Itt idén a tiéd a 4. hsz, tavaly volt összesen 7 - ne itt várj választ.
Egyébként a találati listán előre kerülés pontos módja hétpecsétes titok, rengeteg dolgot néz (pl.) a gugli, de az egyik, ami biztos, hogy ha a Te oldaladra sok oldal mutat, akkor előrébb kerül(hetsz).
Amúgy SEO a kulcsszó, én biztos nem fizetnék érte, mivel nyilván nem pénzt, pláne sokat akarsz az egésszel keresni, neked sem érdemes.
Két hónapja írtam néhány magyar kártyajáték szabályt, de azüta sem található meg a keresőbe. Azt szeretném kérdezni, hogy mit tanácsoltok, hogy megtalálják a látogatók ? A szabályok itt találhatóak: https://aduasz.com/magyarkartya/szabalyok/
Egyébként ez egy Firefox-specifikus hibaüzenet. Amikor úgy érzékeli a böngésző, hogy az SSL kapcsolat nem biztonságos, ezt a hibaüzenetet kapod. Megoldás: a beállításokban kapcsold ki a VPN-t vagy Proxy-t, illetve kapcsold ki ideiglenesen azt a védelmi szoftvert ami a gépedre van telepítve, mert az is bekavarhat a Firefox-nak. Persze van mégegy lehetőség, lecseréled a Firefox-ot egy másik böngészőre.
Remélem mindkét válaszommal tudtam valamit segíteni neked.
Jó napot! Mi lehet a hiba,ha az én gépemen nem jelenik meg az oldal,ezt írja ki?
Ha be szeretnék lépni az oldalra,és ezt írja ki,mit csináljak?
A biztonságos kapcsolat sikertelen
Hiba történt a következőhöz csatlakozáskor: brainactivepanels.com. PR_END_OF_FILE_ERROR
Hibakód: PR_END_OF_FILE_ERROR
A megtekinteni kívánt oldal nem jeleníthető meg, mert a kapott adatok hitelessége nem ellenőrizhető. Lépjen kapcsolatba a webhely üzemeltetőjével, és értesítse a problémáról.
Kezdő vagyok a webfejlesztésben, de írtad, hogy régebbi a weboldal, amit frissíteni akarsz. Megnéztem az oldal forrását és az látom, hogy a main és a plugins-ből van javascript és CSS csatolás. Szerintem ez kavarja meg a megjelenítést.
Webshop-ot üzemeltetek már évek óta. Előtte volt egy hagyományos html weblapom, amit kb. 15 évvel ezelőtt hoztam létre. Ez a html weblap még mindig jobb találati arányt hoz több termék esetén, mint a webshop. Ezért elhatároztam, hogy egy kicsit gatyába rázom a html-t.
1. a bal oldalsó menüben az utolsó termék a "kesztyűk". Alatta találhatók a kesztyű fajták (latex, vinyl, stb.). Hogy tudnám azt elérni, hogy az oldal megnyitásakor a kesztyű lenyíló menü zárva legyen? Tehát csak akkor nyíljon le, ha valaki tudatosan ráklikkel.
2. Ha a képre rámegyünk az egérrel, felvillan a jobbra-balra lapozó nyíl. Azt szeretném, ha ez állandóan aktív lenne. Így tudnák a vásárlók, hogy itt több kép is van, nem csak az az egy.
Ajánlani szeretnék egy Weboldalak készítésével foglalkozó vállalkozást. Én rendkívül meg voltam elégedve a szolgáltatásaikkal. <a href="https://www.sketcher.hu/">Sketcher Web Design</a>
Sziasztok, elakadtam az oscommerce webshopommal abban, hogy nem találok olyan magyarosított modult, amely alkalmas lenne úgynevezett "Sávos mennyiségi árazásra a termékekhez" , tehát pl. egy termékből több ugyanolyan vásárlása esetén , beállítható kedvezményt valósítana meg.
Tudnátok ebben segíteni nekem,
keresek ilyen letölthető modult,
amit beépíthetnék a osCommerce Online Merchant v2.2 RC2a webshopomhoz.
Sziasztok! Ajánlani szeretnék, mert nagyon meg vagyok elégedve. Social media kezelés és webfejlesztés témakörben kezdtem együttműködni a Herz Kreációval. Jó szívvel ajánlom mindenkinek, aki pontos és precíz csapattal szeretne együtt dolgozni! www.herkreacio.eu
Egyetemi beadandómhóz szeretném kérni a véleményeteket.
A TEDESIGNOD egy olyan weboldal készítő és tervező vállalat amelynek célja, hogy segítse ügyfeleit céljainak elérésében.
A TEDESIGNOD weboldalkészítő különlegessége, hogy nem csak ajánlatkérés formájában készítünk webshopokat és weboldalakat, hanem ügyfeleink saját maguk is összeállíthatják annak külalakját. Ez azért lehet érdekes vevőink számára, mert így jobban átláthatják az árazást és biztosan olyan weboldalt fognak kapni amilyet elképzeltek.Legfőbb cél az, hogy kiváló minőséget adjak megfizethető áron, mindenféle rejtett költség nélkül. A személyes konzultáció segítené a komplikáltabb ügyek könnyedebb megoldását, illetve ügyfeleim a háttérmunkába is belenézhetnének egyes konzultációk során, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy az általuk elképzelt világ összhangban van-e az éppen készülő valósággal. Továbbá az általunk készített weblapokkal kapcsolatos dolgokat – legyen szó akár karbantartásról, frissítésről – magunkra vállalnánk, levéve így az ügyfelek válláról az efféle terhet.
Amíg szar van, addig madár is. Láttam én már 2.000.000Ft-ért megvásárolt ingyenes WP oldalt, 3 db ingyenes pluginnal.
A hülyére rá tudták sózni. Meg láttam 100.000Ft-ért komplett WP Woocommerce oldalt, prémium sablonnal, bankkártyás fizetéssel, és szállítási modulokkal, stb...
Szóval nagy a szórás, de mindenki meg tudja magyarázni miért kerül ennyibe(99%-a valótlanság).
Persze nem mindegy, hogy milyen oldal kell(nagyon nem mindegy)
A weboldalad a google-ben a "lakásfelújítás gyorsan" kulcsszóra feljön az első helyen. Laptopon vagy asztali gépen a google ezt dobja: lakasfelujitasgyorsan.hu
Viszont mobilon m.lakasfelujitasgyorsan.hu/.
Ott van egy "m." az url előtt.
Annak nincs ssl-je és emiatt a böngésző nem biztonságosnak kategorizálja és nem jeleníti meg.
Ez nagy gond, mivel kb a forgalom fele mobilon történik és Te így elveszíted a potenciális ügyfelek felét.
Ezt a problémát könnyedén lehet orvosolni.
Meg kell oldani hogy ne ne legyen ott az "m." az url-ben vagy meg kell oldani az ssl-t a mobil verzió url-re is.
Ahogy elnézem, a webhely anno jó volt amikor elkészítették, viszont ahogy egy autó elavul egy webhely is.
Javaslom, hogy egy modellváltáson essen át a webhely.
Utánna megfog felelni a mai kor igényeinek és követelményeinek.
Utána érdemes egy komlett sales funnelt építeni a webhely köré és így automatizálva fogja futószalagon hozni a megfelelő ügyfeleket.
Ebben szívesen segítünk.
Nézd meg a webhelyünket, érdemes letölteni az elektronikus könyvünket amiben sok hasznos infót találsz ami segíteni fog több és megfelelő ügyfélt találni az interneten.
Az a problémám, hogy amikor a honlapom (csak az egyik admin vagyok, nem a webmester) blogbejegyzését, vagy bármelyik oldalának linkjét meg szeretném osztani a Facebookon, csupán a csík jelenik meg, sötétszürke alapon fehér betűkkel mutatja a honlap nevét, alatta pedig a cikk címe helyett ismét a honlap nevét: GYÁSZFELDOLGOZASMODSZER.HUgyaszfeldolgozasmodszer.hu Tehát se a cikk címe, első sora, se a hozzátartozó kép nem generálódik hozzá. (Ha szeretnétek megnézni, miről beszélek, itt a honlapra feltett blogbejegyzés linkje: https://gyaszfeldolgozasmodszer.hu/2021/01/20/tavasz-nyar-osz-tel-tavasz-a-gyaszev-mitosza/ ) Mi lehet ennek az oka? Lehetségesnek tartjátok, hogy a Facebook valamilyen szűrőt alkalmaz az oldalról érkező tartalmakkal szemben? Vagy egyszerűen rosszul van beállítva a Facebook- megosztás funkció a weboldalon????
Szóval nem értem, és sajnos nem is értek hozzá, mert én nem vagyok webmester, viszont a honlap tartalom készítőjeként és a Facebook-posztokért felelős embereként, szeretném tudni, mi a fene ez, mert a webmester csak azt tudja erre mondani, hogy nem a honlap beállításaival van a gond, vegyük fel a kapcsolatot "Zuckerberggel"... Számomra ez teljesen irreális, de szeretném tudni, mit gondoltok minderről? Hálásan köszönöm, ha adtok tippeket. Üdv: Erika
Üdv mindenkinek! Hozzáértök véleményét szeretném kikérni. Az lenne a problémám,hogy van egy webáruházam melynek megtekintése több ezerre tehetö, viszont megrendelések nem érkeznek. Természetesen tisztéban vagyok azzal,hogy nem mindenki vásáról aki megnézi,de hogy ilyen számu látogatoból gyakorlatilag senki?! Természetesen valamilyen szinten biztos betudhaó a jelenlegi helyzetnek is,de nekem akkor is furcsa egy picit. Ha valakinek van ezzel kapcsolatban ötlete észrevétele, kérem össze meg velem. Köszönöm és kellemes napot mindenkinek.
Tudná esetleg valaki, hogy Wordpress+Woocommerce bővítmény esetében hogyan tudom beállítani a szállítási és fizetési opciókat? Probléma az, hogy ha pl utánvéten van 1990Ft engedi kijelölni a bankkárytás fizetést ami 990Ft az előre utalást számlára szintén 990Ft és ugye az utánvét is ottvan. Kigenerálódnak az opciók. Ingyenes szállítás teljesen jól átáll magától, de a három fizetési opció közül mindent össze lehet variálni ami nem egyértelmű és összezavaró.
Egy rendes dizájn (még ha tényleg egyszerű is) ráférne az oldalra, jelenleg túlságosan egyszerű szinten van (vagy inkább hogy nincs dizájnja egyáltalán).
Olyasmire gondolok, hogy mondjuk a tartalom egy fix szélességű sávban jelenne meg. Ez a sáv lehet középen a konkrét megjelenítésnél, vagy lehet bal oldalra igazítva. Mindegyikre sok példát lehet találni (az elrendezésre) a nagy portáloknál.
Magának megjelenítési terület szélességének a korlátozása már sokat segítene.
Egy egységes fejléc és lábléc az összes oldalnál szintén segítene.
Köszönöm, de sikerült megold. Most már csak egy gondom van. széles képernyőn kicsit furcsán néz ki az oldalt. Van olyan megoldád, hogy minden képernyőn ugyanúgy nézzen ki az oldal? http://civisporta.hu ez az oldalunk. Ha ránéznél és segítenél ebben, akkor megköszönöm.