Keresés

Részletes keresés

rm40 Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 470410

De az ilyen módon való felszerelésük a kísérleteket szolgálta, nem?

Előzmény: r1232 (470409)
r1232 Creative Commons License 2021.11.17 -1 0 470409

Sokáig ilyen volt.

Előzmény: rm40 (470408)
rm40 Creative Commons License 2021.11.17 -2 1 470408

Ó, ebben mi már rég megelőztük az oroszokat: 

https://www.eisenbahnhobby.de/Budapest/257-8_V63-017_Bp-Ferencvaros_22-9-89_S.JPG :)

Valójában persze nálunk ez kísérlet volt.

Előzmény: hmsoft (470403)
gunji jackdaw Creative Commons License 2021.11.17 -2 1 470407

Üdv! Ma reggel a 4617 megint egy kocsival jött, felférni lehetetlen volt, kezek-lábak lógtak mindenfele. A következő meg fél órát késett. Biztató ez így járványidőben :(

hmsoft Creative Commons License 2021.11.16 -1 1 470406

A mozdony oldalán

fedvény:

A tk/szk-kat már az újabb módi szerint feliratozták, amikor a hagyományos jelölés csak a homlokokon található meg, a vezetőállás oldalára pedig a nyolcjegyű azonosító kerül.

Előzmény: hmsoft (470405)
hmsoft Creative Commons License 2021.11.16 -2 1 470405

Hát ööö... ami 4:46 környékétől indul a teherrel, az egy VL80tk/szk, a napfényes Ulan-Ude járműjavítója által ráncfelvarrva, VL80t vagy VL80sz nyersanyagból. (A mozdony oldalán VL80tk vagy VL80szk feliratot látsz, de a kétféle nyersanyag egyféle eredményt ad, csak így az élettartamhosszabbításos főműhelyi javítás utáni üzembeállítás két fagyi árával olcsóbbra adódott - adminisztrációs költségek -, ami valakinek szerepelhetett a célmegállapodásában.) Ez itt egy olyan VL80tk/szk példány, amelyet már háromszekciósnak szántak alapból, csak még nem csináltak a középsőből buszterszekciót, de a szedőjét már levették. Viszont nem félpantográfja van, hanem könnyített pantográfja (L13 sokadik reinkarnáció), és ott nem ad látványos különbséget a tetőpanel felszerelési iránya.

hm

Előzmény: e94 02 (470404)
e94 02 Creative Commons License 2021.11.16 -1 1 470404

Minden rendben van vele. Egymással szemben ugyanoda kell feltenni, ahogy 4:46-nál is látszik. 

Előzmény: hmsoft (470403)
hmsoft Creative Commons License 2021.11.16 -1 5 470403

Tipikus eset (2:08-tól):
- Főnök, hogy kell feltenni a szedőket a tetőre?
- Az egyik nézzen az egyik, a másik meg a másik kezed felé.
...
- Hogy tetted fel, te átok???
- Főnök, én kétbalkezes vagyok, papírom van róla!

hm

hmsoft Creative Commons License 2021.11.15 -1 5 470402

Most már bizonyos: a mozdony egy vízi állatfajta, mert szárazföldön a partra vetett hal szindrómáit mutatja. (2:01-től a videón, ha valakinél nem állna be magától.)

hm

Nydqist Creative Commons License 2021.11.14 -1 0 470401

Nagy valószínűséggel nem járt Mo-n. A gép eredetileg az OHE Cargo gépe volt, aztán bérelte a  SETG, majd később meg is vásárolta. A többi OHE ER20-as is a SETG-nél kötött ki. 

Előzmény: Törölt nick (470391)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.11.14 -3 0 470400

Valószínű azért, mert a 

 

Rákosrendező: '53

'59 Nyugati '03 átszállást nem adja ki, mert csak 4 perc.

 

Ha a Nyugatiból a '08-as indulású vonattal mész, az pedig már a '27-es indulású G43-ra nem adja ki az átszállást.

 

De DFT, köszi a tippet, bár most KöKi-t érintve beütöttem, és Nyugati és KöKi között rendre helyi közlekedéssel akar küldeni (térképes kereső böngészőből).

De majd az appal is kipróbálom.

Előzmény: r1232 (470398)
extrémgörkoris Creative Commons License 2021.11.14 -1 0 470399

hét közben jobb. 

Előzmény: r1232 (470398)
r1232 Creative Commons License 2021.11.14 -1 0 470398

Én is megcsináltam ezt tegnap, de valahogy nem akart sehogy sem kiadni 1 óra 45 percnél rövidebb eljutási időt. Míg a Déli felé, helyi közlekedéssel 1 óra 15 percet adott...

Előzmény: D F T (470397)
D F T Creative Commons License 2021.11.14 -1 3 470397

Beírtam az általad említett útvonalat a Vonatinfóba.  Rákosrendező - Budatétény útvonalon és nem említett meg "helyi közlekedést" az app, persze beírtam, hogy Kőbánya-Kispest érintésével óhajtok utazni.

Előzmény: Ashi Valkoinen (470387)
Keletis Gizi Creative Commons License 2021.11.14 -4 8 470396

Nem vagyok sértődős. 

Előzmény: _ZE (470395)
_ZE Creative Commons License 2021.11.14 -1 1 470395

Csak óvatosan a gizizéssel :-)

 

Előzmény: nememlexemki (470392)
nememlexemki Creative Commons License 2021.11.14 -1 0 470394

vmi "kulcs" kezelő szoftver is kell hozzá

erről van-e hír, hogy elkészült és megvették/megkapták

 

addig várni kell

Előzmény: eakos1 (470385)
nememlexemki Creative Commons License 2021.11.14 -2 0 470393

autóval ez épp egy jól járható út, gyorsan az m0-án keresztül, ennyi időn belül is

egyedül délután a m3-szerencs utcai kereszteződést kell elkerülni

 

az m0 már jól járható a déli szakaszon is

 

ezzel nem azt mondom, hogy menj azzal

Előzmény: Ashi Valkoinen (470378)
nememlexemki Creative Commons License 2021.11.14 -2 1 470392

mikor még a régi jegykiadó gép volt a nyugyatis giziknél, képtelenek voltak egy nyugati-érd alsó jegyet kiadni

 

csak az automatából lehetett ilyet venni

Előzmény: Ashi Valkoinen (470387)
Törölt nick Creative Commons License 2021.11.13 -1 1 470391

Itt a kép.

Előzmény: Törölt nick (470390)
Törölt nick Creative Commons License 2021.11.13 -1 0 470390

Sziasztok! A képen is látható SETG Herkules jár már valaha magyar földön? Ha igen, akkor valaki tudna róla egy képet adni?

zut2020 Creative Commons License 2021.11.13 -1 0 470389

Google Maps ismeri a vonatokat, nekem sokszor feldobja az S36/G43-at Köki-Kelenföld közt. Ha megcsinálják a déli körvasút tervet a plusz megállókkal és 15 perces követéssel nagyon vonzó lesz a városon belüli közlekedésre. 

Előzmény: Ashi Valkoinen (470387)
kombi Creative Commons License 2021.11.13 -1 2 470388

Budapesten belül a  régi Elvira felületet kell használni, a kereső oldalról még elérhető.Jegyet már nem tudsz rajta venni, de a  menetrendi információ még műxik, ott még jobban lehet keresni a városon belüli utazásokhoz.

 

De már ő sem 100 %, Újpalotáról indulva pl Angyalföldön történő átszállást keres mindenáron, mikor  sokszor újpesti átszállással gyorsabban a Nyugatiba lehet érni. 

Előzmény: Ashi Valkoinen (470387)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.11.13 -1 1 470387

Jó, de a vonatinfo app felülete sem segít, mert nem nagyon adja ki, szóval a Rákosrendező-Budatétényre azt mondja, hogy Nyugati, majd helyi közlekedés Kelenföldig, és nem is tudtam előcsalni a régen létező "helyi közlekedés nélkül" keresési feltételt.

 

BKK-val és START-tal kombináló útvonaltervező pedig nincs, pedig Dél-Budára pl. egy ferencvárosi átszállás G43/S36-ra tud nagyon gyors lenni, de sem a Futár, sem a vonatinfó nem ad ilyen útvonalajánlatot.

Előzmény: extrémgörkoris (470386)
extrémgörkoris Creative Commons License 2021.11.13 -3 3 470386

szoktam én is irni hogy nagyon is jó kis s bahnunk van, és alig ismeri valaki :D

Előzmény: Ashi Valkoinen (470378)
eakos1 Creative Commons License 2021.11.13 -1 0 470385

Találtam is egy cikket, az alján van ez az info:

 

Az ETCS L2 vonatbefolyásoló rendszerrel felszerelt szakaszon jelenleg a végleges használatbavétel előtti forgalomszabályzó próbaüzem zajlik. A próbaüzembe bevont személy- és áruszállító vonatoknak legalább 30 ezer kilométert kell futniuk.

 

https://www.szekesfehervar.hu/hamarosan-elerhetove-valik-a-vonatok-160-kmh-as

Előzmény: r1232 (470383)
paca664 Creative Commons License 2021.11.13 -1 2 470384

Ebben a kérdésben a hallgatók vélt sznobizmusa jelenti a legkevesebbet. Sokan kifejezetten szerettek oda kijárni.

Egyszerűen maga a campus fenntarthatatlan. Nem a hallgatók zárták be hanem az egyetem vezetése.

Előzmény: PLACI (470376)
r1232 Creative Commons License 2021.11.13 -5 0 470383

és azt írták, hogy 30 000 km-t kell lefutni a vonatoknak tesztként, hogy mehessenek 160-al.

 

Tééényleg? És melyik vonatoknak kellett volna 30 000 km-t futni? Egynek vagy összesítve?

 

Előzmény: eakos1 (470381)
Vendégsín Creative Commons License 2021.11.13 -1 2 470382

...hogy áll a 30a vonalon a 160km/h bevezetése?

 

Sehogy.

Előzmény: eakos1 (470381)
eakos1 Creative Commons License 2021.11.13 -1 0 470381

Azt lehet tudni, hogy áll a 30a vonalon a 160km/h bevezetése?

Ugyebár tavaly év végén élesítve lett az ETCS L2 és azt írták, hogy 30 000 km-t kell lefutni a vonatoknak tesztként, hogy mehessenek 160-al.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!