P0101 Légtömeg tartomány/teljesítmény vagy mennyiség áramlás kör, nem törölhető hibakód. 3000 fölé nem pörög, nem is megy.
Megnéztem az értékeket. Ami feltűnt az a légtömeg alapjáraton 10 g/s de volt még egy másik 398 mg/ciklus érték is. 10-et soknak találom és arra gondolok hogy több levegőt vizionál mint valóság és azért veszi vissza a turbónyomást. Azt vettem észre a hogy saját maga veszi vissza a nyomást a geometria szabályzónak kivezérelt parancsnak megfelelően. Mert ha gázt adok akkor több vákuumot (60-70 %/ -0,9 bar) ad a geometriának mint alapjáraton(45%/-0,5 bar), de aztán szépen el is veszi ahogy nő a fordulat (30%/ -0,2 bar vagy nulla). Lehetséges?
Annyit még megnéztem hogy +12v-ot és a 12V testet megkapja a légtömegmérő. Kivettem az EGR szelepet is. Nem volt rajta lerakódás, motorja szépen nyitotta szelepet és a visszacsatolás része is működött, multiméterrel kimértem. Van benne fojtószelep is azt annyira néztem meg hogy amikor leállítom még ki-be zárja magát párszor ezért azt működőképesnek nyílvánítottam. Örvényszelep is működik legalábbis kívülről mozgatja a motor a karrendszert. Belül nem tudom mi a helyzet, lehet kimossuk a szívócsonkot mert abba azért volt lerakódás, de szerintem az nem okozna ilyen teljesítmény vesztést. Cooler csövek ilyesmi jók. Turbónyomás érzékelő 1 bar-ról indul és tud mutatni 0,5-2.8 bart a vezérlőegységből kiolvasva mert a kézipumpának rossz már a mérőórája.
Elvitték az autót "mindent megold' futómű beállítóhoz. Beállította meg szereltek is valamit. Kicsit jobb lett de még mindig jobbra húz. Kormány eléggé balra áll egyenes menetben. Futóműves plusz még ketten is azt állították hogy ez már 99%-os. Nem volt lehetőség a további munkára. Szerintem még vissza fogják hozni.
Hidegindításnál mennyi az alapjárati fordulatszám? Mert nálam 920, amit én kevésnek tartok . Az üzemi hőfokon 780 körüli. Citroen Xsara 2003-as 1.6 16 szelepes NFU motor
51 es román kollégát kidobta a 31 es asszonyka. Hát most ráér bemegy túlórázni cég nem igazán busy agencyseknek pápá.
Kérdem a manager ezt hogy? Nem érdekli... Igen bazdmeg de az én túlórámat nem írod alá, meg ne jöjjek mert nincs munka...
Oké ez a felszopó faszopó a leglustább melós nem is kell félteni hogy csinálna valamit, már áttolta a melót egy idösebb! románra mondtam neki hogy nyugodtan pattintsa le mert csak kint mozizik.. 30 perc helyett 75 perc szünet.. 2 óra meló 10 re elnyújtva hétfön csinált 5 darab csomagot.
Jövő héttöl megint szépen megy a report róla a hrnek, persze minek mert én zaklatom...
Bónusz kocsikázás E class hitelre/14 es/ neki nem gond az hogy az asszony meg bulizni megy a pubba és elkölt 40 fontot az gáz menjen mekibe családostúl 20 fonté.
Meg mondom kollégának mindenki engem néz a zacinak hogy hozzák hozzám a szarokat...
vasárnap e roller 50 é meg látvány kandaló 25 ért, hétfőn ez a paraszt hozza a szerszámokat, kurva gyorsan elhajtottam..
ilyen 1600W os rettenet.. 30 perc alatt leszivja az akkut/full gáz, dombnak fel parkban fűvön 3 fő 90/18/16kg felosztásban/ 50 kg a bolond meg megvette megállt alatta azt lepaszolta kérdeztem is nem akarja vissza venni.
Quad 2t vagy elektromos? nagyobbik nagyon rágja a fülem...
Akkor cseréljünk olajat, vettem kici 6 literes kompresszort mert... ocsóó meg projekt. /van egy 100 literes szar szelepekkel. ingyé volt most tartályá lesz/
Ocsóó mert a nyomáskapcsolója 8 bar fölé/!?/ volt állitva az olaja meg emúlzió volt... meg kitudja mióta pihent.
15W 40 jó lesz? jó hát mert az van itthon.
kocsis rész
16 decemberébe lezúzták az egyik körforgalomba a kocsit. Ma meg belém jöttek hátulról ugyan ott... én középen ő meg ment volna jobbra de nem tartott elég jobbra.. pár karc a sarkon neki meg horpadás, lefotoztam elismerte mondtam neki egy 50 fontos javitást a fényezésre mondta ok, megtöröltem azt mondtam hagyja a francba ez a szerencsenapja, szarabbul is járhatott volna igyon majd egy hideg sört rá.
Szerdától úgyse dolgozom de majd írok neked egy emailt.
Igazából nem nagy extra mert cserélve lettek a porlasztok , hidrotöke, szelepek. De melegebb visszajön ez a kibaszott hullámzás az alapjáratba és a sziszegés. Most nagyon kicsit de van
A látszat ellenére az a lemez a végén csak lezárja a dobot, nem tartó elem. A tartók belül vannak, és a végén lévő lemez akkor reped el, ha a tartók már nem tartanak. Nagy valószínűséggel a hegesztés mellett megint el fog repedni rövid időn belül.