Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2023.12.31 -2 1 483677

Ez a dán iho? :)

Előzmény: MCA-001 (483672)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.12.31 -2 6 483676

Ronda és finom.

Nálam ez a Nr.1. távolsági motorvonat.

Pedig láttam már párat.

Előzmény: r_tamas (483675)
r_tamas Creative Commons License 2023.12.31 -6 0 483675

Ilyen fos kinézettel ?

Előzmény: MCA-001 (483672)
r1232 Creative Commons License 2023.12.31 -1 2 483674

Ez DSB-t ír, ami a dán vasút.

Előzmény: MCA-001 (483672)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.12.31 -2 10 483673

"Aláírták a szerződést a használt israeli motorvonatok megvásárlásáról?"

 

 

Alá,még április 1.-én.

Előzmény: MCA-001 (483672)
MCA-001 Creative Commons License 2023.12.31 -5 1 483672

Igaz a hír?
Aláírták a szerződést a használt israeli motorvonatok megvásárlásáról?

forrás: FB

 

1047 005-2 Creative Commons License 2023.12.31 -2 1 483671

Azaz legalább 2020-ban nyugdíjba mehetett volna,most meg hirtelen úgy döntött,hogy megteszi.

Előzmény: f_k (483664)
Vendégsín Creative Commons License 2023.12.31 -1 0 483670

Van mit, megelőző jelleggel...

Előzmény: Vendégsín (483633)
ajm Creative Commons License 2023.12.31 -1 0 483669

Jaja, valszeg én értettem valamit félre. 

Előzmény: r1232 (483668)
r1232 Creative Commons License 2023.12.31 -1 0 483668

Szvsz nem az volt.

Előzmény: ajm (483667)
ajm Creative Commons License 2023.12.31 -1 0 483667

630 004

Előzmény: bakter72 (483666)
bakter72 Creative Commons License 2023.12.31 -1 0 483666

Köszönöm.

Előzmény: _Nyuszi (483663)
zjakabfi Creative Commons License 2023.12.31 -2 1 483665

Dijszabási anomália.

Az app és az automata nem enged Bp. és Lőköshaza között helyjegymentes jegyet venni csak  a Daciára.

A menetrend ezt nem jelöli, hogy a többi IC helyjegyköteles,illetve csak Békescsabaig van helyjegymentes kocsi.

Az, hogy Békéscsaban lekapcsolják a gyorsvonati kocsikat,  nem indok.

Mert Csaba és Lőkös között kiadja helyjegymentesen... 

Végül a pénztárban kiadták az egész szakaszra helyjegymentesen.

(Nem nemzetközi trükközés.)

f_k Creative Commons License 2023.12.31 -1 0 483664
Előzmény: 1047 005-2 (483653)
_Nyuszi Creative Commons License 2023.12.31 -1 0 483663

Sínen maradt.

Előzmény: bakter72 (483662)
bakter72 Creative Commons License 2023.12.31 -1 0 483662

Egy vasútbaráti kérdés: milyen mozdony húzta a vonatot és annak lett e baja? ( Sínen maradt stb)

Előzmény: PanzerMk5 (483656)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.12.31 -3 0 483661

"S ebben már benne van a haszonkulcs is."

Van esetleg valami közeledési gasztronómiai nagyker? Akkor esetleg igen.
Tényleg magyar vasútnak vannak üzemi konyhái, ha igen akkor esetleg van valami étkezési támogatás?

Az első kérdés azért mert nálunk néha szoktam ilyen beszállító kocsit látni. A második kérdés pedig
összehasonlítás nálunk (ÖBB) árakat:

Dolgozó: 5,00 EUR
Tanuló: 3,20 EUR
Nyugdíjas: 6,5 EUR
Külsős, azaz bárki más: 10,40 EUR

Látszik az árakból a munkaadó támogatása.

Variáció 1: leves+főétel+egy tál valami a saláta választékból
Variáció 2: leves+főétel+egy desszert a választékból

vannak gépi italok az + 20 Cent
Ha más palackos italt választ az ember az közel azonos mint Spar, Billa, stb.

A legjobb az, hogy fel lehet tölteni a saját személyes kártyára egy összeget és ezzel fizetni. Akár az egész országban. Kártya nálam vagy a nyakamba lóg vagy az oldalamon. Utazáskor ezzel azonosítom magam vagy milyen dolgokra vagyok jogosult (Piktogramok). Szóval ebben az esetben is praktikus.
Nem kell pénztárcát elővenni. Sőt pár hete mutatja kijelzőn az egyenleget a kasszánál. Így blokkot sem kérem el hetente 1x mint korábban.



Előzmény: Atis57 (483577)
Fizolti Creative Commons License 2023.12.31 -1 1 483660

Teljesen Jogos. 

Annyit viszont akkor érdemes hozzátenni, hogy az is egy irreális, bár politikailag jól hangzó vállalás volt, hogy minden újranyílik, ami bezárt, és ez további fejlesztések nélkül az idén bezárt vonalak egy részére is igaz. 

 

Előzmény: nememlexemki (483628)
sosiforda Creative Commons License 2023.12.31 -1 2 483659
_Nyuszi Creative Commons License 2023.12.31 -1 1 483658

A pályást nem tudom. A többit inkább hagyjuk.

Előzmény: 1047 005-2 (483652)
Divrotcé Creative Commons License 2023.12.30 -2 6 483657

Maradva a lakásfelújítás példájánál.

 

1. vonal: ki kellene festeni a lakást. (Esetleg egy-két szobában a szőnyegpadlót lamináltra cserélnénk.)
80a. vonal: a gyerekszobát a vendégszoba kárára kettéosztjuk + az egész lakásban cserélnénk az elektromos vezetékekt és mindenféle csöveket + korszerűsítenénk a fűtést is. 

Előzmény: _Nyuszi (483651)
PanzerMk5 Creative Commons License 2023.12.30 -1 0 483656

Egyenesbe járt be, csak a vége úgy gondolta neki jobb a II. vágány. Egyébként hogy kielégítsem a kíváncsiságod 90/90-es volt a menetrend szerinti sebesség.

Előzmény: koller andor (483637)
Bbmot_634 Creative Commons License 2023.12.30 -1 2 483655

Gondolod utána jobb lesz a következő?

Előzmény: Lovrin (483654)
Lovrin Creative Commons License 2023.12.30 -3 4 483654

Előzmény: 1047 005-2 (483653)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.12.30 -3 2 483653

https://iho.hu/hirek/valtozasok-a-mav-menedzsmentjeben-virag-istvan-nyugdijba-megy-danyi-gabor-gazdasagi-vezerigazgato-helyettes-lesz-2024-tol

 

 

"A legutóbbi időszakban az ő nevéhez fűződött egyebek mellett az 1-es számú vasútvonal Biatorbágy és Szárliget közötti szakaszán zajló felújítási munkálatok irányítása, amely a rendelkezésre álló, szokatlanul rövid idő ellenére megalkuvások nélkül és eredményesen fejeződött be, lehetővé téve, hogy a nyugdíjkorhatárt már korábban elérő szakember az év végével visszavonulhasson az aktív vasúti szolgálattól.

 

 

„Virág István személyében a vasutasok Nagy Generációjának nagy alakja: egy ismert és elismert kolléga távozik a Társaság vezetéséből, de reméljük, hogy baráti támogatására és tanácsaira a jövőben is számíthatunk” – fogalmazott méltatásában Pafféri Zoltán, a MÁV vezérigazgatója."

 

 

Ez ugyanaz a Virág?(vicc)

1047 005-2 Creative Commons License 2023.12.30 -1 1 483652

+ vajon milyen minőségben történt ez a cseppet sem rohammunka?

Előzmény: _Nyuszi (483651)
_Nyuszi Creative Commons License 2023.12.30 -1 16 483651

Képzeld el, hogy fel kell újítani a lakást.

Az asszony kitalálta már egy részét (mondjuk a konyhát), hogy hogyan lenne jó, de nincs rá pénz. Aztán egyszer csak a férje kitalálja pénteken este, hogy akkor hétfőn nekiállunk. Erre az egész család: de mi lesz a nagyival, a gyereknek közben suli van, most jöttünk meg a nagybevásárlásból, minden tele van pakolva, hová tegyük a bútorokat, a könyveket, szekrényeket, miközben pont a jövő hét, amikor az asszony home officeban van. Az egész hétvége egy nagy szervezés: honnan lesz doboz, melyik ismerőshöz, szomszédhoz mit lehet átvinni, stb.

Egy hónap alatt lemegy az egész, majd ül a család az asztalnál, vacsoráznak, mire a férj azt mondja: na mondtam én, hogy nem kell hónapokig szervezni ezt, egy hétvége alatt is megvolt minden!

Hát igen, csak mindennek ára van. Ezt így nem szabad. Most sem lett volna szabad, de tanulni kell belőle. Nem sikerült embereket felmenteni a többi tevékenysége alól, hogy csak ezzel a vágányzárral foglalkozzon, nem volt idő semmit sem rendesen előkészíteni, rengeteg kompromisszummal járt és közben a munkáltatás feltételei nem változtak, a korábban megfogalmazott elveknek továbbra is meg kellett felelni. Többit magánban.

Előzmény: Ashi Valkoinen (483649)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.12.30 -4 1 483650

"...hogy a nyugatra vezető fővonal 80/100-as lett egyszercsak, és politikai kivagyiságból utasította az illetékeseket a rendrakásra."

 

mi a helyzet nyugat kapujával Hegyeshalommal? Utóbbi hónapokban párszor voltam ott, hát ott tényleg csoda nincs siklás amilyenek a vágányok állapota. Nem is beszélve egyes épületekről és környékéről. Most ezzel a RJ nem megállással olyan nagy dolgot értek el nemzetközi szinten. Mert sikerült megoldani az ETCS és STM LT -t oda meg vissza. Volt is a Thales embereinek szeptemberben pár gyomorgörcsös napjuk.

Előzmény: Ashi Valkoinen (483640)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.12.30 -4 3 483649

Én élvezhettem az 1-es vonali buszozást, és élveztem annak idején a 80a-n művelt dolgot, három éven át.

 

Nem összehasonlítható a kettő, és az 1-es vonal javára.

 

Az első másfél hét pocsék volt, elismerem, pláne heti 2 oda-vissza útra, de utána beállt a pótlás is, a menetrend szerinti fennforgás az M1-en meg sajnos törvényszerű. 

 

Ha a jövőben hasonló módon és tempóban, de picit tervezettebben lenne beavatkozás (most már látjuk, még így sebtiben is lehetséges volt, de nem kell add uram, de rögtön), akkor - ahogy írtam - hamar megjavítható lenne sok, menetrendszerűséget rontó pályahiba.

Előzmény: _Nyuszi (483646)
r1232 Creative Commons License 2023.12.30 -2 0 483648

Nézd meg jobban azt a képet.

Már az állomás előtt a nyíltvonalon siklott a mondás szerint.

Előzmény: koller andor (483643)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!