Tudja valaki hogyan lehet nullazni a hosszabb tavu kilometer es fogyasztas adatokat?
Golf 7,5 Variant. (4xxx km es 85 ora van benne - lenullaznam).
A 0.0 gomb nem jo ra (hosszabban nyomva az orat allitana be az auto), amikor a kijelzon irja ki akkor ott nincs se reset se 0.0 (egyik GTI videon ugy nullaztak).
A settings az auto bellitasait hozza be az adott kepernyon- szoval elakadtam.
Szia, köszönöm a gyors választ. Esetleg olyasmiről tudsz, hogyha valamilyen átépítés már létezik, és engedélyeztetve van, akkor azt precedens jelleggel le lehet másolni? Hátha szalad valakinek itthon valami jópofa dolog. A fék futómű nem probléma, természetesen az is cserélve lett annó. Illetve mindkét motorhoz, minden "gyári" megoldással lett annó beépítve. Gyári bakok, gyári nagyobb hűtő, ventillátorral, gyári kábelköteg bepinezve a CE1-es biztitáblába, Még a kipufogórendszer is gyári. Mindenhol csak finoman lett belenyúlva, vékonyabb hengerfejtömítéssel, háromfokozatú szelepbemarással, apróságokkal. Kb eredetei alkatrészekből összelegózva. A 2.0 16v motor megvan még valahol, lehet az lesz akkor a járható út, azt hiszem az usa modellekben volt 9A annó gyárilag. Bár a KE motronicot dühből elhánytam valahova azt hiszem :D
Mivel a gumit en mar egyszer felszereltem otthon, es a nemet gumis cegnevvel, datummal, kilometerora allassal ellatott egyedi nyomtatott matricakat rakott minden gumira a kesobbi felszerelest megkonnyitendo - igy biztos vagyok benne, hogy a forgasirany jo volt. Legalabbis a gumis altal rairtnak megfelelt a felszereles utan (hinten rechts, vorne links, stb). Pont ezt mutogattam a gyereknek.
Sajat kezemet vegighuzva a belso elen levo mintak nem azonos radiuszon helyezkednek el.
Nem csak elolrol hatra, hanem visszafele is. Tippre ez nem forgasiranytol fugg.
Tehat a fureszfog kifejezes nem jo - mert ezen kiallo szigetek vannak amik kilognak a tobbi kozul.
Mintha nehany minta 1-2 millimeterrel magasabb lenne. Nem kopott se elolrol, se hatulrol, se oldalrol - szimplan magasabb a tobbinel.
Majd ha lekerult, lefotozom elrettentesul. (most a hangos elsot hatra rakta a gumis - aztan meglatjuk)
(nem nagyon ert ra, mindenki umit csereltet - ha nem jo jojjek vissza aztan talalunk ra gumit).
Azt hiszem kap egy fasza Crossclimate 2 gumit a gyari alufelnijen, es el lesz felejtve a teli/nyari mizeria. Evi 15K-t megyek.
Arra szerintem nem erdemes 2 szett gumit oregiteni. Az elmult par evben olyat hasznaltam (elso es + szeriat is) - teljesen jo lesz.
Tel itt ugy sincs - ha meg megis mennek hoban akkor lehet azzal is. Ausztriaba es nemetekhez nem jarok, nem eszi meg a so az alufelnit.
Ellen velemeny a 4 evszakos gumira?
(telen, ejjel lemehet minuszba a hofok, de nappal mindig plusz van, ho erre nincs - evi 1x megyunk telen Magyarorszagra - arra szerintem jo lesz a Crossclimate2 is).
(vehetek teli gumit is - de nem latom ertelmet cserelgetni ha ugysem jarok teli korulmenyek kozott)
Nem fog az "bekopni", mert a használattól kopik ilyenre.
"Tenyeret vegighuzva a futo feluleten erezni lehet a szint kulonbsegeket."
Minden gumi így kopik, ez törvényszerű, csak az nem mindegy mennyire és hogyan. Ezzel a "simogatással" lehet megállapítani egy ismeretlen gumi esetében az addigi forgásirányát.
A papírforma szerint olyan motort lehet beletenni legálisan, amilyennel készült is az adott típus. Ha az eredetinél erősebb kerül bele, akkor az ahhoz járó futómű és fék alkatrészeket is be kell építeni.
A típustól eltérő motor beépítését szakmérnökkel meg kell terveztetni, egyedi átalakítási kérem kell hozzá, majd azt szakműhelyben elvégeztetni. A motorok tulajdonjogát igazolni kell, vagy adásvételivel*, vagy számlával.
* az adásvételi esetében az eladó olyan személy kell legyen akinek igazolhatóan tulajdona is volt az adott motor.
Végtelen kötélidegek kellenek még a hatósággal (NKH) vívott reménytelen harchoz. ):-((
Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni motorcsere ügyben.
Van egy szép 1986-os jettám. Eléggé kötődök a vashoz, ez volt az első autóm. Azzal kezdte a pályafutását, hogy annakidején édesapámmal az egészet darabokra szedtük, és egy nyár alatt apránként rendbehoztuk. Ahogy teltek az évek (fiatal voltam) cserélődtak a motorok benne, először egy 2.0 16 KE motronic, majd késöbb egy 2.8 VR6 került bele. Majd született sorban 3 gyerek, és az autó lassan 7 éve a garázsban pihen letakarva. Időközben sajnos édesapám is itt hagyott minket, így főleg emiatt semmmiképpen nem szeretnék a kocsitól megvállni, egy kedves emléke egy sokkal felhőtlenebb életnek. Van valakinek abban tapasztalata, hogy milyen úton módon lehet bármilyen modernebb motort, vagy akár a benne lévőt hivatalosan vizsgával az autóba építeni? Nem igazán fontos, hogy milyen motor, bár ha lehet minél erősebb, és az sem hogy menyni idő vagy utánajárás. De szeretném az autót megtartani, és mai fejjel már rendes papírokkal használni. Jelenleg egy motorkódos forgalmija van, forgalomból ideiglenesen kivonva. Ha lehet akkor tényleg inkább a hivatalos megoldások érdekelnének máramenyniben van ilyen. Köszönöm előre is, ha valaki tud segíteni.