Igazad lehet. Nekem a jobb oldalit garanciában cserélték, annak nem tudom a költségét. A 0,3 órát a bal oldalira számlázták ki, mert az már nem garanciában ment.
Ha az alaphelyzetbe állítás nem segített, akkor Valószínűleg cserélni kell. Ír rá hibakódot is az autó, szóval nem lehet vele lyukra futni. Sajnos ez típushiba. Nekem 5 éve cserélte a márkaszervíz a vezető oldalit, akkor 0,3 óra munkadíjat plusz az állítómotor árát számlázták ki. Gyors keresés után ez motor most 50e Ft körül van, plusz a munkadíj max 10e Ft.
Próbál egy resetet, középre osztó és A/C gombot kell nyomni együtt addig, amíg nem kezd el felváltva villogni a két visszajelző, ilyenkor megpróbálja az összes motort a két végállás között végigjáratni. Ha egy pár ilyen próba után sem működik, akkor csere.
210e km a ciklus, viszont ha majd esedékes lesz, akkor a bővített vezérlés cserét csináltasd meg, ami a karterben lévő kis szíj cseréjét is tartalmazza. Én 260e km-el vettem az enyémet és nem volt meg 210-nél a vezérlés csere, ezért nekem kellett cseréltetni. Skoda szalon 310 ezres árajánlatot adott és abban nem volt benne a kis szíj cseréje. Végül a szerelőmmel cseréltettem, jóval olcsóbban megcsinálta és a kis szíj cseréje is benne volt. Egyébként meg nekem pont a kis szíjjal volt gond, mert az kezdett szétmálni. kisebb darabok potyogtak le róla amik felakadtak a szűrőn.
Elvileg 90.000km-nél kell először az állapotát ellenőrizni, utána állapotfüggő. Általában elmennek probléma nélkül 190.000km-ig, de érdemes minden olajcserénél ránézni, van-e gond? Nekem ugyan benzines van, de nálam 197.000-nél volt cserélve.
Üdv! Vásároltam egy 2017-es dízel 1.6-os Skoda Octaviat, amiben 122000 km van. A kezelési útmutatóban nem találom, hogy a vezérlés csere mikor esedékes. Tudnátok segíteni?
Én ugy tudom kiszakadás okozhat gebaszt. Ezért magam miatt cseréltettem le, a 2019 után használt uj fajta G12 evo ra. S ha jol tudom bármely vw csoportos autoba használhato ez a G12evo fagyálló folyadék.
Köszi a választ! Igen, természetesen tudom én is, hogy sokmindentől függ. sőt tapasztalom is, de persze az átlagra voltam kíváncsi. :-) Nekem is hasonló a tapasztalatom. Hetente 1x szokott regenerálni. Hétköznap naponta min. 75km-t megyek vele napi munkába járás miatt. Ez vegyesen autópálya (kb harmada) és lakott terület, kisebb dugó is van benne sokszor. Pályán 90%-ban tempomat 130-ra belőve. Így aztán heti 375 km plusz a saját útjaim... kb 450 km-t megyek /hét.
Lényeg, hogy akkor másnál is ugyan az a helyzet regenerálás tekintetében, ami mondhatjuk, hogy normális.
Én kicsit soknak tartottam a heti 1X (néha 2X) regenerálást.
Köszi a válszt. Szerintem nem nagy különbség lehet 1.6 és 2.0 között a regenerálásban és nekem is ez a tapasztalatom. kicsit sűrűnek tartottam, de akkor ezek szerint ez a normális.