A végén! (nem Harrierekkel szerelik fel, így nem lesz útban a központosított híd, viszont mindkét oldalról szélvédett a gyorsuló csatorna, így nem kell szélbe állnia a fel és leszállásnál)
A BELOIANNISZ-t ismeretlen okokból egy új kommunikációs stáb kommunikálja jelenleg. Egyelőre nem publikus, hogy ezen belül ki mit/kit és hogyan kommunikál meg.
Én mindenesetre reménykedem, hogy nem a SAM Shipbuilding teszi majd rá a felépítményt. :-D
Én kizárnám. Elmúlt időszakban párszor megfordultam a komáromi hajógyár körül, egyszer sem volt kint a hangárból. Ha készítenék elő az útra, akkor már talán a szabad ég alatt, vízen tennék/tették volna azt az elmúlt időben.
Bár az is igaz, hogy az elkészítés megmegy bent is fedett helyen és vízre ereszteni nem sok időbe telik a szállítás előtt.
Gondolom hogy a már szócska miatt jelzi. Egyébként is annyi víz lehet benne, hogy már elegendő a hajózhatósághoz. Talán még a Kapos is hajózható. 5-10 éve volt itt jó kép, hogy egész nagy motorcsónakkal felhajóztak a Kaposon is hasonló vízálláskor.
A kishajók nem tudom mennyire érdekesek a tavat elhagyva. Az érkező hajó azonban talán érdekes lehet. Úgysem titkolható.
"Ugyan is a jelenlegi 15 m3/s-os vízeresztés már elegendő a biztonságos hajózáshoz."
Szabadjon megjegyeznem, hogy ez kishajó alá talán valóban elég lehet, Siójutnál ilyenkor kb. 15 deci víz van alattad, vagy kb. Ozora alatt akár bárminek is, de azért egy uszállyal nem biztos, hogy okos dolog volna. Korábban a 25-30m3/s-t tekintették hajózóvíznek, és azóta a Sió levezetőképessége csak javult...
Kedves FOKA-s társak, barátok! Édesapám Sári József temetése 2024.02.07-én 12-órakor lesz a Megyeri úti temetőben. Mivel hamvasztásos temetés lesz, kérek mindenkit aki részvétet szeretne nyílvánítani max. egy szál virágot hozzon a hely szűke miatt.