Egy biztos: a karbantartás és a ráfordított pénzek mennyisége érdemben nem változott. A többlet kilométerek pedig nem segítik az amúgy is feszített fordulókat.
A régi állomány tudtam psz szerint fejből a mostanit nem teljesen.
Szoktam lesni a Mávinformot, nem jellemző fekvemaradás a 75-78-ason.
Mennyi Bz motorkocsit adott ki Balassagyarmat korábban naponta? Mennyit most, úgy hogy a 81-es vonalat is el kell látnia? Változott-e időközben az oda állomásított járművek mennyisége? A 75-78-ason csak azért nem tűnik fel a gyakori meghibásodás, mert közel van a bázis? Van-e jelentősége annak, hogy konkrétan melyik pályaszámú járművek jellemzően melyik fordára kerülnek, és van-e ilyen gyakorlat?
Nem hiszem, hogy ez önmagában ennyi fekvemaradást produkálna. Más domborzatos részeken vezető vonalakon (11, 75,78, 87) sem szokott ez erre visszavezethetően előfordulni, főleg nem ősszel.
Érdeklődnék hozzáértő kollégától, a Hatvan-Somoskőújfalú vonalról, napi szinten szolgálatképtelenné válnak a Bz-k, mert az a szóbeszéd járja, nem birják az emelkedőt, errről valaki tud bővebbet, hogy valóban ez lenne az ok mióta nem járhatnak Csörgők a vonalon... ?
Csupán szeretnék érdeklődni, hogy valakinek esetleg van/lenne Bz illetve Interpici leírása digitális formában melyet elkerhetnék? Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Tiszteletem! A felújított kék iker Bz motorkocsi 12 jegyű pályaszámára lenne szükségem modellezéshez. Fotóval lenne az igazi. Előre is nagyon köszönöm!
Újabb zaj a meglevő mellé. Bár, az olajkályha mellett(ott nem biztos)/(de)helyett lehet elférne. Itt azért nem kell egy MD motorvonat Btx fűtőaggregátra gondolni, kisebb elég.Gondolom fűtő-hűtő klíma akku+ inverter segítséggel. Ez egész jó ötlet a részetekről, viszont tuti rengeteg pénz lenne + rengeteg átalakítás.