Sajnos szeretett Liankám balesetben gazdasági totálkáros lett. 20 éves volt, nagyon szerettem. Megmaradt 4db 15-ös Hijoin HRS alufelnim (4x100-as lyukkiosztású Lianára való)rajta használt de jó állapotú Hankook nyári gumival.(195/55 R15, 7 éves gumik.) valamint teljes értékű pótkerék szintén Hankook, 15-ös lemezfelnin. Ha valakit érdekel emailban keressen, küldök még képeket meg adok telefonszámot. email: pesei.zsolt@gmail.com
Nem erdemes 4 kerekmeghajtasu verziot venni, mert eleve nehezebb 80 -100 kg val mint a sima elsokerekes, meg terepen ha kimegy az ember, felül a kipufogo miatt ugyis, az van legalul a 4kerekes.
Lehet leszakadt, megserult a vezetek, sima autoeletronikai vállalkozás tud neked ujat elvileg behuzni.Vagy atmenetileg direkt az akkurol lehet levenni hosszu kabellel 12 volt(amazonon van ilylen szett készre), szivargyujto veggel, de azt is be kell hozni vhogy az utasterbe.Nálunk Mercedes teherautonal ilyen volt a gond, de ott a rendszer 24 voltos eleve.A biztositek ott is jo volt, csak a teherautoba 3szor annyi biztositek van, mint a szemelyautoba.
Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2005.év suzuki lianám és a kéziféknél lévő 12 voltos aljzatban. volt feszültség, de sajnos megterheltem és most nincs benne feszkó! Át mértem a műszerfal alatti biztosíttékokat azok mindegyike jó volt és a motor térben lévőeket is át mértem, de azok is jók voltak. Na most innentől kezdve meg akadtam, hogy hol keressem a hibát! Ebben kérném a segítségeteket.
Köszi. Faszbuk csoportban azt írták, hogy nem kell cserélni csak ha hangja van. Azt mondják van akinek 400e kmnél még gyári a lánc. Állítólag így van a Hondámban is.
Szia! Én sem találtam sehol erre vonatkozó leírást. Sőt szervizeket is kérdeztem, de sehol nem tudták megmondani. Szerelőm szerint, nem igen kell cserélni a motorja halhatatlan….Az enyémben 285000km van. Azért ha eléri a 300000-et lehet kicseréltetem, legalább ránézünk egy kicsit belülről is. A kezelési leírásban amit vele adtak, ott az van írva, hogy vezérműszíj csere 150000km vagy 120 havonta. Viszont ez láncos….. Tudom nem sokat segítettem….. 😁
Remélem nem halt ki teljesen a topic és valaki tud segíteni. Suzuki Liana 2004-es 1.6 kombi autóm csomagtér ajtaját nem tudom kinyitni. Se kulccsal, se távirányítóval. Valaki járt már így? Ötlet, megoldás?
Másik problémám p0400 hiba, EGR áramlás nem megfelelő. EGR takarítva, a cső is, majd cserélve mivel visszatért a hiba. Így is 20 km után újra előjött. Az autóban 285000km van. Most többet fogyaszt és hangosabb is. Szerelő nézte, tanácstalanság van részünkről.
Én mindenképpen facelift 2wd-s és 1,6-os benzinest vennék, Lianába ez a legjobb. Létezik rozsdamentes amelyik megkímélt, de létezik szétrohadt bölcsős is aminek a cseréje nem kis pénz.A hátsó sárvédő ívek hajlamosak rohadni. Ha vissza olvasol a fórumon bőven találsz választ minden kérdésre. Pl ha kivillan a check engine lámpa, az lehet jelentéktelen, de lehet komoly hiba jele is, pl haldokló katalizátor, aminek a cseréje nem olcsó mulatság, és Lianában nem egy hanem kettő is van ! A próba út ne egy két kilométer legyen, hanem legyen lehetőség meg hajtani az autót, hogy kiderüljön pl nem e melegszik a motor. Ne feledd 15-18 éves autók , de alapvetően nagyon megbízható konstrukció, az esetleges hibáit itt és más fórumokon már ki tárgyalták a fórumozók.
Liana 1.6 benzin (2003-as évjárat) indítókulcsával egybeépített távirányító fedelének a leugrásával kezdődött a káosz. Mindez kölcsön autóval, Erdélyben egy hegyvidéki zsákfaluban történt. Természetesen átvételkor minden működött, de többé már nem indul a motor, meghalt a központi zár és megbolondult a teljes világításrendszer, akku-lemerülési tünetek mutatkoznak.
Vajon milyen "csináld magad" lépések vezethetnek a megoldáshoz a nyilvánvaló akku feltöltésen (esetleg sufni-szerelő hívásán és tréleres szervizbe szállításon) kívül?
Eseménysor kezete:az indítózárból a kulcs kivételekor lejött a távirányító házának a fedele (a leszorító csavar kilazult állapotban volt).
Felfedezési sorrendben a következmények:
I. A távirányító a központi zárat nem működtette, és a kulccsal sem lehetett bezárni.
II. A lámpákat nem lehetett teljesen lekapcsolni, a helyzetjelző lámpák folyamatosan világítottak. A fényszórók felkapcsolására a fényszórók nem, viszont az irányjelzők világítottak folyamatosan.
III. Mindezeken túl az akku általános lemerülési tünetet mutat (bal térdmagasságban levő piros LED erősen ég, az indítási kísérletnél teljesen elhalványul a műszerfal) de valójában nincs lemerülve az akku.
Eddigi próbálkozások ellenére a tünetek kitartóan megmaradtak:
I. A távirányítót szétszedtem, megtisztítottam az évtizedes kosztól, ellenőriztem az elemet, de az elem jó erőben van.
II. Az akku saruját és a szorító bilincseket megtisztítottam és megszorítottam.
A remélt gyors segítségért megelőlegezett köszönettel,
Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2005 év suzuki lianám és annak a fűtés rendszerével van egy kis problémám, hogy ha alulra és a szélvédőre fulyatom a meleg levegöt, akkor csak a a ball oldalon fújja a meleget mintha csak a műszerfal fele lenne fűtés a jobb oldalon pedig hideget levegőt fúj. Olyan mintha nem nyitna ki azon az oldalon.
Az lenne a kérdésem nincs itt a csoportba olyan akinek van eladó 2005 utáni megkímélt állapotú Lianája? Sajnos a miénket össze törték. 😥 Ha van eladó akkor az alábbi telefon számon elér. Nula hát hetven 324 1936.
Sziasztok.Segítségeteket kérném.Van egy kis gondom az autóval,1,3-as.Pár napja menetközben néha torpan egy pillanatra és feldob egy lakatszerő jelet,nem a sárga motcheck jelet. Mi lehet ez?Előre is köszi.
Nagy valószínűséggel az izzószál ment tönkre. Nekem is most kellett cserélni az eredeti gyárit... Ütközés miatt huzatták a kasztnit, csak azt nem bírta.
Ebbe spéci izzók kellenek, nem általános izzók. Ha nem jutsz dűlőre, Suzuki szervizt keress. Gyúrón van egy ismim, akinek van ilyen, talán eladó. ha kell(ene), írj ide: rohattretek@gmail.com (csak emiatt nyitottam a fiókot, zabrálósbillentyűvitézek nyugizzank le.)
Sziasztok!Újként lenne egy kérdésem,s remélem válaszra is lelek.Apumnak vettem egy 2005-ös 1.6 lianát.Bal hátul nem megy a féklámpa,világítás van.Létezik hogy a sz izzószál ment tönkre,égő hiba lehet,vagy más gond netán?A másik ha izzó gond akkor oda milyen izzó való,bajonet zárasból az eltolt lábú vagy a sima?
Mindőnk örömére jól elbeszélgettem itt magammal... ;-)
A négykerekű teremtő tenné belé a farkát: a Tail angolul a hátsó helyzetjelzőlámpa. Az senki ne zavarjon, hogy egy körön van az első helyzetjelzővel. A kormány alatti belső biztosítéksoron jobboldalt alulról a második, 10 amperes bizti az, most már ez bizti. Kicseréltem s lőn rőt világosság. Na és fehér. (japán pártsemleges, ebből is látszik).
Béke for everybody, köszi mindenkinek, köszi Univer Zoom