Ezer meg egy éves hozzászólásodra találtam rá, mivel én is ezen a sz..rolleren ülök. Végül feltanult a fojtószelep és jó lett az autó? Emlékszel még rá, hogy milyen programmal sikerült? Egyszerű programmal csináltuk az enyémet, de mintha nem tanulna fel rendesen. El se indul az autó, gyújtáson már vissza is jön a 2074 hiba :/
Szia! 99% az EWM, más néven a váltókulissza, vagy ahogy írtad a szelektor elektronikájának a hibája. Egy gyári diag nem ártana, hogy 100% biztos legyen. Ezeknek a felújításával is foglalkozom, 3 év garanciával adok Dunakeszin azonnal cseredarabot, vagy igény szerint a sajátodat újítom fel. Ha messze vagyok, akár postán is. 30/9060803
Van egy W211K E280-as, 2007-es évjáratú autóm. Most olyat csinált, hogy D-ből csak N-be lehet tolni a szelektort. Leállítás után tudom az R és a P helyzeteket kapcsolni. Visszafelé semmi akadály. Mi ennek az oka?
Megvan a w211-em első futómű cseréje. Swag szett ment bele 240 ezer Ft(febi, Lemforder, swag vegyesen a csomagban) néhány csavar nem volt benne a készletben ez kb. plusz 15 ezer Ft volt, illetve Lesjöfors rugókat tettem a gyári helyébe, 30 Ft/pár (a festék elkezdett hámlani az eredetin) a teló 2 éve lett cserélve toronycsapággyal együtt, ezek maradt.
A (részben) gyári futómű elemek nem kopogtak, futómüves szerint sem lógtak, de 10 éve van nálam a kocsi, már érezhető volt, h nem az igazi, kiszerelve látszik, hohgy kb. minden szilent v gömbfej gumin felszíni repedések voltak. Csere után sokkal jobb lett az úttartás, csendesebben siklik át az autó az úthibákon.
A hátsó futómű most következik, itt nincs készlet, elemenként kellett összeválogatni (Swag, Lemforder, Trw, Metzger dobozban febi cucc)
A futómű elemek, plusz az összes szilent kb. 300 e Ft, ehhez jön még a gyári csavarok, alátétek, bizgentyűk, par patent 170 e Ft-ért.
A nagy tartó szilentjeim elég ernyedtek, ezért borítjuk szét a hátulját is.
Egy szónak is száz a vége, kb. így kalkuláljon, aki belefog egy E-osztály futómű frissítésbe.