Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2022.04.28 0 0 112508

Nem tiltja le egyiket sem. Balesetveszélyes lenne. Amúgy az a mechanikus is elektromosan indítható/állítható le, tehát ugyanúgy megtehetnék azzal is.

Előzmény: JRevai (112507)
JRevai Creative Commons License 2022.04.28 0 0 112507

Ezer köszönet, ez egy nagyon hasznos tanács volt!

 

Bár biztosan tudtam hogy az olajnyomásnak rendben KELL lennie, de... azért ez elég genya megoldás, nem?

Más fórumokon olvastam, hogy ha nem lenne mechanikus le is tiltana... :/

 

A lényeg: a generátor - ömnindító kábelhez csövezett hosszabbító kábelszakasz vége volt eltörve a csatinál. Nem gondoltam, hogy a generátortól az óracsoportig 4 azaz NÉGY csatlakozón kell átmennie a jelnek!!! Margit! ....

Megforrasztottam, most bódottá van

(ld. engedjük ki a macska farkát az ajtó közül c. vicc...)

Köszi, mégegyszer!

Előzmény: 409 (112500)
fzr8110 Creative Commons License 2022.04.27 0 0 112506

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy golf 6 antenna működését hogyan lehet ellenőrizni?

barrin Creative Commons License 2022.04.27 0 0 112505

Sziasztok!

Alany: vw golf 4 1.6 16v AZD 2001évjárat

Azzal a problémával fordulnék hozzátok, hogy az autóm gázadásra lassan reagál és néha rángat, váltásnál lassan esik vissza a fordulatszám, lomha, erőtlen, magas fogyasztás kb. sztem 1 literrel többet eszik. Mitől lehet ez? Rossz lehet a benzin levegő arány? valamelyik injektor szarakszik? HIBAKÓD NINCS

sasi1 Creative Commons License 2022.04.26 0 0 112504

Szia! Érdeklődnék, hogy a freemail-es email címed él még? Tegnap küldtem neked egy levelet.

Üdv.

Balázs

Előzmény: 409 (112503)
409 Creative Commons License 2022.04.25 0 0 112503

Elsőre el kell dönteni, hogy amikor lemegy a mutató, akkor a hűtőfolyadék valós hőmérséklete is változik, vagy sem. Utóbbi esetben bizonyára a műszerrel van gond.

Előzmény: cossackagent (112502)
cossackagent Creative Commons License 2022.04.23 0 0 112502

Sziasztok!

VW Golf 6 1,4 TSI benzin 2010-es évjárat

Tegnap a következő történt:
Az autòpályán haladtam amikor egyszer csak sípolt a hűtőfolyadék-hőmérő és kiírta, hogy ellenőrizzem a hűtőfolyadékot. Amint lehetett, megálltam és ellenőriztem. A folyadékszint az optimális szinten van, a minimum és a maximum jelzés között, pont ahol lennie kell. A hőmérő beesett nullára, majd időnként visszaugrott 90-re. A hűtés működik.
Pár perc mùlva a katalizátor ikon is bekapcsolt és azóta is folyamatosan ég.
Az autóval gond nélkűl haza tudtam menni, nem melegedett tùl. A tippem az, hogy a hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő romolhatott el.
Volt már valakinek ilyen gondja?
Esetleg van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond?

409 Creative Commons License 2022.04.18 0 0 112501

Mármint generátor fordulatonként.

Előzmény: 409 (112500)
409 Creative Commons License 2022.04.18 0 0 112500

 

 

Az áttétel csak az egyik szorzó, plusz a generátor (1 fázisa) fordulatonként 12-szer vált polaritást. Gyakorlatilag az a fordulatszámmérő egy frekvenciamérő. Ha jól emlékszem, az órára rá van írva a szükséges áttételi arány.

Az olajnyomás jelzések abból adódnak, hogy a fordulatszám szerves része az olajnyomás jelző rendszernek.

Előzmény: JRevai (112499)
JRevai Creative Commons License 2022.04.18 0 0 112499

Köszi! Akkor egészen érthető hogy már alapjáraton kiakad. Nem tudom mi az áttétel, de a generátor sokkal többet forog még a főtengelynél is. :(

Előzmény: balabmw (112498)
balabmw Creative Commons License 2022.04.18 0 0 112498

Nem egyformák a jelek.

A td órához a generátor egyik tekercsének kivezetése kell. W jelölés szokott lenni.

Előzmény: JRevai (112497)
JRevai Creative Commons License 2022.04.18 0 0 112497

A jeladóra én is gondoltam már, sajnos nincs szkópom hogy meg tudnám nézni mit ad :(

 

 

Kérdés: a régi generátor-jeladós jele/órája ugyanaz mint az újabb computeresé?

Előzmény: 409 (112496)
409 Creative Commons License 2022.04.17 0 0 112496

 

 Generátor !

Előzmény: JRevai (112495)
JRevai Creative Commons License 2022.04.16 0 0 112495

Sziasztok!

 

Golf 3 dízel, 1992, mechanikus adagoló.
Elkezdett akadozni a fordulatszámmérőm a napokban, ki-ki hagyogat. DE! Mellette néha felvillan pár más hibalámba is ilyenkor pl. olajnyomás (először a frászt hozta rám).

(Lehet hogy nem tartozik ide, de a tank/hőfok kezdetektől fogva keveset mutatott, de azt stabilan.)

Tehát szétszedtem, nem láttam semmi érdekeset. Kicsit átforrasztottam a stab IC lábát meg egy dióda volt még gyanús, befújtam a csatit kontakt spray-vel. Semmi.

Volt otthon egy másik műszeregység, azzal is ingadozik a fordulatszám-kijelzés, DE az alapjáraton 7-8-ezren ugrál (-na, ha lenne ott szám - el tudom képzelni, hogy ez már computeres motorhoz való, ezért mutat nagyságrendekkel többet?).

 

Nem igazán tudom hogyan induljak neki a hibakeresésnek. Vegyek bontottan még egy órát? Valakinek valaki ötlet? 

dave500 Creative Commons License 2022.04.13 0 0 112494

Sziasztok! Golf 4 AXP, kuplung csere előtt állok.. tavaly rábíztam szerelőre, de valami nem sikerült. A környéken nem tudok egy megbízható, lelkes szerelőt sem, szóval úgy döntöttem kicserélem én a kuplungot! Állítólag AXPben fordított kuplung van, ez mit jelent? Csinált valaki közületek már ilyet? Mennyire macera, mik a buktatói? Szerszámok vannak bőven. Sokmindent megcsináltam már (futómű, fékek stb) szóval a beállítottságom kb megvan hozzá.

Előre is köszönöm! Tünetek közt szerepel a csúszó kuplung, remegő kuplung pedál, és erős rezonancia 3000es fordulaton. 

409 Creative Commons License 2022.04.11 0 0 112493

Gyanítom, hogy ez már nem az on-line javítható hiba.

A komfortmodul

Előzmény: Marco001 (112492)
Marco001 Creative Commons License 2022.04.10 0 0 112492

Sajnos nem jártam nagy sikerrel kicseréltem azokat is de semmi.Mikor benyomom a 14 es biztosítékot akkor egy szikrázós hangot hallok de semmi nem működik előtte volt úgy hogy  kicseréltem újra  elmentem vele 500 métert egyet dudált és akkor működött addig mig be nem zártam a kocsit.De újranyitásnál már csak az ajtókat nyissa a csomagtartót nem és már nem is működik rendessen.Nézegettem német fórumokat ott valami  konfort  dobozra gyanítottak.Csak nem tudom hol talalható az.

 

 

 

Előzmény: 409 (112490)
Marco001 Creative Commons License 2022.04.09 0 0 112491

Azt még nem próbáltam de holnap első dolgom az lesz.Köszönöm az ötletett

Előzmény: 409 (112490)
409 Creative Commons License 2022.04.09 0 0 112490

"..kicseréltem az összesset.."

 

Az akku tetején lévő 7-es számút is??

Előzmény: Marco001 (112489)
Marco001 Creative Commons License 2022.04.09 0 0 112489

Sziasztok. Volna egy problémám a Golf 4-el.Nem működnek a következők:csomagtartó zár,elektromos ablakemelők tükrök belső lámpák. Első ránézésre kicseréltem a 14 es biztosítékot  kb 1 napig jó volt. Természetesen összes biztositék jó volt ennek ellenére kicseréltem az összesset  egy darabig ismet jó volt de mostmár nem reagáll semmire. Van valakinek ötlete mi lehet a hiba oka? 

 

 

 

 

 

 

Milee Creative Commons License 2022.04.07 0 0 112488

Köszönöm a választ!

Előzmény: 409 (112487)
409 Creative Commons License 2022.04.06 0 0 112487

 

A leírtak alapján a gyújtáshiba kizárható.

Inkább az 1-2km-es utak lehet az ok. Menni kellene vele egyhuzamban 150-200km-t, hogy az olaj rendesen átmelegedjen és elpárologjon belőle a benzin. Ha így sem áll helyre a szint/szag/tapogatás, akkor lehet tovább gondolni a dolgot.

Előzmény: Milee (112486)
Milee Creative Commons License 2022.04.06 0 0 112486

Sziasztok!

A következő a gondom a Golf 3 benzine 1,4-es 60LE gk-val. 150 ezer km van benne.

Az olajszint megemelkedett a nívópálcán kb 1,5-2 cm-el olajcserétől számítva, kb 1.500 km és 8 hónap telt el. 

Az olaj kissé sárgás színű és erősen benzin szagu. Kitapintva lehet érezni, hogy gyengébb viszkozítású. A gk nem garázsban áll, naponta kb. rendszeresen kb 2 x 2-3 km-es rövid távokra van használva, időnként 2-3 hetente kicsit hosszabb útat is megtesz. Hidegen melegen egyarán egy pöcre indul, nem tarakirozik a fordulat, rendesen gyorsul, nem rángat. Gyertya kb 10-12 ekm-el korábban volt cserélve.

Az egyik tippem, hogy kompressziogyűrű beragadkatott, vagy eltörhetett, esetleg valamelyik gyertya nem ad szikrát és a hengerbe kerülő benzin leszivárog a karterba. Jövőhéten megyek egy szerelőhöz leméretem a kompressziót. 

Van esetleg tippetek, hogy a leírt hibalehetőségeken mi okozhatja nég ezt a problémát?

Köszi előre is vaálaszokat.

 

409 Creative Commons License 2022.04.03 0 0 112485

 

 

Szerintem kimondottan a Golfra nem lesz ilyen, de ha úgy keresed, hogy Bosch KE-Jetronik, akkor rengeteg képet ad a google.

 

Küldtem emailt.

Előzmény: harken (112484)
harken Creative Commons License 2022.04.02 0 0 112484

Sziasztok,

 

segítséget szeretnék kérni, Golf II 1.8 GTI 16V befecskendező rendszerének robbantott ábrájára lenne szükségem.

 

Köszönöm előre is.

Skodri84 Creative Commons License 2022.04.01 0 0 112483

Nekem papíron is 55 liter a G2 tankja, és nekem van benne pöcök is, 60-at lazán benyel.....1985-ös 1.6 GL. Próbáltam már kúton is, kannával is, de azok nagyon csalókák, több liter többlet is belefér némelyikbe, és ha ez sokszorozódik mindjárt meg van a megoldás.

 

Előzmény: a_motor (112452)
Skodri84 Creative Commons License 2022.04.01 0 0 112482

Nekem is OBD gondom lenne, van egy ilyen 3000 Ft-os kék KKL 409.1 kábelem, részben kommunikál is a kocsival, a légzsák-fék-rádió-immo-műszerfal stb. csoportok működnek, ott már töröltem is kódot gond nélkül, de a 01-es motor modullal nem bírom működésre bírni. Próbáltam már a baudot állítani mindenféle értéken a portbeállításokban, néztem már 32 bites Win7-el, 64-es Win10-el, semmi változás. Néha-néha beugrik egy ilyen össszevissza VAG-szám, de aztán csak próbálkozik, aztán vagy 15 alkalom után feladja. A kábelhez adott Vag-Com-magyart, és VCDS-Lite-ot használom.

Az autó egy korai 1998-as Golf4 1.416V AKQ, gyárilag még check engine led sincsen benne.

(Assszony 2000-es 1.6SR Leonján gond nélkül megjeleníti a motor-modult ugyanez a technika.)

409 Creative Commons License 2022.03.12 0 0 112481

Valahol még hibázik egy táp, bizonyára az adja DLC 16-os lábára is a feszültséget.

Előzmény: pisti2 (112480)
pisti2 Creative Commons License 2022.03.11 0 0 112480

Sziasztok. Segìtsèget szeretnèk kèrni. Vw golf 4 1.6 16 szelepes AUS motorkóddal. Nem csatlakozik az OBD-hez ès a climatronic sem kapcsol be. Menet közben felmelegedett motornál 1 henger kihagy. Mi lehet a problèma. Merre induljak el a javìtásban. Amit eddig èszrevettem hogy a fèklámpa kapcsoló vezetèke össze èrt ès a biztosìtèkot kiolvasztotta.

409 Creative Commons License 2022.02.17 0 0 112479

Nem tudom. Ha ír erre hibakódot a motorvezérlőbe, akkor esélyes, hogy nem regenerál. De max 1000-1200km múlva kiderül.

Előzmény: Nico888 (112478)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!