Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

A GTV-s Creative Commons License 2000.02.24 0 0 355
Újpesten csak a bontott csontvázak vannak, meg a tárolt autók, az alkatrészeket Kőbányán tartjuk a Zolikánál a 3. emeleten. Tudod milyen szívás számtalan alkatrészt felcipelni? Egy fuvar a Tranzittal (vagy csak a GTV-vel és az opellal) kb 6 forduló a lifttel...
Örülök, hogy tisztáztátok.
Hívj ha segíthetek, vagy ICQ
Előzmény: Inner Circle (352)
fargo Creative Commons License 2000.02.24 0 0 354
Ez egy háromlevelű négy levéllel. Geniális!
Előzmény: A GTV-s (353)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.24 0 0 353
papilionaceous genus Trifolium
Na ez micsoda?
egy négylevelű lóherét küldök a megfejtőnek.
:-)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.24 0 0 352
Voltaképpen nem tudom, mi baja a mostani váltómnak, de Bandi szerint a mostani kettes fogaskerékcsoporttal nem is érdemes foglalkozni, szóval gondolom nem a szinkrongyűrű vagy efféle halt meg. No majd konzultálok vele is.

Csabával is beszéltem, főleg azért mert felhívott és kifogásolta hogy "lehúztam" itt a fórumon a boltját. Aztán tisztáztuk ezt a dolgot egymás között, most tisztázom itt is: az Ital-Auto Bt.-nél pontosan tudják, mi az a fogaskerékcsoport, csak árat nem mondtak rá. Isten őrizz hogy nekem egy rossz szavam legyen rájuk - ellenkezőleg, NAGYON kellemes volt a légkör az üzletben, ajánlom a Tasztaltársaknak hogy felejtsék el a telefont és nézzenek be személyesen. De vigyázzatok, mert ha hagyjátok, akkor a két kölyökkutya náthásra nyaldos titeket. (Komoly!)
Szóval ha netán bárki negatív dolgokra következtetett volna abból amit írtam róluk, az Mea Culpa.

Tehát Csaba bontott (állítólag keveset futott) 75-ös váltót 40-ért tudna lőni nekem, ami nekem marhára megérné, lehet hogy holnap le is foglalózom.

A váltó-összeválogatásra én is gondoltam, de egyelőre az a cél, hogy menjen az autó. Aztán a tökéletes csereváltó létrehozásához olyan örömmel kotorászok majd veletek Újpesten a bontott váltókban, hogy csuda lesz nézni! :)

Előzmény: A GTV-s (351)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.24 0 0 351
Inner Circle:
A "transaxle" Alfáknál betegség, hogy a kettes reccsen. Ez azért van, mert a Porsche alulméretezte a szinkrondobokat, ezért hamar elkopnak. Gyógyításuk szinkrondob-gyűrű csere, általában az 5. sebességből rakják át, vagy új drágán. Az új is kb 20e. km.-t bír, legjobb megoldás ha megkérded a fogaskerekesedet, hogy ki tudja-e könnyíteni a fogaskerekeket, akkor kisebb lesz e perdülete, könnyebben összefékeződnek. (infó a GTV6.org-on) Ehhez ven szükség a bontott váltóra, amiből aztán a legszebb alkatrészeket összeválogatva ki lehet hozni egy k**va jó váltót. Csináltuk már többször is... A fogaskerékről lefejthető a szinkronkerék, csak macerás és nem lehet külön kapni...
Ha váltót keresel, akkor a következőknek lényegében azonos az áttételük, csereszabatosak (garanciát nem vállalok az infóért):
Alfetta 1,6 -'82
Giulietta 1,6 -'82
GTV 1,6, 1,0 Grand Prix, 2,0 '83-
75 1,6, 1,8, 2,0
Ha Twinspark váltót szerzel, abban benne van a sper is (láttad az Újpesti mutatványomat, 2.0 TS váltó)
Eleinte egyébként én is recsegtem, meg kell tanulni a váltást, mert a kuplung hidraulikus, és kell idő neki, míg kinyit (azok a gumicsövek má' megin'), meg megtanultam a duplakuplungos, gázfröccsös visszaváltást, nagyon cool, és hasznos. Hívd csak fel nyugodtan a Csabát, nem mondott hülyeséget, csak vigyáz a pénztárcádra...
alfino Creative Commons License 2000.02.24 0 0 350
No comment....

NOVITEC ALFA 145 TURBO

Wassergekühlter Vierzylinder-Reihenmotor, vorn quer, vier Ventile pro Zylinder, Abgasturbolader, Doppelzündung
Hubraum 1.970 cm3
Bohrung x Hub 83 x 91 mm
**** Leistung 208 PS/153 kW bei 5.800 U/min ****
max. Drehmoment 362 Nm bei 4.200 U/min
Verdichtung 8,2:1
Kraftübertragung 5-Gang-Schaltgetriebe
**** 0 - 100 km/h 6,2 s ****
V/max 239 km/h
Ř-Verbrauch 12,2 l Super Plus/100 km
Fahrwerk VA: Einzelradaufhängung an McPherson-Federbeinen, Stabilisator; HA: Längslenker, Stabilisator;
Komplettfahrwerk: Räder & Bremsen Leichtmetallfelgen 7,5 x 17 Zoll ET30 mit Continental 205/40 ZR 17 rundum; vorn innenbelüftete Scheibenbremsen; hinten Scheibenbremsen

AR:

Motortuning, inkl. Montage und TÜV 6.980,- DM
Auspuffanlage Edelstahl ab Kat 1.099,- DM
Komplettfahrwerk 1.399,- DM
Radsatz komplett 3.396,- DM
längerer 5. Gang 459,- DM

Profi kepek a www.novitec.com -on.

akoiR Creative Commons License 2000.02.24 0 0 349
Gyerekek, tagja lettem az Alfa Rome Club Magyarország lelkes csapatának :))
Üdv mindenkinek!
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.23 0 0 348
Inner Circle.
Nem azzal van baj hogy nem nyílik ki, hanem azzal hogy nem marad úgy! De lekopogom, szerencsére tényleg nem kell nyitogatni, az ATC ben viszont feladta a leckét amikor levegő szűrőt cseréltek!
Meg tök ciki, hogy ha valaki meg akarja a műalkotást tekinteni, tarthatom azt a bazi nehéz motorháztetőt!
Üdv.
Előzmény: Inner Circle (345)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.23 0 0 347
20-ért ajánlottak már egy bontott váltót, de abban is bevallottan recseg a kettes. Az Ital-Auto 40-ért hoz bontott váltót Olaszországból, garancia persze nem sok van, szóval még ha nem is recseg a kettes, ki tudja, meddig fog tartani ez az idilli állapot.
Gondolom, váltót a bontóban is csak egyben adnak, hogy a fogaskeréksor külön ellenőrzésére, esetleg megvételére van-e lehetőség, azt nem tudom.
Meg aztán én látásból nem, csak hírből ismerem az illető alkatrészt, bár holnap be leszünk mutatva egymásnak.
Előzmény: fargo (346)
fargo Creative Commons License 2000.02.23 0 0 346
Bontókat próbálgattál már?
Előzmény: Inner Circle (345)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.23 0 0 345
Az "ifjú alfás szenvedései" című folytatásos mű legújabb részében ma megtudtam, hogy az Alfettámba egy új kettes fogaskeréksor (vagy ilyesmi, lényeg hogy a váltóban van) írd és mondd 78 ezer forint lenne. Ami egy új 166-os árához képest úgyszólván bagatell, de velem megfordult a világ...
Az összeggel annyira nincs baj, csak azzal hogy ettől még mindig egy húszéves agyonhasznált váltóm lesz - amiben ugye 5+1 fokozat van, és ez csak a kettest javítaná meg. Szóval ez most kisebb fejtörést okoz. Mindenesetre holnap megnézetem a fogaskeréksort egy fogaskerék-specialistával, hátha tud ugyanolyat önteni, vagy ezt felújítani vagy mit tudom én...

Voltam az Ital-Autónál, ilyen alkatrészről még csak nem is hallottak. Viszont, emlékszel még, GTV-s, milyen irigykedve néztem a kis Alfás kitűzőiteket, ami a GTV után 75-ösben "sínylődő" kollega ( :) ) emlékei szerint több rugó lenne, ha kapni lehetne?
Itt 1000 HUF volt - lehet találgatni, mi került egyből a galléromra. :))) (Ha már kocsi nincs.)

Ja és Joe, minek a motorházadhoz gázteló? Adj egy rendes gázfröccsöt, kinyílik az magától is! :)))

Előzmény: A GTV-s (342)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.23 0 0 344
e-mail, ha kell még valami. Vagy ICQ 52804984
Előzmény: Joe 155 (343)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.23 0 0 343
Kösz, ez tényleg kielégítő!
Előzmény: A GTV-s (342)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.23 0 0 342
off
Átjelentkezek "infocentrumnak"
on
A telefonszámok:
Kárászi: 1134. Bp. Dévai u. 17. 349-8193,349-9143, 350-6712. (gáztelók, Koni, Boge, stb.) (A Lehel tér után van, a Lehel úton.
Alkatrész, tunungcucc, komolyan: Ital-Auto Bt. 1095 Bp. Soroksári út. 164. 280-8011, 30/942-2197
Kipufogó klinika: (Benkő sport, Remus) XIV. Fogarasi út 189. 251-4873
Szarka és Szarka: (sportrendszerek tervezése, gyártása): 290-4175
Ja, itt egy lista, a mostani Alfákba forgalmazott K/N 57i direkt szűrő rendszerekr típusszámaival:
145 1.8 & 2.0 Twin Spark (MPi) 1996… 57-0188
146 1.8 & 2.0 Twin Spark (MPi) 1996… 57-0188
155 1.8 & 2.0 Models with Motronic M1.7 Inj. Only, (MPi) 1992-95 57-0114
155 2.0 Twin Spark (MPi) 1995-98 57-0188
33 1.7 16V (MPi) 1990-94 57-0147-1
75 2.0 Twin Spark (MPi) 1988-93 57-0129
Korábbi hozzászólásaimban van még címmeg URL, azt nem írom le még egyszer...

drj Creative Commons License 2000.02.23 0 0 341
Üdvözlet mindenkinek!!!

Szintén nagy ALFA-fan vagyok. Jelenleg egy 145-öst zúzok (na azért ez így nem igaz), de már volt a családban egy 164-es. Segítségeteket kérem! Ha tudtok eladó spidert, persze az "igazit", feltétlenül írjatok!

fargo Creative Commons License 2000.02.23 0 0 340
Gratula :-)
Előzmény: mittudoméneztet (337)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.23 0 0 339
Légy üdvözölve eme nemes társaságban, és használd egészséggel!!!!
Üdv.
Előzmény: mittudoméneztet (337)
larini Creative Commons License 2000.02.23 0 0 338
mittudoméneztet!
Gratula hozzá! Tőlem biztosan nem fogsz rosszat hallani róla! Mint korábban írtam, nekem nagyon bejött a TD. Nagyon szeretni való kis kocsi!
Előzmény: mittudoméneztet (337)
mittudoméneztet Creative Commons License 2000.02.23 0 0 337
IGEN! MEGVETTEM ÉLETEM ELSŐ ALFÁJÁT!!!

1992-es 33 sportwagon, 1.8TD, piros

Teljesen bele vagyok már most zúgva, ezért kérem a tisztelt Alfásokat, hogy legalább 3 napig semmilyen negatívumot ne írjatok róla, arra majd úgyis rájövök magamtól is!

Szóval tök jó

larini Creative Commons License 2000.02.23 0 0 336
alfa33!
Attól függ milyen cuccokra gondolsz! Ha optikai tuningra, azon nem sok mindent lehet elrontani. (Bár csináltak már 145-re olyan hűtőrácsot, hogy azt jóérzésű ember nem tette volna fel az autójára!) A futómű-tuning megint csak korrekt, mivel nem saját gyártmány, talán KONI, a szerelésen pedig megint csak nincs mit elrontani. Csak rohadt drágán teszik be. Viszont az un. motor-optimalizáló tuningjuk, saját olajjal, gyertyákkal és gyébb biszb@szokkal, szerintem nem egy élet-biztosítás!! Állítólag ismerik az Alfákat (a Spider-uk miatt mondhatni ez képezi "tuningproramjuk" gerincét), de amikor én ottjártam, azt sem tudták, hogy létezik 8 szelepes TS motor!
Előzmény: alfa33 (332)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.23 0 0 335
GTV-s.
Tudnál adni címet vagy tel. számot? Előre is köszi.
Üdv.
Előzmény: A GTV-s (333)
Al-fan Creative Commons License 2000.02.23 0 0 334
Alfa33:
Csatlakoznék GTV-s barátunkhoz a BONTEX ügyben. Sok jót nem hallottam róluk, kezdetben csak német autókra szakosodtak. ( főleg Ford, a tulajnak egy olyan randa Mondeoja volt, hogy azt ne is tudd meg) Most FIAT-okat is próbálnak csinálni, de tudtommal Alfa nem nagyon megy náluk. De ha menne sem ajánlható !
Előzmény: alfa33 (332)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.22 0 0 333
Gáztelók nem javíthatók, de a Kárászi cégnél tudnak egyedileg legyártani kitámasztó teleszkópokat, az én GTV-men is az van, 280 Nm helyett 450 Nm keménységűt csináltattam (ugye a szárny, meg a zene a merevített kalaptartón az nehezebb, mint az ajtó maga), volt tavaly kb 2900 HUF. (Megjegyzem, a Konikat is ők forgalmazzák.) A Bontexet meg elfelejteni, ha komolyan gondolod a teljesítmény tuningot, mese.
alfa33 Creative Commons License 2000.02.22 0 0 332
Srácok!
Mi a véleményetek a BONTEX által forgalmazott cuccokról? Milyen a minőségük? Vannak Alfához (33-as) is szerkóik?
Ma láttam a katalógusukat. Egész szép.
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.22 0 0 331
Inner Circle.
A te problémád engem is érdekelne, mégpedig az hogy a gázteleszkópokat fel lehet-e tölteni, vagy doba a kukába? Nekem a motorháztető tartó teleszkópok engedték el a gázt. Még szerencse hogy nem nagyon kell nyitogatni, csak ha kifogy az ablakmosó folyadék!!!!
Üdv.
Előzmény: Inner Circle (330)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.22 0 0 330
"Az a" Zagato tavaly is ki volt állítva. Én is hallottam, hogy vér tapad hozzá.
Az "Eladvá"-nak nem kell feltétlenül bedőlni, néhány helyen a fele kocsira helyből kiírják, hogy a pezsgő kereslet látszatát keltsék. Persze ha szólsz hogy érdekelne, egyből hajlandók lesznek tárgyalni: :)

A csomagtartónyitó teleszkóp vajon orvosolható (gáztöltéssel vagy mit tudom én), vagy nincs mese, csere jön?

Előzmény: Joe 155 (329)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.22 0 0 329
Én 92-ben vagy 93-ban a Budapesti Autókiállításon
láttam élőben a Zegato Coupe-t. Nagyon állat volt.
Akkor 800.000 ATS volt az ára, és ki volt rá írva hogy " ELADVA ". A szívem szakadt meg érte!!!!
Üdv.
Előzmény: A GTV-s (328)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.21 0 0 328
Ha az Alfa telefonszáma -06-42-vel kezdődik, akkor ez egy Zagato, Nyíregyházán, akkor láttam, az egy poraiból újraépített gép, gázoltak vele, sokminden nem eredeti rajta. Olaszban láttam 0 (!!!) km-es Zagatot tavaly nyáron 7,5 MFt. körüli áron. Az Rulez!
Előzmény: aetius (321)
larini Creative Commons License 2000.02.21 0 0 327
Joe 155!
Én is láttam! Lehet, hogy elmegyek mégnézem!
Előzmény: Joe 155 (326)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.21 0 0 326
Larini.
94-es QV 2.2Mill. 17.-i Képes Autó Extra!
It's cool!!! ( Bár nem piros )
Üdv.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!