Szia! Én sem találtam sehol erre vonatkozó leírást. Sőt szervizeket is kérdeztem, de sehol nem tudták megmondani. Szerelőm szerint, nem igen kell cserélni a motorja halhatatlan .Az enyémben 285000km van. Azért ha eléri a 300000-et lehet kicseréltetem, legalább ránézünk egy kicsit belülről is. A kezelési leírásban amit vele adtak, ott az van írva, hogy vezérműszíj csere 150000km vagy 120 havonta. Viszont ez láncos .. Tudom nem sokat segítettem .. 😁
Remélem nem halt ki teljesen a topic és valaki tud segíteni. Suzuki Liana 2004-es 1.6 kombi autóm csomagtér ajtaját nem tudom kinyitni. Se kulccsal, se távirányítóval. Valaki járt már így? Ötlet, megoldás?
Másik problémám p0400 hiba, EGR áramlás nem megfelelő. EGR takarítva, a cső is, majd cserélve mivel visszatért a hiba. Így is 20 km után újra előjött. Az autóban 285000km van. Most többet fogyaszt és hangosabb is. Szerelő nézte, tanácstalanság van részünkről.
Én mindenképpen facelift 2wd-s és 1,6-os benzinest vennék, Lianába ez a legjobb. Létezik rozsdamentes amelyik megkímélt, de létezik szétrohadt bölcsős is aminek a cseréje nem kis pénz.A hátsó sárvédő ívek hajlamosak rohadni. Ha vissza olvasol a fórumon bőven találsz választ minden kérdésre. Pl ha kivillan a check engine lámpa, az lehet jelentéktelen, de lehet komoly hiba jele is, pl haldokló katalizátor, aminek a cseréje nem olcsó mulatság, és Lianában nem egy hanem kettő is van ! A próba út ne egy két kilométer legyen, hanem legyen lehetőség meg hajtani az autót, hogy kiderüljön pl nem e melegszik a motor. Ne feledd 15-18 éves autók , de alapvetően nagyon megbízható konstrukció, az esetleges hibáit itt és más fórumokon már ki tárgyalták a fórumozók.
Liana 1.6 benzin (2003-as évjárat) indítókulcsával egybeépített távirányító fedelének a leugrásával kezdődött a káosz. Mindez kölcsön autóval, Erdélyben egy hegyvidéki zsákfaluban történt. Természetesen átvételkor minden működött, de többé már nem indul a motor, meghalt a központi zár és megbolondult a teljes világításrendszer, akku-lemerülési tünetek mutatkoznak.
Vajon milyen "csináld magad" lépések vezethetnek a megoldáshoz a nyilvánvaló akku feltöltésen (esetleg sufni-szerelő hívásán és tréleres szervizbe szállításon) kívül?
Eseménysor kezete:az indítózárból a kulcs kivételekor lejött a távirányító házának a fedele (a leszorító csavar kilazult állapotban volt).
Felfedezési sorrendben a következmények:
I. A távirányító a központi zárat nem működtette, és a kulccsal sem lehetett bezárni.
II. A lámpákat nem lehetett teljesen lekapcsolni, a helyzetjelző lámpák folyamatosan világítottak. A fényszórók felkapcsolására a fényszórók nem, viszont az irányjelzők világítottak folyamatosan.
III. Mindezeken túl az akku általános lemerülési tünetet mutat (bal térdmagasságban levő piros LED erősen ég, az indítási kísérletnél teljesen elhalványul a műszerfal) de valójában nincs lemerülve az akku.
Eddigi próbálkozások ellenére a tünetek kitartóan megmaradtak:
I. A távirányítót szétszedtem, megtisztítottam az évtizedes kosztól, ellenőriztem az elemet, de az elem jó erőben van.
II. Az akku saruját és a szorító bilincseket megtisztítottam és megszorítottam.
A remélt gyors segítségért megelőlegezett köszönettel,
Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2005 év suzuki lianám és annak a fűtés rendszerével van egy kis problémám, hogy ha alulra és a szélvédőre fulyatom a meleg levegöt, akkor csak a a ball oldalon fújja a meleget mintha csak a műszerfal fele lenne fűtés a jobb oldalon pedig hideget levegőt fúj. Olyan mintha nem nyitna ki azon az oldalon.
Az lenne a kérdésem nincs itt a csoportba olyan akinek van eladó 2005 utáni megkímélt állapotú Lianája? Sajnos a miénket össze törték. 😥 Ha van eladó akkor az alábbi telefon számon elér. Nula hát hetven 324 1936.
Sziasztok.Segítségeteket kérném.Van egy kis gondom az autóval,1,3-as.Pár napja menetközben néha torpan egy pillanatra és feldob egy lakatszerő jelet,nem a sárga motcheck jelet. Mi lehet ez?Előre is köszi.
Nagy valószínűséggel az izzószál ment tönkre. Nekem is most kellett cserélni az eredeti gyárit... Ütközés miatt huzatták a kasztnit, csak azt nem bírta.
Ebbe spéci izzók kellenek, nem általános izzók. Ha nem jutsz dűlőre, Suzuki szervizt keress. Gyúrón van egy ismim, akinek van ilyen, talán eladó. ha kell(ene), írj ide: rohattretek@gmail.com (csak emiatt nyitottam a fiókot, zabrálósbillentyűvitézek nyugizzank le.)
Sziasztok!Újként lenne egy kérdésem,s remélem válaszra is lelek.Apumnak vettem egy 2005-ös 1.6 lianát.Bal hátul nem megy a féklámpa,világítás van.Létezik hogy a sz izzószál ment tönkre,égő hiba lehet,vagy más gond netán?A másik ha izzó gond akkor oda milyen izzó való,bajonet zárasból az eltolt lábú vagy a sima?
Mindőnk örömére jól elbeszélgettem itt magammal... ;-)
A négykerekű teremtő tenné belé a farkát: a Tail angolul a hátsó helyzetjelzőlámpa. Az senki ne zavarjon, hogy egy körön van az első helyzetjelzővel. A kormány alatti belső biztosítéksoron jobboldalt alulról a második, 10 amperes bizti az, most már ez bizti. Kicseréltem s lőn rőt világosság. Na és fehér. (japán pártsemleges, ebből is látszik).
Béke for everybody, köszi mindenkinek, köszi Univer Zoom
Olyan kérdésre keresek választ, hog mi lehet a baj az első-hátsó helyzetjelző világításaal a 2004 éves Liana autómon. Tegnap egy utánfutót használta, csak az egyik oldalon működtek az utánfutón a lámpák. Gyanítom, ez okozta a gondot. Nem ég a hátsó piros helyzetjelző és elöl a kis fehár helyzetjelző. Minden más ég.
A motorházban minden késes biztosítékot ellenőriztem. a kormány alatti biztosítótáblán nincs lámpa biztosíték.
A központi zárat is működtető és a riasztót élesítő slusszkulcs gombbbal ha ki - bezárom az autót, a lámpák működnek. (Azokra van pont kötve a visszajelzés.) Tehát az izzók rendben és ezek szerint a biztosíték is.
Relé elszállhatott?
Köszönöm, ha tudtok tanácsot adni.
Amúgy most nem találom a letöltött kézikönyvet, amiben volt a biztosítéktáblákhoz is rajz. Van elérhetően ilyen?
Sziasztok! Többször kaptam már segítséget itt, ezért leírom a saját tapasztalataimat, talán valakinek hasznára válik. Ahogy korábban írtam, rángatott a gép, főleg kettesben. Cseréltek valami főtengely jeladót sokért, de maradt minden. Végül kiderült, hogy az itt emlegetett gyújtótrafó az oka! Az alkatrész kompatibilis a régi Swifttel, így abból kivéve egyet próbáltuk ki, hogy melyik a hunyó. A Hella márkájú kedvezménnyel 10 ezerért megoldotta a bajt.
A hűtővíz kipumpálását nálam a termosztát és a szelep cseréjével kezeltük pár hete és úgy látom, sikerrel.
Így nyugodt szívvel adom el a 2008-óta nálam lévő gépet, mivel tudom, hogy sem hengerfej sem egyéb motorhibát nem rejteget és a hátsó sárvédőket tavasszal szépen megcsinálta egy remek karosszériás. Ha valakit érdekel egy 2005 februári magyarországi 1,3-as, légkondis, 5 ajtós a második tulajtól, akkor bátran írjon! Van hozzá külön acél felnin téli és alun nyári gumi. T:+36204116412
Valaki gondolkodik cserén? 2005 utáni 1.6 érdekelne, ha működik a klíma is és nem ette még meg a rozsda. Most adtam el az autóm, azonnali kp tudok fizetni. Jobb árat tudok ajánlani, mint ezek a beszámítós gengszterek. A probléma, hogy csak egy robogóm maradt, szóval Dunakeszi közelben kell legyen az autó. Messzire nem tudok elmenni érte. 20 442 54 kilencven számon elérhető vagyok.
Trafóval kapcsolatban tök igaz ! A Mienk annyira alattomosan, ritkán produkálta a "hengerlekapcsolást", hogy mire sikerült kiderítenem, hogy melyik trafó sz@vat, lett belőle egy hátsó katalizátor csere is !
DE: 13 év és 270E km alatt ez volt a legnagyobb probléma, egyébként csak a kötelező dolgok és a hátsó sárvédőívek!
Akkor sincs fűtés, ha rosszz a termosztát.Egyébként mérni kell mennyi bekebert víz és fagyálló lett beletöltve, mert mert az benne van a kezelési utasitásba, sokkal több nem lehet, mert vhol elfolyik, vagy megeszi a motor a vizet.
Amikor cserélem az olajat, akkor is nézem mennyit öntöttem bele, különbe ha sokat öntöttem bele megint engedhetem le a plusszt.A gyújtótarfó alattomos, sokszor csak meleg motornál jön elő a gond, tehát hidegen beindul mind a 4 henger, a liana 4hengere kapott 2trafót, ergo ha menet közbe kimegy a szikra 2 henger marad, azt meg bármiylen sofőr észreveszi.A VW golf hengerenkénti trafós, 4hengeresnél lemegy pl 3 hengerrel.A gond csak az, ha sokaig megy igy az ember tönkremegy a katalizátor is plusszba.