Keresés

Részletes keresés

Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.12.17 0 0 4712
Szép jó reggelt mindenkinek!

"Szombaton is vannak postavonatok videkrol Pestre, ezek kozulk egyik sincs benn a menetrendben. Ezek delutan mennek, nem ugy, mint a munkanapiak, amik este."

A szegedről induló postavonat szombatonként fél 6 körül indul.

Előzmény: Carpy (4708)
Grg Creative Commons License 1999.12.17 0 0 4711
Üdv!

Járt valaki tegnap 12-13h körül a Nyugatiban?
Volt ott egy vadiuj ÖBB villanygép 1116-001-5, volt rajta egy két érdekes dolog, mint pl. magyar feliratozás, illetve 3 áramszedő, amiböl 2 az 1-es vezetőállás felett volt, és úgy tűnt, mintha ebből az egyik itteni szabványú lenne, a másik (a 2. vezetőállás felettivel együtt) pedig valamilyen más, mert ezek nagyobbak voltak és a két vezetékkel érintkező rész között is jóval nagyobb táv volt.
Mindenesetre nem egy csúnya gép, bár annyira nem tetszett mert nekem "túl" áramvonalas volt.:))

CSABI Creative Commons License 1999.12.17 0 0 4710

Nem tudom, az IC telefonos rendelesi rendszerrol regota papolnak, hogy korszerusiteni kene. Egyebkent letezik valami olyan szolgaltatasa a Matavnak, hogy egy szamhoz 10 vonal tartozik, igy azert eleg nagy eselye van, hogy ha hivod, akkor nem foglalt. Na ezt a MAV biztosan nem alkalmazza.
A legduhitobb az egeszben az volt, hogy a multkor valamelyik ujsagban ezt szovatettek es az illetekes "Ugyan mar ez nem is igaz, a rendszer elerheto..." dumaval valaszolt. Hogy a marketinghez nem ertenek az biztos. Hetente tobb 10000 ember kuldi el a fenebe a MAV-ot a telefon bugasat hallgatva.
Es most egy kis almodozas:

Remelem, hogy az uj jegykiado rendszer lehetove teszi, hogy interneten is rendeljunk jegyet, elvegre, ha 4 milliardot kifizetnek ra. (Mondjuk azt nem tudom, hogy mi is kerult pontosan negymilliardba, gondolom, a teljes Belfoldi, nemzetkozi es helyjegyrendszer egyutt.)
Ezt egyebkent most is meg lehetne csinalni, irsz egy emilt, ha nem jo, akkor valaszolnak, es nem kell hozza 10 telefonos kisasszony.

Na jo, ebresszetek fel! :)))))))))

Csabi

Előzmény: lazar (4707)
division by zero Creative Commons License 1999.12.17 0 0 4709
"Azota elozo nap este 8 korul kenyelemesen megveszem mindig a jegyemet."
Keletiben??? akkor te nagy mázlista vagy...
nekem olyan 10 felé szokott bejönni...
Előzmény: lazar (4707)
Carpy Creative Commons License 1999.12.17 0 0 4708
Gabor!

Latom, Te is Nyugat-Dunantulon voltal katona...

Egyebkent van egy olyan erzesem, hogy olvasnak minket a MAV-tol, csak nem mernek megszolalni.

Hogy szg-es jegykiadanal miert nem adjak pontosan km-re a jegyet. Hat mert amikor 12 eve bevezettek a jelenlegi rendszert, akkor nem voltak kepesek annyira eloregondolkozni, hogy ha mar ujitunk, akkor a tartalmat is ujitsuk, ne csak a format. Aztan most kezdik elorol az egeszet.

Lazar!

Van postavonat Miskolcrol es Debrecenbol Pestre, csak nincs benne a menetrenbdben. Az okat ne kerdezd. Miskolcrol fel 9 korul indul. Szombaton is vannak postavonatok videkrol Pestre, ezek kozulk egyik sincs benn a menetrendben. Ezek delutan mennek, nem ugy, mint a munkanapiak, amik este.
Az Afas szamlanak epp az a lenyege, hogy rajta van a -jelen esetben- szolgaltatast igenybevevo neve es cime. Ezeket az adatokat mindenkeppen be kellene vinni, ha olyan jegyet akarnank, ami eleve szamla is. Ezt nehez lenne gyorsitani.
A francia rendszer reszben jo lenne: pl a keletbelyegzes nelkul kiadott jegyeket (pl fuzetjegy) ervenyesito automata elkellene a nagyobb allomasokon.

lazar Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4707
Sziasztok!
Na megint beindult a topic!
Mazsolazok:
Postavonat: Miert van az, hogy Miskolc, Debrecen fele csak
lefele van postavonat, Pest fele nincs? (Vagy miert nincs benne a menetrendben?
Keleti jegykiadas:tenyleg botranyos, Egy tortenet: Egesz pentek delutan 2-tol 4-ig csorgettem a k.....va telefont, hogy megrendeljem a jegyet az IC-re. Persze foglalt volt. Erre eldurrant az agyam kimnetem a Keletibe, hogy megveszem szemelyesen vegyem meg. Tomeg a szokasos, viszont a
soronkivuli kiadonal,ami harom ablak volt ,ott senki. Ott persze kikertem ,hogy miert nem veszik fel a telefont. Besultem, mert megmutattak egy koteget, hogy az mind telefonos rendeles. Viszont meg rendes s volt, noha en eleg ideges voltam mar,
mert adott ki rendeles nelkul jegyet.
Azota elozo nap este 8 korul kenyelemesen megveszem mindig a jegyemet.
Szerintem ra kene szoktatni a nepeket az elovetelre is., de viszont a MAV hozzallasan is valtoztatni kellene.
Az IC helyjegyrendelesrol annyit, hogy rajohettek volna mar,hogy egy szam sajnos mar nem eleg, kene meg legalabb ketto. Na de ne utazzon a nep IC-vel es ne fizessen potdijat
hadd csokkenjen a bevetel.
AFA-s Szamla: olyan jegy kellene, ami egyben szamla is lehetne, es nem lenne ilyen gond. Ehhez persze fejleszteni kene, amire nincs lovetta.......
Horvat gepek: A Hzs adossaganak fejeben hasznaljak oket
a 40, 41 vonalakon, idonkent Somogy IC-t is az viszi.
Fuzetjegy belyegeztetes: Ehhez annyit, hogy Franciaorszagban, a rendes jegyet is utazas elott ervenyesittetni kell egy automataval. De van kaller is.
Ez aztan az eddigi legnagyobb hulyeseg amit hallottam.
Na ennyi,

Armand

division by zero Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4706
a számítógépes jegykiadásnál miért nem lehet km-re pontosan kiadni a jegyet?
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4705
Újra felteszem naív kérdésem: olvassa ezeket a hozzászólásokat a MÁV-tól valaki? Jó lenne egy-két hivatalos reagálás... Vagy legalább az INDEX-től valaki felhívhatná a figyelmüket, hogy itt elhangzik egy-két dolog, amire ILLENE válaszolni.

Számlakérdés: a hatályos ÁFA törvény alapján a nyugtaadás mindenütt kötelező (a számítógéppel nyomtatott jegy majdnem meg is felel ennek - a gond, hogy hiányzik az állomás pontos címe, a kéreg-és egyéb jegyeknél meg csodálkozom, hogy az APEH ennyiben hagyja a dolgot...). Számlaadás csak kérésre kötelező, de az bárhol. Számlánál már sokkal rosszabb a tapasztalatom. A szegedi állomáson a számláról szinte mindig lehagyják a pontos címet, néha az adószámot is, arról nem is beszélve, hogy már úgy is állítottak ki számlát, hogy épp a MÁV RT. megnevezés hiányzott róla...

Bocs, kicsit OFF voltam.

Előzmény: division by zero (4704)
division by zero Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4704
a Keleti az tényleg egy horror, de már a Nyugatiban, Déliben is tapasztaltam hasonló állapotokat! mi a francért van több mint egy tucat pénztár?
elővétel? bármikor amikor nem munkában rohadok, úgyanolyan baromi nagy sorok vannak...
ezért zarándokoljak el valami "vidéki" állomásra? nekem a Keleti van közel, ha máshova megyek az úgyanúgy időveszteség...
telefononos elővétel?
1) az átvevő ablak elött is szokott kilóméteres sor lenni
2) telefonon elérni a MÁVot? egyszer menetrend híján szerettük volna megtudni mikor indul vonat Szegedről Pestre, sorra hívtuk az állomásokat: Szeged, Kiskunfélegyháza, Kecskemét, Nagykörös, Cegléd, Nyugati, Keleti, Déli, Pécs, Miskolc, Debrecen, Nyiregyháza, meg ami még eszünkbe jutott: vagy nem vették fel! vagy foglalt...
ja és az Elvira épp döglött volt...
kb 1.5 óra után meguntuk, és kisétálunk (2x félóra) a pályaudvarra megnézni a menetrendet...
Előzmény: rm40 (4703)
rm40 Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4703
Budapest Keleti:
A legidegesitőbb: sajnos senkire sincs ráirva, hogy KÉR-E ÁFÁ-S SZÁMLÁT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!? A várakozók ettől szoktak felrobbanni leginkább.Nem lehet erre egy pénztárt kijelölni (tartok tőle ,hogy sajnos nem)
A második legidegesitőbb: amikor a sorra kerülő nem tudja mit akar (mikor is indul, melyik vágányról, egyáltalán hova akarok menni? -kort és nemet nem emlitenék) - erre az INFORMÁCIÓ szolgál!!!!!!!!!!!!!!!!
Amikor odaérek a sor végére első dilemma - nem a sor hossza, hanem, hogy mennyire van szétnyitva a függöny. Szintén vérnyomásnövelő, amikor 10-15 perc várakozás után bezár az adott pénztár.
division by zero Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4702
" a HZ 1142 sorozatú villamos mozdonyaiból 5 db-ot - horvátok adósságának ellentételezéseként - a MÁV hosszabb ideig használhat."
Előzmény: uhi (4699)
gyurmosz Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4701
A Cracovia csak Pécs és Budapest között közlekedik 1142-essel. Ezeket a mozdonyokat a MÁV a HZ-től bérli, általában Pécs, valamint Dombóvár, Gyékényes fele járnak.
Előzmény: uhi (4699)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4700
"A szombathelyi meg abban is kulonleges, hogy az IC-k bevezeteseig volt vasarnap 1740-kor egy Szombathely-Papa-Gyorszentivan-Budapest gyorsvonat, es ez ment vissza ejjel postakocsikkal a vegen. Ez a vonat mar nincs meg, pedig poen volt, hogy nem ment be Gyorbe."

És végig dízellel jött, sokszor M63-mal az 1-es vonalon. És visszaútban nemcsak azért volt sok kocsi, mert ezeknek vissza kellett valahogy jutni Szombathelyre, hanem azért is, mert a hétvégi eltávra utazó katonák mind ezzel mentek vissza a laktanyákba(Székesfehérvár, Várpalota, Devecser, Zalaegerszeg, Lenti, Szombathely). Ez a vonat Bobáig szinte mindig tömve volt. Bobán a kaller mindig végigment a vonaton és kiabált, hogy BOBA BOBA ÁTSZÁLLÁS Z.EG. FELÉ, azaz ő ébresztette a katonákat. Aki Szombathelyig utazott, azok persze ennek nem nagyon örültek...
Mindenesetre volt egy hangulata annak a vonatnak. Amikor a Déliben tolták be, mindenki menet közben ugrált fel. Amikor megállt a vonat, már minden katona fennvolt rajta. Többször előfordult (főleg télen, amikor a kabátot magam alá tudtam teríteni), hogy a fülkés kocsiban fenn aludtam a csomagtartó rácson. A kalauz észre sem vett, még a jegyet sem kérte.

Előzmény: Carpy (4698)
uhi Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4699
Sziasztok. Amióta átköltöztem a városi közlekedésre, a vasútmániás fórumot nem követem annyira, úgyhogy nem tudom, volt-e szó az alábbiakról.

Ma délután kint voltam a pécsi állomáson, gyönyörködtem az elmenő mohácsi MDmotban - gyermekkori élmények kapcsolódnak hozz, Szegedre utaztam vele sokszor, amíg még járt innét vonat arrafelé, és még volt pálya... Az MDmot elején egy szép, régi stílusú szárnyaskerék volt felfestve.

Nem is erről akarok mesélni, hanem a mellette induló Krakoviáról. Nekem eddig volt egy határozott elképzelésem arról, hogy Krakkó melyik országban van. Ezt a vonatot azonban egy horvát mozdony húzta (zágrábi, 1-142-004). Csodálkozva indultam volna hazafelé, erre befut a pesti személy, hát azt is egy horvát mozdony húzta (1-142-006). Ki tudja, vajon miért?

Carpy Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4698
Ali!

Az gusztustalansag akobon, ami penteken a Keletiben van. Szerintem a jegyvizsgalok direkt orulnek neki, kell az a kis (megemelt) jutalek.
Fuzetjegyet azert kell belyegeztetni, hogy ha nem jon kaller, akkor se tudd megegyszer maskor felhasznalni.

Postavonat: az orszag foldrajzi helyzete szabta keretek kozott eleg jol meg van szervezve, mar a sebessegek csokkenesevel huzossa valik a postavonatok ki- es bepakolasa is.

A posta nem hiszem, hogy csak fenyegetne a kozuton szallitassal: regebben (meg a BZ korszak elott) a pl. Zalaegerszegrol akkoriban 17.58-kor indulo vonattal vittek a postai kuldemenyeket Celldomolkre, es a szombathelyi postavonattal mentek Pestre. A MAV kitalalta, hogy e helyett a vonat helyett is BZ lesz, amin hulyen nezett volna ki a postakocsi...
Egyszoval azota a Posta Zalaegerszegrol kozuton szallit, Balatonszentgyorgyre.

A hetfo reggeli postavonatok hosszusaga nem mervado: altalaban a vasarnapi tobbletkocsikat ezzel kuldik vissza az ejjel videkre, hogy hetfo reggel megint johessenek Pestre.
A szombathelyi meg abban is kulonleges, hogy az IC-k bevezeteseig volt vasarnap 1740-kor egy Szombathely-Papa-Gyorszentivan-Budapest gyorsvonat, es ez ment vissza ejjel postakocsikkal a vegen. Ez a vonat mar nincs meg, pedig poen volt, hogy nem ment be Gyorbe.

kkalmi Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4697
Nem tudom, hogy miért lenne az baj, ha a vasutasok megkapnák az inflációval egyenértékű béremelést?
Nem lehet azért összehasonlítani egy kocsirendező és egy banki alkalmazott munkáját, és ki keres többet, és kinek van szabad hétvégéje, éjszakája ?
Vagy a mellékvonalakon a váltók tisztítását kiadják a forgalmi szolgálattevőknek, a váltótisztító munkakörön megtakarított bért pedig jutalomként szétosztják. Egy munkanélkülivel több, és hasznos megtakarítás nincs, mert nem a szolgáltatási színvonal emelésére költik a pénzt.

---"Hanem a kocsik tisztítását, tisztítva és fűtve közlekedtetését, az utaskiszolgálás javítását." "nem milliárdokba, csak egy kis odafigyelésbe kerülnek"
Egyetértek. Tudod, ehhez valamit dolgozni is kéne... azt meg elfelejtettünk valahogy... ---

Hát nem tudom, hogy elfelejtettünk-e, vagy a kedvünket vették el ?
Én azért hétvégeken amikor egyedül vagyok szolgálatban, összesöpröm a szemetet, és ha sár van felmosom a váróhelyiséget az állomáson, legalább este, amikor hosszabb vonatmentes idő van...
Sajnos itt van a kedv elvételére is egy példa: 19.-étől nem közlekedik a 35745/35744. sz vonat.
Mivel a vonatszemélyzet vezénylését nem lehet megoldani, így 6 órával több munkabért kell kifizetni, ebből a pénzből pedig a vonat is közlekedhetne...
Egyébként nem volt kihasználatlan ez a vonat, hétköznap a tanulók jártak haza Jászapátiról, hétvégén is sokan mentek vele, főleg vasárnap, akik messzebb utaznak nem kellett pl Jászladányból 9.37-kor elindulni, elég volt 12.30-kor. Ha pedig egy kicsit spórolni akartak volna akkor közlekedhetett volna a Bz szólóban is. A zsúfoltság sem jó, de jobb, mint 2,5 órát várakozni az állomáson iskola után...
És akkor ne veszítse el a kedvét az egésztől a dolgozó akivel a vezetői ezt csinálják, sőt fogadja el hogy ő a hülye, mert megszüntették a vonatot, vagy elb...ták a csatlakozást.

--- "Pl rendszeresen hosszú sorok vannak a Keletiben, mivel csak 3 pénztár üzemel. "
Tudom ez rossz, de ha már így alakul: a jegy elővételben is megvehető. Miért nem élünk vele? Hiszen az említett dugók többsége jellegzetesen a péntek délutáni őrülethez kapcsolódik. Tehát már úgy is tudjuk akár egy nappal előtte, hogy utazás lesz a dologból. Ha már a MÁV így áll hozzá, ahogy írod, segítsünk magunkon egy picit. Jómagam, PSzlőrinci lévén mindig elővételben, a Kőbánya-Kispesten veszek jegyet. Sosem állok két percnél többet sorba.---

Szerintem a MÁV hozzáállásán kellene változtatni, mert én is tapasztalom, hogy a Budapestre utazók azért váltanak menettérti jegyet, mert el akarják kerülni a budapesti sorbanállást. Van aki nem tudja pontosan mikor utazik vissza, így visszaútra 120 km-es jegyet kér 100 km-es helyett, így 1 hónapon belül bármelyik napon felhasználhatja. Szerintemazt kellene biztosítani, hogy 5 percnél többet a csúcs idején se kelljen sorban állni. Lenne erre is sokféle módszer...

--- "állomásokon a munkáltató (állomásfőnök) határozná meg a dolgozók bérét" Ha f***fejkedik az állomásfőnök, nem lehetne szidni a felmenőjét, de még tanácsot se lehetne adni neki, mert akkor felkopika dolgozó álla... szép kis demokrácia, mondhatom. Szóval, hogy is váltottunk itt mi rendszert?--

Erre van egyébként most is példa, mivel a segélyek szétosztása az állomások hatáskörébe tarozik. Gondolhatod általában kik kapják :-)

--- "Ez a személyforgalom szüneteltetését jelentheti, mivel, az áruforgalom megmaradása esetén a pályafelszámolásra nem kell költeni... "
Ez is szép kis neszesemmifogdmegjól: hol van mondjuk a Putnok-Szilvásvárad vonalon áruforgalom...??? A pályafelszámolásra költeni nemigen kell, felszedi a síneket a jónép!!!---

Vagy a rossznép.:-)
Egyébként ez a vonal ki van zárva az átmeneti áruforgalom alól, tehát átmenetben nem lehet rajta áruforgalom abban a térségben pedig csak talán a fakitermelés jelentős, meg a cementgyártás, bár régen voltam már arra és ha jól tudom a cementgyárat is megszüntették, vagy megszüntetik(?)
Ilyen vonal a Karcag-Tiszafüred közötti is. Így ha valaki felad egy kocsit Karcagról Tiszafüredre akkor 131 km távolság alapján fizet fuvardíjat. Ha valaki személyvonattal utazik erre, 50 km-es jegyet kell váltania, mert a közvetlen távolság 45 km. Csoda ha közúton visznek mindent...

Kozma Kálmán
http://kweb.ini.hu/

Előzmény: werner (4671)
uhi Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4696
Sziasztok, mániások. Amióta átköltöztem a városi közlekedésre, ezt a fórumot nem nagyon olvasom, mert túl bő a termés. Azért megosztom veletek mai - számomra megdöbbentő - élményemet.

A pécsi főpályaudvaron a 17 órás mohácsi vonathoz kísértem ki családtagokat, kicsit elgyönyörködtem az MDmot-ban, melyhez sok gyermekkori élményem kapcsolódik, ilyennel jártam sokat Szegedre, amikor még járt arra vonat és volt használható pálya. Egy szép régi stílusú szárnyaskerék volt a mozdony elejére festve.

Nem is ez volt amin elcsodálkoztam, hanem a szomszéd vágányon, ahonnét egyidejűleg a Krakovia indult. Horvát mozdony húzta. 1-142-004. No, gondolom, ez jól eltévedt. Indulnék hazafelé, közben beérkezik a pesti személy. Azon is horvát mozdony. 1-142-006. Mindkettő zágrábi. Mit csinálnak ezek errefelé? Nincs elég mozdonyunk? Ez vajon valami eredmény, aminek örülni kell, vagy idáig süllyedtünk? Csak itthon jutott eszembe, hogy valami sztrájkféléről is esett szó mostanában; de az MDmot meg egy BZmot a másik irányba rendes magyar mozdonynak tűnt. Szóval, mi folyik itt?

Törölt nick Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4695
Melyik a "mikulásvonat?" Melyik METRO szám írt róla?
plebejus Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4693
konfuzio?
Szeretnem remelni 1ccer a MAV-nal az ulesek milyensegenel nagyobb gond nem lesz.... talan a ded/uk/stb. unokaink idejeben:)
Előzmény: Szucs Lajos (4692)
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4692
Na azert!!!!!!!!!
Semmi gond en sem azert ragadtam klaviaturat.:-))
A nehezen jelzo egykicsit tulzan.:-)
Es, konfuzio?
Előzmény: plebejus (4691)
plebejus Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4691
Termeszetesen engem sem a $ erdekel, VICCNEK szantam, vegere azert tettem :)))-t, nem jott be, elnezesedet kerem. En is elkuldtem mar rogvest.
Nemet minosegben igazad van, nehany kerdes kishazankban nehezen valaszolhato meg.
Előzmény: Szucs Lajos (4690)
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4690
En mar megtettem.
Milyen esely? Engem nem a $100 erdekelt.
Csak segiteni szerettem volna a fickonak.
Megkert, megtettem.(no comment)
Egyebbkent latszik a kerdesekben a nemet minoseg.
A MAV inkabb azt kerdezne: hol szuntesse meg a vasparipat.
Előzmény: plebejus (4689)
plebejus Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4689
Lajos,
A link masik tasztaltarsasagnal is kozzeteheto?
Ott min 1 fo ingazik, min 1 fo pszihologus.
Egymagam nem akarok kontarkodni. [Meg romlik a fodijelnyeres eselye:))) ]
Előzmény: Szucs Lajos (4688)
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4688
Tisztelt tarsasag!
A kovetkezo linkre szeretnem felhivni a figyelmeteket.Kerlek benneteket sziveskedjetek attnezni es belatasotok szerint valaszolnia feltett kerdesekre.
Jochen Dotterman neveben elore is koszonom.
Diploma munka
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4687
Legyen kedves a sok kepcsinalo urak kozzul valaki lekapni a mikulasvonatot. Mert errol valahogy csend van csak a METRO ujsag irt rolla.
En sajnos iden mar nem tudok vele foglalkozni.
Elegge "elhavaztam".Sok a munka a HEV-nel(hall istennek!!).
SzigDani Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4686
Láttam. Nem kell azt elsietni! Jó munkához sok idő kell (lassúhoz meg még több!)

SzigDani

Előzmény: Lehoczki Gabor (4685)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4685
Olyat én is sokszor tapasztaltam, hogy a postavonat azért késik, mert a ki-berakodással nem végeznek időben. Persze látni kellene azt az intenzitást, ahogy csinálják.
Előzmény: SzigDani (4680)
werner Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4684
"A 8-10 IFA helyett elég 1-2 kamiont leküldeni. Az ötlet (sajnos) megvalósítható."

Ahhoz kell venni 8-10 IFA-t vagy 1-2 kamiont ahogy tetszik és csak Nyíregyházára. Vagy inkább buszt...amelyek belsejében a levelek, küldemények osztályozhatók.

A Postának van jópár új és igen nagy értékű postakocsija (legalább).

Szóval szerintem is inkább fenyegetés, mert a megvalósításához komoly beruházások kellenek.

Előzmény: Gödény (4674)
Gödény Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4683
Én az elektromos fűtésű gôzmozdonyt poénnak vettem. Ha mégis komoly, homalyosíts fel!
Előzmény: SzigDani (4675)
Benyó Creative Commons License 1999.12.16 0 0 4682
"Amúgy Gigi vitte, és volt rajta vagy 10-12 kocsi."

Na látjátok. Szerintetek ezt el tudja vinni két kamion? Nem beszélve arról, amit Gábor írt, hogy menetközben is lehet a vonaton dolgozni.

Előzmény: SzigDani (4680)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!