Jó lenne ha a Taliról idoben értesülnék!tenném tiszteletemet körötökben,rém sok mondanivalóm van! DOUBLE STROKE:elméletileg jónak kellene lennie a kormánynak ha az agy része pász!Valaki!Mitol van az?Hogy az alapjárat ingadozik hidegen,holott minden rendben a verdával BOCS!Az R5-tel?Amugy(R5 ALPINE TURBO 84-ES)4
Kicsit off
DonLee barátunk vajhhh vissza jött már a sznóbordozásból ? Mert ha valóban őt láttam ma a XI. ker ben és nem villogott vissza akkor arrrrghhh . . . .:o)
Nagy On
IGISZ: Az eladó sorban lévő sportkormányod szerinted rámegy az újabb karosszériás R5-re ?
R5TR:kérdésedre válaszolva.Komplett járóképes R5 minden rajta van.ha kell valami üzizz,Azonkivül van még turbós motorom,alufelni garn,generátor öninditó,kuplung,sport kormány stb.81-es évj.tól.
Van egy kis problémám amiben jó lenne ha tudnátok segíteni. A kis renault 5-öm hátsó ajtajából iszonyú zörgések jönnek elő. Mire sikerült rájönnöm, hogy csak az a baj, hogy az ajtókon hiányzik valamilyen gumi a két sarokról, és ezért zörög menetközben az egész autó. Ha valaki tudna ilyet küldeni azt nagyon megköszönném!
sziasztok!Újra itt.kérdésre válaszolva,84-es a járgányom,delfin kék,Turbós,némi extrával fuszerezve.Elégedett vagyok vele,foleg ha jó!Van egy másik is alkatrésznek ha érdekel valakit!A taliról de foleg a fórumról is késon értesültem.Sajna csak ritkán tudok gép elé ülni,ma is csak azért mert DOLGOZOM!!!üdv mindenkinek,legyetek jók!
Egy masik elado R5-bol csereltem vizhutot.
Rossz hir: nem azzal van a baj. a ficko szerint, aki cserelte, hengerfejes a gepem. Bruhuhu...
csite, azert ha sikerrel jarsz, szamithatsz halamra.
motorszám: C1J784C????
'86-os Renault 5 GT Turbo
Vízhűtő, de az olaj is végigfolyik valhol benne, így az is hül egy picit (bár a víz meg így jobban melegszik)
Előre is köszike...
Pedig sajna ennyivel drágább. Mivel sehol sincs árlistán, gondolom nagyon ritka. Ez egy kombinált víz/olajhűtő, nagyon kicsi (kevés a hely az intercooler miatt), bár kissé vastagabb az átlagnál. Esetleg tudsz tippet, hol érdemes újat keresni? telefonszám kellene, mert nem bp-i vagyok.
avantage: Szerintem mindenképpen új hűtőt vegyél, mert 1 használtnál soha nem tudhatod, hogy milyen állapotban van(persze, csak akkor ha használni akarod még a távolabbi időkben is az autód). Az ár kicsit túlzott, igaz a miénk 83's évjárat, de 20 volt bele a hűtő, nem hinném, hogy 3,25X drágább az újabb típusba!
Annyira melegszik a motor ('86 GT Turbo), új hűtőt kell vennem. Eddig egy helyen tudtak egyáltalán árat mondani: 65eFt! Kicsit sokallom. Ha valaki tud valahol bontóban ilyet, szóljon. Köszi.
Belph: Szerintem az autód jó kezekben lesz, mert a szerelő Renault-os, és nem túl nagy műhely...
(ócsóbban dolgozik).
Nekem anno mikor a szerelő meglátta a kocsit egy (ezresért), aszonta hogy az ő munkadíja 40 000 HUF és hogy az alkatrészeket én szerzem be vagy ő, de akkor +4000 HUF. Az alkatrészeket a szerelő szerezte, szerelte és elszálította a jágányt...(szerintem nagyon jól járt)
Irányárak: 2 lápma= 2x7000
1 index 2700
díszrács: 4700 (új)
motorháztető: 15000
Hűtő (koplette):17000
lökhárító: 15000
és még sok egyéb...
A karosszéria színben még változatosabb lett,
de a hűtóvizem mostanában folyik, és valószínűleg a generátor amíg be nem melegedik nyikorog, de bemelegedés után nem érzem a különbséget menetben, gyorsulásban... viszont a karosszériám esztétikai látványa jelentősen romlott az előző egyszínű elemekhez képest, no meg a motorháztetőm is frissen festett volt.
De még mindig örülök hogy "csak" ennyi baja volt, és hogy személyi sérülés (a lelkin kívül) nem történt...
A 141.sz levélben ajánlott címeken mást én sajna nem tudok
Belph: Ott lakom nem messze, ugyhogy ha hang is jart a latvanyhoz, akkor en voltam:-).
Ajtopanel meg meg van, nem vart buli utott be a hetvegen, ezert masnaposan punnyadtam egesz vasarnap. Jovoheten elutazom, 10 napig nem leszek itthon, snowboard rulez!!
DS: nem feledkeztem meg rolad, masolat keszulget!
Vasárnap este Belph-nek balesete volt. Sunyi kivilágítatlan kanyar volt a XVII. ker. Bakancsos u. sarkán. A kisautó felmászott a kerítésre. Nem sérültek testileg, de lelkileg teljesen maga alatt van, ezen a héten nem lesz netközelben (én tudok neki közvetíteni - az anyja vagyok).
Látom ez a sláger, nekem sem nyílik a jobb első ajtó, mert rágyűrődött a hajdan csilivili ezüstlemez. Megyek is... dolgozom, hogy legyen rá pénzem.
Köszönöm barátaim az együttérzést. Sajnos a kapkodós fajtám miatt egyből utánnanéztem egy-két címnek, és az autót már el víttem Erzsébetre javíttatni. Lehet, hogy nem a legjobb hely, de legalábbis egy közepesnek hiszem. Kifejezetten RENAULT,PEUGEOT,CITROEN -spec szerelő, 1500 Ft rezsi óradíjjal, megtalálhatatlanul eldugva, a hév mellett. Korrektnek tűnt. Sajnos az anyagiak már 100 000 HUF fölé mentek, innentől már minden módosítás egy-egy év az életemből.
DonLee:Véltelek látni a Lakatos telepen, lőrincen.
Lehet?
Szia IGISZ: JÓ új hangot olvasni... vagy arcot hallani? Szóval légy üdvözölve közöttünk. Mesélj, milyen autód van? Mikori, milyen színű, és mit tartasz fontosnak elmondani róla, illetve azok közül, amik veletek történtek?
A találkozóról találsz információkat, ha a korábbi hozzászólásokat megnézed, de az e-mailen is érdemes körülnézni. Ha szeretnél mindenképp invitálva lenni összeröffenéseken, akkor küld el a címemre az elérhetőségeket. ÉS MINDENKI, AKI MÉG NEM TETTE !!!!!
R5TR:Mit tudtak kihozni belőle? Lett olyan mint rég?
Kedves R5 társaim. Hol lehetne -mivel bontóban nincs- olcsón: színazonos (Ag) hűtőrácsot, és egyéb R5 alap alkatrészeket találni, venni?
Jó hétvégét, aztán fürge ujjak! Belph.
Belph: Fogadd oszinte reszvetem! Ha barmiben tudok segiteni, szolj (mondjuk, ha az uj alkatreszeket nincs mivel hazavinni a bontobol szivesen segitek!
Ha az idojaras is ugy akarja, ezen a hetvegen leszedem az ajtopaneleket, es ujragyartom a hangszoro oldali reszt, keme'nyfabol, hogy mexuntessem a karos rezonanciakat:-)) lebombazom azt a redva gumigittet, meg nem tudom mit teszek a helyere, de vmit kitalalok. Az egesz muveletet meg fogom orokiteni fenykepeken ("tanul majd az utokor") es talan felrakom a lapomra.. A legkozelebbi talira mar HI-END- et akarok :-)))
Skacok,
Jó hétvégét mindenkinek, én elrohantam ajtót szeR(5)elni.
Ha lenne valakinek egy zárbetét tartó villája elfekvőben, megkérném hogy kontaktáljon a mailboxommal.
Belp:Rettentően sajnálom az esetet, teljesen át tudom érezni a problémád !!!
Én 99.júl végén vettem az R5 TR-t. Három hónap múlva (új motorháztető festés, indexcsere stb... után) egy pesti út során sikerült egy WW Passat fenekébe beletálnom...
Az eredmény megdöbbentően emlékeztetett az általad leírtakra. Borzasztó érzés és szomorú látvány és mindez egy pillanat alatt...
Én rajtam egy ismerősöm álltal anánlott k.széria lakatos segített.
Ha gondolod tudok mondani irányárakat.
Azt tudom, hogy az én autómba az alkatrészeket az általam leírt címen és a lőrinci bontóban szerezte be.
Renault&Peugeot használt és új alkatrészek:
Bp. XVIII. Királyhágó u. 10
Tel/Fax:290-2734, 291-6511, 290-1485
másik M3-as Bontó:
Az M3-felé vezető felüljárót elhagyva tovább az M3 felé haladva az út bal oldalán kb Újpalota magasságában v.milyen benzinkút környékén ki van írva: Renault bontott és új alkatrészek. Bocs hogy ilyen kaotikus a leírás de még csak buszból láttam, jövő héten pontosabban megfigyelem.
A karosszéria mostmár még viharvertebb, viszont a lakatos "csak" műkösésképessé tette, de még fennáll néhány dolog amit csak szerelő tudna javítani.
Remálem a hű bajtárs minnnél hamarabb meggyógyul és a következő találkozóra ismét teljes pompában ragyoghat.
Sziasztok.
Nincs egy nagy kedvem... Nagyon köszi a sok dícséretet, de nem hiszem, hogy ki kéne minket emelni, mert nélkületek nem jött volna létre a Kontrax v. mifene...
Most pedig képzeljétek magatokat egy napsütötte hegyoldalba, ahogy legeltetitek szemeteket a frissen mosott kocsin, és melegség tölt el. És most jön a horror: Képzeljétek el ugyanazt, lámpa, hűtőrács nélkül, lógó lökhárítóval, felgyűrt motorházzal, nem is sorolom...
Így nézünk ki most. Szomorúságom mélységes, kisautónk rémséges. Sikerült lebuciznom egy Corsát. Azóta elég szűkszavú vagyok élőben.
avantage: nekem van jó ötletem, hogyan szedjem ki az említett alkatrészt, csak vissza nem tudom.
Továbbra is várom a mailre az ismérveket, és L-érhetőségeket. Ez egy híján mindenkinek szól. (Köszi DS)
Ti hol javíttatnátok a kocsit?
Belph.
Hi!
Avantage: R5 GT eredeti felnit 1 honappal ezelott lattam Lorincen (XVIII ker) Ady E. utcai renault bontoban, meg is kerdeztem az arat (en is jetszottam a gondolattal) 25e Huf. 1ebkent szerintem az 13" -os.....
Udv mindenkinek!
A nyari turaval kapcsolatban: en tavaj nyaron voltam a horvat tengerparton, nagyon pozitiv elmenyeim vannak (kozel van, olcsobb mint nyugat, tiszta, so's:-)).
Udv!
avantage: Sajnálom hogy neked nem jött be a b.örsi bontó, amikor én kerestem apróságokat a gépegységhez, igaz több kör futása után, de ott megtaláltam.
Felnit én is kerestem egy ideig - nem jött össze. A helyedben azért egy (?) gumis véleménye alapján nem bizos hogy kidobnám a négy kerekem. Ha használt gumit keresel: Pirelli Pásztóy a 70-es úton a szoborpark előtt a jobb oldalon - én tőlük vettem használt téligumikat elfogadható áron.
Sziasztok,
Örülök, hogy jól sikerült a találkozó, remélem legközelebb már én is tudok menni.
Jelenlegi gondjaim:
-ereszt a fűtő-radiátor, (hogy lehet kiszedni, nekem nem sikerül) vizes a kárpit is.
-centiroztatni vittem a kerekeimet, erre közölte a gumis, hogy mind a négy halott, üt, szálszakadásos stb... így vennék 195/50/R14(!) gumit, és 14" alufelnit is. Tippek, hol keressek?
-hűtővíz hőmérséklet folyamatosan az utolsó osztás fölött van. (Tényleg nektek mi az általános szint, a ventilátor bekapcsol néha?)
-a turbo is haldoklik kissé.
Csináltam átalakítást is. A kormánykereket 3 centivel közelebb hoztam magamhoz. Így már kényelmes, és sportos is...
Double Stroke,
A budaörsi bontót végülis nagy nehezen megtaláltam, hát nem könnyü eset az ürge. Persze nem volt semmi használhatója.
Csatlakozom az előttem szóló baR5átaimhoz, és köszönöm Belph-ék önzetlenségét, ami újabb tanúbizonyságot tett számomra, hogy a jó emberek még nem haltak ki, csak meg kell őket találni, ez természetesen az összes résztvevőre igaz!!!
Aki otthon maradt bánhatja, de nem örökké, mert ezen jamboree-knak folytatása lészen!!!
Annak is örülök, hogy holmi kis időjárási viszontagságok nem árnyékolták be a talit, mindenki jól érezte magát(R5TL-t pedig remélem legközelebb vidámabbnak látjuk).
DonLee: a zeneszolgáltatás magas színvonaláért 1000 köszönet!
DS: legközelebb remélem több bort fogyasztunk :-))
A szórólapos szerveződéssel résztvevők is jól vizsgáztak! Kérdés: kiolvadtak-e már ? :-))
norby: igazi megoldást még nem ötöltem ki hogy lehetne az olajat elvezetni, de mi is kicseréltük és azóta minden stimm
Belph, ez szuper jo volt, meg1x THX mindenert!
Aki pedig nem volt ott, az sajnalhatja! Mindenki nagyon jo fej volt, remelem az a talalkozo egy tartos baratsag alapja lesz! Huss nagy szavak, azert mindannyian kicsit okosabbak lettunk (lasd emelo helye stb)!
Remelem a kovetkezobol sem maradok ki!
Belph: A találkozó szuperül sikerült, köszönjük az önzetlen segítséget részetekről !
R5TR, DonGabor: A ventillátor gyógyítását így csináltam: a szélvédőtől kb. 30 cm-re párhuzamosan a kocsi teljes szélességében fekvő gumi óvatosan levesz a peremről. Ezzel lejön a gépháztető zárszerkezetét védő műanyag borítás is. Innen már csak órák kérdése a hűtő/fűtő ventillátor kiszerelése. Én nem vettem ki hanem WD 40 sprayvel fújtam be aminek szórófejéhez van egy szívószál szerű hosszabbító egység. Ezzel könnyen meg lehet célozni a ventillátor csapágyát. Eredmény: a nyikorgás kb. 1,5 hónapig megszűnt.