Kimondott hibája nem volt. Működött rendesen ,mikor letették, azóta több évet állt. Szeretném rendbe tenni és munkára fogni. Benzin tank, üzemanyagcső, szűrő tisztítás után tegnap eljutottam a gyújtásig is. Úgy néz ki hogy a gyújtótekercs itt is megadta magát. Cserélgettem gyertya pipát, gyújtókábelt, gyertyát. Nem hozott eredményt. Így kizárásos alapon a tekercs a rossz. Viszont, ami van rajta kis kábel, ami a vasmagról megy be a házba, azt mozgatva, volt olyan pozíciója amikor adott szép szikrát. Máskor csak enyhén rázott, volt mikor azt sem.
Most már csak az a kérdés, hogy ezt a gyújtótekercset mivel lehetne helyettesíteni. ha lehet egyáltalán. (Valami azt súgja, hogy rászaladtam arra a bizonyosra. )
Szinte biztos valahol a rudazat-rugók körül van a hiba . Nekem 3db gcv 160 moci van igaz a gáz szabályzás ugyan az de a kialakítás mindegyiknél kicsit más. A gázadáskor mindegyiknél rugóerő növelés történik és a visszaszabályzás a röpsúlyos részről történik a rugóerővel szemben. Bocs végül nem neked szól de gondolom ő is olvassa
Kérdésem volna hogy van egy honda gcv 160 as kf 04 dragon 55 kapálógépem.tavalyi évben szépen üzemelt most ma sajnos a hobbin akartam művelni a telket de sajnos nem indult karburátor le szepen ki pucolva és lás csodát minimális rántásra egyből indult na de most jön a neheze. alapjárat tökéletes szépen püfög szépen jár de sajnos gáz adásra nem reagál semmit én úgy veszem észre nem is regulár semmit. ebben kérnék tanácsot hogy mi okozhatja ezt a problémát.
Most szeretnék venni egy gépet. Nem nagy területem van, viszont ekét is kellene használnom. A talaj nem kötött, de füves. Van valami tuti ötlet, milyen lóerőben érdemes gondolkodni, esetleg márka...?
Igen mivel a honda és honda klónok indítása "max" gázon történik, mivel a maximális fordulaton továbbhúzva a kettes fojtószelep(inditási) lezárja a légtorkot viszont a benzinmennyiség a maximális körüli marad.
Valamivel csak le kell állítani. A legtöbbnél a gázkar visszatolásakor földeli le a gyújtótekercset. Nekem a Charlika kapámon hibásodott meg és zárlatos lett
Ha benzint kap és szikra is van, akkor a gázkarral kell játszani. Indításnál általában 2 variáció szokott lenni. Vagy az alapjáratnál kicsit nagyobb állásba állítva a gázkart, vagy a max gázból egy picit visszavéve szoktak indulni ezek a motorok.
Persze a sok próbálgatás variálása előtt/közben nem árt kicsavart gyertyánál egy pár rángatással átszellőztetni a motort, mert ha előtte már bezabált benzinből, akkor az istennek se fog elindulni.
A Zongshen egyébként a Honda koppintások közül a legjobb, legerősebb. A Honda kínai gyáregységében készül - gyanítom nagyrészt eredeti Honda fődarabokból alkatrészekből. (Az ágdarálósok szerint például csak ez a Honda másolat képes meghajtani a darálókat.)