Nem.
Ez a Piliscsaba-Budapest volt.
A 11.00 órás Budapest-Szeged-Makót jártuk.
Valaki kitalálta, hogy ezen túl kevés az óra. !
Jelentkeztünk - volna - 10,15-kor az Andorba, végeztünk volna 21,10-kor az Andorban.
Ez 11 óra szolgálat lett volna naponta azaz egy hónapban kb. 11-12x11 = csak 140-150 óra.
Megtoldották.
Jelentkeztünk az Andorban 5,30-kor
Onnan rezsiban 36 km Piliscsaba.
Piliscsabáról indul 6,31-kor.
Érkezik Engels térre 7,10.
7,10-10,45-ig az Engels téren gondolkodik a világegyetem megoldó képletén.
10,45-től beszállít.
11,00-kor indul Szegeden át Makóra.
Oda érkezik 15,20-ra.
16,10-kor visszaindul Makóról.
21,10-kor végez Andor utcában.
Így 5,30-tól 21,10-ig = 16 óra 40 perc. Naponta.
460 km.
Havi 12-13 szolgálattal már meg is volt a 202-220 óra.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nos ebből a Piliscsaba-Budapestre nem adtak se táblát se menetrendet.
Annyit mondtak szóban:
- Piliscsabáról 6,30 előtt semmi módon ne gyere el.
- Várd meg Úny felől a farost, de 5 percnél többet ne várj.
Oszt Isten áldjon.
Piliscsabán a megállóban nem tudtam várakozni mert közben jártak az Esztergom-Dorog-Budapest közötti, akkor még zömmel Ik-630 csuklósok.
Köztük a Dorogtól, Süttőtől meg a jó ég tudja honnan jövő besegítő járatok.
Beálltam az induló megállóba kb. 6,25 körül.
De így is volt, hogy kolléga rám dudált mert kikerülni nem tudott.
Ahol álltam onnan nem láttam az ÚNY felöl bejövő farost ezért tényleg volt olyan, hogy eljöttem 2-8 utassal, és egy percen belül meg ott volt a faros 40-50 átszállni akaróval...............:-(((
de a rosszabb az volt, hogy nem kaptunk menetrendet.
Igaz díjszabást se.
Ezért Budapestig nem álltam meg.
A Vörösvári út volt az első megállóm.
Úgy döntöttem.
Mivel fogalmam se volt ki mit írt elő.
írtuk a jelentőlapokat doszt, hogy adjanak :
- táblát,
- menetrendet,
- díjszabást.
Azt nem mondom, hogy le se szartak bennünket, hanem pont fordítva = leszartak.
Jöttem befelé ahogy gondoltam.
Akkor az ellenőrök feljelentettek.
Jó.
Másnaptól megálltam mindenhol.
Akkor meg azért jelentettek fel.
Egyikből se lett semmi.
Morogtak az utasok, morogtak a kollégák, morogtak a főnökök.
Én meg voltam a cintányér között a levegő.
Meguntam.