Sziasztok! Eladó egy garnitúra RD1 gyári felni szett, Continental CrossContact téli gumikkal szerelve, plusz egy garnitúra Uniroyal rallye 4x4 street nyári gumi.
A gumik gyári 205/70 R15 méretűek, öregek, de keveset futottak. A télik átlag 7mm, a nyárik átlag 6mm profilmélységűek. Ha esetleg érdekel valakit, kérlek írj emailt a femkutya@gmail.com-ra. Köszönöm!
Szia! Nem vagy egyedül a témában. Nekem 2017-s van de nekem se tetszik ez a fejtámla. A párom meg egyenest utálja,inkább hátra ül, talán ott elviselhetőbb hosszú távon. Én is szivesen kicserélném, valami kényelmesebbre.
A 2018-as CR-V hez szeretnék rendes első fejtámlákat, ami nem nyomja előre a fejemet. (Igen tudom, a fej visszacsapódását hivattott tompítani, de így meg egy óra autózás után beáll tőle a nyakam.)
Van-e bárki más a,kit ez bosszant és ha igen tudotok-e esetleg olyan fejtámlát, lehetőleg állíthatót ami belemegy. Régebbi CR-V fejtámla esetleg vagy más Honda fejtámla vagy más gyártó fejtámlája akár.
Mivel a középsőkijelzőnjelen meg a felirat, szerintemazutastérhűtő-fűtőmotorjával, vagy a levegőútjátirányitókismotorokegyikévellehetgond. Ha ezektökéletesenműködnek, akkornincstippem. Szerviz.
Üdvözlök mindenkit, a fórumon az első bejelentkezésem ez, a segítségeteket szeretném kérni.
Két évvel ezelőtt vettük meg feleségemmel a mi Teddynket, '99-es RD1-es benzines CR-V. Imádjuk őt, azt a kevés dolgot amihez hozzá kellett idáig nyúlni, megoldottam otthon. Viszont most olyan dolgokat kell javítani rajta, amit itthoni körülmények közt nem tudok megoldani. Kérlek ajánljatok nekem olyan szerelőt, akihez bátran vihetem az autót. Az országon belül gyakorlatilag bárhová elviszem őt ha kell, de Fejér és Somogy megye előnyben. Nagyon köszönöm előre is, ha ajánlotok valakit!
Kulcs nélküli nyitó trendszer egyik távirányitójának elem padlóra volt merülve, mivel soha nem használták.
Elem csere után működik, mert a led világit rajta, de nem használható. Valószinű össz kell tanitani a rendszerrel. Vagy programoztatni kell? Ehhez kérném a hozzá értök segitségét.
V. Gen CR-V esetén előfordul hogy a fényszóró index nyulványa függőlegesen elreped (valszeg gyári hiba mivel külsérelmi nyomok nincsenek) ebből kifolyólag a fényszóró nedves időben párásodik rontva a lámpa hatásfokát.
Az autó hátulját megtörték. Tegnap érkezett meg a hátfal Bécsbe, de pechemre szállítás során annyira megsérült, hogy már nem is küldték tovább a magyar szervizbe.
Az új rendelés júliusra várható.
Kérlek benneteket, ha tudtok bontott vagy elérhető hátfalat szerezni keressetek jelezzetek nekem.
Sziasztok, előre is elnézést, ha a kérdés már szerepelt korábban.
2019-es Honda crv-m van, CVT benzines, a fékhatással kapcsolatban van kérdésem.
Először is nagyon erős a fékhatás, autópályán igen óvatosan célszerű csak fékezni, különben az összes utas "bólint", megálláskor a végén inkább fel kell valamennyire engedni a fékpedált.
De ami még idegesítőbb, hogy fékezéskor az utolsó méterek megtétele során kis "döccenések" érezhetők, olyan, mint mikor "nyolcas van a biciklikeréken".
N fokozatban nem jelentkezik, csak D meg S-ben. A Honda szerint ez a CVT jellegzetessége, de nagyon idegesítő.
Alany 2010 2.2 diesel CR-V, összkerekes. Teljesen alászedett kormánynál mindkét irányban, remeg az autó. Leállított motornál, ha alászedett kormánnyal tolom előre-hátra, racsnizó hangot ad. Féltengelyre gondoltam, de az inkább csak terhelésen hallatszódna, így meg álló motornál tologatva is kattog, mintha racsnizna valami a hajtásban. Kaptam már egy pár tippet, miszerint cseréljük a hátsó difiben az olajat, és az majd megoldja.
Ha valaki találkozott már ilyesmivel, megköszönném, ha segítene, merre induljak el.
Ha visszaolvasol 2-3 oldalt, akkor megtalálod Rábört83 hasonló esetét, amire le is írtam a megoldást (legábbis nálam ez okozta a problémát) A kocsit én vettem meg, kb 4 hónap nyomozás után (közben több szerelő is megnézte) míg a Debreceni márkaszervíz megtalálta a hibát. Annyi, hogy egy idő után már jöttek elő hibakódok, turbó, automata váltó stb. Minden meg lett nézve és rendben volt. Majd egyszer csak ez a motor tetején lévő kis bizbasz is hibát jelzett, cserélték és megszűnt a probléma. Koppkopp ;-)