Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMWKRAFT Creative Commons License 2023.09.24 -2 0 216081

Nekem úgy tűnik, mintha erre felé terelnéd a dolgot.

Jön a  kisbolygó és el fog pusztul a földi élet.

-Mind el fogtok dögleni!

-Te is!

-De ti jobban!

Előzmény: mica-r (216054)
lafanc Creative Commons License 2023.09.24 0 0 216080
Előzmény: cam aro (216044)
gesszti Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216075

Sziasztok! 

Van egy hidraulika szivattyúm, amihez nem találok adatot. Google baráttal annyit tudtam kideríteni, hogy pl egyes iveco-k szervószivattyúja.

BOSCH K S01 004 245

8605955126

 

Ezek a számok vannak rajta. 

Meg tudnátok nézni iveco-s programban a térfogatát, üzemi nyomását, és fordulatszámát?

 

mica-r Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216073

fészbúkon Balázs Béházéi néven van megoldóember, házhoz is megy

Előzmény: tigronca (216072)
tigronca Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216072

Köszönöm mindenkinek, aki segített a zárnyitásban.Nem sikerült, Fizikai behatásra van szükség, lángvágó nem játszik, sógor kocsija.

Ötzi tesó Creative Commons License 2023.09.23 -1 0 216071

Neked pszihológus kellene nem diagnosztika.

Előzmény: M41 6212 (216070)
M41 6212 Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216070

Esetleg azt meg tudjátok mondani, milyen diagnosztika kell ahhoz, hogy lemtudjam kérdezni, hány sikeres/sikertelen regenerálás volt a hiba törlése óta?

Komolyan, ilyen lehetséges, hogy kitorlik a hibát, de nem javítanak semmit az autón, de a hiba utána már nem tér vissza?

Paco155 Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216069

Nem kell motorgenerál, ahogy lakatolni sem kell.   Gondolom ismered azt a fogalmat, hogy hipochonder.

Előzmény: M41 6212 (216061)
Airbag. Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216067

és a hamut is megmérhetné...

:D

Előzmény: Quattroman (216066)
Quattroman Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216066

úgy legalább a DPF is ki lenne rendesen égetve

Előzmény: Airbag. (216065)
Airbag. Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216065

nem kell motorgenerál...

benzin és gyufa kell neked..

:D

Előzmény: M41 6212 (216061)
triplaharom Creative Commons License 2023.09.23 0 1 216062

Legalább rakjál 1 vigyorjelet ilyenkor ...

Előzmény: Capt.IQ229 (216060)
M41 6212 Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216061

Nincs hibakód.

Miért kéne motorgenerál?

Előzmény: Capt.IQ229 (216060)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2023.09.23 -1 0 216060

Nincs semmi hibakód???

Akkor szerintem motorgenerál, teljes kasztnilakatosás, fényezés.

.

.

.

.

.

Kezdetnek....

Előzmény: M41 6212 (216059)
M41 6212 Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216059

Sziasztok!

 

Hát nem tudom mire vélni...esetleg járt már valaki így? A héten mint tudjátok DPF-szűrő hibával állt az autóm (Renaut Megane 1.5 dCi) Az olajhígulás hiba (amit vélhetően a sok sikertelen regenerálási kísérlet okozott) kitörlése után újra el kezdett sikeresen regenerálni az autó. Most megtettem közel 300 km-t hibakódmentesen azóta. Alkalmanként annyit veszek észre, hogy magasabb fordulatba kapcsolva picit beremeg az autó. De hibakód még nincs. Tudom, látatlanban nehéz...de próbálkozzak egy szűrő tisztítással, hátha sikerül? Ha nagy gond lenne, azonnal visszajönne a hibakód ,nem?

Köszi!

triplaharom Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216058

Hűha !

Előzmény: kozso1 (216056)
kozso1 Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216056

Ő volt az:

https://photos.app.goo.gl/UZ6sNuuUxbQP6Fjo8

 

Egy négy hengeres Perkins motor került bele a kéthengeres helyére. 

Sajnos idővel a váltót a motor is megette, illetve el is kopott nyomorult.

Egy, egy fogaskerék legyártásának az ára elég borsos.

Előzmény: triplaharom (216047)
mica-r Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216054

Kivéve ha elcseszik a gyári fejlesztést :-)

Előzmény: BMWKRAFT (216052)
BMWKRAFT Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216052

Nem a konstrukcióról volt szó, hanem hogy a gyári állapot bírja  a legtovább.

Előzmény: mica-r (216051)
mica-r Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216051

Na ja, könnyen beszélsz kicsit sem modern konstrukcióból :-)

Előzmény: BMWKRAFT (216048)
BMWKRAFT Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216048

Fél óra múlva indulunk Ørve bonakas-ba. A szállástól kb 70km az út.

25 éves 410ezrer napsütéses km-ert futott, e39 520i automatával. Mondjuk ez mellékes, mert a Seat-al is megtettem már ezt az utat.

Elvisz és vissza is fog vinni. Nem papíron, hanem.valóban.

Minden gyári az autóban, még a téligumik is gyári 15"-os felnin vannak.

Bármi, amit átalakítanak, csökkenti az autó élettartamát, vagy fölösleges javításokat generál. Egyszerűen, mert egy rendszert rendszeridegen alkatrészekkel akarsz rendeltetésszerűen üzemeltetni.

 

 

Előzmény: mica-r (215971)
triplaharom Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216047

"Előző traktorunkat warchalowskit"

 

Van róla képed ?

Előzmény: kozso1 (216046)
kozso1 Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216046

Quattroman

 

Én is valami görgős emelőre, bakra gondoltam.

Azt tudom, hogy nem az egészet emeljük, de ugye ha nem enged kapásból pl. illesztés miatt, akkor se szakadjon meg az emelő, bár talán a karon érezni és nem megy szét kapásból.

 

Krokodil emelőt milyent érdemes venni egyébként?

 

BMWKRAFT

 

Igen a láncos lenne a legjobb, de sajnos épp, h a gép befér a garázsba, alacsony a plafon így az nem opció.

 

Előző traktorunkat warchalowskit sokszor széthúztuk, ott dugtunk be a hidraulika karhoz hátulra egy durungot arra kettő hatvan literes vizes ballon és két ember szinte boldogult vele, de ennek van súlya.

BMWKRAFT Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216045

Nem tudom mik a lehetőségeid, én a láncosemelőt részesítem előnyben ilyen munkánál.

Quatroman krokija is jó, csak a láncost biztonságossabbnak tartom.

Előzmény: kozso1 (216027)
cam aro Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216044

Pár éve találtam róla angol nyelvű videót jutubon. Pontosan megmutatja hol kell megfúrni, utána egy csavarhúzóval benyúlsz a lyukon és nyílik. ""

mindezt zart poz-ban.. a helyen ?..  :oo 

se te. se a yutuber nem latott meg ilyen dead lock lockert. 

itt ket lepcsos  (eg ket motoros. ) a biztositas.. sz minimum ket helyen kell/ene megfurni.. 

de azt  nem tudod megcsinalni a helyen.. (zart allapotban ) 

 

 

 

Előzmény: lafanc (216043)
lafanc Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216043

Nem elektromos hiba lesz ez. Pár éve találtam róla angol nyelvű videót jutubon. Pontosan megmutatja hol kell megfúrni, utána egy csavarhúzóval benyúlsz a lyukon és nyílik. El is mentettem valahová a gépen, de nem találom bocs. Próbáld megkeresni.

Előzmény: tigronca (216028)
cam aro Creative Commons License 2023.09.23 0 0 216042

nem a terheles a problema, (azt tudja egy tobbsegi emelo ) hanem a magassag. 

sacc 50 centi magasan nem lehet biztonsagosan gorgetni szinte semmi sulyt egy 20 centi talpas emelovel.. 

ezert kell ala a szeles alap. 

de majd megoldja.. 

===========

 

Előzmény: Quattroman (216040)
Quattroman Creative Commons License 2023.09.22 0 0 216041

néztem egy videót és javítom magam, a hátsó traktus a nehezebb, szóval az marad helyben.

https://www.youtube.com/watch?v=glIBJVjif64

ezen is egy krokodillal oldja meg

Előzmény: Quattroman (216040)
Quattroman Creative Commons License 2023.09.22 0 0 216040

mivel egyben két tonna és félbe bontod , így azért nem annyira horror.

az egyik fele helyben marad (mondjuk a motor rész), azt masszívan alábakolod,

és a váltó alatt egy nagyobb krokodíllal együtt a saját kerekein hátrahúzod...

ott kb 6-800 kg a terhelés max.

 

Előzmény: kozso1 (216027)
cam aro Creative Commons License 2023.09.22 0 0 216039

Azt a fehér müabaszt kell eltolni és kinyílik.""

 

optimista uzemmodban,

 pesszimistaban ala kell vagni hogy a szetzuhant fogaskereket is forgatni tudd mig kiold. 

 

mindegya.. 

ha aktivalo tesztbol nem tudja nyitni, akkor csak a -barmi foku- levagas fog mukodni. 

az meg hogy meddig kell daralni.. szerencse kerdes..

ill.. itt senki nem mondja meg.. :)  

 

szerintem... 

Előzmény: 409 (216037)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!