És amire én emlékeztem, azt még mindíg nem találtam, de biztos ott van az valahol. Szerinted évekkel ezelőtt miért kerestem rá ilyen videókra? Unatkoztam?
Esetleg azt meg tudjátok mondani, milyen diagnosztika kell ahhoz, hogy lemtudjam kérdezni, hány sikeres/sikertelen regenerálás volt a hiba törlése óta?
Komolyan, ilyen lehetséges, hogy kitorlik a hibát, de nem javítanak semmit az autón, de a hiba utána már nem tér vissza?
Hát nem tudom mire vélni...esetleg járt már valaki így? A héten mint tudjátok DPF-szűrő hibával állt az autóm (Renaut Megane 1.5 dCi) Az olajhígulás hiba (amit vélhetően a sok sikertelen regenerálási kísérlet okozott) kitörlése után újra el kezdett sikeresen regenerálni az autó. Most megtettem közel 300 km-t hibakódmentesen azóta. Alkalmanként annyit veszek észre, hogy magasabb fordulatba kapcsolva picit beremeg az autó. De hibakód még nincs. Tudom, látatlanban nehéz...de próbálkozzak egy szűrő tisztítással, hátha sikerül? Ha nagy gond lenne, azonnal visszajönne a hibakód ,nem?
Fél óra múlva indulunk Ørve bonakas-ba. A szállástól kb 70km az út.
25 éves 410ezrer napsütéses km-ert futott, e39 520i automatával. Mondjuk ez mellékes, mert a Seat-al is megtettem már ezt az utat.
Elvisz és vissza is fog vinni. Nem papíron, hanem.valóban.
Minden gyári az autóban, még a téligumik is gyári 15"-os felnin vannak.
Bármi, amit átalakítanak, csökkenti az autó élettartamát, vagy fölösleges javításokat generál. Egyszerűen, mert egy rendszert rendszeridegen alkatrészekkel akarsz rendeltetésszerűen üzemeltetni.
Azt tudom, hogy nem az egészet emeljük, de ugye ha nem enged kapásból pl. illesztés miatt, akkor se szakadjon meg az emelő, bár talán a karon érezni és nem megy szét kapásból.
Igen a láncos lenne a legjobb, de sajnos épp, h a gép befér a garázsba, alacsony a plafon így az nem opció.
Előző traktorunkat warchalowskit sokszor széthúztuk, ott dugtunk be a hidraulika karhoz hátulra egy durungot arra kettő hatvan literes vizes ballon és két ember szinte boldogult vele, de ennek van súlya.
Nem elektromos hiba lesz ez. Pár éve találtam róla angol nyelvű videót jutubon. Pontosan megmutatja hol kell megfúrni, utána egy csavarhúzóval benyúlsz a lyukon és nyílik. El is mentettem valahová a gépen, de nem találom bocs. Próbáld megkeresni.