Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2022.04.12 0 0 204577

ha összerakom a leömlőt és a katalizátort, a perem pontosan passzol és a peremek teljesen egymásra fekszenek. ""

 

dontsd el hol akarod tomiteni. 

ha belul, akkor kivul el fog allni. 

ha meg kivul, akkor jovan az igy. 

esetleg kis paszta. 

Előzmény: topikolos (204572)
cam aro Creative Commons License 2022.04.12 0 0 204576

Előzmény: swift 1.6 (204571)
masterflash Creative Commons License 2022.04.12 0 0 204575

A klingeritet biztosan nem fogod tudni összenyomni a felére!

Réz huzal?

Alu eldobható tálcából is tudsz kivágni tömítést, de nem tudom, hogy hány fok lehet ott? 660-nál elolvad!

Előzmény: topikolos (204572)
-Tsunami- Creative Commons License 2022.04.12 0 0 204574

Sziasztok, Passat b4 1z 96-os abs probléma.

Télen szórványosan megjavult, elromlott az abs, hibalámpával.

Nagyon hidegben jó volt, enyhe időben rossz.

Abs szivattyú statikus hiba volt 01276 hibakóddal.

Láttam hogy forrasztási problémák is szokták ezt okozni, a vezérlő szivattyú csatlakozásnál.

Most annyit romlott a helyzet, hogy a vcds nem is látja az abs vezérlőt.

Találkoztatok hasonló hibával?

Ate Teves 20GI a vezérlő.

A 9 és 25 csatlakozásnál mint a képen van 12volt.

 

 

 

 

 

topikolos Creative Commons License 2022.04.12 0 0 204573

Esetleg vágjak alulemezből egy tömítést és pasztával rakjam össze? 

Előzmény: topikolos (204572)
topikolos Creative Commons License 2022.04.12 0 0 204572

Sziasztok. Megint. :)

Leszedtem a katalizátort, így néz ki a szétnyomott tömítés:

 

Mértem egy kicsit, ha összerakom a leömlőt és a katalizátort, a perem pontosan passzol és a peremek teljesen egymásra fekszenek.

A belső gyűrű részen marad 0,9-1 mm hézag, gondolom itt kellene tömíteni. Amit beleraktam, kb. 3 mm-re sikerült összepréselni, ezért a külső rész nem feküdt össze rendesen. Látható is a képen, hogy kifújt rendesen.

A kérdésem, hogy mivel tömítsem? Van 2mm-es klingerit, illetve bosal kipufogótömítő paszta.

A 2 mm-es klingeritből ha vágok tömítést, az össze tud préselődni 1 mm-re? Mert ha nem, akkor megint nem tudom rendesen összehúzni.

Vagy elég lesz a paszta? Esetleg mindkettő?

 

Köszi.

 

swift 1.6 Creative Commons License 2022.04.12 0 0 204571

Üdv.

Segitenétek?

Astra G 2003 z16xe hajókarcsavar meghúzási nyomatékot kérném ha valaki tudna segiteni.

Előre is köszönöm.

Allehandró Creative Commons License 2022.04.12 0 0 204570

Köszi. Ez az infó hiányzott leginkább.

 

Előzmény: 409 (204562)
Allehandró Creative Commons License 2022.04.12 0 0 204569

👍.

Előzmény: cam aro (204565)
Allehandró Creative Commons License 2022.04.12 0 0 204568

👍

Előzmény: 409 (204562)
cam aro Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204567
Előzmény: Jacktwoo (204566)
Jacktwoo Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204566

Értem, köszönöm.

 

Az úszónak az alsó felében van a mágnes? Vagy, hogy működik ez a dolog?

Előzmény: cam aro (204563)
cam aro Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204565
Előzmény: Allehandró (204556)
cam aro Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204564

az bzg... :DD

Előzmény: Paco155 (204547)
cam aro Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204563

https://www.deeterelectronics.com/wp-content/uploads/Reed-switches_2.png

 

 

sima szakadas vizsgalat eleg hozza, bar en csatin mernek hogy a tapja is rendben vaneé,..

a magnest korbe mozgasd, mert ellentetes polusnal nem fog zarni. 

Előzmény: Jacktwoo (204539)
409 Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204562

Nem imbuszkulcs kell bele, hanem az oda való szerszám/ok/. Kezdjed elhinni hogy azt a dugót kell kivenni és oda betenni a szerszámot. Mindössze a turbót kell arrébb tenni. Modern korunk kimagasló mérnöki teljesítményeinek egyik kiváló eredménye. :(( A veztengelyház maradt a szívómotoré, elé tették a turbót, jó az úgy a pórnépnek.....

A főtengelykeréken lévő jelenek nincs jelentősége*, a holtpontot ki kell mérni indikátorórával a gyertyanyíláson keresztül.

 

* mindössze annyi, hogy a jel és a vele szemben lévő menetes furat középpontján áthaladó képzeletbeli egyenesnek a főtengelyjeladó középpontjára kell mutatnia felsőholtpont környékén. Arra jó, hogy könnyebb legyen megtalálni a felsőholtpontot. (nem mintha annyira nagy feladat lenne a gyertyanyíláson keresztül ezt megtalálni)

Előzmény: Allehandró (204561)
Allehandró Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204561

Vezérműházba kell két oldalról bedugni talán 10 vagy 12-es imbuszt. De oda ahol a zárócsavarja előtt van 1cm el a turbó? Mert ezt nem hiszem el.

Allehandró Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204560

Alsó keréken a jel vízszintesen áll fhp-on.

Felsőn meg nincs jel csak valaki magának jelölte meg.

Előzmény: Allehandró (204559)
Allehandró Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204559

Az is érdekelne 🙂

Előzmény: atuc (204558)
atuc Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204558

Nem csak segédlet kell majd hozzá, hanem célszerszám is.

Előzmény: Allehandró (204556)
Quattroman Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204557

De Te az ÖAMTC-ről beszélsz, ez pedig a Magyar Autóklub. Hidd el, nem ugyanaz. (ne legyen igazam)

Előzmény: Vasti (204538)
Allehandró Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204556

Köszönöm. 

Még egy lehet?

Vezérlés beállításhoz segédletet - képet tudnátok küldeni? Nem találom a neten.    2008 bravo 1.4benz 120 le. 198A4. Motor.   Az amelyiknél váltó oldalon vez tengely végén 2 összekapcsolódó fogaskerék van.

Előzmény: 409 (204554)
Panzerbear Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204555

Bocsánat. Közhasznú egyesület egész pontosan. Nem termelhet jogilag profitot. tagsági díjakból, szolgáltatási díjakból és állami támogatásból gazdálkodik.

Előzmény: 409 (204553)
409 Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204554

Igen, az kevés.

Előzmény: Allehandró (204550)
409 Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204553

 

" ....az osztrák ÖAMTC valóban egy jótékonysági szövetség (gemeinnütziger Verein) és mint ilyen nem termelhet profitot. "

 

 A jótékonyság és a non-profit cég az két nagyon más dolog. !! Szó sincs jótékonyságról.

Előzmény: Panzerbear (204544)
Panzerbear Creative Commons License 2022.04.11 -1 0 204552

Az a baj, hogy nem osztrákosan gondolkodsz, holott az elöny, ha ott élsz.

Én nem járok magyar szervizbe, mert magyarországon sem sokat járok, ha igen, akkor meg kell az autóm is. A jó magyar szerelö olcsóbbnak sem mondható, különösen ha meglátják az osztrák rendszámot :-) utoljára akkor kértem Magyaroszágon árajánlatot amikor drágább ajánlatot kaptam mint az osztrák márkaszervizben. Végül találtam egy márkafüggetlen szervizt, akik műszakíztatnak, teljesen véletlenül, és nagyon elégedett vagyok. Minden pont úgy történik náluk, ahogy azt én is szeretném.

 

A 600 Euróért átrugdosni a müszakin az érted van. Neked van olyan állapotú autód, ami már csak messziről nézve képvisel értéket, megjavítani (kilakatolni) az értékének többszöröse lenn, így kap némi mutyikolás után egy kegyelem műszakit még...szerintem is botrány, mármint hogy nem azt mondták, hogy vagy bontó, vagy rendes javítás sokszor 600-ért...

Előzmény: Vasti (204551)
Vasti Creative Commons License 2022.04.11 -1 1 204551

Jó szerelőt én is találtam, csak otthon - ő meg ugye nem műszakizhat osztrák autót ;-) Mondjuk nekem az a szerencsém, hogy nem költöztünk messze az otthontól, így ha nem is egyszerű, de megoldható, hogy haza vigyem az autót évente 1x a műszaki előtt átnézetni, meg pont annyit megyünk egy évben, hogy az olajcserét is megcsinálja, stb.

 

Én tudom, hogy itt Ausztriában ki kell termelni valamiből a szerviznek a ki tudja hány alkalmazott bérét, 13.-14. haviját, sokszor titkárnő(k) is üldögél a pultban, stb. stb. Semmi gond, HA! tisztességes munkát végeznek. De a rozsda szilózása 600€-ért pl. szerintem már nem a tisztességes kategória. Akartak már klímajavításért 800€-t kérni "profi" klímás - gumis országos hálózatnál szintén a Premacy-n, mert rossz a kompresszor stb., holott egy cső volt a hibás, átszámítva 100€ körül fizettem utána a javításért.

Nincs bajom az osztrák árakkal, én is osztrák fizut kapok, csak amíg próbálkoztam, nem volt szerencsém a szerelőkkel itt... Ha az ismerősöket - kollégákat kérdeztük, hogy hová, mindegyik csak hümmögött, hogy ez is átvág, az is átvág, de ilyenek ezek. Ők már megszokták ;-)

 

Előzmény: Panzerbear (204549)
Allehandró Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204550

1.4 t-jet motornál a 4 bar kompresszió kevés annyira hogy egyáltalán ne menjen?  Előzmények tegnapelőttnél.  

Panzerbear Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204549

Kell találni egy autószerélőt, akiben megbízol. Én minden évben egyszer elviszem az autómat műszakira a szerelőmhöz (müszakiztatmis mint ahogy a legtöbb független szerelö is teszi Ausztriában), reggel otthagyom, eset megyek érte és megvan az éves szervíz+müszaki. És nem cserél ki semmit sem amit nem kell, két autót és egy motort viszek hozzá rendszeresen. Nem akar elriasztani, becsületes. Megkéri az árát mindennek, de semmi olyannak amit nem csinál meg végül. És semmit sem cserél ki csak azért, mert hogy az jó még, de nehogy az ÖAMTC-nál máshogy gondolják, cseréljük csak ki alapon...

Előzmény: Vasti (204548)
Vasti Creative Commons License 2022.04.11 0 0 204548

OK, vannak ilyenek...

De én kb. 30 éve kocsikázok, és hordom saját magam műszakira a felkészített autóimat.

A felkészítésnek az is része, hogy rendbe rakom (bár mi amúgy sem a felesleges holmik tárolására használjuk az autót, úgyhogy a csomagtartóban maximum 1-2 üres bevásárlószatyor van ;-)

Kipakolok belőle minden szemetet, felesleges vackot, lepucolják a gyerekek ;-) a műszerfalat, kiporszívózom, szépen lemosom.

 

Lehet, hogy ha a vizsgáztató egy ilyen autót közelít meg, és kell beülnie, azt sokkal jobban értékeli, mint amikor odaragad a kormányhoz, és nem azért dob egy huzatot az ülésre, hogy ne legyen koszos a ruhája, hanem hogy a ruhája ne legyen koszos az üléstől ;-)

 

Apu még gyerekkoromban autókat szerelt, hetente többet is elvitt műszakizni. Bár jó ismerőse volt az egész banda, de ő rendbe rakta nagyjából az ügyfelek autóit is ilyen téren, mert azt mondta, vizsgára úgy illik elvinni...

 

Nekem az ÖAMTC-nél eddig még mindig úgy zajlott a műszaki, hogy időpontot kérek, megyek, kint hagyom az autót, bent leülök, nézegetem az autós újságokat egy kicsit, aztán szólnak, hogy kész, fizethetek, viszont látásra.

 

Előtte 5 évig meg nem semmi pénzt levettek rólam a szervizek minden egyes műszaki alkalmával... Olyan nem volt, hogy (jó)pár 100€-nyi hibát nem találtak rajta (pedig mindig szerelőhöz viszem az autót műszaki előtt, olyanhoz, aki elég alapos)

 

Előzmény: Panzerbear (204542)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!