Nos tisztelettel veszem a véleményed, nekem totál más. :)
Szerintem ezek a nyilatkozatok akkoriban hót ziher poénok voltak, úgy gondolom nem is érdekelte őket az akkori britpop irányzat, amcsiban jókat turnéztak az albummal, és ezt tudták szerintem jól, hogy oda való, hozzáteszem a grunge, és jó pár még keményebb irány akkor már ott javában tombolt. Összességében nem is albumként kell tekinteni rá, inkább egy JWP folytatás, amikor újra rájuk jellemző koncepció nélkül totális más stílusban készültek, zenekari szabadságban a dalok. Mondjuk a swing és pár irányzat újragondolt zenei fősodor, mint album szintű irány rajta van, na nekem pont ezért tetszik, és különlegesen kiváló zenekari lemeznek tekintem (nem rájuk jellemző, róluk kialakult album koncepcióval) egyfajta mink is újítunk tessék, de mi nem követjük a mostani irányt (miert is követték volna a huszonéves generációt?), előveszünk pár régi stílust, és azt újítjuk...sikerült nekik, és szerintem kiválóan.
Hozzáteszem, hogy akkoriban sok más nagy múltú zenekar hasonló bátor albummal jött ki, hasonlóan felemás kritikákkal, és fogadtatással.
Ez egyébként jellemzően így zajlik túlnyomórészt a régiekkel, mikor valami nagy változás jön az addig általuk megszokott fő zenei világban. Ráadásul szerintem akkoriban ők mondom, pont leszarták az akkori 'újhullámokat', lazítva, csak úgy zenélni akartak, és miért is ne...ennyi év kemény mesterművek közt meg is kellett végre tegyék, és én nagyon örülök neki, hogy elkészítették a WMS-t is, és az rajta lévő daloknak is. :)
Ha ez számítana, akkor én 1988 óta hallgatok Cure-t, tehát érett, szakértői füllel állíthatom, hogy a WMS jó album. ;)) És még mielőtt jönne valaki, aki régebb óta, hogy kijelentse, a WMS pocsék, szögezzük le: nálunk régebbi rajongóknak is lehet rosszabb ízlése, illetve nálunk újabbaknak is jobb. ;) De ahogy írtad, egy album minőségének eldöntésénél nem ez számít.
Szóval a WMS jó, de nem hibátlan. Ha pedig egyes dalait korabeli B-oldalakra cserélik, sokkal jobb és talán népszerűbb is lett volna. Ezzel mondjuk nincs egyedül.
Az ezredfordulón készült, magyarul is olvasható interjúkban a zenekar tagjai is úgy nyilatkoznak a WMS-ről, hogy az albumra került dalok többsége súlytalan volt (Robert), a lemez szar lett (Simon), illetve hogy a britpop elsöprő sikere mellett a Cure porosnak, idejétmúltnak tűnhetett. Persze, kísérletezgettek akusztikus gitárral, vonósokkal, karibi meg jazzes hangzássa, de egyik próbálkozás sem volt emlékezetes.
Akad rajta néhány szerethető dal, de összességében tényleg gyenge album a Wild Mood Swings. Egyébként 1990 óta hallgatok Cure-t, ha ez számít. (Haha, dehogy számít.)
Kicsit hibásan, és keszekuszán indul, eskü nem jövök rá mi lenne a fő célja a cikknek ebben a formában...
A WMS vs Oasis...túrót. Nem azért nem lett siker. 1: A legtöbb átlag hallgató már elnézést, de suta a WMS zenei kavalkádjához, 2: Szerintem akkoriban pont leszarta az egész zenekar a megváltozott kísérletező brit korszakot, illetve nagyon helyesen letett az asztalra egy akkora lemezt, hogy mai napig nem becsülik meg rendesen, mert fel sem fogták a kritikusok mekkora érdekes albumot tettek őssze. Volt egy előtte többszörösen maxra tolt na ez a The Cure zenekarképe a világnak róluk, és ezzel, ebbe próbálja a legtöbb ember a mai napig is behelyezni a WMS-t, de ilyen még a TTOP, de akár a JWP is pgraphy után a legnagyobb pofánverés volt sokaknak, de a BF után a TC is sokaknak, a 413D-ről meg ne is beszéljünk, mert az meg olyan, mintha a régi erákból összeraktak volna egy WMS-t...fújjhh! :D
Most meg kijön majd megint egy BF utód. Ez a zenei hullámvasút felháborító...monnyon le! :D
Adom amiket mondasz. Függetlenül attól, hogy jómagam is ezek táborát szaporítom, mert nem értek a fényképezéshez. Az más kérdés, hogy koncerteket nem teszek tönkre videózással.
Nem kell bocsánatot kérned, mert nem a hozzászólásodat minősítettem le vagy bármi hasonló sem állt szándékomban. Csupán hozzá kívánkoztam adni, hogy mennyire személytelenné, és lélektelenné, unrealisztikussá teszi a fotókat, és videókat a komolytalan eszközök használata. Ezeken a vackokon egyszerűen nincs mélységélességből való kiemelés, minden 'éles' tehát lapos, tájkép, csak csalással max, valamint kézi fókusz, zoom gyűrű, manuális rekesz...
"Artist: THE CURE Tour: "LOST WORLD TOUR 2022" (Europe) Place: Florence, IT Venue: Mandela Forum - Piazza Enrico Berlinguer Date: 2022 November 1st Special Guest: The Twilight Sad (not taped) Label: The Italian Job #169
4xIEM/AUD Stereo Matrix by Alessio Tapers: AL (Sources #1-2) - Awanagana (Sources #3-4) - MLK (Source #5)
01. Intro 02. Alone 03. Pictures of You 04. Closedown 05. A Night Like This 06. Lovesong 07. And Nothing Is Forever 08. Cold 09. Burn 10. At Night 11. Charlotte Sometimes 12. The Hanging Garden 13. Push 14. Play for Today 15. Want 16. From the Edge of the Deep Green Sea 17. Endsong 18. --encore-- 19. I Can Never Say Goodbye 20. Faith 21. A Forest 22. --encore#2-- 23. Lullaby 24. Hot Hot Hot!!! (Tour debut) 25. The Walk 26. Friday I'm in Love 27. Close to Me 28. In Between Days 29. Just Like Heaven 30. Boys Don't Cry
Total Running Time: 2h35min56sec Size: FLAC 1,01GB
NOTES:
- Support the artists. Buy all the official releases, concert tickets and official merchandise / www.thecure.com
- JPEG ARTWORK BY DARTHBLOOD & EVENT POSTER INCLUDED
- DO NOT SELL IT (BAD KARMA WOULD MAKE YOU USE THE MONEY-PROFIT TO BUY SOME MEDICINES)
- DO NOT SHARE / REPOST IT ON OTHER SITES, ON ANY YOUTUBE CHANNELS OR FORUMS WITHOUT ASKING PERMISSION (SAME AS ABOVE)
Bocs, de én a DVD minőséghez hasonlítottam, az ennél technikailag sokkal rosszabb. Egy szóval sem mondtam, hogy a mobilfelvételek milyen szuperek. Én ennél tovább mennék: sajnos sok profi koncertfelvétel is megy le a közönségből felvett mobilfelvetelek színvonala irányába, úgyhogy nem csoda, ha vannak, akiknek az ilyen amatőr felvételek már szinte profinak hatnak. A koncertre látogatók koncertélményének tönkretételéről meg még nem is ejtettünk szót.
OFF: Az lehet, hogy felbontás szinten a mai mobilszarok nagyobbak, de az optikai 'képességeik' mondjuk úgy finoman szólva is, nagyon jóindulattal max egy kvázi adhoc tájképre valók.
Komoly optika, és nagy méretű érzékelőlapka nélkül soha nincs emberi szem által látott valóságleképzés fotózás, vagy kamerázás terén. Hiába próbálkoznak lassan már tucatnyi segédmélység, és egyéb dinamikasegéd 'kamerát', és szoftveres agyonmosásos csalást alkalmazni, bődületesen sugárzik az összes mobil képből, videóból az amatőr gagyi 'színvonal'. Soha nem lesz egy okoscserép fényképezőgép, pláne nem kamera! Borzasztóan kellemetlen érzés számomra látni azt a tömeges leigénytelenedést amit fotó, fénykép fogalom terén azóta bevettek a tömegek ezen készülékek kapcsán.
Nem akarlak megbántani, de kb. 6-7 éve sokkal jobb minőségű koncertfelvételek készülnek mobiltelefonnal, mintsemhogy érdemes legyen őket DVD-re kiírni. Rengeteged veszít a minőségéből.
Vagy te nem asztali DVD lejátszóba való DVD videót akarsz készíteni?
OFF-KIIRNÉK PÁR KONCERTET DVDRE, TUDNA VKI AJÁNLANI TELJESEN INGYENES (ÉS VÍZJELET SEM A FELVÉTELRE TEVŐ), ÉS NEM TRIAL DVD KIIRO PROGRAMOT? HAPPY XMAS
Gondolom nem bíztak benne a szervezők, hogy megtérülhet. És 2002-2016 között is maximum fesztiválszervezők merték bevállalni, ami azért mégse az igazi.
Most láttam csak meg, pedig egyből felette van...lol...de akkor legalább nevezné el az akkori szórólapokon lévő Wish UK Spring Tour-nak, vagy simán tegye hozzá (UK ). Szóval szerintem nézték a statjukat, de akkorsem jó 46=46.
A Wish mikor megjelent aznap az első lemezbemutató koncert is megtörtént.
89-es Disi koncert után miért nem sikerült 2002-ig egy árva hazai koncertet sem leszervezni? Akkora szégyen! Értem én, hogy a két idő közt a grunge és társai tombolt, meg azt is, hogy utána a WMS inkább az amerikai kontinensnek jött be, no de, hogy 98-ban eljöttek csehekig, ide már miért nem sikerült? Vagy egyből 92-ben? Lehet rájátszott még az is az akkori kalóz kazetta gyár miatt, hogy rossz volt az eladási statisztikánk 92-ben a Wishel, meg úgy mindennel?
Ezek szerint az 1992-es Wish turné vagy korábban volt 1989-nél, vagy az 57 európai koncert kevesebb a 46-nál. Elég lett volna a saját statisztikáikra ránéznie a setlist.fm szerzőjének, hogy ne írjon ekkora baromságot, illetve ne vegye át mástól.