Esetleg arra nincs tipped, a hang miért megy el a bekapcsolás után egy perccel rendszeresen? Ha bekapcsolom a rádiót (CD-t, TV-t, mindegy), a bekapcs után mondjuk egy-két perccel elkezdi a hang, legalábbis a hangszórók lekapcsolását egy-egy másodpercre, ez ilyen percenként kétszer fordul elő. Ilyenkor a sub mintha menne, csak a többi hangszóró nem. Hallok valamilyen kattogást is, mintha valami relé lenne. A BOSE erősítő lenne a tippem, de persze ez relatív, valami végfok vagy ilyesmi. Nyilván nem a világ vége, mert halkan szoktam rádiót vagy komolyzenét hallgatni, de azért ha híreket hallgatok, zavar. Gondolom nem egyedi eset lehet. Előre is köszönöm
Igen, mondjuk ez logikus. A D11-ben és a korabeli 100/A6 /80-asokban nem volt semmilyen nagyobb kijelző. Mondjuk azt is elfelejtettem, a V8-ban melyik kombóval lehetett előcsalni a tesztcsatornákat, de majd beledugok egy akksit és megnézem. Holnap hazajön végre sokévi exil után.
Ha nem lesz ilyen mocsok idő, majd akkor, egy multiméter kell csak. Egy hete nem mentem az autóval, nem akarom összekenni, meg a sós latyakban használni. Téligumi sincs rajta de nyilván az a legkevesebb. Vajon ez a fajta Cimatronic is tud adatokat mutatni a hőfok-kijelzőn, mint a D11-ben a kétablakos egyzónás Hella?
Elindult a venti, kiolvastuk, valóban nem ment, de kivezérelni se engedte magát. Mentem egy peóbakört amikor nem volt esély, hogy párásodjak, nem ment. Aztán rá vagy két napra beindíttotam az autót és elindult. Annyi, hogy magas fokozaton (párátlanítás) picit hullámzik. Lehet szénkefés lesz előbb-utóbb szerintem. Az akksi tavalyi Varta, nem nagyon volt használva az autó, ez is oka lehet a töltöttségnek. Teljesen fel lett töltve, indul rendesen. A légrugó is beáll parkoló módba, ha zárom a kocsit. Ami zavar, hogy indítás után mintha vibrálna a hangulatvilágítás, meg a km-számláló, illetve a dátum kijelzője. Lehet valami kezdődő generátor- vagy feszszabályzó lesz ez.
Amikor leesik a feszültség, a BEM több lépcsőben lekapcsolja a fogyasztókat. Ha feltöltés után nem törlöd a hibatárolót, akkor a fogyasztók lekapcsolva maradnak. Szóval olvasd ki és szükség esetén töröld ki a hibatárolót. Mondjuk szerintem 12,4V az nem egy durván alacsony töltöttségi szint. Kérdés hogy milyen állapotban van az akksi, mert hiába van 12V fölött a feszültség, ha indításkor meg leesik. A tél előtt érdemes lenne az akksit is ellenőriztetni/cseréltetni.
Üdv, tud-e valaki olyan műhelyt/szakit ajánlani, aki egy váltóhibás 2001-es S8-ból kihajítaná a váltót és átépítené kézi 6s-ra?! Elmebeteg kérdés tudom, de facelift manual S8 nincs normális elérhető, lefutott sz*rért meg nincs kedvem vagyonokat pengetni. Ugyanitt szép/keveset futott/nem kifliből kiegyenesített vagy vágott tetős manual facelift S8 érdekel.
Van valakinek tippje, miért nem megy az utastér szellőztető ventilátor? Az autó (sajnos, szokás szerint) sokat állt, indításkor beeshetett a feszültség , mert több hibaüzenet is megjelent (ABS, ESP, olajsszint-jeladó). Ezek aztán később, újbóli indításkor elaludtak. Az akksi ki lett véve, 12.4V volt benne, fel lett teljesen töltve. Akksi be, indít, hibaüzenet nincs, de a venti nem megy. Klíma a kezelőn ki-bekapcsol, de nem megy. Ja és ha bezárom az autót, az adaptív rugózás se áll parkoló módba.
Köszi a gyors választ! Akkor még gyűjtögetek, bár az F40-est (inkább Veyront) durván lepipáló menetteljesítményekért nem is tűnik soknak a Plaid költsége...
Az igazság az, hogy én nem vennék régi model s -t. Vettem 1,5éve egyet kipróbálni, mert nagyon jó áron jutottam hozzá. De a belseje nagyon használhatatlan és csúnya, pl nincs egy pakolóhely sem szinte, az anyagok, formák nem szépek, kicsit zörgős stb. Télen lezabálja a fűtés az akkut. A képernyő felbontása kicsi, képe nem szép, lassú(az újabb teslákhoz képest). Ami problémamentes nagyjából az a model y, abból már a másodikat használom, csak megyek, falja a km-eket. Jól fogyaszt, télen se vészes a fogyasztásnövekedés, meg az álló helyben fűtés. Tele van pakolóhellyel, jól pakolható, nagy sebességnél is egészen jól fogyaszt és kényelmesen lehet vele menni pl tartós 180-200-at. Szóval inkább ezt ajánlanám. Nekem ami S van az új pár hónapos Plaid modell. 1020Le 3motor 322 végsebesség(kerámia fékkel), 2,1sec gyorsulás 100-ra, 6,2s 200-ra, 9,5s 250-re, kb16s 300-ra, szóval megy rendesen. Ennek már sokkal igényesebb a belseje, tele van pakoló hellyel, nagyon finom anyagok vannak mindenhol, a média is extrém gyors. Meg hát a menése....
Viszont minőségileg egy fos sajnos, az összeszerelése egy tragédia, talán az eddigi legrosszabb a teslák között is, nem javíthatatlan, megcsinálom hogy jó legyen, közel tökéletes és akkor hosszú ideig remélem jól érzem magam benne.
Szia! Ha jól tudom, Model S-sel is nyomod. Mit javasolsz, használtban érdemes keresgélni belőlük? Ha igen, milyen kivitel/árszint lenne nyerő? Nem igazán van kedvem ezekkel az EU6xyz normákkal megnyomorított masinákkal vesződni. 3.3 D Mazda meg nem lesz limóban sajna. Kezd zsebbenyúlós lenni még az EU3-as V8 D E38 gurítása is (öregecskedik). Köszönöm válaszod előre is!
Neked megvan még a D3? Én már rég befejeztem az a8-cal. Villanyautóm van 5 éve. Gondtalan és olcsó autózást tesz lehetővé, a sebességről se kell lemondani.
Mert már minden a facebookon megy. A “minden” a műszaki hibák olcsó házilagos javítását, és a bontott alkatrészek utáni turkálást jelenti. Másról nem szólnak ezek a csoportok. Egy szánalom az egész, ahogy a kő gazdagnak látszani akaró csóringerek bontott szarokból próbálnak “szervizelni”.
Sajnos nincs ilyen ötletem, de jól gondold meg milyen alkatrészt teszel bele. Arnott, Aerosus, stb... felejtös. Utángyártottból egyedül a Miessler ami a hozza azt a minöséget ami elvárható. Söt, ha komplett rugóstagot cserélsz gátlóstól, akkor csak a Mieslerrel marad állítható a futómüved. A bontottakat is felejtsd el, kis idö múlva kezdheted vele elölröl a szopórollert...
Van valakinek javaslata olyan budapesti szerelőre, aki légrugó rendszer javításban jártas, és nem ragaszkodik a saját maga által történő alkatrész beszerzéshez?
Sziasztok! 2003 d3 4.2 benzin v8, karrogva indul, nem tudom mi lehet, de csak hidegen, melegen indul normál hangon viszont halvány kattogás van az alap járatban, nem tudja valaki miben keressem a hibát elsőkörben?? Üdv.
Valami tömítés nem illeszkedik rendesen. Több oka is lehet, találgatni nem sok értelme van. Elsö lépésként ki kell deríteni hogy pontosan hol a gond. Legrosszabb esetben egy törés után vetemedett a karosszéria.
Meg tudjátok esetleg mondani, hogy D4 bal első ajtónál miért süvít a menetszél autópálya tempónál / kamion szélárnyékából kiérve? Tapogattam, nyomogattam, de nem jöttem rá.
Igen-igen a CMG valóban az ABH motoros V8 meg a C4-es UrS4-ben volt. Mindenesetre reméljük nem TDI váltó van alatta…bár ott ez nem hiszem, hogy “szokás” volt.
DGV-el kezdtek prefacenel, majd a gyartas vegen FRN-el szereltek mar. Ez asszem az utolso modellevekbe kerult. CMG (C4 4.2) annyibol jobb hogy hosszabb a 6. 140 tud 3000-en. Elenben az s8 nal ez csak 130/3000.
Ez viszont így igaz….ha valami hozzáértő megnézi azzal rengeteget spórolhatsz meg. Meg megkíméled magadat az A8 egy életre szóló gyűlöletéről. ha van kép a paripáról majd tedd fel..
Szia! Ha olasz az autó a jó hír, hogy nem rozsdás semmije (a D2 is tud “rohadni”, pláne a bölcsők stb.) Ha nem mondanak rá vad árat és a gyári váltója van benne (asszem CMG a kódja), én megvenném. Nekem a 4 szelepes S8 motorral nem volt sohasem baj, igaz én hidegen nem ütöttem-vertem, mint ahogyan semmit sem. Költeni biztosan kell rá, de a kézi 6 sebességes piszok ritka, pláne az üveglámpás, pláne ha megvannak a gyári nagygombócos Avus (facelift előtti kupakos) felnijei is.
Nekem is van olaszoktól hozott autóm, ennek vse volt sokáig vezetve a szervízkönyve, de nem volt sok km benne, első tulajtól vettem, ami vicces módon egy idő optikus hölgy volt (Saxo VTS 16v). Arra oda kell viszont figyelni, hogy legyen meg az ACI (AutoClub d’Italia) papírja, mert anélkül nem tudod forgalomba helyezni. Meg legutóbb hallottam valami olyasmit hogy Olaszországból hozott autónak érvényes műszaki vizsgája kell, hogy legyen (mondjuk ez szerintem baromság, de lehet így van, bár nem értem, akkor max le kell vizsgáztatni).
Nekem megvolt a D2 három évig és mentem vele sok-sok km-t, nagyon szerettem. Neked még a rádió hangerőszabályzója sem hiszem, hogy elromlik, mert a 97-esekben a régi, nem középen csocsós Audi kazettás deck van. :)
A minap nézegettem az Olx-t (lengyel “jófogás”), a NEM lpg üzemű S8/D2 ára inkább a 35-40 ezer lengyel zlotyi fele mozog ami kb 3.2M HUF, nyilván nagy a szórás. Ha szeretnél egy nem mindennapi autót, ami ha rendben tartod (biztosan kell majd költeni rá, vezérlés, lengőkarok, fékek, ki tudja…) meghálálja és az ára valószínűleg csak felfele megy, akkor vedd meg.