Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JZoli63 Creative Commons License 2025.02.25 0 0 53730

Nekem 2012-es Superb-em van. Nálam is volt hasonló probléma. Úgy indult, hogy néha visszaengedett a csomagtértető, kb egy centit, majd ez állandóvá vált. Nálam az ajtószervó behúzó lemezén egy stift adta meg magát. Viszahegesztették és azóta (kb másfél éve) rendesen működik. De mint írtam nálam már állandóan visszanyílt egy centit a csomagtér tető, a szélvédő rendesen a helyén marat!

Előzmény: kohutom (53725)
vAzz3r Creative Commons License 2025.02.24 0 0 53729

Sziasztok, Szombat ota valtottam Superb-re, az uj modellre. Mivel mas szegmensbol jovok (BMW) lenne par kerdesem:

 

 - Tenyleg nincs lehetoseg kikapcsolna a radart tempomatnal (programozas)? 

 - Hol talalok ra teli vagy nyari felni gerniturat? Hol erdemes keresni? 

 - Vannak esetkeg tippek amiket kezdo Skodaskent tuti nem ismerek? 

 - Melyik SW-t erdemes megvenni hogy konfuguralni tudjam a kocsit (elotte ugye Bimmercode-t hasznaltam)

 

Elore is koszi a valaszokat

409 Creative Commons License 2024.12.30 0 0 53728

Mielőtt kinyílik, villan a visszajelzése, hogy nyitható? (3. féklámpa)

Előzmény: kohutom (53725)
skt15 Creative Commons License 2024.12.29 0 0 53727

Kábelátvezetés, illetve maga a motor - mint 2 tipp.

Előzmény: kohutom (53725)
-carcass- Creative Commons License 2024.12.29 0 2 53726

Bakker, jól elfelejtettem a képet.

Szóval ő az:

Előzmény: -carcass- (53721)
kohutom Creative Commons License 2024.12.29 0 0 53725

Sziasztok,

 

egy 2014-es Skoda Superb II -vel kapcsolatban lenne szükségem segítségre, a hibajelenség a következő:

 

a csamagtérajtó lecsukás után kis idő múlva felpattan, csak a csomagtérfedél, nem egyben a hátsó szélvédő módban, nem nyílik ki, zárva marad, de egy kicsit megnyílik. Én úgy hallom/látom, hogy hátul az ajtószervó lehúzza az ajtót, és néhány másodpeccel később visszaenged, majd a csomagtérfedél egyszer csak visszanyílik, a kombi nyitás hibamentesen működik.

 

Találkozott már valaki hasonló hibával? Ha igen kérem segítsen hogy hol lehet a hiba.

 

Előre is köszönöm.

-carcass- Creative Commons License 2024.11.25 0 0 53724
Előzmény: -carcass- (53723)
-carcass- Creative Commons License 2024.11.24 0 0 53723

Itt esetleg?

https://www.kopacek.com/hu/

A régi superskoda.com helyett ha jól tudom most ez működik.

Előzmény: yotti (53722)
yotti Creative Commons License 2024.11.19 0 0 53722

Üdv. 

A feleségem vezette az autó amikor egyszer csak elrepült az utólag felragasztott króm tükörborítás a vezető oldali. 

Arra nem emlékszik, hogy hol és mikor. 

Azt tudom, hogy van egy szlovák web áruház ahonnan lehetne rendelni csak nem emlékszem a nevére. Lehet, hogy már nem is létezik. 

Tudja-e valamelyikőtök, hogy honnan lehetne rendelni? 

-carcass- Creative Commons License 2024.10.23 0 1 53721

Üdv Mindenkinek!

Annyira a hatása alatt voltam/vagyok, hogy el is felejtettem jelezni - eladtam az Octaviát és sikerült szert tenni egy 5 éves Superbre.Telefonról írok, de majd gép mellett ülve mesélek róla. Előzetesen csak annyit - 2.0 crdi, 190LE, 4X4, DSG.

Előzmény: -carcass- (53708)
yotti Creative Commons License 2024.10.23 0 0 53720

Sziasztok. 

Megpróbálom, hátha tud valaki segíteni. 

Az autó tükrön van (volt) krómozot felragasztható tükörborítás. Az a helyzet, hogy a menetszél leszakította, lefújta és szerencsétlen elrepült. Visszamenni nem tudok, szerintem meg se találnám. Régies-régen láttam ilyen krómozott díszítő elemeket valamelyik oldalon. De már nem találom.

Azért írtam ide, hátha valamelyikőtök tud segíteni esetleg egy link-el, hogy hol tudnám beszerezni. 

Ottó Erős Creative Commons License 2024.09.26 0 0 53719

Sziasztok Segítséget kérnék. 2015 ös 190 lovas az alany. Hiba : eltünik a víz. Feltöltöm szintig 30 km után már nincs a kiegyenlítö tartályban. De ha kiengedem a nyomást a tartályból majdnem visszajön a szintre teljesen. Az utastérben csobogó hang hallatszik idönként. Vele szinte hasonló időben jelentkezö probléma nem idul a kocsi. A tünetek megeggyeznek mintha aksi vagy indító probléma lenne. Cserélve lett, egr hütö, mert meg nyomatták és fojt belöle a fagyálló, kiegyenlítö tartály sapkával együtt, valamint porlasztó ki kamerabe, és nem látszott semmi.(12 orán keresztül nyomás alatt volt) lett cserélve inditó, és kapott uj aksit is és relét is. startstopposat. A hibák ugyanúgy megmaradtak, kérdés mi lehet a hiba? kérem trólok kíméljenek, csak építö infora van szükségem köszönöm 

-carcass- Creative Commons License 2024.07.14 0 0 53718

Na nálunk is majdnem így van. Asszony is viszi rendszeresen, nem is keveset. Nekem nincs alkalmazottam. Magamnak termelem ki a benzinre valót, de ezen a vonalon nem akarok panaszkodni, nincs okom rá.

Csak többért nem akarok tankolni, mint eddig. Adok így is eleget a költségvetésbe.:-)

Előzmény: sza_attila (53717)
sza_attila Creative Commons License 2024.07.14 0 0 53717

Hát igen, ha már öreg, legalább termelje a gázolajat :)

A Superb bizony csak élményautó, hétközbe asszony jár vele munkába, nekem a 3 furgon meg 5-7 alkalmazott dolgozik azon, hogy legyen miből tankolni a Skodába.

Előzmény: -carcass- (53716)
-carcass- Creative Commons License 2024.07.14 0 0 53716

Elhiszem, de most nem ez a szempont. Havonta 120e-ért tankolok, pedig csak 1.4 tsi. Megenné a tetőt a fejünk felől. :-D

Ha már más bajom se lesz, akkor veszek egy ilyen játszóautót, aminek a kora sem érdekel majd. Most a 10 éves TSI Octaviát DSG-vel nem tudom eladni.

Előzmény: sza_attila (53714)
409 Creative Commons License 2024.07.13 0 0 53715

 

 Ne bonyolódjunk bele. A kérdés szempontjából nézve írtam, hogy független.

Előzmény: TraguAre (53713)
sza_attila Creative Commons License 2024.07.13 0 0 53714

3,6V6 superb az igazi utazó autó. Óriási erőtartalék, meggyőző gyorsulás. A motor élettartama örökélet. Nekem 3 éve van egy ilyen kombi, semmi másra nem cserélném. Persze ez egy 12 éves autó, van, akinek ez már vállalhatatlan. 

54 literes a benzintankja, a hatótáv pedig 500km, ha elkap menet közben a gépszíj, akkor csak 400 🤭 Végülis, mint egy modern elektromos járgány 😎

Előzmény: -carcass- (53708)
TraguAre Creative Commons License 2024.07.13 0 0 53713

"Az adblue és a dpf [...] független egymástól"

 

Nem független (akart lenni), gondolom. 

Előzmény: 409 (53711)
-carcass- Creative Commons License 2024.07.13 0 0 53712

Duplaturbós? WTF? Most már ezt is tudjuk.

És hogy akkor DPF is van. Köszi!

Azt lehet tudni, hogy milyen gondok? Most egy szimpla 1.4 TSI-m van, de az elég stabil.

Csak azért kérdezem, mert most épp két vas között vacillálok, az egyik 150 lovas (2021) a másik 190 (2019).

Előzmény: 409 (53711)
409 Creative Commons License 2024.07.13 0 0 53711

Az adblue és a dpf (részecskeszűrő) független egymástól, ergo van benne dpf is. A méretbeli különbség a hátsó ülések előtti lábtérben jelenik meg. A 190 lovasok dupla turbójával előfordulnak gondok. Azonos motoralapra épül mindkettő.

Előzmény: -carcass- (53710)
-carcass- Creative Commons License 2024.07.12 0 0 53710

Van különbség az akkori 2.0 tdi és a mostani (már a 2019/2020-as) között? Gondolom van. Nem tudom pl., hogy a 150 és a 190 lovas dízelek alapja ugyanaz a tdi motor? Ha igen, akkor mi a különbség közöttük? Emiatt van valami, amire érdemes figyelni? Ha jól láttam, akkor adblue kell azokba (SCR) amiket néztem, ezekben jól sejtem, hogy nincs részecskeszűrő? Lehet hülye kérdés, eddig csak benzines autóim voltak. :-)

Azt el tudom képzelni, hogy a Merci után mekkora váltást vártál és végül is nem olyan vészes lett a vége. Azt viszont nem tudom, hogy ad-e annyival többet a méreten túl, mint egy Octavia. Méretre belül az Octavia is bőven elegendő, de valahogy mindig bizgette a fantáziámat a Superb.

Hosszban az 4685mm  vs 4856 mm. Ez elég jelentős.

Szélességben 1814 vs 1864. Nem olyan sok. Tükörnél 2017 vs 2031.

Magasságban 1461 vs 1477.

Előzmény: JZoli63 (53709)
JZoli63 Creative Commons License 2024.07.12 0 0 53709

Előre bocsájtanám, hogy én nem vagyok szerelő! Nálunk a családban kettő Superb is van, igaz idősebbek mint amit Te szeretnél, de a használatukra van rálátásom így gondoltam azért hozzászólnék én is. A mieink most lesznek 12 évesek, az egyiket öt- a másikat hat évesen vettük. 190 lóerős dizelek DSG váltóval. Mi sokat megyünk vele, főleg a vőm, az övében 500E kilóméter van, mert Ausztriába jár ki nap-mint nap dolgozni, kb 110-120km-re, az enyémben 360E Km. Nagyobb probléma nem volt egyikkel sem, az enyémbe kb egy hónapja cserélni kellett egy féltengelyt, ami eléggé zörgött már. A szokványos olajcserék, meg a kopó alkatrészeken kívül nem volt különösebb baj egyikkel sem. Én egy Mercedes E220CDI-ről váltottam erre. Féltem, hogy túl nagy lesz a komfort beli különbség, de kellemes csalódás ért! Azt kell mondanom, hogy jobban meg vagyok vele elégedve mint a Mercivel voltam. Ez felhasználói szempontból jobb autó. Fogyasztása is elég kedvező, pedig elég nehéz lábam van sajnos nekem is. Most így hirtelen nem jut eszembe több dolog, de ha kérdezel arra szívesen válaszolok

Előzmény: -carcass- (53708)
-carcass- Creative Commons License 2024.07.11 0 0 53708

Üdv, elég kihaltnak tűnik, de azért megkérdezem - működik még a topic? Csere előtt állok és Octaviából lehet, hogy Superb-be ülnénk át. Évi 22-25e km, ebből 40-50% pálya. Többen próbálnak meggyőzni, hogy dízelt vegyek - lassan már rá is álltam a gondolatra - mert eddig csak benzinessel volt dolgom. Nagyjából 5 éves használt vasakban gondolkodom, max 110-120e km-rel. Láttam, hogy van 150 és 190 lovas és utóbbiból 4x4 is. Teszteket is olvastam, de minél többet nézelődök, annál kevésbé érzem az irányt. :-) Melyikkel érdemes foglalkozni, a 190-es változatból van e értelme a 4x4-nek? Van e valami, ami ingoványos tud lenni a kocsinál? (mint az Octaviában a klíma terelőmotor). De az is érdekelne, hogy a 150 lovas tsi elég e a benzinesből? Szeretek haladni, nem vagyok az a pályán 100-al vánszorgó. Nem tudom megéri e foglalkozni a gondolattal, mert végül is az Octavia elég méretre, de annyira durván elmentek az árak, hogy most úgy vagyok vele, a facelift előtti megérne egy próbát. Ha valaki elolvassa és válaszol, azt megköszönöm. Láttam, hogy van FB csoport, de én FB-on nem vagyok fent, nem is tervezem az életemet alárendelni. :-)

napoli008 Creative Commons License 2024.03.12 0 0 53707

Én mindenképp lebeszélnélek a V6 TDI-ről, elég hisztis motor, méltatlan a soros 5 hengeres elődjéhez. Még az is jobb megoldás ha kicsit felhúzatod az (egyébként sem gyenge 1.9 tdi

 

Böven elég lesz az 1.9-es. Ez a 2.5 V6 TDI a vw konszern legrosszabbul sikerült dizelmotorja, 250-300e km után gyakorlatilag bármikor megállhat .A vezérmütengely gyenge,elnyalja a szelephimba,elmászik a vezérlés és, esetleg belever a szelep a dugattyúba.

Ha az előző tulaj/tulajok maximalissan idafigyrltek a karbantartasra max , akkor vallalnam be,de az szinte követhetetlen sajnos !

Előzmény: Sándor Gável (53706)
Sándor Gável Creative Commons License 2024.03.11 0 0 53706

Segítséget kérnék

Mi a vélemény a superb 1 2500 pdtdi

Sokan nem szeretik ezt a motort. Miért?

GSAPallas Creative Commons License 2023.08.18 0 0 53705

Sziasztok!

 

Superb III kombihoz keresek csomagtér rolót.

Van valakinek eladó?

Tablemakerpeter73 Creative Commons License 2023.08.06 0 0 53704

Szia, nekem is hasonló problémám van, neked mi volt a megoldás. Köszi

 

Előzmény: kerepecivs (53691)
Totesz74 Creative Commons License 2023.08.06 0 0 53703

Szia

En az ajtonal talalhato atvezeto kabelt neznem meg elsonek.Szerintem ott lesz szakadas.

Előzmény: Tablemakerpeter73 (53702)
Tablemakerpeter73 Creative Commons License 2023.08.06 0 0 53702

Sziasztkok,

 

2015 skoda superb bal első ajtóban semmi sem működik, biztik jók.

Tud valaki segíteni?

Köszi

409 Creative Commons License 2023.07.25 0 0 53701

 

Igen az. Eldugult a kifolyója.

Előzmény: yotti (53700)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!