Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
Az előző autómban ugyan ilyen rendszer volt, lapos kábeles, lefrissítve, hibátlanul fogta az S1-et. Kipróbálva frissebb verziójú központival is fogta és vissza is lőtt S1-re.
Beugrottam egy szervizbe tegnap, és odáig jutottunk, hogy két fejet mond hibásnak, de az egyik működik, csak egy rossz. Amint rálőttünk S1-el, nem jött riasztás, de onnantól égett a led. Csak az SCS-re adott rendes riasztást. Kipróbáltuk több központival, amelyiken frissebb szoftver van, azzal gyönyörűen működött S1-re is, de a led azokkal sem égett, csak riasztás után. Így a konklúzió az volt, hogy le kell frissítenem a központit, de eddig két laptoppal próbálva sem sikerült, valamiért nem csatlakozik a géphez.
Elméletileg amikor bekapcsolod egyből jelzi hogyha bármelyik fej hibás, azaz nem tud kapcsolatot létesíteni vele a központ akkor azt mondja pl.: 2-es fej hibás.
ui: bekapcsolt állapotban folyamatosan világitania kell a zöld lednek.
a napokban került hozzám egy interceptor, és kettő kérdésem lenne vele kapcsolatban. Az egyik, hogy bekapcsolom, bemutatkozik, villog a led a kapcsolón, majd elalszik. Nem világítania kellene? A másik, hogy egy szedán autóból lett kiszerelve, valószínűleg a két hátsó fejnek meg van törve a vezetéke. Hogyan tudom legegyszerűbben ezt megállapítani?