Sziasztok! Valaki nem tud bal első ajtoba üveget! 2009 és thalia. Színezett üveg kellene. Halványzöld, raktam bele amit kaptam de az szinezetlen, elég hülyén néz ki plusz zavaró is.
A mostaniban minden szám megegyezik kivétel az utolsó,nem 8 as hanem 4-es. Thalia 2 es a legujabbról van szó. A régi Thalia is megegyezik vele most az van bent. Ha valaki tudna annak örülnék!
Sajnos kaptam oldalról egy követ és az edzett üveg belefolyt az ölembe!
Hidegen egyenetlen alapjáratom van, rángatja a kasznit, ami üzemmeleg állapotban mérséklődik. Diag szerint a 2-es porlasztó korrekciós értéke határon kívül van. Valami low budget 'javításban' tudtok tanácsot adni? Ezek a tisztító adalékok érnek vmit? Egyébként könnyen indul, nem füstöl jobban, jó fogyasztása van. Köszi
Nekem évek óta rossz az első izzítógyertyàn, de indul minden gond nélkül. Nyáron nem is kell izzitani ezeket a dci motorokat....télen már lehet hiba, de nálam télen sincs inditàsi probléma. A gyertya ellenállása1-2 ohm, nem lehet zárlatra mérni, pedig legtöbbször az a hiba, és ilyenkor az izzítórelé oda nem is ad feszt... Valamikor csináltam egy ledes kontrol lámpát, minden gyertyára ràkötöttem egy ledet, hogy làssam meddig izzit, akkor láttam, hogy az első henger nem is izzít csak egy pillanatra felvillan.
Nekem kis elemes kulcsom van, a sparban a kulcsmásoló azt mondta 20 ezerért tud inditókulcsot csinálni, de azzal nem lehet ajtót nyitni. Sajnos elhagytam az egyik kulcsomat és a frász kerülget egy kulccsal. Viszont van egy tartalék vezérlőm utastéri egységgel legfeljebb azt cserélem bár ahhoz is csak egy kulcsom van.
Izzítógyertya: multiméter- szakadásvizsgálat. Ha szakadt csere. Lehet ellenállást is mérni rajta, de nem tudom mennyi a jó érték...
Műszerfal közepén izzó: Nekem pl. könnyű cserélni, mert a "központi kijelző" burkolata nálam gyárilag külön van, így azt csak le kell húzni (talán előre felé) és hozzá lehet férni a két kis izzóhoz, de volt olyan is akinek egyben volt a műszerfal tetejével...
Ezt csak megerősíteni tudom. Nálam is ez volt a jelenség. A kulcsot megnyomva el tudtam indítani a motort. Nálam nem az antennánál volt a baj, hanem az IC lábainak forrasztásai engedtek el. A szétszedett kulcsnál, ha az IC-t megnyomtam, indítani lehetett a motort. Újraforrasztva az IC lábait, mindkét kulcs azóta is működik. Érdekes hogy mindkét kulcsnál előjött ez a hiba.
Bocsánat nem kioktatás:) Ez egy kontakt hibás kulcs és ahogy nyomja úgy pont jó ez sűrűn előfordul leválik az antenna az áramkörről és ahogy nyomja úgy érintkezik.
A kis elemes ugrókódos 12 karakteres kóddal tanítható elektronika csinálja a kódot. A nagy elemes fix kódos nem tanítható autóhoz rendelendő illetve meglévő klónozható jeladó. Ezt nem tudom másként elmagyarázni bocsánat.
Egy kulcsot lemásolni a legkisebb probléma. Az immo és a központizár elektronikája, az a kihívás. Ahhoz szakember kell. De ha nagyon vigyázol a megmaradt kulcsodhoz, az is megoldás.
Közben megnéztem a honlapjukat. Úgy tűnik valóban ez lesz a megoldás, viszont kell majd hozzá az autó is. Köszönöm mégegyszer mindenkinek, majd valahogy megoldom. Itt Szegeden is beszéltem egy autóvillamossági szerelővel akit az egyik kulcsmásoló ajánlott, de nem mondott semmi konkrétat, csak hogy vigyem majd el hozzá 2-3 hét múlva az autót és meglátja. Azért fura ez nekem, mert egy ismerősömnek van egy Twingo-ja, kb ugyanebből az időből, a kulcs ránézésre tök ugyanaz. Símán lemásolták neki. Na mindegy, köszi mégegyszer
A kérdésem az lett volna, ha visszaolvasol, hogy lehet e másolni? Ugyanis két helyen is azt mondták, akik elvileg autókulcsokkal is foglalkoznak, hogy nem lehet ezt a fajta kulcsot másolni. A másik meg hogy szegedi vagyok, blindre nem fogok felmenni az említett helyre egy kulcs miatt. Annyit szerettem volna a fórumon megkérdezni, hátha valakinek volt már hasonló gondja. Állítólag nem mindegy milyen kulcsod van, viszont nem akarom elhinni, hogy nem lehet ezt a szart lemásolni. Köszönöm a hasznos tanácsokat, mint pl. egy kulcsmásoló ajánlása, de olyan emberrel szerettem volna beszélni aki esetleg ért is hozzá. Köszönöm
De én kulcsot másoltatni szeretnék nem elemet cserélni. Csak eddig nem jártam sikerrel és itt kérdezte valaki hogy kicsi vagy nagy elemes? Nem elem problémám van!
Nem az a problémám hogy nem jó a kulcs. Egy kulcsom maradt mert egyet elhagytam. Ez a kulcs jó, de azt mondják nem lehet másolni, eddig két helyen próbáltam. A második helyen majdnem egy órát beszéltem a taggal, azt mondta ilyen kulcsokat nem vállalnak mert ezek nagyon problémás kulcsok. Állítólag nem tudják kiolvasni. Pedig az autóban gond nélkül működik.
Szia! Egy ismerösöm ezt a problémát úgy oldotta meg, hogy a kulcsban lévő jeladót fixen beragasztotta az immokarika mellé a gyújtáskapcsolóra. Egy idősebb autónál talán már nem áll fent a veszély, hogy elviszik. Esetleg még azt próbáld meg, hogy a még müködö kulcsodon a nyáklapon ujraforasztani a lábakat, mert az is lehet, hogy már nem az igazi ezért veszi gyengén a jelet.
Adott egy 2001-es 1.4 benzines (K7J700) Thalia. Sajnos elhánytam valahova az egyik kulcsot. Ez amúgy se volt jó, mert nyomni kellett a gombot rajta, hogy az immo felismerje, de engem ez nem zavart. Ezt a kulcsot használtam, hogy a jó kulcs meglegyen tartalékba. Szeretnék egy új kulcsot, de eddig két helyről is elküldtek azzal az indokkal, hogy ezt a kulcsot nem lehet másolni. Nem tudták kiolvasni. Nem akarom elhinni, ez valóban ennyire gáz? Szívem szerint kiiktatnám az immo-t de ahhoz kellene egy olyan program ami nem keresi a kulcsot és azt a tartalmat kéne beírni a motorvezérlőbe. Legalábbis ezt mondták. Tudtok erre valami okosságot, esetleg valaki járt -e már hasonló cipőben? Ha más nem marad rendelek Aliexpressről kulcsot kb. 4000 HuF-ért, a távirányítót fel tudnám tanítani, az immos kulcs meg ott lenne fixen a kocsiban. De mi van ha az is beszarik? Tudtok esetleg ajánlani valakit? Akár immo kiiktatásra is. Helyileg Szeged...