Keresés

Részletes keresés

Cetes Creative Commons License 2025.01.11 0 0 7058

2 db husqvarna fúrészem van. 1 371 xp,és egy 340-es.

Midkettő 2-3 hasábfa vágás után leáll.

Újraindítom ugyanaz.

milhet abaj? 

kavicsos1964 Creative Commons License 2025.01.08 0 0 7057

Akkor nagyon ügyes vagy ! Nem láttam még golyósszelepes megoldású olajpumpát sosem .

Előzmény: Nobody1 (7055)
Nobody1 Creative Commons License 2025.01.07 0 0 7056

Még akkor, és össze is raktam. Majd ha lesz bele cellám újra szétszedem és akkor fotózom is...

Előzmény: ''csiga (7054)
Nobody1 Creative Commons License 2025.01.07 0 0 7055

Sikerült melegen szétszednem az Echo olajpumpáját. Egy mini golyós szelep van benne. Ennek a rugója volt darabokban és a golyó is rozsdás volt. Szerencsére tudtam pótolni mindkettőt és jó is lett. Most már szépen nyomja a láncvezetőbe az olajat...

Előzmény: Nobody1 (7043)
''csiga Creative Commons License 2024.12.19 0 0 7054

Képet tudsz dobni róla?  Szétszedted  már?

 

Nagyon olcsó cellákat nem érdemes tenni bele, Samsungok amik jók. Általában az Aldis-Lidlis cuccokban Samsung cellák vannak.

 

Olyan kell, ami nagy áramot bír leadni, azokból vannak 3.000 mAh-ak. 

 

 

Előzmény: Nobody1 (7051)
Nobody1 Creative Commons License 2024.12.19 0 0 7053

Azt nem tudom. Az én roncsomra csak ráfogtam, hogy Lidis, mert magyar címke van rajta. Ennek mindene szétszedhető torx csavarhúzóval. Ebben az áttétel is szét volt csúszva. Már jó, 12V-os akksitöltőről vígan megy, de az akkuja sajnos egy árva elektront se vesz fel... :-(

Előzmény: triplaharom (7052)
triplaharom Creative Commons License 2024.12.19 0 0 7052

Szétcsavarozós a doboza a Lidisnek ?

Előzmény: Nobody1 (7051)
Nobody1 Creative Commons License 2024.12.19 0 0 7051

A Lidisnek nálam halott az akkuja. Azt gondoltam, hogy a 48 voltos címke kamu de még a 3 Ah is az. 5 db 3.7 V/ 1500 mA-es akku van benne sorba kötve, ami így 18,5V/1,5A lenne, ha nem mart volna szét az elektrolit e cellát. Majd veszek bele 5 olcsó cellát és jó lesz játszani...

Előzmény: triplaharom (7049)
Nobody1 Creative Commons License 2024.12.19 0 1 7050

Vettem észre. Mondjuk azt nem is erdei termelő munkára tervezték. A bambuszt ritkítani meg a gyümifák 1-1 kis ágát lenyesni jó úgy is ha ott van melletted konzervdobozban egy kis olaj és időnként belenyomod a láncvezető hegyét...

Előzmény: triplaharom (7049)
triplaharom Creative Commons License 2024.12.19 0 0 7049

A kis Lidisön, nincs más módja.

Előzmény: Nobody1 (7048)
Nobody1 Creative Commons License 2024.12.19 0 0 7048

Én se akarom szétszedni ezért a motort, de az sem megoldás, hogy fél percenként olajozzam a láncot egy olajozóval vagy sprével...

Előzmény: triplaharom (7047)
triplaharom Creative Commons License 2024.12.18 0 0 7047

Én sajnáltam szétszödni azért.

Előzmény: Nobody1 (7045)
triplaharom Creative Commons License 2024.12.18 0 0 7046

Az remekk !

Előzmény: Nobody1 (7045)
Nobody1 Creative Commons License 2024.12.18 0 0 7045

Köszi a tippet, de a drótosok olajszivattyúja teljesen más rendszerű (sokkal egyszerűbb). De ha nem lesz más ezt is kipróbálom, hátha oldja ezt a kemény, kocsonyás-nyúlós trutyit. De először meg kéne találjam az olajszivattyúját. Remélem nem kell szétbontanom a fél gépet hozzá, mert a motorja nagyon szépen jár...

Előzmény: triplaharom (7044)
triplaharom Creative Commons License 2024.12.18 0 0 7044

Neköm van egy vezetékös láncosom, az is sokáig pihenhetött, mert nem jön ki belőle az olaj. Néhány vágás után, fújok rá fúró sprét.

Előzmény: Nobody1 (7043)
Nobody1 Creative Commons License 2024.12.18 0 0 7043

Nem Husqvarna de azért megkérdezem, hogy szerelt-e itt valaki Echo 280-as egykezes fűrészt? Az olajszivattyú szerelése, felépítése érdekelne, mert egy hozzám került, régen nem használt gépbe gumiragasztó-szerűen megkeményedett az "olaj" és most ezért nincs lánckenés.

kavicsos1964 Creative Commons License 2024.11.21 0 0 7042

Buzi egy klaviatúrám van hová lettek a nagy betűk ?

 

Előzmény: kavicsos1964 (7041)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.11.21 0 0 7041

Tényleg igaz hogy a jó pap is holtig tanul . Márrégről tudom hogy a páratlan számú láncok vakszemesek . Ezért olyan lapokat választottam eddig amikpároszszámú szemre végződnek 52,54,56, stb . De most csak beszopatott a lánc megint mert 46szemes ami a kicsi gépre való azon meg a vágófog lett páratlan . Csak úgy lehet megoldani ha két jobbos vagy két balos vágófog van egymás után . engem az ilyesmi nagyon tud bosszantani és pont az egykezes gépnél amivel szinte nem vágok csak pötyögtetem sokszor, nehogy a vezetékre döljön ,vagy rám na azon lett . hát most jó volna tudni melyik az a lap hossz amin mindenfog jobbos balos és vakszem sincs . De én láncot sose csináltam még ezért a vágófogat se számolgattam csak a hajtószemeket ,végül is csak az kell nekem . Bírná a 35cm lapot is de az meg túl nehéz ha ki kell nyúlni vele oldalra és ott vágni . Nagyrészt elég volna a 30cm lapocska a melókhoz .

Előzmény: triplaharom (7040)
triplaharom Creative Commons License 2024.11.21 -1 0 7040

Esős időben, nem hegedül sönki ... (:-)))

Előzmény: kavicsos1964 (7039)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.11.21 0 0 7039

Sztrájk van ?

kavicsos1964 Creative Commons License 2024.11.20 0 0 7038

44 szemes lapot találtam de az stilé 30cm kategóriában . Az nem jó nekem Komacura ,egykezes gép . A 35cm lap meg már nagy és nehézzé teszi a félkezes használatot de az is hasonló problémákkal küzd ! Nem is értem a gyártókat a gép tervezőket hogy mi az istenért nem lehet olyan gépet tervezni vagy olyan lapokat ami csak 29,5 cm hosszú attól még rá lehetne írni hogy ez a 30 lap ,a kutyát se érdekelné hogy csak 29,5cm . Most majd levágok a lapvégből mert szerintem nem tudok mást csinálni . Az Oleomac is levágott lapvégű lappal járt a 35cm3-is ,nagyon bosszantott az is ez miatt ,elajándékoztam . A mostani Oleomac már párosszámú láncokat használ . Útálok kókányolni de mindig rákényszerít valami . Nem is értem hogy ezek a dolgok miért csak nekem tünnek fel . De az is lehet csak a földön vagdal mindenki ott meg minegy a tűzifában hogy milyen lesz .

Előzmény: kavicsos1964 (7037)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.11.20 0 0 7037

Csiga ! Arra volnék kíváncsi melyek azok a fűrészláncok 3/8 1,3 kategóriában amiknek a hajtószemei párosszámúak és a vágófogak is párosszámúak . A 46 szemes láncon vagy két balos fog lesz ,vagy két jobbos . A 45szemes meg vakszemes a 47 is vakszemes . Ezek nekem nem jók ,vagy ránt a kicsigép kis láncsebességnél ,vagy ferdére vág . Ha a földön lenne a vágás nem is igen érdekelne ,de nekm precíz vágások kellenek a gyümölcs fákon nem full gázon vágok hanem csak kis gázfröccsökkel pötyögtetek és még fél kézzel is . Vár rám egy diófa amit kisebbre kéne vegyek 6 tuja fa meg egy 10métere fenyő ,több légvezetékek mellett vagy épp a légkábel közelében . A villanyászoknak már egy éve szóltak és az volt a válasz nem érnek rá majd levágják .

triplaharom Creative Commons License 2024.10.27 0 0 7036

Akkor nem szóltam...

Előzmény: kavicsos1964 (7035)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.10.27 0 0 7035

Nem tudod a dugattyún a makk féloldalas ,fordítva nem tudod a gyűrűt rárakni . Mostanában én nem láttam a horonyban középen álló makkot ,ez nem motor bicikli .

Előzmény: triplaharom (7034)
triplaharom Creative Commons License 2024.10.27 0 0 7034

Akkor is, ha fordítva rakod be azt az egyet.

Előzmény: kavicsos1964 (7033)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.10.27 0 0 7033

Ha két gyűtűs akkot lehet olyan de ha 1 gyűrű van akkor nincs ez .

Előzmény: triplaharom (7032)
triplaharom Creative Commons License 2024.10.26 0 0 7032

Van amikor egy szétszödés és összerakás, többet árt a motornak mint használ.

Hiába van tájoló stift a gyűrűknél, igen csekély a valószínűsége annak, hogy pont úgy és oda kerül vissza ahol addig volt. ha pedig még mög is lött cserélve esetleg a két gyűrű, végképp esélytelen.

Előzmény: kavicsos1964 (7031)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.10.26 0 0 7031

Nyomás csak az elősűrítéskor van a forgattyús házban és az tudja a keveréket vissza köpni a karbi felé Ha a robbanás köpné vissza annak nyoma lenne a dugattyún ,vagy ha elkopás hiba volna akkor nem is sűrítene a felső holtpont felé haladó dugattyú . Egyszer én úgy jártam egy géppel, hogy a felső holtpont alatt volt kikopva a henger, egy kb kisúj körömnyi foltban, nem látszódott a hiba csak akkor ha erős fényben lámpával néztem ! A gép alapjáraton bármeddig eljárt de a fordulatot már csak 6000 fordulatig bírta az felett elerőtlenedett ,nem tudta a fát vágni . A hengeredben lehet akár vetemedés ,vagy gyárilag lehet ovális is akár egy új gyűrűt bele kell tolni és erős lámpával végig nézni akár centinként hogy mindenhol zár-e a dugattyúval tologatva és a szívó nyilás környkét megnézve nincs e rés a henger és a gyűrű közt .

Előzmény: A nyulon tul (7030)
A nyulon tul Creative Commons License 2024.10.25 0 0 7030

De ha nem motoriklus a hiba akkor megis mi? Megint kifogytam a komoly otletekbol. A gyari hibat en elvetnem, a hengeren kivulrol meg jobban latszik hogy sokat kapott, mint belulrol. Illetve ahogy lentebb irtam, spontan johetett a szakitas, a kosz mennyisegebol es egyenletes eloszlasabol itelve.

"A köpködést a szívórés alatti rész okozza..." Ez osszezavart. Eddig azt saccoltam hogy a felso holtpontnal a szivores felol (gyuruhezag...) elszoko nyomas tolja vissza az anyagot a karbi fele. De hogy az also holtpont szamitana? Mi ennek a mechanizmusa? Az elosuriteskor erre konnyebben talal utat a keverek mint a felomlok fele, ha a szoknya kopott?

 

 

Előzmény: kavicsos1964 (7029)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.10.25 0 0 7029

Ez az én véleményem szerint nem motorikus hiba ,nekem ettől sokkal rosszab gép is simán indult 3-4 rántásra  melegen meg 1 re ,pedig olyan csíkos a henger hogy a körmöm elakad benne . A tieden ahhoz képest vadi új a henger . A köpködést a szívórés alatti rész okozza ha pl kúpos a lyuk a hengerben vagy el van kopva a dugattyú szoknyája vagy nagyon karcos . Nem tudom hogyan lehetne kivitelezni hogy a szívónyílás zárt állapotában megnyomatni a motort 1,5-2 bárral max és valami szivárgást jelző sprével a szivónyílásba fújni ,mit mutatna . A henger is lehet hibás gyárilag . Az én husimé is az gyárilag hibás volt csak valahogyan a hónolásnál eltüntették valahogyan . 2x10 mp üzemidő alatt hogyan mehetett tönkre a vadiúj hengerem . Rejtély mi csinált bele egy nagy hosszú csíkot a hengerembe amikor kínosan ügyeltem hogy nehogy valami fém sorja legyen a gyűrűnek . Még is meghúzta a hengert de hogy mi nem tudni semmit sem találtam sehol benne az olajfilmen kívül .

Előzmény: A nyulon tul (7026)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!