Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215707

ez itt szerintem ketto hiba. 

 

benyomva maradt, a kuplung is kiemelt rendesen, visszahúzva kézzel a pedált, még mindíg kiemelve maradt.""

ez szerintem nyelesen szorulo tarcsa, vagy kiemelo mecha szorulas. ( also munkahenger valtoban akkor az. ) 

 

Megnyitottam a légtelenítőt, elengedte a nyomást, zárt a kuplung, ""

ez viszont hidrokor hibanak tunik.. lehet gumicso, lehet fokuplung munkahenger rudazat hiba. 

 

 

mind jott mar szembe.. 

...de soha sem egyszerre.. :/ 

 

"bumszli", nyomásszabályzó, ""

biztos hogy nem nyomasszabalyzo. 

par honapja tema volt.. szerintem komfort/pedalerzet javito 'device' 

mas velemeny is volt.. nem emlekszem. 

monnyuk attol meg tonkre mehet. .

Előzmény: nick name74 (215706)
nick name74 Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215706

Szép estét Nektek!

Kérdésem lenne, BXE motoros octavia2, '08ból 6seb 4x4,bézs,

Kuplungpedál néha akadozva de visszajön, viszont csinált olyat is hogy benyomva maradt, a kuplung is kiemelt rendesen, visszahúzva kézzel a pedált, még mindíg kiemelve maradt. Nem is mertem rányomni többet, úgy éreztem, tovább nyomta volna az alsó hengert szétesésig.

Megnyitottam a légtelenítőt, elengedte a nyomást, zárt a kuplung, most viszont normális, kiemel-visszajön!

A kuplungcsövön van egy "bumszli", nyomásszabályzó, vagy mi is, az képes ilyenre?

Főhenger kézzel visszahúzva vissza kellene,hogy engedjen!

Gumicső sem javulna meg, úgy gondolom.

Ilyen hiba nekem még nem jött szembe, másnak már igen?

mica-r Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215705

na de tudok mutatni normális betétes szűrőházat!

Előzmény: majkel (215704)
majkel Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215704

Azért azt látod, h trendszerűen áttértek a betétes szűrőkre mindehol.

Könnyebb az ártalmatlanítás és az előállítás.

Az egy másik kérdés, h ezzel milyen problémákat generáltak.

Előzmény: atuc (215703)
atuc Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215703

Az.

Meg a műanyag házas üzemanyagszűrö.

Aztán csinálnak hozzá fémből crash box-ot. ?????

Az fel sem merül a csipet agyukban, hogy a szűröház legyen fémből.

Biztos vagyok benne, hogy a tervező irodákban debileket alkalmaznak.

Előzmény: mica-r (215701)
Paco155 Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215702

 egy csomó autógyártó nem képes akar könnyen cserélhető szűrőket konstruálni.

Előzmény: mica-r (215701)
mica-r Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215701

Azért sokat mond, hogy a harmadik évezredben egy csomó autógyártó nem képes könnyen cserélhető szűrőket konstruálni...

Előzmény: atuc (215700)
atuc Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215700
Előzmény: pappr (215698)
BMWKRAFT Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215699

Mult heten volt egy ducato, elrepedt a szuröhaz.

Csere elött ellenöriztem, hogy van-e benne szurö.

Volt rajta egy filc jelöles.

Satuban olajszurö leszedövel indult meg igen nehezen.

Visszahuzaskor erzesre jo volt, de a jelöles egybeeseshez eleg erössen meg kellett huzni.

Akkor erezhetöen a hollander beullt a helyere.

 

Előzmény: pappr (215698)
pappr Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215698

Köszönöm mindenkinek.

Milyen célszerszámot kellene ehhez használni?:

atuc Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215697

A szűrő cseréjéhez célszerszámot kell használni. Kézzel nem tudsz 30Nm-t húzni a fedélen.

Ellenben ha ugyanennyivel meg van húzva, kézzel nem tudod kilazítani.

Tehát, ha kézzel huzigálod, valószínűleg folyni fog.

Előzmény: pappr (215690)
csakhogymegmondjamII Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215696

A műanyag hollandernél tapad össze , töröld le a gázolajat róla, utána a hollanderbe belülről bőséges szilikonzsír és jó lesz. 

Előzmény: pappr (215692)
MárRégenTöröltNick Creative Commons License 2023.09.04 0 0 215695

 

Ha visszateszed a régit egy próba erejéig?

 

Előzmény: pappr (215690)
cam aro Creative Commons License 2023.09.03 0 0 215694

uza szuro csere nem a vilag vege.. 

rutinbol le csavarod, felcsavarod, azt kiss vagyunk. 

 

ha igy nem jo.. akkor jon az hogy gondolkodunk. 

ehez nem kell 43. szuro csere. 

de talan mar masodik probanal rajon az ember hogy 'valami ' elvan basszal.. 

ezt viszont csak te > latod < hogy mi.. 

hagyd a yt-t a picsaba.. 

lass- nezz! 

==============

Előzmény: pappr (215692)
Bmrenault Creative Commons License 2023.09.03 0 0 215693

A gyári jó az utángyártott jó, viszont az utángyártott utángyártott tud érdekes dolgokat.

Előzmény: pappr (215692)
pappr Creative Commons License 2023.09.03 0 0 215692

Köszi, csak először keresem azt, hogy hátha én cseszem el. Nem vagyok autószerelő, ez csak diliből lett megvéve és saját örömre találtam ki, hogy én csinálom meg a karbantartási részét. És mivel nem ez a 43. gázolajszűrő cserém csak ezen a típuson, nincs rutinom abban, hogy milyen is a valódi életben. Mert elvben így kellene menjen:

https://youtu.be/YHaEbpbxLeg?si=xKSfBn7ZTmyoKQ2o

Előzmény: cam aro (215691)
cam aro Creative Commons License 2023.09.03 0 0 215691

te onnan latva nem tudod, mi innen olvasva nem tudjuk mi a hiba. 

de ketto opciod van.. 

vagy az uj szuro rossz, vagy nem jol van ossze rakva. 

 

 Ott gyanús lett a dolog, hogy az elvileg kézzel levehető karima letekerésekor ""

 

ez normalis. 

kiszarad a gumi tomites, > feltapad. 

Előzmény: pappr (215690)
pappr Creative Commons License 2023.09.03 0 0 215690

Sziasztok!

 

Van ötletetek, vajh hol ronthattam el? (Ne azt mondjátok, hogy a típus választásnál... :-))

Fiat Doblo 2009., 1.3 multijet 75Le. (Fehér). Egy gazdás, garantált 106e km. Arra gondoltam, hogy a legfontosabb alapdolgokat én megcsinálom.

Szóval cserélem ki a gázolaszűrőt. Mann filter, hozzá járt a gumitömítés is. Ott gyanús lett a dolog, hogy az elvileg kézzel levehető karima letekerésekor a fejem is remegett, de lejött kézzel.

Szűrő be, tömítés fel, visszatekerés olyan jó érzésre feszesre, kézzel. Motor beindít, erre dől ki a tömítés alól a nafta. 4x raktam össze, már teljes erőből meghúztam, akkor is folyt. Viszaraktam a régi szűrő gumitömítését, ezzel kézzel teljes erővel húzva végre OK. De olyan érzésem van, hogy mintha-mintha még izzadna egy egész minimálisat a perem alól (nehezen látom, mert letisztítottam mindig a szűrőház környékét és nem lehet csutka szárazra törölni a kis rések miatt).

Szóval mi ebben, amit elrontok? Szemre, érzésre minden patentül a helyén, de max kézi erővel kellett betekerni. (30Nm van a karimára írva). 

Törölt nick Creative Commons License 2023.09.03 0 1 215689

Nyilván vidéken nem a 8diplomás agysebészek szerelik a sok lerohadt, lelukadt, bele lóg fost. Amivel a magyar jár, mert erre van lóvé.

 

Minden amit felsorol ez a kretén, pontosan a személyeskedés és a legkisebb probléma.

 

Tőlem tegyen el 8deci olajat a szerviz, ha ott cseréltetek, ahol vele rendeltetek, bár ennek semmi értelme, hiszen adja olyan drágán ,hogy kp nála marad a liter ára, és minek trükközne.

Nyilván arról van szó, 4.2 kellett az autóba, a szerelő 5literes flakont kiszámlázta, a hülyéje meg kiakadt.

 

 

A gond nem itt kezdődik, hanem ott, amikor a legolcsóbb olajat töltik be, ami a tecsó alsó polcon épp akciós, mert "jóazabba", csak a számlán van más.

Vagy amit a haver hozott tizedáron a máv-volán-bkv tökömtuggya telepről, "nála maradt" jelleggel.

Ugyan az diesel meg haszonjármű meg stb, dehát olaj, olaj, úgyse derül ki..

 

 

Meg amikor 8. helyen "nem találják", miért áll meg szíreszóra.

 

Rosszabb esetben cserélnek mindent IS, nemegyszer random bontottra, úgy, hogy az eredeti (ami nem volt rossz, hiszen a hiba nem múlt el) az holisvan? Jahát....kitudja..

 

Meg összegányolva, eltörve, minden patent, minden burkolat, fül konzol, stb..egy minimális csere, szelep, bilincs, cső, akármi után egy összekókolt szemét lesz az autó.

 

Mert junixbárdi van főegység, szelep, cső, bilincs...de mire azt kiszereli, ma 200 tonna apróságot kell kivenni előtte, hogy egyáltalán odaférj.., ami a tizenötéves kocsin mind törik reped elpattan,....ja, hátaz nincsen ugye, meg fasssekresi, odaköteleglőz, megragaszt, megfacsavaroz, azt' jó az úgy.

 

Előzmény: cam aro (215675)
cobra46 Creative Commons License 2023.09.03 0 0 215688

...hájfejű- pokhasú görög Adonisz.., másodállásban  bunkókirály-krakéler " -Valósághös".....

Előzmény: mados (215687)
mados Creative Commons License 2023.09.03 0 0 215687

De ki a tököm az az alekosz????

Előzmény: cam aro (215675)
Bmrenault Creative Commons License 2023.09.03 0 0 215686

Majd öblöget ha nem fogadják a szerelők.

Előzmény: 1 valaki (215685)
1 valaki Creative Commons License 2023.09.03 0 0 215685

" a telefonja kinyitható bőrtokú androidos"

Hát, ezt sem az eszéért utáljuk...

Előzmény: cam aro (215675)
Quattroman Creative Commons License 2023.09.02 0 0 215684

az összes 3,5t white van kaszni csavarodik

ducató-boxer mindben reped a szélvédő...

Előzmény: Bmrenault (215683)
Bmrenault Creative Commons License 2023.09.02 0 0 215683

Vauxhall movano. 2.3 dci frontos 21 es 64k miles nem is olyan szar.

Kényelmes ülés, motor gyengébb mint a tranyó mégis 6 dikba megindul...

Csavarodik a karoszéria...

Olaj min jelzésen kapott 1 litert, 390 mérföld múlva megint minimum...

A 63k 21 es tranyó kolléga alatt is elkezdte zabálni az olajat...

Előzmény: cam aro (215682)
cam aro Creative Commons License 2023.09.02 0 0 215682

vitoban nem volt dci.. 

vianoban igen. 

 

mindegy .

Előzmény: mica-r (215680)
mica-r Creative Commons License 2023.09.02 0 0 215681

Eccer láttam olyat, szerencsére többször nem :-)

Előzmény: Quattroman (215679)
mica-r Creative Commons License 2023.09.02 0 1 215680

Kevered, mert azt írta Cobra hogy 2.2 Dci, pedig az CDI
Még 10 éve nem voltak ezek génmanipulálva Rönóval

Előzmény: cam aro (215678)
Quattroman Creative Commons License 2023.09.02 0 0 215679

a vito.. szerintem ott meg nem kevertek..az merci

 

dehogynem kevertek. mondjuk a Vito és a V osztály elkülönül náluk

a benzinesbe pl a VW VR6 motorját tették automatával és egy halálosan összehekkelt vezérlővel

Előzmény: cam aro (215678)
cam aro Creative Commons License 2023.09.02 0 0 215678

az a viano/ kangoo .

a sprinter volt meg vw  lt.. 

 

a vito.. szerintem ott meg nem kevertek..az merci

btw.. tok mindegy a kerdes szempontjabol.. 

movie on. 

==========

Előzmény: Quattroman (215677)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!