Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gabiS8 Creative Commons License 2023.11.26 0 0 15316

Szia Stetten!

 

Elindult a venti, kiolvastuk, valóban nem ment, de kivezérelni se engedte magát. Mentem egy peóbakört amikor nem volt esély, hogy párásodjak, nem ment. Aztán rá vagy két napra beindíttotam az autót és elindult. Annyi, hogy magas fokozaton (párátlanítás) picit hullámzik. Lehet szénkefés lesz előbb-utóbb szerintem. Az akksi tavalyi Varta, nem nagyon volt használva az autó, ez is oka lehet a töltöttségnek. Teljesen fel lett töltve, indul rendesen. A légrugó is beáll parkoló módba, ha zárom a kocsit. Ami zavar, hogy indítás után mintha vibrálna a hangulatvilágítás, meg a km-számláló, illetve a dátum kijelzője. Lehet valami kezdődő generátor- vagy feszszabályzó lesz ez.

Stetten Creative Commons License 2023.11.17 -1 0 15315

Szia!

Amikor leesik a feszültség, a BEM több lépcsőben lekapcsolja a fogyasztókat. Ha feltöltés után nem törlöd a hibatárolót, akkor a fogyasztók lekapcsolva maradnak. Szóval olvasd ki és szükség esetén töröld ki a hibatárolót. Mondjuk szerintem 12,4V az nem egy durván alacsony töltöttségi szint. Kérdés hogy milyen állapotban van az akksi, mert hiába van 12V fölött a feszültség, ha indításkor meg leesik. A tél előtt érdemes lenne az akksit is ellenőriztetni/cseréltetni. 

Előzmény: gabiS8 (15312)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2023.11.07 0 0 15314

Üdv, tud-e valaki olyan műhelyt/szakit ajánlani, aki egy váltóhibás 2001-es S8-ból kihajítaná a váltót és átépítené kézi 6s-ra?! Elmebeteg kérdés tudom, de facelift manual S8 nincs normális elérhető, lefutott sz*rért meg nincs kedvem vagyonokat pengetni. Ugyanitt szép/keveset futott/nem kifliből kiegyenesített vagy vágott tetős manual facelift S8 érdekel.

gabiS8 Creative Commons License 2023.11.04 0 0 15313

Ja igen 2004- es 4.2 BFM. Előre is köszi mindenkinek!

gabiS8 Creative Commons License 2023.11.04 0 0 15312

Sziasztok!

Van valakinek tippje, miért nem megy az utastér szellőztető ventilátor? Az autó (sajnos, szokás szerint) sokat állt, indításkor beeshetett a feszültség , mert több hibaüzenet is megjelent (ABS, ESP, olajsszint-jeladó). Ezek aztán később, újbóli indításkor elaludtak. Az akksi ki lett véve, 12.4V volt benne, fel lett teljesen töltve. Akksi be, indít, hibaüzenet nincs, de a venti nem megy. Klíma a kezelőn ki-bekapcsol, de nem megy. Ja és ha bezárom az autót, az adaptív rugózás se áll parkoló módba. 

Stetten Creative Commons License 2023.05.16 -2 0 15311

Megvan, már van benne 190.000km. :-)  Most volt ÖAMTC müszakin, csont nélkül ment át. Azon kivül hogy 15 éves, más bajom nincs vele. 

Előzmény: a8lang (15307)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2023.05.16 0 0 15310

Köszi a gyors választ! Akkor még gyűjtögetek, bár az F40-est (inkább Veyront) durván lepipáló menetteljesítményekért nem is tűnik soknak a Plaid költsége...

Előzmény: a8lang (15309)
a8lang Creative Commons License 2023.05.15 0 0 15309

Az igazság az, hogy én nem vennék régi model s -t. Vettem 1,5éve egyet kipróbálni, mert nagyon jó áron jutottam hozzá. De a belseje nagyon használhatatlan és csúnya, pl nincs egy pakolóhely sem szinte, az anyagok, formák nem szépek, kicsit zörgős stb. Télen lezabálja a fűtés az akkut. A képernyő felbontása kicsi, képe nem szép, lassú(az újabb teslákhoz képest).
Ami problémamentes nagyjából az a model y, abból már a másodikat használom, csak megyek, falja a km-eket. Jól fogyaszt, télen se vészes a fogyasztásnövekedés, meg az álló helyben fűtés. Tele van pakolóhellyel, jól pakolható, nagy sebességnél is egészen jól fogyaszt és kényelmesen lehet vele menni pl tartós 180-200-at. Szóval inkább ezt ajánlanám. Nekem ami S van az új pár hónapos Plaid modell. 1020Le 3motor 322 végsebesség(kerámia fékkel), 2,1sec gyorsulás 100-ra, 6,2s 200-ra, 9,5s 250-re, kb16s 300-ra, szóval megy rendesen.  Ennek már sokkal igényesebb a belseje, tele van pakoló hellyel, nagyon finom anyagok vannak mindenhol, a média is extrém gyors. Meg hát a menése....

Viszont minőségileg egy fos sajnos, az összeszerelése egy tragédia, talán az eddigi legrosszabb a teslák között is, nem javíthatatlan, megcsinálom hogy jó legyen, közel tökéletes és akkor hosszú ideig remélem jól érzem magam benne.

Előzmény: fearfactoryüberalles (15308)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2023.05.15 0 0 15308

Szia! Ha jól tudom, Model S-sel is nyomod. Mit javasolsz, használtban érdemes keresgélni belőlük? Ha igen, milyen kivitel/árszint lenne nyerő? Nem igazán van kedvem ezekkel az EU6xyz normákkal megnyomorított masinákkal vesződni. 3.3 D Mazda meg nem lesz limóban sajna. Kezd zsebbenyúlós lenni még az EU3-as V8 D E38 gurítása is (öregecskedik). Köszönöm válaszod előre is!

Előzmény: a8lang (15307)
a8lang Creative Commons License 2023.05.15 0 0 15307

Neked megvan még a D3?
Én már rég befejeztem az a8-cal. Villanyautóm van 5 éve. Gondtalan és olcsó autózást tesz lehetővé, a sebességről se kell lemondani.

Előzmény: Stetten (15306)
Stetten Creative Commons License 2023.05.14 -2 0 15306

Mert már minden a facebookon megy. A “minden” a műszaki hibák olcsó házilagos javítását, és a bontott alkatrészek utáni turkálást jelenti. Másról nem szólnak ezek a csoportok. Egy szánalom az egész, ahogy a kő gazdagnak látszani akaró csóringerek bontott szarokból próbálnak “szervizelni”. 

Előzmény: a8lang (15305)
a8lang Creative Commons License 2023.05.13 0 0 15305

Néha benézek, de alig van új hsz.

Előzmény: Stetten (15304)
Stetten Creative Commons License 2023.05.13 -1 0 15304

Az a baj, hogy ez a fórum nagyjából halott. Meg az összes többi is, amióta a facebook csoportokban zajlik az élet... 

Előzmény: Zsolesz76 (15303)
Zsolesz76 Creative Commons License 2023.03.10 0 1 15303

Sziasztok.

Na, már nem aktuális a kérdés mert jól megvettük. :)

Remélhetőleg nem lesz vele nagy szívás, vagy inkább semekkora sem. :)))

Viszont kérdezni még biztosan fogok. :)

Zsolesz76 Creative Commons License 2023.03.06 0 0 15302

Sziasztok!

Elmélkedem s8 vásárláson, olyan 2014 től kb.

Lenne valami amire fokozottan érdemes figyelni?

Ezeket nézegetem amik most fent vannak a használtautón...

Köszönöm és szép napot.

Stetten Creative Commons License 2023.02.02 -1 0 15301

Sajnos nincs ilyen ötletem, de jól gondold meg milyen alkatrészt teszel bele. Arnott, Aerosus, stb... felejtös.  Utángyártottból egyedül a Miessler ami a hozza azt a minöséget ami elvárható. Söt, ha komplett rugóstagot cserélsz gátlóstól, akkor csak a Mieslerrel marad állítható a futómüved. A bontottakat is felejtsd el, kis idö múlva kezdheted vele elölröl a szopórollert...

Előzmény: Conscience69 (15300)
Conscience69 Creative Commons License 2023.02.01 0 0 15300

Sziasztok!

 

Van valakinek javaslata olyan budapesti szerelőre, aki légrugó rendszer javításban jártas, és nem ragaszkodik a saját maga által történő alkatrész beszerzéshez? 

gabiS8 Creative Commons License 2022.06.22 0 1 15299

Szia! Ha sokat áll, akkor ad ilyen rettenetes fémes kattogó hangot nagyon rövid ideig?

Az amiatt lehet, hogy az olaj kifolyik a hidrotőkékből és egy-két másodpercig “zörög”. De ilyen rendszerint akkor jellemző, ha az autó heteket állt.

StonyBandit650SK7 Creative Commons License 2022.06.15 0 0 15298

Sziasztok! 2003 d3 4.2 benzin v8, karrogva indul, nem tudom mi lehet, de csak hidegen, melegen indul normál hangon viszont halvány kattogás van az alap járatban, nem tudja valaki miben keressem a hibát elsőkörben?? Üdv. 

Stetten Creative Commons License 2022.03.01 -1 0 15297

Valami tömítés nem illeszkedik rendesen. Több oka is lehet, találgatni nem sok értelme van. Elsö lépésként ki kell deríteni hogy pontosan hol a gond. Legrosszabb esetben egy törés után vetemedett a karosszéria.

Előzmény: E46E60 (15296)
E46E60 Creative Commons License 2022.02.27 0 0 15296

Meg tudjátok esetleg mondani, hogy D4 bal első ajtónál miért süvít a menetszél autópálya tempónál / kamion szélárnyékából kiérve? Tapogattam, nyomogattam, de nem jöttem rá.

gabiS8 Creative Commons License 2022.02.08 0 1 15295

Igen-igen a CMG valóban az ABH motoros V8 meg a C4-es UrS4-ben volt. Mindenesetre reméljük nem TDI váltó van alatta…bár ott ez nem hiszem, hogy “szokás” volt.

kép lesz a paripáról?

buyer2 Creative Commons License 2022.02.08 0 0 15294

DGV-el kezdtek prefacenel, majd a gyartas vegen FRN-el szereltek mar. Ez asszem az utolso modellevekbe kerult. CMG (C4 4.2) annyibol jobb hogy hosszabb a 6. 140 tud 3000-en. Elenben az s8 nal ez csak 130/3000.  

Előzmény: gabiS8 (15292)
gabiS8 Creative Commons License 2022.02.07 0 0 15293

Ez viszont így igaz….ha valami hozzáértő megnézi azzal rengeteget  spórolhatsz meg. Meg megkíméled magadat az A8 egy életre szóló gyűlöletéről. 
ha van kép a paripáról majd tedd fel..

Előzmény: Stetten (15286)
gabiS8 Creative Commons License 2022.02.07 0 0 15292

Szia! Ha olasz az autó a jó hír, hogy nem rozsdás semmije (a D2 is tud “rohadni”, pláne a bölcsők stb.)
Ha nem mondanak rá vad árat és a gyári váltója van benne (asszem CMG a kódja), én megvenném. Nekem a 4 szelepes S8 motorral nem volt sohasem baj, igaz én hidegen nem ütöttem-vertem, mint ahogyan semmit sem. Költeni biztosan kell rá, de a kézi 6 sebességes piszok ritka, pláne az üveglámpás, pláne ha megvannak a gyári nagygombócos Avus (facelift előtti kupakos) felnijei is.

Nekem is van olaszoktól hozott autóm, ennek vse volt sokáig vezetve a szervízkönyve, de nem volt sok km benne, első tulajtól vettem, ami vicces módon egy idő optikus hölgy volt (Saxo VTS 16v). 
Arra oda kell viszont figyelni, hogy legyen meg az ACI (AutoClub d’Italia) papírja, mert anélkül nem tudod forgalomba helyezni. Meg legutóbb hallottam valami olyasmit hogy Olaszországból hozott autónak érvényes műszaki vizsgája kell, hogy legyen (mondjuk ez szerintem baromság, de lehet így van, bár nem értem, akkor max le kell vizsgáztatni). 

Nekem megvolt a D2 három évig és mentem vele sok-sok km-t, nagyon szerettem. Neked még a rádió hangerőszabályzója sem hiszem, hogy elromlik, mert a 97-esekben a régi, nem középen csocsós Audi kazettás deck van. :)

A minap nézegettem az Olx-t (lengyel “jófogás”), a NEM lpg üzemű S8/D2 ára inkább a 35-40 ezer lengyel zlotyi fele mozog ami kb 3.2M HUF, nyilván nagy a szórás. 
Ha szeretnél egy nem mindennapi autót, ami ha rendben tartod (biztosan kell majd költeni rá, vezérlés, lengőkarok, fékek, ki tudja…) meghálálja és az ára valószínűleg csak felfele megy, akkor vedd meg.

 

Előzmény: M67D39POWER (15280)
buyer2 Creative Commons License 2022.01.26 0 0 15291

Kint, deli orszagokban mar szabadulnak ezektol a D2 A8 s8, bar ahogy latom az S8 akert elkezdtek kemeny arakat kerni. 

amugy ilyen 4.2 benzinest pl spanyolban alig lehet eladni. 

Előzmény: Stetten (15290)
Stetten Creative Commons License 2022.01.26 -1 0 15290

Ez is egy variáció, meg a szopóroller is.

Ezért írtam, hogy hozzáértö szerelövel meg kell nézetni. Nekem minden esetre az a tapasztalatom, hogy a nagypapa vasárnapi templombajárós autóját mindig egy barát/ismerös/rokon szokta megvenni. 

Előzmény: buyer2 (15289)
buyer2 Creative Commons License 2022.01.26 0 0 15289

nem lesz az rossz, ha nem kovetjuk a balkani magyar kepet ugy (osszesegeben az autokrol) lehet az ritka jo is.

 

Amit en vettem tavaly spanyolbol, 2 gazdaja volt, rendszeres szerviz, gondos gazda. Audiba hordta szervizelni, minden szamlat a kezembe nyomtak, eme ido alatt ossze adva 10 k eurot hagytott ott kotelez ill altalanos szervizekre. Van most benne 193 ezer. 2002.06 havi MY03 utolso szeriakent gyartott S8. Nyilvan erre is kell kolteni ha mas nem karbantartas cimszoval. Meg az eredeti gyari lengokarok vannak benne, silentek ki oregedtek. a magyar utat mar nem birjak, kint meg kocc nelkul elvolt, jo utak voltak. 

 

 

Előzmény: Stetten (15288)
Stetten Creative Commons License 2022.01.26 -1 0 15288

Lehet hogy a nagypapa vasárnapi templombajáró autójáról van szó. 

Igen, nyilván egy 25 éves autótól semmilyen szinten nem szabad csodát várni. Egy A8-tól meg föleg nem. Mivel én a kiszemelt autóról semmit nem tudok, ezért javasoltam hogy hozzáértö szemek lássák mielött megveszi. A vételár többszörösét lehet pillanatok alatt rálocsolni. Az meg nem növeli az A8 élményt.

 

 

Előzmény: a8lang (15287)
a8lang Creative Commons License 2022.01.25 0 0 15287

Szerinted egy 25éves ilyen autó milyen állapotban lehet? Az is csoda ha megy még, gyakorlatilag mindenképp szívás lesz vele.  Még új és max pár éves korukban is sok gond volt ezekkel , nem hiszem hogy 25évesen megbízhatóbb lett. 1-2M-t biztosan rá lehet költeni hogy aránylag használható legyen.

Előzmény: Stetten (15286)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!