Jaja, nagyot fordul a világ, nem érdemes elmenni a messzi szigetre.
Elég bármelyik szomszédunkba költözni, (talán szerbia MÉG kivétel) bármelyikban jobban meg lehet élni mint orbánisztánban.
Persze ha az királyi tv narancsködén keresztül nézzük akkor egy másik valóságot látunk. Csak nem szabad boltba, orvoshoz,iskolába,közműszolgáltatóhoz,hivatalba... menni.
Ha valaki olyan hülye, hogy a negyed annyiba kerülőt megvegye ennyiért akkor AZÉRT hülye. Te írtad -asszem- hogy negyed annyi a zsenik világában ott a köd alatt.
Ide pont kár volt keverni az X-elést.
Tehát direkt kiforgatás, félreéretlmezés, tehát polgárpukkasztás.
Vagy a -pszichológiai szálat megragadva- szerintem inkább önigazolás.
Mikor úgy döntöttél, hogy szerencsét próbálsz a szigetlakók között akkor itthon kilátástalan volt a helyzet még azok számára is akik értelmesek, szorgalmasak, dolgozni AKARÓK, képesek.
Azóta nagyot fordult a világ.
Nem kell görcsösen keresned az igazad. Jól döntöttél AKKOR, volt jópár év előnyöd és jól éltél. Mostanában ez az előnyöd fogy, de ez ne zavarjon, neked ettől nem lesz rosszabb.
viszont ezek a mercik mennyire voltak annyira tucat autok mint egy golf I. vagy egy civic, vagy egy colt ?
szvsz vissza rughatunk barmedig teknikai vonalon. (elso wankel ? ) a kerdes az, (volt) hogy ki fejlesztetett.. (es jogos. ) .. ki tette sorozat gyartotta a minoseget ?
na most ha ehez megnezek egy datsunt.. meg egy golfot..90'bol..
legyen mindegy.
onallo szerelokent kezdtem, meg kraz terepvaltot is javitottam.. ( nem HM ) aztan jott ami jott.
Más iskola szerint építkeztek, ezek az elektromos extrák nem találmányok ám. Biztonságos autókat sem japánban fejlesztették például. De a Jendrassik dízelben már létezett Hondához hasonló több szelepbütykös megoldás. Alfában '80-as évek első felében volt veztengely "vanos". Bosch motronic is a '80-as évek elején bukkant fel Alfában, BMW-ben
A benzines vonalnál említettél meg . Csak tévesen. Na mindegy, nem szidtam a japán benzineseket, sok jó van/volt. A Denso befecsi lehet hogy jó, de amiket láttam japán dízelből, az mind időutazás visszafelé több évtizedet. Az a Denso cr porlasztó például, aminek a résolajcsöve fémből forrasztva a szelepdekli alatt van (pl Mazda RF) vicces... De van még sok ilyesmi. Egy Toyota dízel 30-40 lóerős literteljesítménnyel persze sokáig ketyeg, de ezt Eu-ban előbb is tudták prezentálni. Erős és egyben tartós japán dízel sem szokott létezni.
Hááát, a japánok leginkább megvárták míg mások fejlesztenek és ami bevált azt felhasználták. Annyival voltak becsületesebbek az oroszoknál, hogy ők meg is vették a licenszeket.
A 11év és a 200e+km. Mit mond a renault? 160ezernként kell cserélni a DPF-et?
"akkor komolyan mi lehet a baj?"
Az, hogy hiába lett többször elmondva hogy ez nem eltömődés meg hiba, hanem adottság, de tök felesleges ezt neked magyarázni, még mindig ott tartasz mint az elején. most is azt mantrázod, hogy -miért halmozódott fel...miért halmozódott fel-.
A regen után állítólag a szint lement 8 g-ra, és már nem világít a hibakód. Magyarul nincs mit kimosni. Hangsúlyozom, félek tőle hogy ez csak átmeneti. Az okra kb képtelenség lesz innentől rájönni.