserélni. 30.000-be fájt és még örülök is, hogy nem valami nagyobb, összetetteb hiba volt.
A PCV-t mikor nézted utoljára? Lehet, eldugult, és nem tud másfele menni a gáz. Vagy ha szétszakad benne a membrán, az is tud dugulást csinálni. Szedd ki, nézd meg, tök könnyű, semmit nem kell hozzá +ban bontani.
CLS 320 CDI 2007-es elkezdett ütemesen zakatolni, mint egy traktor és a motorból enyhe fehér füst szállingózik, ami bemegy a kocsiszekrénybe is. Volt már valakinek ilyen problémája? Tudom, hogy szerviz, mert én nem értek hozzá, de mire számíthatok?
2. Ha jól rémlik, a régebbi Mercik így "fújnak", pl. a 124-es is, de erre nem esküszöm meg. ;-)
3. Kicsivel 80 fölé kellene mennie, de van több fajta thermostát, különböző hőfokon nyitnak. Pl. van, amelyik 87-nél nyit. Keress rá, vagy autós boltban kikeresik neked alvázszám szerint!
Most tettem szert egy 1994-es w202-re még a békebeli 75 LE- szívó diesel motorral.
Egyáltalán nem ismerem a típust, ezért gondoltam itt keresek válaszokat.
Az első probléma, hogy hidegben első inditásnál nagyon alacsony 500 -as az alapjárat.Ezt nem tudom gond-e de kis ketyegés után fel megy 700-750 körüli értékre.
A második gondom, hogy két oldalt nagyon jó idő van benne télen, de középen sajnos hideget fúj.Hol keressem a hibát?
A harmadik probléma amit észrevettem, hogy a vízhöfok, nem megy 80 fölé, és mivel nem tudom , hogy ez normális-e ( hozzá vagyok szokva a a másik autóm VW 90 fokos vizéhez), így Titeket kérdeznélek. Termosztát lehet a ludas?
Ha bárki tudja a kérdéseimre a választ az kérem ne tartsa magában. Szeretném gatyába rázni 17 éve a családunk tagja a járgány.
10 éves start-stoppos akut cseréltem, még gyári volt, tavaly! Szerintem fölöslegesen vettél újat, de Te tudod.
Lehet, hogy lejegesedett a rögzítő fék, azért tiltott, nem kizárt, de azért én akkor is alánéznék 1 kicsit. ;-) (Sima kéziféket sem illik használni ilyen időben, az is befagyhat, és ugyanúgy ott maradsz, csak járó motorral.):-)
Nincs sajnos. Viszont most hogy ätneztem a biztositekokat, gondoltam hätha, igy elinditottam az autot, es beindult !! Szombat ota amit csak lehetett, megneztek, megneztünk, de semmi nem segitett. A fekpad, ami az auto menüjeben van, azszerint , halläsra is kiengedett az elektromos kezifek, es maga a komputer is rendben talälta. Ami viszont lehet segitett, az az idöjäräs. Szombat ota eleg fagyos idö volt, lehetseges hogy meg is le volt fagyva, viszont azert az felettebb bosszanto, hogy ezert nem engedi az autot inditani, es tulajdonkeppen senki nem tudja, mi a baj. Nem vitettem el az autot a szervizbe, mivel ugye a szerelöm mär szabadsägon volt, es mäs sem vällalta volna be mär az iden, bar az ÖAMTC mivel klubtag vagyok, elvitte volna ahovä kerem, ingyen, de azert ezmäsnak, de akär nekem is , kerülhetett volna több 100 €-ba, csak mert az elektronika ilyen. Mondjuk az uj aksi is 350 € volt, amit azert kihagytam volna most igy a sok kiadäs utän :) Ettöl függetlenül köszönöm a segitseget, es Boldog Uj Evet kivänok mindenkinek.
Ha nem rakta vissza rendesen, kijöhet hetekkel kesöbb ez a problema ? Gondolom hideg, nedvesseg stb miatt talän igen. Nem tudok mäsra gondolni, mivel a bal hätuljät csinältäk, es a belsö särvedö dob, vagy mi a neve, az cserelve lett, szoval lehetseges hogy ö cseszett el valamit