Keresés

Részletes keresés

kozma555 Creative Commons License 2024.04.29 -2 3 485390

https://m.youtube.com/watch?v=tpTzXIAOWx4

 

A 38-as Somogyszob - Nagyatád vasútvonal élt, él, és élni akar... 

NoHABlaty Creative Commons License 2024.04.28 -2 0 485389

Ok, köszi. Azért majdcsak működni fog valahogy a rendszer.

Előzmény: 1047 005-2 (485385)
Vendégsín Creative Commons License 2024.04.28 -1 0 485388

...mennyi lehet az igazságtartalma?

 

Ennek így nulla.

Előzmény: Dreamy (485386)
_Nyuszi Creative Commons License 2024.04.28 -1 3 485387

Van egy olyan, hogy semleges hőmérséklet. Ha ezen (pontosabban ezen a tartományon) hegeszted, akkor a korszerű, sínvándorlást gátló leerősítés (GEO, SKL stb.) megtartja a pályát. Ha nem a semleges hőmérsékleten hegesztik, akkor valóban szokták lélegeztetni.

Ha nem a semleges hőmérsékleten hegesztik és nem történik meg a lélegeztetés, el tud törni (szakadni) a sín, vagy ki tud vetődni.

Kizártnak tartom, hogy évente kétszer ezt megcsinálnák mindenhol.

Előzmény: Dreamy (485386)
Dreamy Creative Commons License 2024.04.28 -3 0 485386

Találtam egy ilyen hozzászólást. Ennek mennyi lehet az igazságtartalma?

"Manapság minden össze van hegesztve. A pálya lélegeztetését úgy érik el, hogy tavasszal és ősszel elvágják a sínt, kivágnak egy darabot tesznek helyette egy másikat és van egy semleges hőmérséklet , amikor azt élére a sín, vissza kötik a csavarokat és betegszik a darab sínt.azt nevezik záró hegesztésnek.Persze ez a darab nem húsz centi hanem inkább húsz méter.Ezt minden tavasszal és összel meg kell csinálni"

 

1047 005-2 Creative Commons License 2024.04.28 -2 1 485385

Karbantartási törvényszerűségek.

Előzmény: NoHABlaty (485384)
NoHABlaty Creative Commons License 2024.04.28 -1 0 485384

Jön a nyár és más egyebek?

Előzmény: 1047 005-2 (485383)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.04.28 -2 1 485383

Volt egy kis fennforgás tegnap este,elkeveredtek a szerelvények,a 719 is ingaszerelvényből állt.De lesz ez még rosszabb is hamarosan.

Előzmény: NoHABlaty (485382)
NoHABlaty Creative Commons License 2024.04.28 -2 0 485382

Sziasztok!

 

Volt ma valami kocsihiány Szegeden? Csak azért kérdezem, mert az IC 726-os csak hét kocsis volt! Ez a vonat 9-10 kocsis szokott lenni. Már a Nyugatiban full-on volt, majd Zugló + KöKi = hering-parti. 

EVM Creative Commons License 2024.04.28 -1 0 485381

Ja,de az 570-esből építették fel.Ami majd egyszer megy Linzbe nagy javításra.

Előzmény: zjakabfi (485378)
zjakabfi Creative Commons License 2024.04.28 -3 0 485380

Tegnap a railjettel jártunk így.

Előzmény: 1047 005-2 (485379)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.04.28 -1 0 485379

Nem közlekedik a vasárnapi Lehár EC2024. április 28. vasárnap, 14.45

 

 

A Budapestről Bécsbe tartó, Győrből 12:18-kor – késéssel – továbbindult Liszt Ferenc EuroCity (EC 142) csak Hegyeshalomig közlekedett járműhiba miatt.

 

A Bécsből a Keleti pályaudvarra 14:37-kor induló Lehár EuroCity (EC 147) nem közlekedik.

 

 

 

zjakabfi Creative Commons License 2024.04.28 -2 0 485378

Úgy tűnik, az 560-as is beállt, többször láttam a Dunántúlon.

Előzmény: EVM (485072)
zjakabfi Creative Commons License 2024.04.27 -3 1 485377

Milyen forgalmi ok van Rákosrendezőnél? Minden áll.

benbe Creative Commons License 2024.04.27 -1 5 485376
f_k Creative Commons License 2024.04.27 -1 0 485375
1047 005-2 Creative Commons License 2024.04.27 -1 2 485374

Aki kivitelezőként majd ezer milliárd Ft-ból nem talál új sínekre,zúzottkőre az .........

 

https://www.youtube.com/watch?v=l76sgyvM4K4

NoHABlaty Creative Commons License 2024.04.27 -2 0 485373

Pedig milyen jó kis hely volt! Ott voltam katona.

Előzmény: r1232 (485372)
r1232 Creative Commons License 2024.04.27 -2 1 485372

Szentkirályszabadján már rég nincs semmi, egy időben polgári repteret akartak, el is adták, abból sem lett semmi. Elvileg a terület újra Veszprém és Szentkirályszabadja önkormányzati tulajdonában van.

Előzmény: kristoof (485369)
Atis57 Creative Commons License 2024.04.27 -1 0 485371

Szia!

 Igen --Csak az összefüggés?   

-De a kormánytagok  oda azért nem autókáznak el.

Előzmény: kristoof (485369)
Robbe318 Creative Commons License 2024.04.27 -4 1 485370

De, pont ez az, hogy legtöbbször vár.
Éppen ezért késik rendszeresen visszafelé is, mert odafelé elveri az IC a csatlakozással, a fordulóidő meg szűkös.
Körülbelül 5-6 perc késést lehet eltünteni Berényivel Őriig, Flirttel annál is többet.
Meg lehet nézni, a Zalaegerszegről induló személyvonatok késésének mekkora részét eredményezi a csatlakozásra várás, valószínúleg 75% alsó hangon megvan.
A csatlakozást 2 meg 4 órás ütemnél nem megvárni lenne az igazi utasriasztó, de azt nem kellene a zöldsárga cég nyakába varnni, hogy egy másik vasútvállalat pontosnak lenni képtelen vonatai miatt vannak késések. 

Előzmény: A. G. (485308)
kristoof Creative Commons License 2024.04.27 -1 1 485369

2. katonai reptér , csak Kecskeméten van --tehát Ferihegyre kell kimenniük.

 

Meg van még Szolnokon, Pápán és Szentkirályszabadján is.

Előzmény: Atis57 (485368)
Atis57 Creative Commons License 2024.04.27 -1 0 485368

Szia!

 

1.ErrőlLázár úr véleménxe mindent elmond.

2. katonai reptér , csak Kecskeméten van --tehát Ferihegyre kell kimenniük.

Előzmény: juxx (485367)
juxx Creative Commons License 2024.04.26 -2 9 485367

Most éppen a repülőtéri gyorsvasút nevű pénzkidobás merült fel, ami 100a betérítése helyett készülne.

 

Ááááááá, miért nem lehet azt csinálni, ami az országnak az érdeke? (hogy az magyarok eljussanak a reptérre az egész országból) :((((((

Előzmény: Magyar NaBA (485357)
EVM Creative Commons License 2024.04.26 -1 0 485366

Ja,de az 570-esből állították talpra.Ő majd megy Linzbe..egyszer ..valamikor.

Előzmény: M63,012 (485362)
jbaal Creative Commons License 2024.04.26 -1 0 485365

Illetve a vonalat tulajdonképpen be sem kell írnod, úgyis a 2000-es és 3000-es elővárosi vonatszámokat hozza először a listában.

 

https://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?rok=2024&vuz=START+432+f&najit=Keres%C3%A9s&v=p

Előzmény: jbaal (485364)
jbaal Creative Commons License 2024.04.26 -2 1 485364

Azért nem akartam másként, mert már külön van szedve a Fecske és a sima Papagáj, illetve még külön-külön a 100a-ra és 120a-ra is le kellett volna szűrni pluszban. Az már négy link lett volna.

(Bár ahogy most nézem, alapvetően mindenhol Fecskére van írva minden, kivéve az Eger-Füzesabony-Vámosgyörk és a Vác-Aszód vonalakat.)

De amúgy itt minden vonat összeállítása fent van a környékbeli országokra vonatkozóan, elég jó oldal. Vannak valós megfigyeléseken alapuló, adott napi összeállítások is.

 

 

Ez az alapoldal: https://www.vagonweb.cz/razeni/

Itt a kocsi típusánál ha elkezded beírni, hogy 432, akkor hozza a Fecskét és a Papagájt is külön. Aztán a vasútvonalnál még a H-100a vagy H-120a-t kell beírni, aztán böngézhetsz kedvedre.

 

Előzmény: sssey (485361)
Fizolti Creative Commons License 2024.04.26 -1 0 485363
  • Debrecen-Nagyvárad-Szalonta-Békéscsaba-Szabadka-Baja [-Dombóvár-Gyékényes] (Lázár János által támogatott projektlánc)

Az eredetileg Baja (Bátaszék) után Pécs felé menne. 

Előzmény: Magyar NaBA (485357)
M63,012 Creative Commons License 2024.04.26 -1 0 485362

Dolgozik az 560-as gép.

Előzmény: EVM (485072)
sssey Creative Commons License 2024.04.25 -1 0 485361

jbaal

 

Ennek a szűrésnek, hogy van-e benne vezérlő, csak annyi a hibája, hogy nem biztos, hogy üzemben van. Ennek jó példája, hogy tartalmazza az IC-ket is.

Illetve torzítja a képet, hogy ha csak 1 napon van rajta inga, akkor is szerepel a listában. (pl csak pénteken)

 

De kiindulásnak jó.

 

sssey

Előzmény: jbaal (485359)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!