Meg tudja valaki mondani, hogy a motor mögötti vákumdobból hova kell menni a csöveknek?
Egy megy a rászerelt szabályozóra, abból tovább a pillangó vákumszelepéhez, egy megy valahova a motor meg a váltó közé az EGR alatt, meg van egy nálam ami el van szakadva... annak hova kellene menni?
Eldurrant a Lybrámon (2,0 154 Le) az a vízcső amely a kipufogó csonk környékén megy le az olajhűtőhöz. Nem tudjátok, hol lehet hozzá kapni? Vagy mennyire speciálisan hőálló az a cső?
Immo alapvetően van az autóban, riasztóhoz át is kell kábelezni természetesen, ahhoz egy donorautó kellene, de még úgy sem egyszerű a műszerfali kábelkötegben bogarászni a szálakat, a távvevő egység is más a riasztósban.
de csak a saját elefonjával. még lehet bele kártyát rakni. ugy müksik, de alapból nem tudott csatlakozni a telefonokhoz. a lybra sem tudott. ha jól tudom.
Azért nem mostani autó az a Lybra. Meg az a technika ami benne van. Nem bántani akarom, nekem is volt. Van Thesisem is, de abban is elavult már gps meg egyebek. oké a kihangositó még megy benne :D
Cseréld le az autót valami frissebb változatra. Probléma megoldva :D A Lybra már régi tecnika ilyen téren. De elviekben van hozzá valami megoldás, nem tudom mennyire modern. Thesis oldalon keresd meg Füzesi Arnoldot. Ő csinákt valami cuccot a Thesis és a Lybra combóhoz.
Ez érdekel. De ne nem olyan amire rá kell hangolni a rádiót, és csak ha azon a frekvencián van akkor lehet kihangosító (szóval nincs rádió).
Nekem olyan kell, hogy a telefon mögöttem a táskában, csomagtartóban, és ha jön a hívás, akkor elhallgat a rádió, és egy gombnyomással felveszem, másikkal leteszem, és megy tovább a rádió...
A műszerfal mögött, mindenhonnan mindenhová megy. Ha fegyverrel kényszerítenének, se szedném ki a műszerfalat ezért. Két autóból, mert ehhez egy donor is kell.
Műszerfali kábelköteg cserével. Nem éri meg, egyébként is egy buta szar a navis fejegység. Legalábbis nekem nagyon nem jött be a simához képest. A navigáció része meg így huszonév után nevetséges.