Vw bora 1.6 2002 , a hátsó ajtó nem nyílik , nem ugrik fel a zárgombja , feltépni sem lehet .ÍA kárpit leszedve a zárt ajtóról, de az ajtópanel ( rajta az ablak emelővel ,sínnel,) ,még valahogy csatlakozik az ajtó üveghez.
Ez hogyan bontható ketté?Hogyan vehető ki az üveg?
És amikor viszed műszakira az autód, amkkor mindig megválsz tőle és kiviszed a roncstelepre? Mert a műszaki vizsgán a kiiktatott DPF-ért azonnali bukás jár, rendszám leszerelés és forgalmi bevonás!
Értem. Szóval fogalmad sincs, csak szajkózod ezt a királyi propagandát mert az olyan menő. Valahogy éreztem előre, hogy mellébeszélés lesz bármi konkrétum nélkül.
És ezt a nyomás szenzor csövet ha leszerelik a DPF.et, látni fogja az autószerelő? Vagy hogy lehet bevizságlni, hogy lerakódott e benne a hamu vagy nem??
A klímaváltozással kapcsolatosan kialakult pánikkeltés és hisztéria világszerte odáig fajult, csak az autó ipart nézve, be fogják tiltani a belső égesű motorok forgalmazását . A gyártókat pedig eddig is a kibocsátás visszaszorítására kötelezték, ezért beépítésre kerültek olyan rendszerek aminek a fentartása, karbantartása, cseréje, előállítása ....sokkal jobban terheli a környezetet mint maga a kibocsátás. Ez nem csak az autó iparban van így...
Az elektromos autók az élettartamuk alatt gyártásuktól a bontásukig szerintem jobban terhelik a környezetet mint a belső égesű motorral szerelt társaik. Amúgy egy ilyen jellegű hiteles tanulmànyt szívesen olvasnék. Ami manapság fenntarthatónak és környezet barátnak van titulálva elgondolkodtató hogy tényleg az-e. A liberális médiában még a csappból is a klíma hiszti folyik ezért írtam, hogy a túltenyésztett libsik.....
"Csak most ezt a túltenyésztett libsik tultoljak."
Ugye vagy annyira intelligens, hogy azt is el tudod magyarázni értelmesen, ha már így ex catedra kijelented, hogy miért is teszik ezt azok szörnyű libsik. Remélem végre megtudhatjuk a szörnyűségük okát.