nem ajanlottam volna, ha nem lett volna hasznos eszkoz. de sok esetben az volt. fokent hogy a freeze frame-t sok esetben bszni lehet, nem kiolvashato, nem mentett. ez meg azt is mentette.
bar nyilvan tudsz jobb megoldast.. halljuk hat. (bar eddig mindent csak fikaztal, hasznos otleted.. nem tudom.. volt mar itt ? )
Soros diag már pár élőértéket is bazi lassan hoz át.
Ezek az OBD loggerek eleve egy bukott koncepció, mert mit logolsz, mindent? Mikor? 2-3-5-10másodpercenként egy-egy értéket?
Na azzal aztán sokra jutsz.
Ha valami komoly anomália van és dől össze a motor, kb 10 mp alatt már félreálltál és kiszálltál, nemhogy a logger elkapta volna a századmásodperc alatt lezajló dolgok közül mi az ok és mi az okozat..
Ha meg csak átmeneti szarakodások vannak, akár "vak" is rá egy soros diag, mert a két mintavétel közt lejátszódik az egész műsor majd mire a mintáit ő lekérdezi, már csak egy utóállapotot, vagy épp semmit nem látsz megint.
keresgetek, de nem talalok hasonlot. a launch mar nem forgalmazza. ...erdekes..
nyilvan sok diag eszkoz tud logolni. kerdes mi erteket hagysz benne az ugyfel autojaban, es milyen menu sort kell vegig futni mire elindul, es ment. na, hat ez nem mukodik otthagyos diagnal.
ez meg gyujtasra indult, mentett, logolt.. es tan nem volt 10e huf. szvsz tette a dolgat mint egy szivargyujto. tudni se kellett rola.
szerintem sem jellemzo a nyom.szenzor hiba. annak tapja mar inkabb egy lehetseges ok. (bontsd meg ecu csatlakozokat. kontakt zold nem jo. ) ..vagy marad a hidro kor hibaja .. ------------------------ csak tippkent, az ilyen idoszakos hibakra. regen volt, most nem talalok, egy launch eobd datalogger nevu kutyu. ...valami biztos van helyette, en most nem keresek.
-szinte- filleres eszkoz, (mint egy elm327, csak az elm nem naploz ) de naploza, es menti az eloadatokat, tarolt hibakat, ..es hiba kornyezetet..is? feldugod az autora, ugyfel megy vele amig akar, ha hibat tapasztal visszamegy hozzad, te meg pc-n ki/vissza/ naplozod a torteneseket .. tipp.
A motor felmelegedési fázisában egy bizonyos idő után felvillan a "tölts belém motorolajat" ikon. Legtöbbször kb. 4-5km után elalszik, aztán többet nem gyullad ki. Van olyan is, hogy kivillan a lámpa többször is (2-4x), majd ahogy bemelegszik a motor elalszik és többet nem világít. Olajszint rendben.
Lehet hogy még belenézünk a Xentry-vel is..,noha azt elkell kérnünk----, bár egy echte Merci TSB volna optimális.., aztán a vége mégis csak cserebere..., egyébbként mercis kollégák szerint gyakorlatban a nyomás-hozamszabályzó jóval gyakoribb hibás mint a nyomásszenzor...,ezt megtudná erősiteni valaki???
Ennek ellenére simán ezt is cserélik természetesn...,
Szar hibák ezek, nem könnyű kiszűrni. Végül is lehet hogy szenzorcsere a legegyszerűbb kisérlet. Ha nem nyert, akkor meg lehet gondolkodni tovább. Valójában a -merci diag azért lenne jó, mert korrektebb hibaleírást ad és van javítási segédlet is.
Köszi..., ugy rémlik hogy néhány hónapja már nézegettük az élőadatokat ,feltünő rendellenességeket nem vettünk észre.,bár akkor csak több display hibajelzéssel miatt volt itt az auto ,
Ez a alkalmi vészüzemmódba kerülés akkor csak meglett emlitve, és nem merúltünk bele maximálisan, kivált mivel látszólag okés volt minden, probaut is okés volt kb 40-50 km..,
Évzárónak kérhetnénk baráti segitségeteket--szakmai véleményeteket .., a hogyan továbbról???
MB.W164.320.Cdi .164.122. 4MATIC. 220.000KM.
Hibajelenség : Általunk kb 50km-es próbaút során nem tapasztalva semmi rendellenesség!!! De megbizható, nem szöke nő tulajdonos által már többször észlelve: Általában Hosszabb út után, randomszerüen, pl legutolján Bpestről lefelé Fehérvárnál vészüzemódba került, gyenge 3000RPM stb.
Motor az eddig bevált recept szerint leállitva kb 15perc várakozás után probléma mentes inditás.,és hazafelé teljesen tökéletes minden.,ez kb 150km..,kb ez szokott történni az előző meghibásodási alkalmakkor is...
Diagnosztika a "0190-2 " a nyomocső szenzor alacsony feszültségere hivatkozik.., ( A mostani minuszoknál hosszabb,többszöri izzitási-inditási problémától átmenetileg eltekintünk, jó időben ugyanis nem volt inditási probléma stb)
Minden átgondolva ,a körülményekre-hibakódra , fizetőképességre-hajlamra stb-stb.., és mert valahol elkelle indulni : Egy gyári nyomásszenzort és egy nyomás/hozamszabályzót tervezünk cserélni!
Mi a véleményetek--ötleteitek szivesn látva!
Xentry-t ismerjük., tudunk kölcsönkérni, ha esetleg valaki ugy gondolja-és megmondja konkrétean.., hogy a gyári diagban esetleg van valami spec funkció-teszt a hiba behatárolására.., azt nagyon értékelnénk!