Keresés

Részletes keresés

jbaal Creative Commons License 2024.05.05 -8 5 485516

És akkor az állam visszaadja a beszedett adót, a vasutasok meg elmennek a versenyszférába? Vagy úgy járjunk gyalog, hogy közben ugyanúgy nyúlják a fizetés felét, a vasutasok meg maradnak a helyükön és 1 év múlva verik majd az asztalt 20-30%-os béremelésért?

Előzmény: Ashi Valkoinen (485511)
Soroksári buszok Creative Commons License 2024.05.05 -1 2 485515

Március 15.-e óta és május 12.-éig hétvégéken vannak. Utána pedig május 13.-ától azaz az előszezontól az utószezonig mindennap lesznek

Előzmény: oldmumus_v.2 (485513)
NoHABlaty Creative Commons License 2024.05.05 -3 1 485514

Igen, ez a SZÉP, ÚJ VIÁG! Lesz ez még jobb (?), rosszabb (!) is! 

Előzmény: jbaal (485508)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2024.05.05 -1 2 485513

Valaki meg tudja írni mióta van a balatoni biciklis vonatokon kísérő/segítő?
Tegnap 11h után megálltam Aszófőnél átöltözni+WC. Ott várakozott 2 lengyel turista. Hangos
mondogatta a késést. Megkérdezték angolul mit mondanak be? Aztán megkértem cserébe fotózzanak
le és amikor megjött a hörgős vonat akkor a biciklis kocsiból egy sárga mellényes
fiatal srác kinyúlt és felkapta a két bicajt. Nekem ez pozitív meglepetés volt.


https://photos.app.goo.gl/x4XRUWN6KxRTVetq7


https://photos.app.goo.gl/vEFVJ4V21LYwmHS99

Velaro407 Creative Commons License 2024.05.05 -2 2 485512

Nem fétisem a G43, de te a tegnapin be@tál volna,pedig működött a WC. A D egység első végében a beszállótérben: Apuka+bicikli (félig az ülésk között), Leszármazott +gyerek bicikli (nem kézipoggyászként szállítva), Anyuka+bicikli+bicikli utánfutó(!). No passaran...

Szóval oké, hogy a START nem képes kezelni, hogy egy FLIRT-re mennyi kerékpár jegyte ad el és mennyi fér fel valójában, de ez már simán büntis leszállítós sztori.  És igen, van emberség a világon (lásd a kalauz, valszeg nem osztott csekket), ami addig jár, amig vissza nem élnek vele. Van itt rendszer hiba bőséggel.

Előzmény: Atis57 (485510)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2024.05.04 -7 0 485511

Pro tipp: járj gyalog!

Előzmény: Atis57 (485510)
Atis57 Creative Commons License 2024.05.04 -5 3 485510

Szia!

 Mindig mindenért ,az utas sziv!

Már nincs ebben semmi érdekes.....

Előzmény: jwkllr (485509)
jwkllr Creative Commons License 2024.05.04 -1 0 485509

Mi a helyzet ha a forduló miatt nem lehet szívni? Akkor az utas szív?

Előzmény: H_CS (485505)
jbaal Creative Commons License 2024.05.04 -7 12 485508

Eleve ott kezdődik az egész, hogy az állomásokon mindenhol kéne lennie legalább a jegy (QR-kód) birtokában ingyenesen használható WC-knek. Akkor a vonat budija is később dugulna el, emrt jelenleg mindenki azt használja elsődlegesen, hiszen ingyen és jól ismert helyen van.

 

És amúgy igen, 2024-ben ez lett a normális, hogy aki levegőt szeretne venni, aki hugyozni szeretne, az deviáns ember, akinek "ki kell bírnia". Ha valaki nem ért egyet a fantasztikus 21. századi zárt ablakos, levegőtlen, WC néküli okospropagandás világgal, azt átlalában mindig megurcolja verbálisan az idióta technológia-hívő réteg.

1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.04 -3 6 485507

"A vonaton van WC."

 

 

Vagy nincs,lásd TT!

 

Hmvhely/Szeged-Szabadka távon azért kell majd tartogatni.

Előzmény: segélyvonókészülék (485503)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.05.04 -3 9 485506

Rohadtul nem tud érdekelni, mit beszélnek mellé, meg kire akarnak rákenni, és mit.

Ha az alvállalkozója nem alkalmas, oldja meg máshogy. Házon belül, vagy keressen másik alvállalkozót.

 

Egyébként a gyesev osztrák üzletágánál is súlyos problémák vannak a ventusok klotyóival. A fordulóterv optimista, csak Pordányban szippantanak, mert ha Bécsben is megcsinálják, jön a számla, és azt nem szabad, így fordulhat elő tehát, hogy huzamos ideig járnak a három országot, és két fővárost érintő vonatok, használható wc nélkül (és itt tényleg jön az, hogy négyszögkulcs, aztán lesz, ami lesz).

És nem dugulás vagy ilyesmi, elég könnyen ellenőrizhető, telítettség 80+%, víztartály 10-%.

 

Ja, és hát a megoldás nem az, hogy javítunk a szolgáltatáson, hanem az, hogy hazudozásra kényszerítik a vonatkísérőket, hogy neeeem, nem ugyanez a garnitúra megy három napja teli budival, hanem ez egy másik, mire az utasok már fújják, hogy de-de, ez még mindig a - mittudomén - 304-es, hisz tegnap is ez volt, meg tegnapelőtt is.

 

De tudod a balatoni dezasztrókon sem nagyon tud meghatni, ahogy az interregio vackokon sem. Hogy a túróba képzeli a vasút, hogy ekkora távokon (illetve nem a táv durva, csak a menetidő) egyrészt ilyen fapados kacatokat járat, másrészt meg hogy azon sem használható a wc.

Előzmény: H_CS (485505)
H_CS Creative Commons License 2024.05.04 -5 3 485505

A vonaton van WC. Ha nem működik, akkor az a vasút sara.

 

Vagy mégsem? MÁV-START hárítja a felelősségét a takarítást és a vécéürítést végző alvállalkozójára.

Mottó: "A történtek miatt kifejezzük sajnálatunkat, egyben bízunk benne, hogy a jövőben hasonló kellemetlenség nem fordul elő, és megelégedéssel veszi igénybe a vasúti szolgáltatásainkat."

Előzmény: segélyvonókészülék (485503)
H_CS Creative Commons License 2024.05.04 -3 3 485504

Az utas jelzi a vonatkisérőnek az ilyen irányú igényét és az első alkalmas helyen ahol megáll a vonat, elintézheti a dolgát.

 

Üzletszabályzatban ilyen nincs.

Egyébként meg egy kitömött vonaton - ahol állóhely is alig van - hogyan menjen oda az utas a kalauzhoz, ha 5 centiméterrel sem tud arrébb menni? 

Előzmény: r1232 (485499)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.05.04 -3 8 485503

A vonaton van WC.

Ha nem működik, akkor az a vasút sara.

Alap, hogy megvárjuk azt, akinek nem tudtuk biztosítani, ami jár, ha már így kitoltunk vele, és megalázó helyzetbe hoztuk..

Legalábbis alap lenne.

 

Az mi már, hogy aki nem bírja? Mit, és miért kéne bírni? Ha vonattal utazom, számítok arra, hogy van klotyó.

Előzmény: gabor144 (485500)
shadoe Creative Commons License 2024.05.03 -4 6 485502

Tiszaalpáron például rohadt jól oldották meg az állomási vécé problémát.

Valami miatt nagyon útban volt az amúgy bőven menthető, sőt MÁV színvonalhoz képest jó állapotú állomásépület, de ledózerolták az udvari vécékkel együtt. 

Nyilván mindezt a "költségracionalizálás" jegyében, mert MÁV berkekben így takarékoskodnak. 

Azóta mehet az utas elvégezni a dolgát a bokrokba, mert a drága illetékesek még annyiba se nézik az utast, hogy legalább egy toj-toj vécét kipakoljanak az állomásra, ha már jó nagy eső esetén épület és váró hiányában jól el is ázítják az utast.

Előzmény: jbaal (485488)
r1232 Creative Commons License 2024.05.03 -1 1 485501

Ebben a sztoriban is van pár téves állítás vagy szándékos ferdítés.

Előzmény: Ashi Valkoinen (485496)
gabor144 Creative Commons License 2024.05.03 -9 0 485500

Pár éve egyszer főszezonban munkanap délután a szóló G43-ason le volt zárva a WC. Utas volt bőven, álló is, de azért heringes nem volt. Egy (valúszínűsíthetően a náluk lévő sörösdobozok tartalmának hatására) meglehetősen vidám és élénk (de azért alapvetően normális, nem agresszív) társaság hölgytagjainak ez láthaóan nagyon nem tetszett, és ezt valószínűsíthetően jelezték a kalauznak is, mert Velencén bemondta a vezér, hogy pár percet állunk állomási WC használat céljából. 4 perc alatt sikerült elintézni a dolgot. 

Én nem vártam volna, 20 perc múlva Fehérvár, ha valaki nem bírja addig, leszállás és pisilés után fél órán belül van másik vonat, de gondolom így volt konfliktusmentesebb. 

r1232 Creative Commons License 2024.05.03 -2 1 485499

Egyáltalán nem biztos, hogy a szippantás a probléma, az esetek nagyobb részében a nem megfelelő használat miatti meghibásodás az ok. Ami nem minden esetben javítható egyszerűen. A nem működő wc esetére pedig van elfogadott protokoll. Az utas jelzi a vonatkisérőnek az ilyen irányú igényét és az első alkalmas helyen ahol megáll a vonat, elintézheti a dolgát. Nem kell a padlóra szarni, de ehhez kell egy minimum intelligencia szint..

Előzmény: 95 860 00 4914-1 (485497)
Atis57 Creative Commons License 2024.05.03 -3 4 485498

Szia!

 Pár  vasutas --nem meghatározó --véleménye;

 

2-3 napot kibir csúcsidőben is,,utána még 1-2 napig lezárva közlekedik   ?,?

 

Én meg utasként ;  Bp felé Hatvanban , Eg felé Vámosgyörkön van " WC megálló"

 

Lessz ez még lejjebb is?  Már ez a szint is alulmulja az 1890-s éveket.!

Előzmény: 95 860 00 4914-1 (485497)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2024.05.03 -2 7 485497

Ettől függetlenül ha már kiadjuk az egybudis motrokocsit távolságiba, azért lehetne egy kicsit jobban figyelni mondjuk fordulásnál arra, hogy le legyen szippantva a retyó... 

Előzmény: Ashi Valkoinen (485496)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2024.05.03 -3 1 485496

Nem azt mondtam, hogy 100%, hogy mese, hanem azt, hogy érdemes fenntartással kezelni az ilyen sztorikat az adott nicktől.

 

Nyilván történt már olyan a MÁV és leányai történetében, hogy valaki működő WC vagy csak alapvető civilizáció híján a folyosóra szart.

Előzmény: Atis57 (485494)
_nyunyuka Creative Commons License 2024.05.03 -7 0 485495

Meg ezért "kötelező kellék" a szakaszkulcs!

Előzmény: Atis57 (485494)
Atis57 Creative Commons License 2024.05.03 -2 3 485494

Szia!

 

Az előbbi  tényektől függetlenül; 

 A 80-s vonalon is gyakori a lezárt WC . S meg is jelent itt is a folyosó közepére újságpapiron odarakott "termék" . Sokan belelépnek.  Az egri IR87-n többször is láttam már.

 

Tehát igy már nem tünik fel, mese-e? mert sajna valóság.!!

 

Azért ilyet a pottyantós korszakban sosem láttam.

Előzmény: Ashi Valkoinen (485493)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2024.05.03 -2 7 485493

Azt mondom, hogy szeret hangzatos, szép meséket költeni, ezért nem feltétlen hinném el, amit ír. Az a vonaton széthordott szar (mert ugye nyilván mindenki belelép es senkinek nem tűnik fel, hogy ott van az út közepén) lehet, ott sem volt, csak a hianyzó kerékpáros kampókról írni önmagában olyan snassz.

 

Annak, hogy miért gondolom ezt róla, leginkább az az oka, hogy egy szervezett túrán mögöttem ült a buszon, és büszkén mesélte az útitársának, hogyan sikerült egy jegyvizsgálót fegyelmire berángatnia - a szokásos túlzásai alkalmazásával, es nem úgy tűnt, hogy a valótlanságokkal való vádaskodás következményeit illetően nem lett volna kifejezetten büszke az általa elért "eredményre".

Előzmény: juxx (485489)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.05.03 -2 0 485492

2026 volt elvileg a határidő, de egy év pocsékba ment az elején a környezetvédelmi engedély körüli hercehurcával.

Előzmény: PLACI (485491)
PLACI Creative Commons License 2024.05.03 -1 1 485491

A Déli körvasút bővítése látványosan elkezdődött, cikkek is voltak, de egy kanyi infó sem jelent meg arról, hogy ez meddig fog tartani. Vagy inkább már határidőket sem szabnak? :)

Panzerbear Creative Commons License 2024.05.03 -2 1 485490

Hú de nagyon tévedésben élsz. Biztos vagyok benn, hogy minden létező szempont szerint sokkal jellemzőbben kerékpároznak emberek Ausztriában mint Magyarországon. Sokkal több ember, sokkal gyakrabban, sokkal többet...A nagy különbség, hogy a kerékpárt többnyire a regionális vonatok igénybevételével szállítják, amiből sok van, így eloszlik.

Előzmény: Zugbegleiter (485473)
juxx Creative Commons License 2024.05.03 -2 5 485489

Nem értem. Azt akarod mondani, hogy hazudik, vagy azt, hogy a 90-es évek romániai állapota semmi, azaz normális Magyarországon 2024-ben?

😀

Előzmény: Ashi Valkoinen (485483)
jbaal Creative Commons License 2024.05.03 -7 4 485488

Az a lényeg, hogy azt a csúnya sínrepottyantós budit el tudtuk tüntetni, a többi nem számít. Most már nincs budi, a probléma meg van oldva. És persze ne legyen az állomásokon sem, csak az isten háta mögé eldugva, mogorva WC-s néninek 300 Ft.-ot kizárólag készpénzben odaadós formában. Mit akar ez a sok hülye utas hugyozni? Oldja meg otthon.

Előzmény: juxx (485479)
bukxi Creative Commons License 2024.05.03 -2 6 485487

Na, akkor mégis csak egy és ugyanazon dologról akarunk beszélni két módon :D

 

Röviden:

- Kezelni kellene az igényeket, mind jármű, mind árazás oldalon.

- Mindezen infókat rendesen hirdetni is, hogy a rendszeres bringás utas és az egyszeri kerekes turista is képben legyen.

 

Roller: pofonegyszerű a dolog, amíg összecsukható (mint biciklinél is), addig kvázi kézipoggyász, kéretik úgy is kezelni utasként is, amint nem, onnantól kerékpárjegy kelljen rá. A probléma megoldva. Azokat meg, amik többet tudnak sebességben és teljesítményben, mint egy robogó, ugyanúgy fel sem engedném, mint a robogókat sem. (Meg KRESZ szerint is akként kezelném: sisak, jogsi stb.)

Előzmény: Zugbegleiter (485473)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!