Nem jófajta VW dízel, mert láncos nagy krumpli motor, talán Antarában van hasonló. De értelemszerűen dízel lehet a leírás alapján, ha DPF-et cseréltek.
CHEVROLET CRUZE 2.0 120KW 2Ö13 automata hiba cod84
Sziasztok
erdekes jelenseg mar 4 muhelyben jartam kicsereltettek a legtomegmerot ,reszecske szurot,gyujtogyertyat de ugyan az a jelenseg
csak miutan a motor felmelegszik kb 20 km utan es csak kint hosszuban a varos kozott nincs semmi baj megy mint a veszet eger ,megjelenik a szerviz lampa es elveszti az erejet kiveszem 0 ba es eltunik utana rendben minden mindaddig mig nem kezdem kergetni pl.a palyan megallok piheni kb 15 percet ujbol tokeletes minden egy jo darabig a diagnosztika mindig a legtomeg merot adja ki hibasnak de az vadi uj, az utobbi idoben kemenyen nyomja a fekete fustot
20eFt-nyi anyag + 2óra meló és egy újszerű állapot az eredmény. A csavaros megoldás 5eFt, az is legalább 1 óra meló és mindig gány kinézete lesz. Lehet választani...
ennek garantáltan minden autó tetökárpitjához pont jó a hossza ? ami mennyi is :-)) mert hiaba klikkelek a "specifications"-re, ott semmi ilyesmit nem látok
és a Megane 1-hez ez a tutti jo hossz (ami mennyi is ?) ?
(elméleti ember vagyok, inkább matematikai tisztaságú oldalról közelítek a kérdésekhez; ...ez itt illetve a valóságban, a valóság sokféleségében, befolyásoló tényezök miatt gyanítom nem a járható, szokásos illetve idegen út, sorry)
Én mielőtt a kárpitgombos megoldás mellett döntöttem megbontottam az 5. ajtó mögött a takaró elemet. Így láttam milyen vastag a filc, amibe beletekerem a felfogató csavart. A filc méretet tudva a megfelelő csavart kiválaszthatram.Nekem az Aliról küldött csavarméret jó volt.
Lenyitott ablakok mellett 90 km/h sebességnél sem pattogtak le a felfogató gombok.
létezik ragasztó amit benyomsz a kárpit mögé és felnyomod a kárpitot szép nem lesz, jó se biztos, mert a szivacs porlad el azt meg hiába ragasztgatod, de van akinek sikerült megoldani vele
akie az auto, Ö hajlik violino1 forumtars karpitcsavaros gomb megoldasara ...leginkabb azert, mert ehhez nem kell lebontani, ami soran - ahogyan cam irta - plane nem ezt a müveletet X-szer mar elvegzett szakember esetén a rögzitö müanyagok könnyen törhetnek
annak realitasat meg sem tudom itelni, amit szölömag forumtars irt: "Gányolással, betekert cuccal a gond, átfúrja a pozdorját, ami így maga is megkókadhat. Plusz, a hegyes vége az önmetszőnek a pőre tetőlemezhez ér, megsérti, kaparja, veri, maga a tető is rohadni kezdhet"
ennek kapcsan gondolatok, javaslatok ?
hangsulyozom: 21 éves Megane-rol van szó, az elvárások ennek megfelelöek (nem uj auto, nem tovabbi 25 evre, ....)
violino: milyen hosszu tetökarpitos gombbal dolgoztal ? milyen szerinted a jo ? (még elegendöen hosszu ahhoz, hogy tartson, de nem tul hosszu ahhoz, hogy a tetön fent kikandikáljon :-)