Keresés

Részletes keresés

r1232 Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484466

Uzsgyi is járt már a Keletiben, ha nem feltétel, hogy meghirdetett személyvonat legyen.

Előzmény: 0010011 (484461)
0010011 Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484465

Köszi, akkor csak nem láttam még élőben, 3s  képen se keletiben Buzenkát.

OFF A keleti amúgy rég kedvencem, de sajnos tavaly  mikor voltam, kéregettek kicsit elment a kedvem tőle.Hb képein nemegyszer nincs senki mikor fotóz, általában viszont nyüzsög.

 

Előzmény: zjakabfi (484464)
zjakabfi Creative Commons License 2024.02.18 -1 4 484464

BZ volt, évekig ment délutàn egy közvetlen balassagyarmati vonat, ami Iklad-Domonyfelsőn és Becske alsón nem állt meg.

Előzmény: 0010011 (484461)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484463

A Vectus-osok a HLB-nél vannak és dolgoznak, a Veoliások küzül 3 a HANS-nél, 4 a Leonál (pontosabban egy a Leónál, 3 bérben az Arrivánál) van. 

Előzmény: Ugly Kid Joe (484449)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2024.02.18 -1 1 484462

Mühldorfban a legnagyobb baj az volt (és most a Desirokkal is ez a gond), hogy nem volt engedélye a telephelynek a Lintek javítására, ezért Chemnitzbe (több száz kilométer), az EGB-hez jártak javításra. Mühldorfban egyébként úgy tűnik, minden 30 évnél fiatalbb jármű javítása gondot okoz (volt nekik korábban egy RS1-eseük is, a 245-össel sem sikerült dülőre jutni, holott pl. Kemptenben a vége felé ezek már jó üzemkészséget tudtak hozni). 

Előzmény: 5047 032 (484460)
0010011 Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484461

Gyakran forgatnak a keleti pályaudvaron? HáBé honlapján most találtam képeket egy gőzössel való forgatásának, vagy 50 en voltak ott.

Amúgy BZ n, és uzsgyin kívül van olyan típus ami sose volt a keletiben?(vagy ritkán voltak ott)

5047 032 Creative Commons License 2024.02.18 -2 0 484460

Majd jön a zagyvaszámsoros dezsirós aztán jól megszakérti. :-) A Lint27-es üzemeltetésbe tavalyelőtt a Bw Mühldorfnak beletört a bicskája (a javítással kapcsolatos engedélyekkel is hadilábon álltak), nem hiába kerültek Mukránba, pl.: Celldömölk vagy Szentes jobb rendelkezésreállást ugyanúgy nem tudna produkálni. Szólóban még úgy-ahogy elszaladgáltak, de szét- és összecsatolással napi szinten gondok voltak. A nem ezredforduló környékén készült Lint41-es motorkocsikkal már kevesebb probléma van/volt műszakilag. 

Előzmény: H_CS (484448)
5047 032 Creative Commons License 2024.02.18 -1 0 484459

Van amit már a cseheknél kell keresni. 

Előzmény: Ugly Kid Joe (484449)
f_zoli Creative Commons License 2024.02.17 -2 1 484458

FélOFF

Ugye volt a nagy klasszikus, a "Tárkonynál késnek a vonatok" (hír kiadva: ebéd előtt nem sokkal), meg a Gátér helyett előbb Gácsér, majd "Gátéron". "Egy korszag vége." (sic)

Előzmény: schlumberger (484456)
Törölt nick Creative Commons License 2024.02.17 -2 0 484457

26-os vonal nyári forgalma kedveli ezt 😃

Előzmény: bendeguz90 (484453)
schlumberger Creative Commons License 2024.02.17 -3 4 484456

Újságírónak látszó tárgy... Setétek, kesma.

Előzmény: JPeto (484452)
kozma555 Creative Commons License 2024.02.17 -2 2 484455

Ehhez mennyire kell már hülyének lenni? Földrajz 1-es. Leülhet.

Előzmény: JPeto (484452)
RadiX Creative Commons License 2024.02.17 -1 3 484454

jó hosszú vonat lehetett

Előzmény: JPeto (484452)
bendeguz90 Creative Commons License 2024.02.17 -2 3 484453

"Azt nem lehet elintézni annyival, hogy bezárunk még x vonalat, aztán mehet a Bz több, mint 4 órás útra."

 

Pedig szerintem el fogják intézni annyival.

Előzmény: Törölt nick (484446)
JPeto Creative Commons License 2024.02.17 -1 3 484452

Komoly esemény lehetett.

 

219 CLH-690 Creative Commons License 2024.02.17 -1 0 484451

Csináltam Dunaújvárosban néhány felvételt: https://www.youtube.com/watch?v=niZckhpI9rs Érdeklődőket örömmel várok.

nazareth Creative Commons License 2024.02.17 -1 0 484450

Előbbi.

Előzmény: zjakabfi (484447)
Ugly Kid Joe Creative Commons License 2024.02.16 -3 0 484449

Első német magánvasút-társaságként 2004-ben a Vectus cég is rendelt 10 db LINT 27-et. Jelölésük: VT 201-210. De a Veolia Verkehr Sachsen-Anhalt GmbH tulajdonában is került 7 db LINT 27-es. Ezek jelölése: VT 870-876. Talán a két magánvasút-társaságnál is eladósorba kerültek a LINT 27-esek...

Előzmény: H_CS (484448)
H_CS Creative Commons License 2024.02.16 -3 5 484448

A Totalcar cikkben említett típusok közül az Alstomokat jobban el tudnám képzelni idehaza.

 

Csak éppen nem tudsz 40 darabot vásárolni. Megnézem, hogy hogyan fog 40 db-ot vásárolni a Totalcar újságírója, amikor összesen 30 db ilyen jármű van/volt a DB Regio állományában.

Előzmény: Törölt nick (484446)
zjakabfi Creative Commons License 2024.02.16 -4 0 484447

Aszód és Gödöllő között jelzőmeghaladas vagy szembemenesztés volt?

Fura a közlemeny megfogalmazása...

Törölt nick Creative Commons License 2024.02.16 -2 2 484446

Már a dízeles IR-szolgáltatás is összeomlóban van...

Azt nem lehet elintézni annyival, hogy bezárunk még x vonalat, aztán mehet a Bz több, mint 4 órás útra. (Helikonon pl. gykaran ekőfordul az ilyen pótlásként, természetesen komoly késést összeszedve)

Itt a Dunántúlon az már sokat segítene, ha sikerülne feltámasztani a dög Desirokat.

A Totalcar cikkben említett típusok közül az Alstomokat jobban el tudnám képzelni idehaza. 

Előzmény: gysevic (484441)
alex_86 Creative Commons License 2024.02.16 -1 1 484445

Jelenlegi késése +538 perc.

Előzmény: timetable (484443)
nazareth Creative Commons License 2024.02.16 -2 0 484444

Fura... A CFR vonatinfója szerint a 406-os tegnap Érmihályfalvára rendesen érkezett, viszont a végállomásra (ami ugye szintén Érmihályfalva) meg már +137 perccel. 

 

Mondjuk így jobban megnézve a két időadat a nemzetközi vonatok kb. felénél nem szokott stimmelni. Bah. A román vasút egy fekete lyuk. 

Előzmény: timetable (484443)
timetable Creative Commons License 2024.02.16 -1 0 484443

Mi történt a tegnap esti Corona gépével a 105-ösön, hogy ma hajnalra sikerült csak mozgásképessé tenni? Nemrég voltam a járat utasa...hát, nem bánom hogy nem velem történik meg, hogy reggel 6-ig Debrecenben álljunk, hogy szabaddá váljon a pálya...

jwkllr Creative Commons License 2024.02.16 -2 0 484442

Ákkam is bőven tartja a markát!

Előzmény: gysevic (484441)
gysevic Creative Commons License 2024.02.16 -2 1 484441

Nyilvánvaló,hogy ez lenne a megoldás,de a lényeg az,hogy a Totalcarosok elfelejtettek - több más mellett - ilyen apróságokat is beleszámolni a honosítási összegekbe. A vasúti jármű nem egy autó,több dolog szükséges az itthoni használatbavételhez egy sima felújításnál.

Előzmény: Mr. SziD (484417)
f_k Creative Commons License 2024.02.15 -2 2 484440

Hatvanban régen volt szippantás, meg víztöltés, de sajnos megszüntették!

Keleti nem bír el mindent, bár most elő előfordul, hogy a 10 perces fordulású vonatnál is vizet töltenek, vagy szippantanak.

 

Füzesabonyban is volt régen víztöltés.

Egerben mind a mai napig megcsinálja a kocsivizsgáló a víztöltést, ha van rá lehetőség.

Miskolc:

Tiszain van egy csak szippantásra víztöltésre való külön tárolóvágány, ahova régen az IC kocsikkal ki kellett húzni a 9 ről amikor még csak Miskolcig jártak, onnan a munka végeztével az 1 re kellett behúzni.

Talán van több vágány is ki van építve víztöltésre ezen felül talán a tároló 1-5 ha minden igaz.

Időigényes régen is min 30 perc volt mire  kiáll, szippant, tölt, majd behúz induló vágányra.

Tiszai sem egy kapkodós csapat.

 

 

Előzmény: alex_86 (484432)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2024.02.15 -3 1 484439

"Eleve nem értem, miért kell 2-3 évente átvariálni az egészet,"

Mert egy évente változik a menetrend és a vonatok száma, de még éven belül is vannak kisebb variálások?

Előzmény: jbaal (484438)
jbaal Creative Commons License 2024.02.15 -11 1 484438

Érdekes, hogy a Keletiben annyira erőltetik az utóbbi időben az elővárosi vonatok csarnokból indítását, hogy már a bécsi EC-k is rendszeresen az 1-5. vágányra szorulnak ki.

Ugye itt a 6. és 7. vágányról van szó, azt foglalja be mindig valamilyen szolnoki zónázó vagy egri/gyöngyösi IR.

Azt már megszokta az ember, hogy a békéscsabai és miskolci vonatok régóta szűműzve vannak az isten háta mögé, és legszívesebben Kőbánya felsőről indítanák őket, ha tehetnék, na de hogy a bécsi EC is ennyire számkivetett lett, az újdonság.

 

Értené az ember, hogy távolsági vonattal ritkábban utazik egy adott ember, míg az elővárosi vonathoz naponta kell sétálni, így előnyösebb, ha az van közelebb. (Más kérdés, hogy viszont ők jóval kevesebbet fizetnek a jegyért a BKK, illetve a helyjegy hiánya miatt, tehát ebből a szempontból nem korrekt.)

Na de ők sem járnak jól, mert így össze-vissza indulgatnak elővárosiak a 10-13.-ról, 4-5.ről meg a csarnok 6-7.-ről is. Egyszerűbb lenne talán nekik is, ha mondjuk egységesen a 10-13.-ról menne minden, az újabban ott tanyázó pécsi IC-k meg visszajöhetnének a csarnokba. Ha nem elég az a 4 vágány, akkor legyen még a 9. is az övék, a csarnokban meg tolódjon a 6. felé minden, úgyis a fő átszállók a csabai/miskolci és győri/bécsi vonatok között vannak, nekik egyszerűbb lenne. Tudom, hogy így a csarnok 6-7.-ről induló győrieknek rendszeres keresztbejárás lenne a 9-13. 120-as vonataival, na de az így is van ugyanúgy (120a 10-13. vs. bécsi EC 1-5. és Railjet/IC 8-9.), tök mindegy, úgy látszik, ez már nem szempont.

 

Eleve nem értem, miért kell 2-3 évente átvariálni az egészet, régen az egy bevált, jó módszer volt, hogy miskolci 6-7, elővárosi és csabai 1-5., vagy csabai, ha van hely, 6-7. (Vagy ha nagyon kell, akkor legyen előváros 4-5-6-7 és Miskolc/Csaba 1-2-3).
Az 1-es vonali és pécsi vonatok meg szépen át voltak csoportosítva a másik oldalra, így nem volt keresztbejárás. De ez a 120a 10-13., közben meg bécsi EC 1-5. kavarás nem tudom, miért kell.

jwkllr Creative Commons License 2024.02.15 -1 0 484437

Vasárnap dél körül hol a OO?

Előzmény: alex_86 (484436)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!