Persze! Oké! Csak ahogy írod, ez tüneti kezelés. Az alap probléma ettől még megmarad. Vagyis káros deformáció miegymás... Bár ez évek alatt már megtörtént szerintem...
Az a baj, hogy a bilincs is meghullott. Lötyög a falban, ki van tágulva stb... Fel kell újítanom az egészet. Új fúras/tipli a falba. Pofákat összébb hozni, új csavar... Ez sajnos ünnep utáni megoldas lesz! De remélem legalább sikerül!
Egyébként ezek az áttörések pucolhatók valamilyen módon? Gyárilag cső a csőben kis hézaggal.
Már ütögettem, rángattam. Valami ki is hullott belőle. Befújtam WD 40-el is. Még a zsírsprayon gondolkodom.
Alapvetően teljesen igazad van! Mindössze annyi a gond, hogy -valószínűleg emiatt a vacak miatt- lett zajos. De sajnos az egész 40-50 éves rendszer sz@r! Mindenhol berakva, betömve berohadva az áttörések. A pincében és a lakásokban is! Egyszóval igazad van, de ezzel most csak (majdnem) én szívok. Viszont az egész rendszert ki kellene gányálni. Na arra várhatok...
Felvetettem, hogy a rendszert sem ártana átmosatni. (Szerintem legalább 10 éve nem volt!)
Erre annyit mondtak, hogy jó-jó, de nem mernének nekiállni, mert nagyobb baj ledz belőle... Akkor most mi a túró legyen!?
Üdvözlök mindenkit Az alábbi problémával fordulok hozzátok hogy adott egy Bosch condens 2500 w fűtő kazán, alatta egy immergas ubs 125 indirekt tároló. Beüzemelése óta 55 fokos hmv van beállítva, eddig semmi gond nem volt vele, pár hete azt tapasztaljuk hogy elfelejt vizet melegíteni. Ezalatt értem ezt hogy a probléma előtt 55 fokos kert hmv mellett 50 foknál kapcsolta a hmv melegítést,. Most 40 foknál történik ez meg, sőt volt hogy akkor sem. Tudnátok segíteni mitől lehet ez? A kazánon sem történt semmi változtatás a jól működő Beüzemelés óta
Noch eine Frage...anyámnál szeretnék minél tisztább munkát végezni, de az új termosztát süllyesztett, szemben a régivel
Gondoltam nem gipszelnék meg ilyesmi, hátha van egy egyszerűbb megoldás a doboz beszerelésére. Találtam neten egy Kaiser Lemmfix cuccot, de ha jól sejtem, ez klasszikusan vakolás-festés/csempézés elé való művelet
Nekem most egy Laing Vezuv van annak csak 30-60 mp körül van. Talán.
Jó lenne ha lenne mert állitólag az nem tesz jót ha a meleg benne marad a kazántestben. Nemtom' ...
A másik hogy ha folyamatosan forog a viz azaz jó hosszú az utókeringetés akkor a tavolabbi radiátorokba is nagy valószínűséggel eljut a melegviz. És még hamarabb jelentkezik/jelentkezhet hogy ha a 60-70C melegviz a keringetés folyaman lehül és vissza lehet gyujtani a kazánt.
Egy jó ismerősöm magának megcsinalta kalapsines relékből meg minden SoNOff cuccból hogy lehen szabályozható utókeringetése a C24 kazánjának.
Ugye neki az a baja hogy megy a kazán - ég, pörög a szivattyú - és a radiátorok nem tudnak már hőt leadni vagy olyan gyorsan nem tudnak hőt leadni.
Fapados kazánoknál nincs más hátra csak lekapcsolni.
Nyilván egy kondenzációs a "visszaterő melegre" leszabályozna minimumra és ugy menne tovább.
Fapadosnál a meleglengésre szerintem nem adunk annyira, mert egy majdnem teljesen szabályozhatatlan rendszerről beszélünk. Valahol melegebb lesz valahol hidegebb, ami valójában számit hogy mennyi hőfok erkezik vissza a kazánba. Ha sok akkor a radiátorok fullon vannak ....
Alapvetően nem ez a gond. Vagyis nem ez pattog. Viszont lötyög az egész... De ha sikerülne fixre ösdzerakni, akkor talán nem pattogna a cső, mert nem engedi (erre) nyúlni(tágulni). Mikor nekiáll pattogni és kézzel "ellentartok" akkor abbahagyja. Egyébként valószínűleg valahol az áttörésnél zajos. Érdekes, hogy a párja fixen be van rakódva, az nem pattog.