Köszi mindkettőtöknek a tanácsokat. A Navilex egy 20-asért adja a frissítést, de az eBay-es ember 15,5 ezerért, így végül tőle vettem meg. Azt írta indítsam be a motort mielőtt elkezdem a frissítést, nehogy lemerüljön közben az aksi. Ilyen sokáig tart? Pazarlás feleslegesesen járatni a motort, inkább előtte feltölteném az akkut, hogy biztosra menjek. Ha leveszem a az aksi sarut, akkor ez az autó mit felejt el? Mennyire szívás utána beállítani?
Most ismét megnéztem, ezúttal is beindult a ventilátor, de miután ráadtam a "teljes" gyújtást, azonnal kikapcsolt. Aztán megint tettem egy próbát, és ekkor már első állásban se kapcsolt be a ventilátor. Érdekes, mindenesetre úgy tűnik egyelőre jó.
Szerzek féktisztítót és megpróbálom, köszi a tippet. Közben felmerült még egy furcsa jelenség ezzel az Aurisszal: ráadtam a gyújtást, de csak egyet fordítottam a kulcson, hogy a navigációval ismerkedjek, de nem akartam beindítani. A hűtőventillátor bekapcsolt (a nagy, ami hűti a a vizet). Teljesen hideg a motor, garázsban áll. Ezt már tegnap előtt is tapasztaltam, de akkor azt hittem először, hogy csak a klíma van nagy fokozatra kapcsolva (akkor még meleg volt a motor), de nem, most ki van kapcsolva a hűtés az utastérben. Mi lehet a gond szerinted? Nem ismerem annyira még ezt az autót, nem a sajátom (a családban van), de szerintem nem normális ez a jelenség.
Adott egy Auris, sima 1.6-os benzinmotorral, '18-as évjáratú a rokonságban. Nem igazán ismerem ezt a típust, nem tudom, hogy egyedi dolog lehet-e, vagy jellemző ezekre, de az olajszint ellenőrzésével akadt problémám. Te találkoztál már ilyennel, hogy nem lehet egyértelműen leolvasni a szintet a pálcáról? Kicsit szorul a csőben, amikor kihúzom, de a gond az, hogy a két oldalán eltérő olajszintet mutat. Sőt, igazából el is van rajta kenődve.Van valami trükkje a mérésnek, vagy el kell fogadni, hogy ez ilyen? Attól tartok, hogy túl sok benne az olaj... Az egyik oldalon lényegesen magasabbnak tűnik a szint, de a másik se egyértelmű. Nem is egybefüggő az olajréteg rajta. Próbáltam melegen és hidegen is.
A jó öreg Corollámnál nincs ilyen gond, de egyébként se találkoztam még olyan autóval, amelyiken problémát okozott volna ez az egyszerű művelet.
Köszi a hasznos infót! Most megnéztem, és találtam az eBay-en vállalható áron, egész Európa. A frissítés egyébként biztos tartalmazza a magyar hangnavigációt is, ha a két kód alapján kérem (magyarországi az autó)?
Ha gyari beszereles, akkor eleve jart hozza 3 ev ingyen frissites, de az mar lejart. Utana 2 opcio van. Vagy veszel mapcare csomagot, ami jelenleg 129 EUR, es 3 evig minden frissitest megkaphatsz vele, vagy veszel egyszeri frissitest. Igy mindenkepp regisztralni kell egy mytoyota logint.
Vagy az egyszeri frissitest ebayen 15000ft korul merik. Kell 2 kod a fejegysegbol, arra kapsz egy aktivalo kodot.
Magat a frissitest magadnak kell letolteni es megcsinalni. Nem bonyolult, de eltart vagy egy orat. Attol fugg persze, hany orszagot teszel ra.
Aurisom van, és szeretném frissíteni a gyári navigációját. Miként lehetséges? Tudtok erre szakosodott céget ajánlani? Márkaszervizben vállalhatatlan áron csinálnák.
A szívócsőben mindegyik hengerhez megy egy vékonyabb furat az EGR-től, az szeret megtömődni korommal. Tettem be róla korábban videót is, mondjuk azon egy hybrid van, de a szívósor kb. ugyanolyan lesz.
Igen,vetesd le a szívótorkot,ami benne lesz,el sem hiszed,ha lesz lehetőséged,nézd majd meg,mennyire vannak a kipufogófuratok eltömődve a szelepeknél,és nagyon nagy mennyiségű kormot lehet majd a torokból kikapirgálni,amit csináltam,abban szerintem közel 1 kilónyi volt.Utána legalább kapott levegőt a motor,és a hiba nem jött elő többet.Csak az EGR-t hiába pucoltam volna ki,ha alatta a torok dugig volt.
Ha folyamatosan dobálja az EGR hibát,akkor én azt csinálnám,amit leírtam a múltkor,a csilingelésre nem tudok így mit mondani,az lehet nincs összefüggésben az EGR hibakódjával.
Az ezt megelőző kb. 1000km-en volt egy olyan jelenség, hogy hasonló hangot lehetett hallani az utastérben, mint a benzinesnél a túlzott előgyújtás esetén - becsilingelt a motor, de minden egyes befecskendezés hallatszott, ezért eleinte arra gyanakodtam, hogy oda befecskendező, de nem. ( mind 0,5%-on belül) és a hang fokozódott a terheléssel ( gázpedál, leadott teljesítmény)
Kiütöttem a hibakódot és a csilingelés is elhalkult, kb arra amit megszoktam a vásárlás után.
Sziasztok! A 132 lovas 1.6-os Valvematic milyen befecskendező rendszerű? Pár napja mutatott be Csikós (Speedzone) egy utolsó éves Aurist, és azt mondta szívócső befecskendezésű. Neten nem találtam erről infót, amúgy mindig abban a tudatban voltam, hogy közvetlen.